Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv televizní reklamy na člověka

Vliv televizní reklamy na člověka

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Lustigová
Šetření:12. 01. 2014 - 23. 01. 2014
Počet respondentů:176
Počet otázek (max/průměr):18 / 10.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro výzkum v mé diplomové práci na téma Vývoj reklamy v audiovizuálních médiích. Budu ráda, když mi s tímto výzkumem pomůžete i Vy. 

Dotazník je určen všem, kteří jsou ve věku nad 60 let.

Předem velice děkuji za Vaše odpovědi.

Kateřina Lustigová

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž9352,84 %52,84 %  
Žena8347,16 %47,16 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Méně než 60 let → konec dotazníku, Více než 60 letotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 60 let10257,95 %57,95 %  
Méně než 60 let7442,05 %42,05 %  

Graf

3. Jak často sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 hodiny denně3938,24 %22,16 %  
Více než 3 hodiny denně2423,53 %13,64 %  
1 hodinu denně1817,65 %10,23 %  
Několikrát do týdne1110,78 %6,25 %  
Méně než 1 hodinu denně65,88 %3,41 %  
Několikrát do měsíce32,94 %1,7 %  
Nesleduji ji vůbec10,98 %0,57 %  

Graf

4. Vadí Vám množství reklam v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, vadíotázka č. 5, Ne, nevadíotázka č. 6, Nevnímám jiotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vadí6462,75 %36,36 %  
Ne, nevadí2221,57 %12,5 %  
Nevnímám ji1615,69 %9,09 %  

Graf

5. Pokud ano, z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vadí mi, že přerušují televizní program4671,88 %26,14 %  
Jsou moc dlouhé4062,5 %22,73 %  
Je jich čím dál tím více2742,19 %15,34 %  
Nejsou zábavné, zajímavé1726,56 %9,66 %  
Jiný důvod34,69 %1,7 %  

Graf

6. Přepínáte televizní program, když v něm začnou reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas ano4443,14 %25 %  
Ano, přepínám2726,47 %15,34 %  
Ne, nepřepínám1615,69 %9,09 %  
Ne, ale ztlumím zvuk1514,71 %8,52 %  

Graf

7. Jaká televizní reklama Vám nejvíce utkvěla v paměti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mattoni1110,78 %6,25 %  
Bóbika76,86 %3,98 %  
kofola65,88 %3,41 %  
AirBank43,92 %2,27 %  
T-Mobile 32,94 %1,7 %  
XXX Lutz32,94 %1,7 %  
žádná21,96 %1,14 %  
nevím21,96 %1,14 %  
Hornbach - s námi to zvládnete21,96 %1,14 %  
XXX Lutz tatatata21,96 %1,14 %  
ostatní odpovědi Hornbach
Na vyhledávač Centrum - Bobik
Manga
oreo, sušenky mlékem milované
To byla ale husa, díky za pozvání ... asi 10 let stará reklama na prostředek na mytí nádobí, známá je i Bóbika
Vizír
sekačka Mauntfield
nepamatuji si
reklama na novou Škodu Rapid
Ježkovy voči ( Pavlásek a spol)
Ale já už ho vidím ....
T mobile s Kotkem.....
na kofolu, vánoční s holčičkou a tatínkem jak řezají stromeček
Reklama na Kit Kat – dej si pauzu v rákosí a reklama na zeleninu Bonduelle (levá, pravá, seno ....
Vánoční Kofola
Postaráte se o našeho bobika
mimina v aute,reklama na nejakou znacku auta
nesleduji reklamy
vysavač automat
activia
XXX Lutz s otravnou písničkou
reklama na activii
reklama na zmrzlinu Míša
na pastu Sensodyne
coca cola vanocni
Reklama na Kofolu - "A bude mít ty žahnutý žuby nahoju..?"
Amundsen vodka 6x destilovaná
Kolo štěstí - Mountfield
vyhýbám se jim co možná nejvíce
na jogurty
hjgh
Bobika centrum
Oreo
Vodafone
Air Bank - i banku můžete mít rádi
Fio banka
Vodka 6x destilovaná
Prostenal
Snickers
O2
Oscilococsinum
Koko, Margot, Banani, Pomi
Reklama na Magnesii - Český lev
Orion - moje čokoládová hvězda
Seznam - bóbika
Magnesia - síla přírodního hořčíku
Alza.cz
Mattoni - už není
Miluju bublinky - Aero
Moutfield kološtěstí
Clavin;
clavin
Old Spice
Kofola - holčička
Magnesia - lev
Urinal
Jihlavanka
Skitles
Orion - vaše čokoládová hvězda
6058,82 %34,09 % 

