Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové servery

Slevové servery

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Filip Husák
Šetření:07. 12. 2013 - 06. 01. 2014
Počet respondentů:119
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:60,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tématem dotazníku je nakupování na slevových portálech.

Odpovědi respondentů

1. Které slevové portály znáte?

Uveďte všechny, na které si vzpomenete. Jednotlivé portály oddělujte čárkou.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

....

kupi.cz, slevomat, skrz

nakupvakci, slevomat

Nevzpomenu si na konkrétní jméno.

neznám

Neznám žádné

pepa, zapakatel, slevomat, skrz

pepa.cz, zlateslevy.cz, slevydnes.cz, slevomat.cz

používám skrz.cz, slevin.cz

skrz, slevomat, slevopolis, vykupto, zapakatel, pepa

skrz, slevomat, slevuška,

Skrz,výkup to,slevomat

skrz.cz, slevomat.cz, vykupto.cz, amplion.cz, kuplon.cz, pepa.cz

Sledovat, pepa

slever, slevomat, slevoteka, zlateslevy

Slevin, slevomat, vykupto

slevin, slevomat, zlate slevy, pepa

sleviště, slevomat, zapakatel

slevme to, kup v akci, zapakatel

slevoma, slevotel, pepa, slevín, seznam,

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

Slevomat

slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

SLEVOMAT

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat, amplion, skrz.cz, nakupvakci.cz

Slevomat, Amplion, Vykupto, Berslevu, Skrz

slevomat, berslevu, slevin

Slevomat, Fashion Days, Stilago, Slevotel

Slevomat, Heureka, Aliexpress, Zboží, Nejlepšíceny

slevomat, hypersleva, pepa, slevyidnes

slevomat, hyperslevy

Slevomat, hyperslevy, pepa, vykupto

slevomat, hyperslevy, skrz

Slevomat, Pepa

slevomat, pepa

Slevomat, Pepa,

Slevomat, Pepa,

slevomat, pepa, slevín, hyperslevy

slevomat, pepa, zapakatel

slevomat, skrz, slevín, hyperslevy, atd.

Slevomat, Skrz, Slevito

Slevomat, Skrz, Vykupto

slevomat, slevici, skrz, pepa

Slevomat, Slevín

Slevomat, Slevin,

Slevomat, slevín,

slevomat, slevin, pepa

slevomat, slevín, vykupto, pepa

Slevomat, slevoman, pepa, capnito

Slevomat, Slevopark, Hyperslevy, Raketa, Vykupto, ...

slevomat, slevoucher, hyperslevy

Slevomat, Slevoucher, Vykupto

Slevomat, Slevuška

slevomat, slevydnes, vykupto,

slevomat, topsleva

Slevomat, vykup to, skrz.cz

Slevomat, Vykupto

Slevomat, Vykupto

slevomat, vykupto

Slevomat, Vykupto, Hyperslevy

slevomat, vykupto, hyperslevy, pepa, slevin, sleviště,

Slevomat, Vykupto, Nebeslev, Zapakatel

slevomat, vykupto, slever, pepa, megasleva, raketa

slevomat, vykupto, zapakatel

Slevomat, Vykupto, Zapakatel, Dejsito, Pepa, Sleva jak Brno, Zlaté slevy, Skrz, Amplion...

Slevomat, Vykupto, Zapakatel, Královna slev, Kup to, Pepa, Kuponet

Slevomat, Vykupto, Zapakatel, Mydeals

slevomat, vykupto, zlate slevy, slevydnes, slevotel,

Slevomat, Vykupto, Zlateslevy, Hyperslevy, Pepa, Slevoteka, Zapakatel

Slevomat, Zapakatel, Berslevu, Skrz.cz, Hyperslevy, Slevobrana, Slevin

Slevomat, Zapakatel, Mydeal, Skrz

slevomat, zapakatel, pepa, skrz, hyperslevy, slevin

slevomat, zapakatel, slevín, sleviště

slevomat, zapakatel, vykupto

slevomat, zbožomat, vykupto, atd...

