Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení spokojenosti zákazníků

Hodnocení spokojenosti zákazníků

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Vrbová
Šetření:19. 01. 2014 - 30. 01. 2014
Počet respondentů:149
Počet otázek (max/průměr):20 / 20.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku k mé diplomové práci na téma měření zákaznické spokojenosti. Cílem je zjistit vnímání a postoj zákazníků k hodnocení jejich spokojenosti. Dotazník je anonymní a neměl by Vám zabrat moc času :-) Děkuji za váš čas, Jitka Vrbová

Odpovědi respondentů

1. Zúčastnil/a jste se někdy zjišťování/hodnocení spokojenosti zákazníků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14194 %94,63 %  
ne64 %4,03 %  
nevím32 %2,01 %  

Graf

2. Jakou formou ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emailem6241,33 %41,61 %  
internetový formulář6241,33 %41,61 %  
telefonicky5436 %36,24 %  
osobně3825,33 %25,5 %  
sociální sítě2617,33 %17,45 %  
SMS zprávou2114 %14,09 %  
písemně1610,67 %10,74 %  
nijak21,33 %1,34 %  
nezúčastnil jsem se zatím10,67 %0,67 %  
nezúčastnil 10,67 %0,67 %  
anketa10,67 %0,67 %  
ne10,67 %0,67 %  
my map10,67 %0,67 %  

Graf

3. Vyplnil/a nebo odpověděl/a jste na takovéto měření spokojenosti zákazníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12885,33 %85,91 %  
nedokončil/a jsem vyplňování (příliš dlouhý, nezajímavý, přerušení spojení, atd.)149,33 %9,4 %  
ne74,67 %4,7 %  
ne, obava ze zneužití dat53,33 %3,36 %  
nezúčastnila jsem se zatím10,67 %0,67 %  
některé ano jiné ne - zneužití osobních údajů k reklamě10,67 %0,67 %  
občas záleží na kontaktování i spokojenosti se službou 10,67 %0,67 %  

Graf

4. Jste ochoten/a vyplňovat dotazníky na zjišťování spokojenosti zákazníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas9664 %64,43 %  
ano4530 %30,2 %  
ne53,33 %3,36 %  
ignoruji je32 %2,01 %  
velmi zřídka10,67 %0,67 %  

Graf

5. Důvody pro vyplnění / nevyplnění dotazníků spokojenosti ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doufám ve zlepšení9764,67 %65,1 %  
naštvali mě, proto vyplnil/a2516,67 %16,78 %  
nabídka slevy1711,33 %11,41 %  
finanční či věcná odměna1610,67 %10,74 %  
naštvali mě, proto nevyplnil/a117,33 %7,38 %  
za odpovědi firma přispívá na charitu74,67 %4,7 %  
jak mám náladu a čas10,67 %0,67 %  
nevyplňuji velkým a bohatým firmám10,67 %0,67 %  
nerada vyplńuji10,67 %0,67 %  
pomáhá to ostatním při výběru10,67 %0,67 %  
byla jsem potěšena a spokojena, v opačném případě ignoruji10,67 %0,67 %  
proč ne10,67 %0,67 %  
chci pochválit, přidat pozitivní zkušenost10,67 %0,67 %  
baví me vyplnovat10,67 %0,67 %  
NIC ZA TO NECHCI10,67 %0,67 %  
spokojenost s nákupem10,67 %0,67 %  
jeden rád pomůže, když může10,67 %0,67 %  
forma poděkování v případě spokojenosti10,67 %0,67 %  
nevyplnění-roziko zneužití osobních údajů10,67 %0,67 %  
doporučení pokud jsem spokojena, dalším10,67 %0,67 %  
uplatnit vlastní poznatky se službou10,67 %0,67 %  
jsem ochoten dát zpětnou vazbu10,67 %0,67 %  
má spokojenost10,67 %0,67 %  
Dle mého, firmy data používají jen někdy10,67 %0,67 %  
Jsem zpokojen, proto doporučuji dál10,67 %0,67 %  
pomoc ostatním zákazníkům10,67 %0,67 %  
Spokojenost a snaha pozitivní recenze.10,67 %0,67 %  
Ráda ohodnotím pravdivě firmu pro ostatní zákazníky10,67 %0,67 %  
zpětná vazba pro společnost10,67 %0,67 %  
Zpětná vazba je důležitá10,67 %0,67 %  
ochota pomoci10,67 %0,67 %  
byla jsem spokojena, tudíž jsem udělila kladné hodnocení10,67 %0,67 %  