Graf

8. Jaká televizní reklama se Vám nejvíce líbila?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bóbika1211,76 %6,82 %  
kofola109,8 %5,68 %  
žádná76,86 %3,98 %  
Mattoni65,88 %3,41 %  
T-mobile54,9 %2,84 %  
Clavin32,94 %1,7 %  
Bobika centrum21,96 %1,14 %  
Škoda Rapid21,96 %1,14 %  
Nátěrová barva xxxx - Muž hovoří směrem k tchýni: "Až to budu natírat příště, to Vy tady, maminko, už nebudete!"10,98 %0,57 %  
Mazda10,98 %0,57 %  
ostatní odpovědi dva kluci chroupají u televize nějaké pálivé křupavé lupínky a legračně je komentují (pálí, pálí, přihraj... atd.)
Nissan Juke
O2 volání přírody
Oscar Blondak
Staropramen
Ježkovy voči ( Pavlásek a spol)
Ale já už ho vidím ....
Asi ta na T mobil , bylo jich víc a byly vtipné
na kofolu, vánoční s holčičkou a tatínkem jak řezají stromeček
Většina reklam na pivo Staroprament
Vánoční Kofola
T-Mobile, lyžařský výcvik s Jakubem Kohákem
Postaráte se o našeho bobika
neco se sobem
nesleduji
nevěsta s bonboniérou
Škoda Rapid Spaceback
reklama na nutelu
reklama na džusy Relax
reklama s kockou g money bank
Reklama na Kofolu - "A bude mít ty žahnutý žuby nahoju..?"
Magda, jak se Vám líbí, prací prášek Ariec, a podobné další od agentury Česká Soda
kofola s divokým prasetem
na jorurt Muleer Mix
hdmhdh
Coca-cola
T-mobile - Kotek
Kofola vánoční
Bobika - centrum
Samsung
Hornbach
Reklama na automobil Hyundai
Miluju bublinky Aero
Deodorant Axe
Magnesia - Český lev
Reklama na Magnesii - Český lev
Kofola na Vánoce
Seznam - bóbika
Mattoni - modelka v šatech z vody
Magnesia - lev
Mattoni už není
Mattoni - už není
Kofola zahnutý zuby
Kofola - vánoční
Proenzi
Proenzi 110
Mattoni - šaty z vody
Kofola - vánoce
GS Condro
Mattoni - ta s tou vodní sukní
Kofola holčička
ta na Orion - miluju bublinky
AirBank
5351,96 %30,11 % 

Graf

9. Jaká televizní reklama Vám nejvíce vadila?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Xxx lutz1615,69 %9,09 %  
Perwoll1514,71 %8,52 %  
Alza.cz65,88 %3,41 %  
xxxlutz32,94 %1,7 %  
Snickers21,96 %1,14 %  
všechny21,96 %1,14 %  
nevím21,96 %1,14 %  
Vložky always21,96 %1,14 %  
Paradontax21,96 %1,14 %  
Perwol21,96 %1,14 %  
ostatní odpovědi Clavin
veškeré politické - jde pouze o sliby
Tampony
oreo, sušenky mlékem milované
Nátěrová hmota Hammerit (babičce ne nátěr nelíbí a říká, že příště by měl být jiný, ale mladej jí říká "to vy už tu nebudete!), další hnus byl s Fidorkou a holčičkou házející panenku na auto a kradoucí Fidorku (když musíš tak musíš) a slizké jsou i na Kof
na vložky
na půjčky
jakékoliv ženské věci
žádná
Hlasitá !!!!!!!!
Hlasitá
nepamatuji si
na nábytek KIKA
Ta ta ta ta ta.....
reklama na zubní pastu, kdy plive do umyvadla krev
šéfkuchaři vaří polívky ze sáčku
napul svlecene slecny k nejakemu vyrobku
nesleduji
XXX Lutz s otravnou písničkou
reklama na Always
nevzpomínám si
na leky vsechny
XXXLutz - "Ta ta ta ta"
na zubní pastu - krvácení dásní
Téměř všechny
XXX LUTZ tatatata
jakákoli zaměřená jakkoli na děti
sexistická
hgedjdgtj
Prací prostředky - Perwoll
Paradontax - plivání krve
Vložky
Prací prostředky - např. Bonux
Tesco volá kupte si rybu
Prací prášky
Tena lady a vložky
Reklama na prací prostředek Perwol
Reklama na Old Spice
Paradontax - krev
Old Spice deodorant
jakákoli na vložky
Alza.cz - sto tabletů týdně
Proenzi 110 turbo
Dreft
clain
Vložky dámské
Bonux
Alza.cz - tablety rozdáváme
Always - vložky
5049,02 %28,41 % 

Graf

10. Koupil/a jste si někdy něco na základě televizní reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, někdy mě něco zaujme4544,12 %25,57 %  
Myslím, že ne3635,29 %20,45 %  
Ne1312,75 %7,39 %  
Ano, nakupuji tak často87,84 %4,55 %  