slevomat, zlateslevy, vykupto,

Slevomat,slevici

slevomat,slevopol,sleviste

slevomat.cz

Slevomat.cz, slevoterč, vykupto, berslevu, zapakatel, hyperslevy

slevomat.cz, pepa.cz,

slevomat.cz, slever.cz

slevomat.cz, sleviste.cz, nebeslev.cz, fajnslevy.cz, fertip.cz, slevopol.cz

slevomat.cz, vykupto.cz

topsleva.cz, slevomat.cz, berslevu.cz, omg.cz

vetsinu

vykupto, slevmeto, hyperslevy, aplion, zapakatel

Vykupto, slevomat

vykupto, slevomat, pepa, zapakatel, slevy, zlateslevy

vykupto, slevomat, zapakatel, hyperslevy, slevín, sleviště, slevoucher, berslevu, slevopoly, slevopolis, fajnslevy, slever, zlatéslevy...

vykupto,slevomat

vykupto,zapakatel,hyperslevy atd.

vykupto.cz, slevomat.cz, nakupvakci.cz, zapakatel.cz, hyperslevy.cz

Vykupto.cz, Zoot, hyperslevy, zlate slevy, aukro.cz

zadny

zamenej.sk, zlavomat.sk, slevomat.cz

zapakatel, slevomat, pepa,

Zapakatel, Vykupto, SlevaDne, JustJoy, Hyperslevy, Slevomat, Slevopolis, Slevoteka, Pepa, Nakup v akci

zapakatel,slevomat,nakupvakci,pepa.cz,vykupto,..

zlaté slevy, slevomat, hyperslevy, slevomania, mesec, slovopolis, groupon, skupoun

zlateslevy.cz, vykupto.cz, zapakatel, zbozomat.cz, bezvacena.cz, nakupvakci.cz, vend.cz

Žádné

žádné

žádný

2. Které z uvedených slevových portálů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz11698,31 %97,48 %  
Vykupto.cz8168,64 %68,07 %  
Zapakatel.cz7059,32 %58,82 %  
Hyperslevy.cz6151,69 %51,26 %  
Skrz.cz6050,85 %50,42 %  
Pepa.cz5244,07 %43,7 %  
Slevin.cz4033,9 %33,61 %  
Berslevu.cz3227,12 %26,89 %  
Zlateslevy.cz2622,03 %21,85 %  
Slevydnes.cz2218,64 %18,49 %  

Graf

3. Jak často na slevových portálech nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pravidelněotázka č. 4, Občasotázka č. 4, Výjimečněotázka č. 4, Vůbecotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas4537,82 %37,82 %  
Výjimečně4336,13 %36,13 %  
Vůbec2621,85 %21,85 %  
Pravidelně54,2 %4,2 %  

Graf

4. Na kterém slevovém portálu nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz5761,29 %47,9 %  
Vykupto.cz1111,83 %9,24 %  
Zapakatel.cz55,38 %4,2 %  
Pepa.cz55,38 %4,2 %  
Slevin.cz33,23 %2,52 %  
Zlateslevy.cz22,15 %1,68 %  
Skrz.cz22,15 %1,68 %  
střídám to11,08 %0,84 %  
Slevydnes.cz11,08 %0,84 %  
Berslevu.cz11,08 %0,84 %  
slevoterč11,08 %0,84 %  
nepomatuju si11,08 %0,84 %  
nevím11,08 %0,84 %  
aliexpress11,08 %0,84 %  
Hyperslevy.cz11,08 %0,84 %  

Graf

5. Jaké slevy nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cestování a dovolená2223,66 %18,49 %  
Jídlo a pití1819,35 %15,13 %  
Zboží1819,35 %15,13 %  
Krása a zdraví1111,83 %9,24 %  
Služby99,68 %7,56 %  
Sport, zábava a volný čas99,68 %7,56 %  
Oblečení, móda a styl33,23 %2,52 %  
Permanentky11,08 %0,84 %  
ktere se zrovna hodi11,08 %0,84 %  
od každého něco11,08 %0,84 %  

Graf

6. Pro koho slevy nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro sebe5862,37 %48,74 %  
Jako dárek3537,63 %29,41 %  

