Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování na slevových portálech

Nákupní chování na slevových portálech

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sára Koňaříková
Šetření:20. 01. 2014 - 12. 02. 2014
Počet respondentů:263
Počet otázek (max/průměr):26 / 19.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí respondenti,

ráda bych vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku. Jsem studentkou ekonomické fakulty VŠB – TU Ostrava a tento dotazník bude sloužit jako podklad pro vypracování mé bakalářské práce na téma Analýza nákupní chování na slevových portálech. Dotazník je zcela anonymní a data budou použita pro zjištění informací týkající se nákupního chování na slevových portálech.

Děkuji vám za spolupráci

Sára Koňaříková

Jestliže není uvedeno jinak, označte vždy pouze jednu odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Nakupovali jste již na slevových serverech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, jednouotázka č. 3, ano, nakupuji opakovaněotázka č. 3, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, nakupuji opakovaně15759,7 %59,7 %  
ano, jednou5420,53 %20,53 %  
ne5219,77 %19,77 %  

Graf

2. Proč jste ještě na slevových portálech nenakoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedůvěra v tento druh nákupu2139,62 %7,98 %  
nabídka nebyla dostatečně zajímavá1426,42 %5,32 %  
jiné713,21 %2,66 %  
nedostatečná nabídka v mém městě a jeho okolí611,32 %2,28 %  
nerad(a) nakupuji přes internet59,43 %1,9 %  

Graf

3. Kde se setkáváte s aktuální akční nabídkou portálů? (3 možné odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetových stránkách příslušného portálu15874,18 %60,08 %  
aktuální nabídky mi chodí na e-mail8941,78 %33,84 %  
na sociálních sítích jako je Facebook7736,15 %29,28 %  
čas od času narazím na reklamu na internetu6028,17 %22,81 %  
slevy vyhledávám prostřednictvím agregátorů slev (weby soustřeďující veškeré akční nabídky)5726,76 %21,67 %  
informují mě přátelé či rodina3817,84 %14,45 %  

Graf

4. Který z následujících slevových portálů navštěvujete nejvíce? (3 možné odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz17482,46 %66,16 %  
Vykupto.cz10348,82 %39,16 %  
Zapakatel.cz4822,75 %18,25 %  
Hyperslevy.cz3215,17 %12,17 %  
Pepa.cz3114,69 %11,79 %  
Amplion.cz167,58 %6,08 %  
Berslevu.cz157,11 %5,7 %  
NewGo.cz146,64 %5,32 %  
Slevy.cz125,69 %4,56 %  
Nakupvakci.cz104,74 %3,8 %  
Slevoteka.cz94,27 %3,42 %  
Slever.cz83,79 %3,04 %  
Slevadne.cz83,79 %3,04 %  
Čapnito.cz73,32 %2,66 %  
Slevy.hyperinzerce.cz73,32 %2,66 %  
Doluj.cz62,84 %2,28 %  
Slevici.cz62,84 %2,28 %  
skrz.cz41,9 %1,52 %  
Bezvasleva.cz31,42 %1,14 %  
Kralovnaslev.cz31,42 %1,14 %  
http://skrz.cz/10,47 %0,38 %  
Zlateslevy.cz10,47 %0,38 %  
www.slevin.cz10,47 %0,38 %  
slevin.cz10,47 %0,38 %  
sleviste10,47 %0,38 %  
sleviště10,47 %0,38 %  
Slevopol.cz10,47 %0,38 %  

Graf

5. Co nejdříve ze všeho zaujme vaši pozornost u akční nabídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
název akce5727,01 %21,67 %  
cena výrobku/služby po slevě5023,7 %19,01 %  
velikost poskytnuté slevy3215,17 %12,17 %  
fotografie příslušné nabídky3114,69 %11,79 %  
hodnocení jednotlivých produktů/služeb199 %7,22 %  
cena výrobku/služby před slevou178,06 %6,46 %  
Obsah slevy, resp. na co je daná sleva10,47 %0,38 %  
samotný výrobek10,47 %0,38 %  
hledám konkrétní věci10,47 %0,38 %  
většinou fakt, že se nabízené zboží dá sehnat mnohem levněji jinde10,47 %0,38 %  
zkušenost10,47 %0,38 %  