Graf

11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je humorná6765,69 %38,07 %  
Je originální6361,76 %35,8 %  
Účinkují v ní známé osobnosti3029,41 %17,05 %  
Je dojemná2120,59 %11,93 %  
Účinkují v ní zvířata2019,61 %11,36 %  
Je drastická1918,63 %10,8 %  
Účinkují v ní děti1514,71 %8,52 %  
Jiné1110,78 %6,25 %  

Graf

12. Máte nějakou oblíbenou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, mámotázka č. 13, Ne, nemámotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemám7169,61 %40,34 %  
Ano, mám3130,39 %17,61 %  

Graf

13. Pokud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola - vánoční39,68 %1,7 %  
Vánoční Kofola26,45 %1,14 %  
Kofola26,45 %1,14 %  
Kofola vánoční26,45 %1,14 %  
Nátěrová barva xxxx - Muž hovoří směrem k tchýni: "Až to budu natírat příště, to Vy tady, maminko, už nebudete!"13,23 %0,57 %  
asi 15 let starou na prostředek proti padání vlasů, "když uslyšíte ... plesk plesk na holou lebku, je už pozdě!13,23 %0,57 %  
Škoda Rapid13,23 %0,57 %  
Ježkovy voči ( Pavlásek a spol)13,23 %0,57 %  
Postaráte se o našeho bobika13,23 %0,57 %  
falešní sobi13,23 %0,57 %  
ostatní odpovědi Kofola a zahnutý zuby nahoru
Hornbach
ghdfgh
Coca-cola
T-mobile - pojď mi hop
Bobika - centrum
Reklama na bonbony Skittles
Aero bublinky
Magnesia - Český lev
Mattoni
Magnesia - lev
Mattoni - už není
Bóbika
Mounfield kolo štěsti
Clavin
Orion - miluju bublinky
1651,61 %9,09 % 

Graf

14. Znáte nějakého reklamního režiséra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, známotázka č. 15, Ne, neznámotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neznám8179,41 %46,02 %  
Ano, znám2120,59 %11,93 %  

Graf

15. Pokud ano, jakého?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kohák838,1 %4,55 %  
Renč733,33 %3,98 %  
Svěrák29,52 %1,14 %  
Jakub Kohák14,76 %0,57 %  
Kohák, Renč14,76 %0,57 %  
Renč, Svěrák, Kohák14,76 %0,57 %  
Filip Renč14,76 %0,57 %  

Graf

16. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama v televizi6361,76 %35,8 %  
Venkovní reklama1413,73 %7,95 %  
Reklama na internetu1211,76 %6,82 %  
Reklama v časopisech76,86 %3,98 %  
Reklama v místě prodeje21,96 %1,14 %  
Reklama v novinách21,96 %1,14 %  
Reklama v rozhlasu21,96 %1,14 %  

Graf

17. Dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou4544,12 %25,57 %  
Vysokoškolské2625,49 %14,77 %  
Vyšší odborné1514,71 %8,52 %  
Základní76,86 %3,98 %  
Střední bez maturity54,9 %2,84 %  
Bakalářské43,92 %2,27 %  

Graf

18. Kraj:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2625,49 %14,77 %  
Karlovarský98,82 %5,11 %  
Jihomoravský98,82 %5,11 %  
Královehradecký87,84 %4,55 %  
Pardubický87,84 %4,55 %  
Olomoucký65,88 %3,41 %  
Ústecký65,88 %3,41 %  
Moravskoslezský65,88 %3,41 %  
Plzeňský54,9 %2,84 %  
Liberecký54,9 %2,84 %  
Středočeský43,92 %2,27 %  
Jihočeský43,92 %2,27 %  
Zlínský32,94 %1,7 %  
Vysočina32,94 %1,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví:

  • odpověď Muž:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mattoni na otázku 7. Jaká televizní reklama Vám nejvíce utkvěla v paměti?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bóbika na otázku 8. Jaká televizní reklama se Vám nejvíce líbila?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 16. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je drastická na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do týdne na otázku 3. Jak často sledujete televizi?