Graf

6. Co by Vás motivovalo k hodnocení spokojenosti ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyplňuji nezištně7550 %50,34 %  
nabídka slevy na produkt nebo službu4630,67 %30,87 %  
příspěvek firmy na charitativní účely3724,67 %24,83 %  
finanční odměna3120,67 %20,81 %  
věcná odměna2718 %18,12 %  
nevím117,33 %7,38 %  
u mě je to o čase...pokud to přijde v pracovní dobu většinou na to kašlu10,67 %0,67 %  
pokud pomohu příteli nebo kolegovi10,67 %0,67 %  
jednoduchost dotazníku10,67 %0,67 %  
nic10,67 %0,67 %  
Zlepšení produktu/služby10,67 %0,67 %  

Graf

7. Na kolik otázek jste ochoten/a odpovídat ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6-84932,67 %32,89 %  
9-134228 %28,19 %  
3-53523,33 %23,49 %  
19 a více2013,33 %13,42 %  
1-2 (často u SMS měření)2013,33 %13,42 %  
14-181711,33 %11,41 %  
žádnou21,33 %1,34 %  
to je individuální, záleží co hodnotím10,67 %0,67 %  
jakýkoliv pocet 10,67 %0,67 %  
Je mi to jedno10,67 %0,67 %  
Záleží na druhu zboží nebo služby a skladbě otázek - působí-li dojmem, že pomohou k lepší kvalitě služeb příště10,67 %0,67 %  
podle časových možností10,67 %0,67 %  

Graf

8. Kolik času jste ochoten/a věnovat hodnocení spokojenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4-5 minut5838,67 %38,93 %  
2-3 minuty4127,33 %27,52 %  
6-8 minut2013,33 %13,42 %  
1 min2013,33 %13,42 %  
14 a víc106,67 %6,71 %  
9-13 minut96 %6,04 %  
nevím42,67 %2,68 %  
to je individuální, záleží co hodnotím10,67 %0,67 %  
žádný10,67 %0,67 %  
Záleží na předmětu a skladbě10,67 %0,67 %  
podle časových možností10,67 %0,67 %  

Graf

9. Mělo Vaše hodnocení nějaký výsledek či reakci ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím8657,33 %57,72 %  
ano2516,67 %16,78 %  
ne2214,67 %14,77 %  
firma mé připomínky ignorovala138,67 %8,72 %  
firma mé připojmínky zohlednila96 %6,04 %  
firma mi posílá pravidělně drobné dárky / přání64 %4,03 %  
zatím jsem se nezúčastnila10,67 %0,67 %  
občas10,67 %0,67 %  

Graf

Následující blok dotazů se týká respondentů jejichž zaměstnavatel/firma měření spokojenosti zákazníků využívají

10. Zjišťuje Váš zaměstnavatel/Vaše firma spokojenost svých zákazníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8254,67 %55,03 %  
ne3825,33 %25,5 %  
nevím138,67 %8,72 %  
zatím ne, ale chtěl by96 %6,04 %  
nepracuji21,33 %1,34 %  
zatím ne, ale plánuje21,33 %1,34 %  
jednou za patnáct let10,67 %0,67 %  
V mé práci zjistíme spokojenost ihned. Organizujeme vzd.semináře a klient je přítomen.10,67 %0,67 %  
možná nepřímo10,67 %0,67 %  
pracuji v ZŠ10,67 %0,67 %  
studuji, nejsem zaměstnanec10,67 %0,67 %  
Nejsme komerční subjekt10,67 %0,67 %  
bez zaměstnání10,67 %0,67 %  

Graf

11. Jak často Váš zaměstnavatel/firma využívá měření spokojenosti zákazníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepoužívá4731,33 %31,54 %  
nepravidelně2516,67 %16,78 %  
ročně1610,67 %10,74 %  
půlročně138,67 %8,72 %  
čtvrtletně128 %8,05 %  
několikrát měsíčně96 %6,04 %  
denně85,33 %5,37 %  
měsíčně74,67 %4,7 %  
týdně32 %2,01 %  
nevím21,33 %1,34 %  
nepracuji21,33 %1,34 %  
Přesně nevím10,67 %0,67 %  
Není mi známo.10,67 %0,67 %  
viz výše - nevím10,67 %0,67 %  
Vždy když je akce. Někdy 3 x do týdne, někdy jednou týdně.10,67 %0,67 %  
pokaždé když se pracuje s klienty10,67 %0,67 %  
neumím posoudit10,67 %0,67 %  
viz odpověď na otázku 1010,67 %0,67 %  
studuji, nejsem zaměstnanec10,67 %0,67 %  
Nejsme komerční subjekt10,67 %0,67 %  
bez zaměstnání10,67 %0,67 %  
klienti mohou kdykoli zaslat své hodnocení pomocí sms10,67 %0,67 %  