Graf

6. V jakých časových intervalech průměrně zavítáte na slevoweby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně5827,49 %22,05 %  
jednou za měsíc5626,54 %21,29 %  
2x do měsíce3818,01 %14,45 %  
jednou za čtvrt roku3014,22 %11,41 %  
každý den178,06 %6,46 %  
jednou za půl roku83,79 %3,04 %  
jednou za rok41,9 %1,52 %  

Graf

7. Jakou průměrnou dobu se zdržíte na slevových serverech při jedné návštěvě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 30 minut13664,45 %51,71 %  
30 minut - 1 hodina5626,54 %21,29 %  
1- 3 hodiny178,06 %6,46 %  
nad 3 hodiny20,95 %0,76 %  

Graf

8. V jaké kategorii nakupujete na slevových serverech nejvíce? (jedná se o počet nákupů)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jídlo a pití9143,13 %34,6 %  
cestování8138,39 %30,8 %  
kosmetika, masáže, kadeřnictví, hubnutí, relaxování7636,02 %28,9 %  
zboží (šperky, oblečení, atd.)7636,02 %28,9 %  
zážitky a zábava5224,64 %19,77 %  
sport2411,37 %9,13 %  
ostatní služby (výměna kol, divadlo, kurzy angličtiny…)157,11 %5,7 %  
Fotokniha10,47 %0,38 %  

Graf

9. Jak často nakupujete na slevových serverech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za čtvrt roku7636,02 %28,9 %  
jednou za půl roku4722,27 %17,87 %  
jednou za rok3617,06 %13,69 %  
jednou za měsíc3315,64 %12,55 %  
2x do měsíce178,06 %6,46 %  
každý den10,47 %0,38 %  
1x týdně10,47 %0,38 %  

Graf

10. Jakou finanční částku nejčastěji na slevových portálech utratíte na 1 nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
351- 600 Kč6832,23 %25,86 %  
do 350 Kč5325,12 %20,15 %  
601 – 900 Kč3918,48 %14,83 %  
901 – 1 400 Kč2813,27 %10,65 %  
nad 1 401 Kč2310,9 %8,75 %  

Graf

11. Jaký je váš hlavní důvod nákupu na slevových serverech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
finanční úspora13664,45 %51,71 %  
úspora času3315,64 %12,55 %  
přes slevový portál nakupuji zejména dárky2612,32 %9,89 %  
zvyšuje to mou image41,9 %1,52 %  
příznivá cena10,47 %0,38 %  
momentální vhodná nabídka 10,47 %0,38 %  
nápady10,47 %0,38 %  
Zvědavost 10,47 %0,38 %  
hledám tam inspiraci10,47 %0,38 %  
výhodné pobyty či služby10,47 %0,38 %  
sestavená akce podle mých představ10,47 %0,38 %  
zajímavé předměty10,47 %0,38 %  
ušetření peněz10,47 %0,38 %  
Zkoušení nových věcí za příznivé ceny10,47 %0,38 %  
nachází se tu zajímavé nabídky10,47 %0,38 %  
mohu zkusit něco nového, na co bych normálně neměla10,47 %0,38 %  

Graf

12. Jak jsou pro vás významné jednotlivé faktory v případě nákupu na slevowebech?

(Ohodnoťte známkou 1 až 5 jako ve škole) 1=velmi významné, 5=nevýznamné

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
velikost slevy vyjádřené v %2.6591.457
finální hodnota objednávky1.6070.741
zkušenost přátel a rodiny2.5551.432
dřívější nákup na portálu2.3551.3
lokalita poskytovatele2.5171.908
image serveru2.6261.258
jednoduchá orientace na portálu2.371.152
snadnost vyřízení objednávky2.1371.36
šíře nabídky2.4411.318
samotný poskytovatel2.5551.394
garance vrácení peněz2.1091.377

