Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování přes internet

Nakupování přes internet

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patrik Špliňo
Šetření:10. 01. 2014 - 15. 01. 2014
Počet respondentů:171
Počet otázek (max/průměr):7 / 7.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento výzkum je zaměřen na chování spotřebitelů při nakupování přes internet. Výsledky budou použity do práce k předmětu ekonomie.

Odpovědi respondentů

1. Jste...?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11466,28 %66,67 %  
Muž5833,72 %33,92 %  

Graf

2. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-257644,19 %44,44 %  
26-353721,51 %21,64 %  
15-183721,51 %21,64 %  
36-45126,98 %7,02 %  
více než 4595,23 %5,26 %  
méně než 1510,58 %0,58 %  

Graf

3. Jak často nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
měsíčně5833,72 %33,92 %  
čtvrtletně5029,07 %29,24 %  
zřídka4626,74 %26,9 %  
týdně1810,47 %10,53 %  

Graf

4. Podle čeho vybíráte e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena13477,91 %78,36 %  
podle hodnocení na internetu (heureka...)10963,37 %63,74 %  
možnost vyzvednutí v kamenné prodejně/na jiných výdejních místech (uloženka)7443,02 %43,27 %  
doporučení známých5129,65 %29,82 %  
dostávám z e-shopu slevové kupóny1810,47 %10,53 %  
z reklamy42,33 %2,34 %  
nabízené zboží10,58 %0,58 %  
podle obecné spolehlivosti10,58 %0,58 %  
dobrá zkušenost z minulých nákupů10,58 %0,58 %  
doprava - cena a způsob10,58 %0,58 %  
dle vlastní zkušenosti10,58 %0,58 %  
podle specializace10,58 %0,58 %  
jen tak10,58 %0,58 %  
Mám oblíbené10,58 %0,58 %  
podle dostupneho zbozi10,58 %0,58 %  
doprava10,58 %0,58 %  
předchozí dobrá zkušenost10,58 %0,58 %  
spolehlivost10,58 %0,58 %  

Graf

5. Jaký je Váš preferovaný způsob platby

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobírka8448,84 %49,12 %  
hotově (prodejna/výdejní místo)6135,47 %35,67 %  
bankovním převodem5230,23 %30,41 %  
kartou (on-line platba)5029,07 %29,24 %  
PayPal, Paysec10,58 %0,58 %  
Na fakturu - Twisto10,58 %0,58 %  
Paypal10,58 %0,58 %  
pay-pal10,58 %0,58 %  
kartou při vyzvednutí10,58 %0,58 %  

Graf

6. Jaký způsob doručení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zásilková společnost (PPL)8951,74 %52,05 %  
pošta7845,35 %45,61 %  
výdejní místo6236,05 %36,26 %  
prodejna4827,91 %28,07 %  

Graf

7. Uvítali byste v e-shopech možnost filtrování výrobků podle parametrů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13980,81 %81,29 %  
je mi to jedno3319,19 %19,3 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste...?

2. Kolik Vám je let?

3. Jak často nakupujete na internetu?

4. Podle čeho vybíráte e-shop?

5. Jaký je Váš preferovaný způsob platby

6. Jaký způsob doručení preferujete?

7. Uvítali byste v e-shopech možnost filtrování výrobků podle parametrů?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste...?

2. Kolik Vám je let?

3. Jak často nakupujete na internetu?

4. Podle čeho vybíráte e-shop?

5. Jaký je Váš preferovaný způsob platby

6. Jaký způsob doručení preferujete?

7. Uvítali byste v e-shopech možnost filtrování výrobků podle parametrů?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Špliňo, P.Nakupování přes internet (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://36042.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.