Graf

12. Jaké metody Váš zaměstnavatel/firma využívá ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepoužívá4731,33 %31,54 %  
písemné2617,33 %17,45 %  
internetový formulář2516,67 %16,78 %  
Emailem2416 %16,11 %  
osobní1912,67 %12,75 %  
telefonické1812 %12,08 %  
tajný kontrolní nákup1510 %10,07 %  
SMS zprávou53,33 %3,36 %  
nevím21,33 %1,34 %  
viz výše - nevím10,67 %0,67 %  
dotazníkové10,67 %0,67 %  
dotazník, který klienti vyplní po ukončení vzdělávacího kurzu10,67 %0,67 %  
know how10,67 %0,67 %  
neprqacuji10,67 %0,67 %  
Nepracuji10,67 %0,67 %  
viz odpověď na otázku 1010,67 %0,67 %  
studuji, nejsem zaměstnanec10,67 %0,67 %  
Nejsme komerční subjekt10,67 %0,67 %  
bez zaměstnání10,67 %0,67 %  

Graf

13. K měření spokojenosti využívá Váš zaměstnavatel/organizace:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní zdroje5838,67 %38,93 %  
nepoužívá4832 %32,21 %  
externí agentury3322 %22,15 %  
nevím138,67 %8,72 %  
nepracuji21,33 %1,34 %  
viz výše - nevím10,67 %0,67 %  
viz odpověď na otázku 1010,67 %0,67 %  
studuji, nejsem zaměstnanec10,67 %0,67 %  
Nejsme komerční subjekt10,67 %0,67 %  
bez zaměstnání10,67 %0,67 %  

Graf

14. Získané výsledky z měření spokojenosti zákazníku Váš zaměstnavatel/firma:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zpracovávají se5939,33 %39,6 %  
nezpracovávají se5033,33 %33,56 %  
realizují v praxi3322 %22,15 %  
nevím42,67 %2,68 %  
nepracuji21,33 %1,34 %  
netuším10,67 %0,67 %  
nezískává10,67 %0,67 %  
Neměla jsem možnost se s vyhodnocováním seznámit.10,67 %0,67 %  
viz výše - nevím10,67 %0,67 %  
potřebuje na certifikát ISO10,67 %0,67 %  
myslím, že když, tak se využívají10,67 %0,67 %  
nepoužívá10,67 %0,67 %  
viz odpověď na otázku 1010,67 %0,67 %  
studuji, nejsem zaměstnanec10,67 %0,67 %  
Nejsme komerční subjekt mající zákazníky10,67 %0,67 %  
bez zaměstnání10,67 %0,67 %  

Graf

15. Velikost vaší firmy (počet zaměstnanců) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 153825,33 %25,5 %  
51-1002114 %14,09 %  
100-2501812 %12,08 %  
251-5001711,33 %11,41 %  
1001-5000138,67 %8,72 %  
více než 10000128 %8,05 %  
16-25117,33 %7,38 %  
26-5096 %6,04 %  
501-100074,67 %4,7 %  
5001-1000042,67 %2,68 %  

Graf

16. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9664 %64,43 %  
Muž5436 %36,24 %  

Graf

17. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 - 352516,67 %16,78 %  
19 - 242416 %16,11 %  
36 - 402214,67 %14,77 %  
46 - 502013,33 %13,42 %  
25 - 302013,33 %13,42 %  
41 - 451510 %10,07 %  
51 - 5574,67 %4,7 %  
66 - 7064 %4,03 %  
56 - 6053,33 %3,36 %  
61 - 6553,33 %3,36 %  
více než 7110,67 %0,67 %  

Graf

18. Velikost obce, kde žijete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 100 0004932,67 %32,89 %  
méně než 10002013,33 %13,42 %  
1001 - 50002013,33 %13,42 %  
51 000 - 100 0001610,67 %10,74 %  
11 000 - 20 0001610,67 %10,74 %  
21 000 - 50 0001610,67 %10,74 %  
5001 - 10 000138,67 %8,72 %  

Graf

19. Váš čistý měsíční příjem ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 000 - 50 0002416,9 %16,11 %  
16 000 - 20 0002316,2 %15,44 %  
21 000 - 30 0002316,2 %15,44 %  
do 10 0002215,49 %14,77 %  
11 000 - 15 0002114,79 %14,09 %  
nechci odpovědět2114,79 %14,09 %  
více než 50 00085,63 %5,37 %  