Graf

13. Jaký faktor je pro vás při nákupu nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
finální hodnota objednávky9243,6 %34,98 %  
velikost slevy vyjádřené v %2913,74 %11,03 %  
garance vrácení peněz146,64 %5,32 %  
samotný poskytovatel136,16 %4,94 %  
lokalita poskytovatele115,21 %4,18 %  
zkušenost přátel a rodiny104,74 %3,8 %  
dřívější nákup na portálu104,74 %3,8 %  
šíře nabídky94,27 %3,42 %  
snadnost vyřízení objednávky73,32 %2,66 %  
délka trvání kupónu62,84 %2,28 %  
image serveru52,37 %1,9 %  
jednoduchá orientace na portálu52,37 %1,9 %  

Graf

14. Jaké jsou vaše zkušenosti s nákupem na slevovém serveru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [pouze pozitivníotázka č. 17, spíše pozitivníotázka č. 17, spíše negativníotázka č. 15, pouze negativníotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše pozitivní12860,66 %48,67 %  
pouze pozitivní7836,97 %29,66 %  
spíše negativní52,37 %1,9 %  

Graf

15. Z jakého důvodu byla vaše zkušenost negativní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekvalitní slevový portál240 %0,76 %  
kvalita neodpovídala popisu v nabídce120 %0,38 %  
výrobek nebyl vůbec ve slevě, šlo jen o nakoupení na zahraničních portálech (např.ebay) obrovské nacenění výrobku a následná "fatální" sleva která byla ovšem nakonec stejně pětinásobná než na zahraničním serveru --- k další otázce: s nikým jsem to neřešil120 %0,38 %  
neměli již volné místo i když inzerovali, že mají120 %0,38 %  

Graf

16. S kým jste vyskytnuté problémy řešil(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
se slevovým portálem, reagoval negativně360 %1,14 %  
se slevovým portálem, reagoval kladně240 %0,76 %  

Graf

17. Jaký druh zboží vám na slevovém portálu chybí? (4 možné odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
knihy9042,65 %34,22 %  
nábytek, bytové doplňky3717,54 %14,07 %  
elektronika3516,59 %13,31 %  
zdravotnické potřeby3516,59 %13,31 %  
potraviny a doplňky stravy3014,22 %11,41 %  
drogerie2913,74 %11,03 %  
oblečení2813,27 %10,65 %  
alkoholické nápoje2712,8 %10,27 %  
potřeby pro zvířata2712,8 %10,27 %  
kuchyňské potřeby2612,32 %9,89 %  
hračky209,48 %7,6 %  
rostliny178,06 %6,46 %  
nic20,95 %0,76 %  
nevím20,95 %0,76 %  
nechybí20,95 %0,76 %  
žádný10,47 %0,38 %  
parfémy10,47 %0,38 %  
žádné10,47 %0,38 %  
nechybí mi nic10,47 %0,38 %  
nevím, zatím jsem se zajímal o to co chci10,47 %0,38 %  
solarium10,47 %0,38 %  
zadne10,47 %0,38 %  
opravdu žádné10,47 %0,38 %  
služby pro podnikatele10,47 %0,38 %  
Nechybí mi asi nic, ale né vždy se najde vhodná sleva přímo pro mě.10,47 %0,38 %  
eknihy10,47 %0,38 %  
je tam téměř vše10,47 %0,38 %  

Graf

18. Jakou metodu placení upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bankovní převod9946,92 %37,64 %  
platební kartou online7334,6 %27,76 %  
na dobírku4923,22 %18,63 %  
platba při osobním převzetí na pobočce3315,64 %12,55 %  
paypal či jiná internetová peněženka94,27 %3,42 %  

Graf

19. Plánujete nakupovat na slevových webech i nadále?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně anootázka č. 21, nejspíše anootázka č. 21, nevímotázka č. 20, nejspíše neotázka č. 20, rozhodně neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejspíše ano12961,14 %49,05 %  
rozhodně ano6832,23 %25,86 %  
nevím125,69 %4,56 %  
nejspíše ne20,95 %0,76 %  

