Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum Prodoli

Marketingový výzkum Prodoli

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Mihalo
Šetření:13. 02. 2014 - 20. 02. 2014
Počet respondentů:23
Počet otázek (max/průměr):16 / 5.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Jan Mihalo a studuji obor ekonomika podniku na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích.

Touto cestou bych Vás rád požádal o vyplnění dotazníku, který je zaměřen na značku ProdoliDotazník je anonymní, skládá se nanejvýš z 16otázek a jeho vyplňováním strávíte maximálně 5 minutVýsledky tohoto průzkumu budou veřejně dostupné. Já  je použiji pro účely mé bakalářské práce.

Předem Vám chci poděkovat za čas, který strávíte vyplňováním tohoto dotazníku. Věřte, že mi tím velmi pomůžete.

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Prodoli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2191,3 %91,3 %  
Ano28,7 %8,7 %  

Graf

Vyberte prosím jednu možnost.

2. Kde jste se prvně setkal/a se značkou Prodoli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Na internetuotázka č. 3, V tiskuotázka č. 4, Jinde (např. na cyklistických závodech, v prodejně apod.)otázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jinde (např. na cyklistických závodech, v prodejně apod.)2100 %8,7 %  

Graf

3. Vyberte prosím, na jakých internetových stránkách jste se setkal/a se značkou Prodoli.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

4. Vyberte prosím, kde přesně jste se o značce Prodoli dozvědel/a.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

5. Vyberte prosím, jak přesně jste se o značce Prodoli dozvědel/a.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od známého2100 %8,7 %  

Graf

6. Vlastníte jízdní kolo Prodoli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2100 %8,7 %  

Graf

7. Jaký typ jízdního kola Prodoli vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

8. Jakou částku jste investoval/a do koupi jízdní kola Prodoli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

9. Kde jste zakoupil/a jízdní kolo Prodoli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

10. Ohodnoťte prosím následující faktory, které se vztahují k jízdnímu kolu Prodoli, na stupnici 1 - 5.

1 = výborný

2 = chvalitebný

3 = dobrý

4 = dostatečný

5 = nedostatečný

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena00
Kvalita00
Design00
Servis00

Graf

11. Myslíte si, že cena jízdního kola Prodoli odpovídá kvalitě výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

12. Jaké formy podpory prodeje byste uvítal/a při nákupu jízdního kola Prodoli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zvýhodněné ceny doplňkového sortimentu2100 %8,7 %  

Graf

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1460,87 %60,87 %  
Muž939,13 %39,13 %  

Graf

14. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 26 let1252,17 %52,17 %  
35 - 44 let521,74 %21,74 %  
27 - 34 let521,74 %21,74 %  
45 - 54 let14,35 %4,35 %  

Graf

15. Váš čistý měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám žádný příjem730,43 %30,43 %  
0 - 8 000 Kč626,09 %26,09 %  
20 001 - 30 000 Kč313,04 %13,04 %  
30 001 - 50 000 Kč28,7 %8,7 %  
10 001 - 15 000 Kč28,7 %8,7 %  
15 001 - 20 000 Kč14,35 %4,35 %  
8 001 - 10 000 Kč14,35 %4,35 %  
50 001 Kč a více14,35 %4,35 %  

Graf

16. Kraj ve kterém žijete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha730,43 %30,43 %  
Ústecký521,74 %21,74 %  
Středočeský313,04 %13,04 %  
Olomoucký28,7 %8,7 %  
Jihočeský14,35 %4,35 %  
Jihomoravský14,35 %4,35 %  
Liberecký14,35 %4,35 %  
Moravskoslezký14,35 %4,35 %  
Plzeňský14,35 %4,35 %  
Zlínský14,35 %4,35 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (86,5 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mihalo, J.Marketingový výzkum Prodoli (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://36523.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.