Graf

20. Nejvyšší ukončení vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské7147,33 %47,65 %  
Středoškolské3020 %20,13 %  
Úplné středoškolské s maturitou2718 %18,12 %  
Vyšší odborné (Dis.)138,67 %8,72 %  
Základní96 %6,04 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Zjišťuje Váš zaměstnavatel/Vaše firma spokojenost svých zákazníků?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetový formulář na otázku 12. Jaké metody Váš zaměstnavatel/firma využívá ?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonické na otázku 12. Jaké metody Váš zaměstnavatel/firma využívá ?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi realizují v praxi na otázku 14. Získané výsledky z měření spokojenosti zákazníku Váš zaměstnavatel/firma:

11. Jak často Váš zaměstnavatel/firma využívá měření spokojenosti zákazníků?

  • odpověď nepoužívá:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepoužívá na otázku 12. Jaké metody Váš zaměstnavatel/firma využívá ?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Zjišťuje Váš zaměstnavatel/Vaše firma spokojenost svých zákazníků?

12. Jaké metody Váš zaměstnavatel/firma využívá ?

  • odpověď nepoužívá:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepoužívá na otázku 11. Jak často Váš zaměstnavatel/firma využívá měření spokojenosti zákazníků?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Zjišťuje Váš zaměstnavatel/Vaše firma spokojenost svých zákazníků?

13. K měření spokojenosti využívá Váš zaměstnavatel/organizace:

  • odpověď nepoužívá:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Zjišťuje Váš zaměstnavatel/Vaše firma spokojenost svých zákazníků?

14. Získané výsledky z měření spokojenosti zákazníku Váš zaměstnavatel/firma:

  • odpověď nezpracovávají se:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepoužívá na otázku 11. Jak často Váš zaměstnavatel/firma využívá měření spokojenosti zákazníků?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zúčastnil/a jste se někdy zjišťování/hodnocení spokojenosti zákazníků?

2. Jakou formou ?

3. Vyplnil/a nebo odpověděl/a jste na takovéto měření spokojenosti zákazníků?

4. Jste ochoten/a vyplňovat dotazníky na zjišťování spokojenosti zákazníků?

5. Důvody pro vyplnění / nevyplnění dotazníků spokojenosti ?

6. Co by Vás motivovalo k hodnocení spokojenosti ?

7. Na kolik otázek jste ochoten/a odpovídat ?

8. Kolik času jste ochoten/a věnovat hodnocení spokojenosti?

9. Mělo Vaše hodnocení nějaký výsledek či reakci ?

10. Zjišťuje Váš zaměstnavatel/Vaše firma spokojenost svých zákazníků?

11. Jak často Váš zaměstnavatel/firma využívá měření spokojenosti zákazníků?

12. Jaké metody Váš zaměstnavatel/firma využívá ?

13. K měření spokojenosti využívá Váš zaměstnavatel/organizace:

14. Získané výsledky z měření spokojenosti zákazníku Váš zaměstnavatel/firma:

15. Velikost vaší firmy (počet zaměstnanců) ?

16. Jste:

17. Věková kategorie:

18. Velikost obce, kde žijete ?

19. Váš čistý měsíční příjem ?

20. Nejvyšší ukončení vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zúčastnil/a jste se někdy zjišťování/hodnocení spokojenosti zákazníků?

2. Jakou formou ?

3. Vyplnil/a nebo odpověděl/a jste na takovéto měření spokojenosti zákazníků?

4. Jste ochoten/a vyplňovat dotazníky na zjišťování spokojenosti zákazníků?

5. Důvody pro vyplnění / nevyplnění dotazníků spokojenosti ?

6. Co by Vás motivovalo k hodnocení spokojenosti ?

7. Na kolik otázek jste ochoten/a odpovídat ?

8. Kolik času jste ochoten/a věnovat hodnocení spokojenosti?

9. Mělo Vaše hodnocení nějaký výsledek či reakci ?

10. Zjišťuje Váš zaměstnavatel/Vaše firma spokojenost svých zákazníků?

11. Jak často Váš zaměstnavatel/firma využívá měření spokojenosti zákazníků?

12. Jaké metody Váš zaměstnavatel/firma využívá ?

13. K měření spokojenosti využívá Váš zaměstnavatel/organizace:

14. Získané výsledky z měření spokojenosti zákazníku Váš zaměstnavatel/firma:

15. Velikost vaší firmy (počet zaměstnanců) ?

16. Jste:

17. Věková kategorie:

18. Velikost obce, kde žijete ?

19. Váš čistý měsíční příjem ?

20. Nejvyšší ukončení vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vrbová, J.Hodnocení spokojenosti zákazníků (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://35434.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.