Graf

20. Jaký je váš hlavní důvod, který vás odradil od nakupování na slevowebech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezajímavé nabídky746,67 %2,66 %  
nabídky nejsou finančně výhodné426,67 %1,52 %  
nepřiměřený poměr kvalita cena426,67 %1,52 %  

Graf

21. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16462,36 %62,36 %  
muž9937,64 %37,64 %  

Graf

22. Jaký je Váš čistý osobní příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pod 10 000 Kč12848,67 %48,67 %  
10 001 – 17 000 Kč6022,81 %22,81 %  
17 001 – 25 000 Kč5420,53 %20,53 %  
25 001 – 35 000 Kč134,94 %4,94 %  
nad 35 001 Kč83,04 %3,04 %  

Graf

23. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let16261,6 %61,6 %  
38 – 48 let4717,87 %17,87 %  
27 - 37 let3714,07 %14,07 %  
15 - 18 let93,42 %3,42 %  
59 - 65 let62,28 %2,28 %  
nad 66 let20,76 %0,76 %  

Graf

24. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/ka12547,53 %47,53 %  
zaměstnaný/á11041,83 %41,83 %  
podnikatel/ka145,32 %5,32 %  
nezaměstnaný/á72,66 %2,66 %  
mateřská dovolená41,52 %1,52 %  
důchodce20,76 %0,76 %  
jiné10,38 %0,38 %  

Graf

25. Obec/město, ve kterém žijete má:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 100 000 obyvatel10138,4 %38,4 %  
20 001 - 100 000 obyvatel6625,1 %25,1 %  
5 001 - 20 000 obyvatel3714,07 %14,07 %  
1 001 - 5000 obyvatel3212,17 %12,17 %  
do 1 000 obyvatel2710,27 %10,27 %  

Graf

26. Jaké je vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola s maturitou17365,78 %65,78 %  
vysoká škola5420,53 %20,53 %  
střední škola (výuční list, bez maturity)2710,27 %10,27 %  
základní škola93,42 %3,42 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupovali jste již na slevových serverech?

  • odpověď ano, nakupuji opakovaně:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi každý den na otázku 6. V jakých časových intervalech průměrně zavítáte na slevoweby?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x do měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete na slevových serverech?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za měsíc na otázku 9. Jak často nakupujete na slevových serverech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rostliny na otázku 17. Jaký druh zboží vám na slevovém portálu chybí? (4 možné odpovědi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Berslevu.cz na otázku 4. Který z následujících slevových portálů navštěvujete nejvíce? (3 možné odpovědi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevy vyhledávám prostřednictvím agregátorů slev (weby soustřeďující veškeré akční nabídky) na otázku 3. Kde se setkáváte s aktuální akční nabídkou portálů? (3 možné odpovědi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amplion.cz na otázku 4. Který z následujících slevových portálů navštěvujete nejvíce? (3 možné odpovědi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi snadnost vyřízení objednávky=4 na otázku 12. Jak jsou pro vás významné jednotlivé faktory v případě nákupu na slevowebech?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi image serveru=5 na otázku 12. Jak jsou pro vás významné jednotlivé faktory v případě nákupu na slevowebech?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost slevy vyjádřené v %=5 na otázku 12. Jak jsou pro vás významné jednotlivé faktory v případě nákupu na slevowebech?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně ano na otázku 19. Plánujete nakupovat na slevových webech i nadále?
  • odpověď ne:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka nebyla dostatečně zajímavá na otázku 2. Proč jste ještě na slevových portálech nenakoupili?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedůvěra v tento druh nákupu na otázku 2. Proč jste ještě na slevových portálech nenakoupili?

3. Kde se setkáváte s aktuální akční nabídkou portálů? (3 možné odpovědi)

  • odpověď na internetových stránkách příslušného portálu:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi platba při osobním převzetí na pobočce na otázku 18. Jakou metodu placení upřednostňujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi image serveru=5 na otázku 12. Jak jsou pro vás významné jednotlivé faktory v případě nákupu na slevowebech?

