Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zkvalitněni poskytovaných služeb ve fitcentrech

Zkvalitněni poskytovaných služeb ve fitcentrech

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Sikora
Šetření:03. 12. 2013 - 14. 12. 2013
Počet respondentů:121
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsme studenti 3. ročníku oboru marketing a obchod na VŠ Báňské. Chtěli bychom Vás poprosit o vyplnění našeho krátkého dotázníku, který se týká kvality poskytovaných služeb ve fitcentrech. Budeme se snažit na základě vašich poznátku, zjistit jaké služby jsou dobré a na jaké se naopak zanevírá. Veškéré data následně zpracujeme v programu SPSS a pokusíme se navrhnout ideální fitcentrum.

 

Pokud není v dotázníku uvedeno jinak, zaškrtněte pouze jednu odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete fitcentra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně5041,32 %41,32 %  
3-4x týdně3226,45 %26,45 %  
2x týdně3226,45 %26,45 %  
5x a více75,79 %5,79 %  

Graf

Možno zaškrtnou maximálně 3 faktory

2. Co ve fitcentru navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Posilovna10485,95 %85,95 %  
Bazen2319,01 %19,01 %  
Jiné sportovní aktivity1512,4 %12,4 %  
Saun1411,57 %11,57 %  
Taneční aktivity129,92 %9,92 %  
Solárium97,44 %7,44 %  
Box43,31 %3,31 %  

Graf

1 - velmi malý, 2 - malý, 3- neutrální, 4 -velký, 5 - velmi velký

3. Jak velký vliv na Vás při výběru fitcentra, mají tyto faktory?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Exteriér2.5371.29
Interiér3.8181.174
Bar2.7441.199
Šatna a sprchy3.8021.349
Sauna2.4881.556
Nabídka většího množství sportovních aktivit3.3721.556
Personál3.6531.334
Propagace2.5541.007
Cena4.0171.653
Webové stránky2.9171.2

Graf

4. Která propagace má na Vás největší vliv při výběru fitcentra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reference známých11191,74 %91,74 %  
Reklama v tištěném mediu43,31 %3,31 %  
Televizní reklama43,31 %3,31 %  
Reklama v rádiu21,65 %1,65 %  

Graf

5. Jaká je úroveň Vámi nejčastěji navštěvovaného fitcentra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Průmerná5343,8 %43,8 %  
Vysoká4234,71 %34,71 %  
Velmi vysoká1310,74 %10,74 %  
Nízká129,92 %9,92 %  
Velmi nízká10,83 %0,83 %  

Graf

Možno zaškrtnou maximálně 3 faktory

6. Co byste uvitali k základním službám fitcentra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bazén5444,63 %44,63 %  
Maserské služby4738,84 %38,84 %  
Sauna4436,36 %36,36 %  
Výřivka3024,79 %24,79 %  
Vířivka2319,01 %19,01 %  
Boxerský ring2117,36 %17,36 %  
Solárium1714,05 %14,05 %  
Taneční aktivity1310,74 %10,74 %  
vířivka je s měkkým i10,83 %0,83 %  
Gang Bang party, aspoň jednou do měsíce10,83 %0,83 %  
jiné doprovodné aktivity, programy, bazén, sauna, solarium10,83 %0,83 %  
stačí pár činek a nějaký stroj10,83 %0,83 %  

Graf

7. Jak vysoká je pro Vás cena vstupného?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Průměrná6957,02 %57,02 %  
Vysoká3024,79 %24,79 %  
Nízká1310,74 %10,74 %  
Velmi vysoká54,13 %4,13 %  
Velmi nízká43,31 %3,31 %  

Graf

8. Kolik měsíčně utratíte za fitcentrum?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100-500kč6654,55 %54,55 %  
501-2000kč3024,79 %24,79 %  
Méně než 100 kč2419,83 %19,83 %  
více než 2000kč10,83 %0,83 %  

Graf

9. Do jaké kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student7057,85 %57,85 %  
Pracující student2419,83 %19,83 %  
Zaměstnaný2218,18 %18,18 %  
Nezaměstnaný54,13 %4,13 %  

Graf

10. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6150,41 %50,41 %  
Žena6049,59 %49,59 %  

Graf

11. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město8570,25 %70,25 %  
Vesnice3629,75 %29,75 %  

Graf

12. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 až 25 let9477,69 %77,69 %  
26 až 36 let2218,18 %18,18 %  
Méně než 15 let32,48 %2,48 %  
37 až 47 let21,65 %1,65 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Jaké je vaše pohlaví?

  • odpověď Muž:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka většího množství sportovních aktivit=1 na otázku 3. Jak velký vliv na Vás při výběru fitcentra, mají tyto faktory?
  • odpověď Žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Taneční aktivity na otázku 2. Co ve fitcentru navštěvujete nejčastěji?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete fitcentra?

2. Co ve fitcentru navštěvujete nejčastěji?

3. Jak velký vliv na Vás při výběru fitcentra, mají tyto faktory?

4. Která propagace má na Vás největší vliv při výběru fitcentra?

5. Jaká je úroveň Vámi nejčastěji navštěvovaného fitcentra?

6. Co byste uvitali k základním službám fitcentra?

7. Jak vysoká je pro Vás cena vstupného?

8. Kolik měsíčně utratíte za fitcentrum?

9. Do jaké kategorie patříte?

10. Jaké je vaše pohlaví?

11. Kde bydlíte?

12. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete fitcentra?

2. Co ve fitcentru navštěvujete nejčastěji?

3. Jak velký vliv na Vás při výběru fitcentra, mají tyto faktory?

4. Která propagace má na Vás největší vliv při výběru fitcentra?

5. Jaká je úroveň Vámi nejčastěji navštěvovaného fitcentra?

6. Co byste uvitali k základním službám fitcentra?

7. Jak vysoká je pro Vás cena vstupného?

8. Kolik měsíčně utratíte za fitcentrum?

9. Do jaké kategorie patříte?

10. Jaké je vaše pohlaví?

11. Kde bydlíte?

12. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Sikora, L.Zkvalitněni poskytovaných služeb ve fitcentrech (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://35150.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.