Graf

7. Kolik jste utratil/a při posledním nákupu na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5001415,05 %11,76 %  
20099,68 %7,56 %  
30088,6 %6,72 %  
200055,38 %4,2 %  
80033,23 %2,52 %  
40033,23 %2,52 %  
25033,23 %2,52 %  
70033,23 %2,52 %  
250033,23 %2,52 %  
150033,23 %2,52 %  
ostatní odpovědi 3000
1000
599
150
299
100
5800
3500
199
1800
189
600
550
1700
1990
4000
202
499
549
66666
1400
170
4600
280
140
450
129
304
1100
900
399
3941,94 %32,77 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:829.73
Minimum:150
Maximum:3500
Variační rozpětí:3350
Rozptyl:652037.18
Směrodatná odchylka:807.49
Medián:500
Modus:500

Graf

8. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9075,63 %75,63 %  
Muž2924,37 %24,37 %  

Graf

9. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské5546,22 %46,22 %  
Střední s maturitou5042,02 %42,02 %  
Základní97,56 %7,56 %  
Střední bez maturity54,2 %4,2 %  

Graf

10. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
251613,45 %13,45 %  
22108,4 %8,4 %  
2497,56 %7,56 %  
2375,88 %5,88 %  
2075,88 %5,88 %  
2165,04 %5,04 %  
2665,04 %5,04 %  
3565,04 %5,04 %  
3254,2 %4,2 %  
1954,2 %4,2 %  
ostatní odpovědi 18
28
47
16
27
40
36
31
29
51
33
41
48
37
46
39
49
44
12
17
4235,29 %35,29 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:26.92
Minimum:18
Maximum:47
Variační rozpětí:29
Rozptyl:51.63
Směrodatná odchylka:7.19
Medián:25
Modus:25

Graf

11. Jaký je v současné době Váš osobní čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bez příjmu3226,89 %26,89 %  
Více než 20 000 Kč3025,21 %25,21 %  
15 001 - 20 000 Kč1714,29 %14,29 %  
10 001 - 15 000 Kč1411,76 %11,76 %  
5 001 - 7 500 Kč119,24 %9,24 %  
Do 5 000 Kč86,72 %6,72 %  
7 501 -10 000 Kč75,88 %5,88 %  

Graf

12. Jaké je Vaše současné zaměstnanecké postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student/ka5243,7 %43,7 %  
Zaměstnanec5042,02 %42,02 %  
Nezaměstnaný/á65,04 %5,04 %  
Žena v domácnosti43,36 %3,36 %  
Soukromý/á podnikatel/ka43,36 %3,36 %  
Jiné32,52 %2,52 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Pro koho slevy nakupujete?

  • odpověď Pro sebe:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása a zdraví na otázku 5. Jaké slevy nakupujete nejčastěji?

12. Jaké je Vaše současné zaměstnanecké postavení?

  • odpověď Zaměstnanec:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 20 000 Kč na otázku 11. Jaký je v současné době Váš osobní čistý měsíční příjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které slevové portály znáte?

2. Které z uvedených slevových portálů znáte?

3. Jak často na slevových portálech nakupujete?

4. Na kterém slevovém portálu nakupujete nejčastěji?

5. Jaké slevy nakupujete nejčastěji?

6. Pro koho slevy nakupujete?

7. Kolik jste utratil/a při posledním nákupu na slevovém portálu?

8. Jaké je Vaše pohlaví?

9. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

10. Kolik je Vám let?

11. Jaký je v současné době Váš osobní čistý měsíční příjem?

12. Jaké je Vaše současné zaměstnanecké postavení?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které slevové portály znáte?

2. Které z uvedených slevových portálů znáte?

3. Jak často na slevových portálech nakupujete?

4. Na kterém slevovém portálu nakupujete nejčastěji?

5. Jaké slevy nakupujete nejčastěji?

6. Pro koho slevy nakupujete?

7. Kolik jste utratil/a při posledním nákupu na slevovém portálu?

8. Jaké je Vaše pohlaví?

9. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

10. Kolik je Vám let?

11. Jaký je v současné době Váš osobní čistý měsíční příjem?

12. Jaké je Vaše současné zaměstnanecké postavení?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Husák, F.Slevové servery (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://35271.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.