4. Který z následujících slevových portálů navštěvujete nejvíce? (3 možné odpovědi)

  • odpověď Slevomat.cz:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za rok na otázku 9. Jak často nakupujete na slevových serverech?

7. Jakou průměrnou dobu se zdržíte na slevových serverech při jedné návštěvě?

  • odpověď méně než 30 minut:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Berslevu.cz na otázku 4. Který z následujících slevových portálů navštěvujete nejvíce? (3 možné odpovědi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 19. Plánujete nakupovat na slevových webech i nadále?

12. Jak jsou pro vás významné jednotlivé faktory v případě nákupu na slevowebech?

  • odpověď finální hodnota objednávky=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 19. Plánujete nakupovat na slevových webech i nadále?

22. Jaký je Váš čistý osobní příjem?

  • odpověď Pod 10 000 Kč:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi student/ka na otázku 24. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

24. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

  • odpověď zaměstnaný/á:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 27 - 37 let na otázku 23. Jaký je váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupovali jste již na slevových serverech?

2. Proč jste ještě na slevových portálech nenakoupili?

3. Kde se setkáváte s aktuální akční nabídkou portálů? (3 možné odpovědi)

4. Který z následujících slevových portálů navštěvujete nejvíce? (3 možné odpovědi)

5. Co nejdříve ze všeho zaujme vaši pozornost u akční nabídky?

6. V jakých časových intervalech průměrně zavítáte na slevoweby?

7. Jakou průměrnou dobu se zdržíte na slevových serverech při jedné návštěvě?

8. V jaké kategorii nakupujete na slevových serverech nejvíce? (jedná se o počet nákupů)

9. Jak často nakupujete na slevových serverech?

10. Jakou finanční částku nejčastěji na slevových portálech utratíte na 1 nákup?

11. Jaký je váš hlavní důvod nákupu na slevových serverech?

12. Jak jsou pro vás významné jednotlivé faktory v případě nákupu na slevowebech?

13. Jaký faktor je pro vás při nákupu nejdůležitější?

14. Jaké jsou vaše zkušenosti s nákupem na slevovém serveru?

17. Jaký druh zboží vám na slevovém portálu chybí? (4 možné odpovědi)

18. Jakou metodu placení upřednostňujete?

19. Plánujete nakupovat na slevových webech i nadále?

21. Pohlaví

22. Jaký je Váš čistý osobní příjem?

23. Jaký je váš věk?

24. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

25. Obec/město, ve kterém žijete má:

26. Jaké je vaše dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupovali jste již na slevových serverech?

2. Proč jste ještě na slevových portálech nenakoupili?

3. Kde se setkáváte s aktuální akční nabídkou portálů? (3 možné odpovědi)

4. Který z následujících slevových portálů navštěvujete nejvíce? (3 možné odpovědi)

5. Co nejdříve ze všeho zaujme vaši pozornost u akční nabídky?

6. V jakých časových intervalech průměrně zavítáte na slevoweby?

7. Jakou průměrnou dobu se zdržíte na slevových serverech při jedné návštěvě?

8. V jaké kategorii nakupujete na slevových serverech nejvíce? (jedná se o počet nákupů)

9. Jak často nakupujete na slevových serverech?

10. Jakou finanční částku nejčastěji na slevových portálech utratíte na 1 nákup?

11. Jaký je váš hlavní důvod nákupu na slevových serverech?

12. Jak jsou pro vás významné jednotlivé faktory v případě nákupu na slevowebech?

13. Jaký faktor je pro vás při nákupu nejdůležitější?

14. Jaké jsou vaše zkušenosti s nákupem na slevovém serveru?

17. Jaký druh zboží vám na slevovém portálu chybí? (4 možné odpovědi)

18. Jakou metodu placení upřednostňujete?

19. Plánujete nakupovat na slevových webech i nadále?

21. Pohlaví

22. Jaký je Váš čistý osobní příjem?

23. Jaký je váš věk?

24. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

25. Obec/město, ve kterém žijete má:

26. Jaké je vaše dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Koňaříková, S.Nákupní chování na slevových portálech (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://36318.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.