Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály

Slevové portály

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Maja Brožová
Šetření:06. 01. 2014 - 08. 01. 2014
Počet respondentů:87
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentka 5. ročníku VŠ. Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění následujícího dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro úkol na téma: Marketingový výzkum.

 

Děkuji a přeji příjemné vyplňování

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6068,97 %68,97 %  
Muž2731,03 %31,03 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-304450,57 %50,57 %  
do 202933,33 %33,33 %  
41-5078,05 %8,05 %  
31-4078,05 %8,05 %  

Graf

3. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou4652,87 %52,87 %  
Vyšší2427,59 %27,59 %  
Základní1314,94 %14,94 %  
Vyučen44,6 %4,6 %  

Graf

4. Využíváte, čí využili jste někdy nabídky slevových portálů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6675,86 %75,86 %  
Ne2124,14 %24,14 %  

Graf

5. Jak často si prohlížíte nabídku na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Málokdy3135,63 %35,63 %  
Alespoň jednou měsíčne2225,29 %25,29 %  
Alespoň jednou týdně1618,39 %18,39 %  
Neprohlížím si1213,79 %13,79 %  
Každý den66,9 %6,9 %  

Graf

6. O které nabídky na slevových portálech se nejvíce zajímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zájezdy3742,53 %42,53 %  
Zboží3641,38 %41,38 %  
Gastronomie2427,59 %27,59 %  
Péče o tělo2124,14 %24,14 %  
nic44,6 %4,6 %  
sport22,3 %2,3 %  
nezajímám se11,15 %1,15 %  
o nic11,15 %1,15 %  
vstupné11,15 %1,15 %  
o žádné ale, kdybych měla, tak pravděpodobně o zboží11,15 %1,15 %  
žádné11,15 %1,15 %  
adrenalinové zážitky11,15 %1,15 %  
oblečení11,15 %1,15 %  
zážitky11,15 %1,15 %  
O zadne11,15 %1,15 %  

Graf

7. Kolik průměrně vynaložíte finančních prostředků na koupi slevových voucherů ročně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 5 000 Kč7485,06 %85,06 %  
5 000 - 10 00089,2 %9,2 %  
10 000 - 20 00033,45 %3,45 %  
10 000 - 20 00011,15 %1,15 %  
20 000 a více11,15 %1,15 %  

Graf

8. Který slevový portál užíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevomat.cz6878,16 %78,16 %  
vykupto.cz1517,24 %17,24 %  
zapakatel.cz66,9 %6,9 %  
slevin.cz55,75 %5,75 %  
žádný44,6 %4,6 %  
pepa.cz44,6 %4,6 %  
hyperslevy.cz33,45 %3,45 %  
zadny22,3 %2,3 %  
nic22,3 %2,3 %  
skrz.cz11,15 %1,15 %  
berslevu.cz11,15 %1,15 %  
parfums.cz11,15 %1,15 %  
-11,15 %1,15 %  
žadbej11,15 %1,15 %  
ani jeden11,15 %1,15 %  

Graf

9. Jak byste na níže uvedené stupnici( 1- nejhorší, 10- nejlepší) ohodnotili Vámi prohlížený portál?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82225,29 %25,29 %  
51416,09 %16,09 %  
71314,94 %14,94 %  
101112,64 %12,64 %  
91112,64 %12,64 %  
189,2 %9,2 %  
344,6 %4,6 %  
622,3 %2,3 %  
211,15 %1,15 %  
411,15 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.84
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.47
Směrodatná odchylka:2.34
Medián:8
Modus:8

Graf

10. Který z výše uvedených slevových portálů dle Vašeho názoru disponuje nejširší nabídkou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevomat3439,08 %39,08 %  
slevomat.cz1112,64 %12,64 %  
Nevím910,34 %10,34 %  
slevin.cz55,75 %5,75 %  
slevín33,45 %3,45 %  
vykupto33,45 %3,45 %  
vykupto.cz22,3 %2,3 %  
-22,3 %2,3 %  
netuším11,15 %1,15 %  
žádný11,15 %1,15 %  
ostatní odpovědi hyperslevy.cz
nevim, žádný nepoužívám
nevím, využívám jen jeden
nevím, protože je nesleduji
Skrz.cz
slevomat, vykupto
nesleduji
vykupto.cz , slevomat.cz
slevomat- slevy i z ostatních uvedených portálů
zapakatel.cz se mi zdá zmatený, celkově se mi stránka designově nelíbí
V tom takový přehled nemám, spíše bych řekl, že každý portál nabízí to samé, ale slevomat asi o něco více.
Slevomat?
slevomat,vykupto
veskere slevove portaly, ktere pouzim jsou zahranicni
slevomat.cz, aukro.cz
pepa
1618,39 %18,39 % 

Graf

11. Který z výše uvedených slevových portálů považujete za nejdůvěryhodnější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevomat4147,13 %47,13 %  
slevomat.cz1517,24 %17,24 %  
nevím89,2 %9,2 %  
všechny22,3 %2,3 %  
-22,3 %2,3 %  
oba11,15 %1,15 %  
netuším11,15 %1,15 %  
žádný11,15 %1,15 %  
slevín11,15 %1,15 %  
hyperslevy.cz11,15 %1,15 %  
ostatní odpovědi nevim, žádný nepoužívám
nevím, využívám jen jeden
Skrz.cz
slevomat, vykupto
pepa.cz
vykupto.cz
vykupto
slevomat.cz nebo vykupto.cz
slevin.cz
slevomst
zapakatel
ani jeden
aukro.cz
slrvomat
1416,09 %16,09 % 

Graf

12. Jaké jsou Vaše zkušenosti s péčí o zákazníky na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré4956,32 %56,32 %  
Žádné2022,99 %22,99 %  
Výborné1719,54 %19,54 %  
Špatné11,15 %1,15 %  

Graf

13. O co byste obohatili nabídku slevových portálů?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

???