2. Věk:

  • odpověď Více než 60 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 hodinu denně na otázku 3. Jak často sledujete televizi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 hodiny denně na otázku 3. Jak často sledujete televizi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do týdne na otázku 3. Jak často sledujete televizi?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 3 hodiny denně na otázku 3. Jak často sledujete televizi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, vadí na otázku 4. Vadí Vám množství reklam v televizi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nevadí na otázku 4. Vadí Vám množství reklam v televizi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevnímám ji na otázku 4. Vadí Vám množství reklam v televizi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je jich čím dál tím více na otázku 5. Pokud ano, z jakého důvodu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou moc dlouhé na otázku 5. Pokud ano, z jakého důvodu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejsou zábavné, zajímavé na otázku 5. Pokud ano, z jakého důvodu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vadí mi, že přerušují televizní program na otázku 5. Pokud ano, z jakého důvodu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, přepínám na otázku 6. Přepínáte televizní program, když v něm začnou reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, ale ztlumím zvuk na otázku 6. Přepínáte televizní program, když v něm začnou reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nepřepínám na otázku 6. Přepínáte televizní program, když v něm začnou reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas ano na otázku 6. Přepínáte televizní program, když v něm začnou reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mattoni na otázku 7. Jaká televizní reklama Vám nejvíce utkvěla v paměti?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bóbika na otázku 8. Jaká televizní reklama se Vám nejvíce líbila?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kofola na otázku 8. Jaká televizní reklama se Vám nejvíce líbila?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Perwoll na otázku 9. Jaká televizní reklama Vám nejvíce vadila?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Xxx lutz na otázku 9. Jaká televizní reklama Vám nejvíce vadila?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, někdy mě něco zaujme na otázku 10. Koupil/a jste si někdy něco na základě televizní reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Myslím, že ne na otázku 10. Koupil/a jste si někdy něco na základě televizní reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Koupil/a jste si někdy něco na základě televizní reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je dojemná na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je drastická na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je humorná na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je originální na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinkují v ní děti na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinkují v ní známé osobnosti na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinkují v ní zvířata na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, mám na otázku 12. Máte nějakou oblíbenou reklamu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nemám na otázku 12. Máte nějakou oblíbenou reklamu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, znám na otázku 14. Znáte nějakého reklamního režiséra?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, neznám na otázku 14. Znáte nějakého reklamního režiséra?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 16. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v televizi na otázku 16. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama na otázku 16. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední s maturitou na otázku 17. Dosažené vzdělání:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 17. Dosažené vzdělání:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší odborné na otázku 17. Dosažené vzdělání:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 18. Kraj:

4. Vadí Vám množství reklam v televizi?

  • odpověď Ano, vadí:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je jich čím dál tím více na otázku 5. Pokud ano, z jakého důvodu?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou moc dlouhé na otázku 5. Pokud ano, z jakého důvodu?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejsou zábavné, zajímavé na otázku 5. Pokud ano, z jakého důvodu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vadí mi, že přerušují televizní program na otázku 5. Pokud ano, z jakého důvodu?

12. Máte nějakou oblíbenou reklamu?

  • odpověď Ne, nemám:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší odborné na otázku 17. Dosažené vzdělání:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Koupil/a jste si někdy něco na základě televizní reklamy?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bóbika na otázku 8. Jaká televizní reklama se Vám nejvíce líbila?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do týdne na otázku 3. Jak často sledujete televizi?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mattoni na otázku 7. Jaká televizní reklama Vám nejvíce utkvěla v paměti?

14. Znáte nějakého reklamního režiséra?

  • odpověď Ne, neznám:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mattoni na otázku 7. Jaká televizní reklama Vám nejvíce utkvěla v paměti?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bóbika na otázku 8. Jaká televizní reklama se Vám nejvíce líbila?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je drastická na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší odborné na otázku 17. Dosažené vzdělání:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinkují v ní děti na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 16. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do týdne na otázku 3. Jak často sledujete televizi?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je dojemná na otázku 11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Jak často sledujete televizi?

4. Vadí Vám množství reklam v televizi?

5. Pokud ano, z jakého důvodu?

6. Přepínáte televizní program, když v něm začnou reklamy?

7. Jaká televizní reklama Vám nejvíce utkvěla v paměti?

8. Jaká televizní reklama se Vám nejvíce líbila?

9. Jaká televizní reklama Vám nejvíce vadila?

10. Koupil/a jste si někdy něco na základě televizní reklamy?

11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?

12. Máte nějakou oblíbenou reklamu?

14. Znáte nějakého reklamního režiséra?

16. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?

17. Dosažené vzdělání:

18. Kraj:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Jak často sledujete televizi?

4. Vadí Vám množství reklam v televizi?

5. Pokud ano, z jakého důvodu?

6. Přepínáte televizní program, když v něm začnou reklamy?

7. Jaká televizní reklama Vám nejvíce utkvěla v paměti?

8. Jaká televizní reklama se Vám nejvíce líbila?

9. Jaká televizní reklama Vám nejvíce vadila?

10. Koupil/a jste si někdy něco na základě televizní reklamy?

11. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?

12. Máte nějakou oblíbenou reklamu?

14. Znáte nějakého reklamního režiséra?

16. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?

17. Dosažené vzdělání:

18. Kraj:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lustigová, K.Vliv televizní reklamy na člověka (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://36092.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.