..

asi o nic, s nabídkou na slevových portálech jsem spokojená

je tam vše

Je tam vše.

Jsem spokojena se vším.

Kosmetiku a oblečení z jiných zemi

kozí sýr s kousky ananasu

Kulturní akce,prohlídky

letenky

Luxusní zboží

Mozna vice voucheru na sportovni aktivity

Možná více věcí na fitness, bojové sporty, protože o to se zajímám.

myslím si že, když se chce tak každý si tam něco najde

nabídka je dostatečná

Nabídka zvířat

Nabídky i pro menší města

netuším

Nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevim

Nevím o ničem

Nevím, nic mě nenapadá, jsem spokojená.

nevím, protože neznám ani dosavadní nabídku

nevím, přijde mi dostatečná

Nevím.

nic

Nic

nic

nic

nic

Nic konkrétního mě nenapadá.

nic me nenapada

Nic mě nenapadá.

Nic mi na nich nechybi.

Nic nenapada

nic,jsem spokojená

o kosmetiku pro alergiky, zahranicni literatura and filmy

o lepší tříděni služeb nabízených

o lístky na sportovní utkání

O módu

o nic

o nic

O nic

O nic jsem spokojená.

O nic, jsem spokojená, možná větší slevy :D

O nic, vše tam už je.

o soutěže

o více poznávacích zájezdů :)

O více sportovních akcí

o zážitkové balíčky

o zážitkové vouchery

Peci o zakazniky

Platit na dobirku.

slevy na spotřební zboží a módu

Sportovní akce

Sportovní akce

Sportovní nabídky

šperky

Věci pro domácí mazlíčky

Vetsi sortiment nabidek, rozsirit o dalsi kategorie zbozi

Víc jídla a ženskejch !

Více adrenalinových slev v okolí Prahy. Předpokládám, že v Praze sídlí spoustu firem, co adrenalinové zážitky provozuje, ale na většině portálech najdu jen pár nabídek toho, co skutečně pohledávám. Mohly by tam také být slevy na nějaké věci, ty se tam moc neprodávají (spíše pobyty, návštěvy restaurací, ...), třeba nějaký nábytek nebo elektronika

Vice kultury

více kultury

vice pobocek

Více slev do restaurací.

Více sportu

Více zájezdů do zahraničí pro páry

vstupenky na koncerty, do galerií

vstupenky na představení

všechno možný

Vzdělávací kurzy

Vzdelavaci kurzy, napr. jazykove

zajímavé zboží

zajímavější nabídky v péči o tělo

zatim nic

14. Uvítali byste v rámci pracovních benefitů větší slevy na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4652,87 %52,87 %  
nevím2528,74 %28,74 %  
ne1618,39 %18,39 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk:

  • odpověď do 20:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 3. Vzdělání:

4. Využíváte, čí využili jste někdy nabídky slevových portálů?

  • odpověď Ne:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neprohlížím si na otázku 5. Jak často si prohlížíte nabídku na slevových portálech?

12. Jaké jsou Vaše zkušenosti s péčí o zákazníky na slevových portálech?

  • odpověď Žádné:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neprohlížím si na otázku 5. Jak často si prohlížíte nabídku na slevových portálech?

14. Uvítali byste v rámci pracovních benefitů větší slevy na slevových portálech?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevomat.cz na otázku 10. Který z výše uvedených slevových portálů dle Vašeho názoru disponuje nejširší nabídkou?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Vzdělání:

4. Využíváte, čí využili jste někdy nabídky slevových portálů?

5. Jak často si prohlížíte nabídku na slevových portálech?

6. O které nabídky na slevových portálech se nejvíce zajímáte?

7. Kolik průměrně vynaložíte finančních prostředků na koupi slevových voucherů ročně?

8. Který slevový portál užíváte nejčastěji?

9. Jak byste na níže uvedené stupnici( 1- nejhorší, 10- nejlepší) ohodnotili Vámi prohlížený portál?

10. Který z výše uvedených slevových portálů dle Vašeho názoru disponuje nejširší nabídkou?

11. Který z výše uvedených slevových portálů považujete za nejdůvěryhodnější?

12. Jaké jsou Vaše zkušenosti s péčí o zákazníky na slevových portálech?

13. O co byste obohatili nabídku slevových portálů?

14. Uvítali byste v rámci pracovních benefitů větší slevy na slevových portálech?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Vzdělání:

4. Využíváte, čí využili jste někdy nabídky slevových portálů?

5. Jak často si prohlížíte nabídku na slevových portálech?

6. O které nabídky na slevových portálech se nejvíce zajímáte?

7. Kolik průměrně vynaložíte finančních prostředků na koupi slevových voucherů ročně?

8. Který slevový portál užíváte nejčastěji?

9. Jak byste na níže uvedené stupnici( 1- nejhorší, 10- nejlepší) ohodnotili Vámi prohlížený portál?

10. Který z výše uvedených slevových portálů dle Vašeho názoru disponuje nejširší nabídkou?

11. Který z výše uvedených slevových portálů považujete za nejdůvěryhodnější?

12. Jaké jsou Vaše zkušenosti s péčí o zákazníky na slevových portálech?

13. O co byste obohatili nabídku slevových portálů?

14. Uvítali byste v rámci pracovních benefitů větší slevy na slevových portálech?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Brožová, M.Slevové portály (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://35936.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.