Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing a veřejný prostor

Marketing a veřejný prostor

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Peksová
Šetření:10. 03. 2014 - 17. 03. 2014
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.9
Použité ochrany:funkční email
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.11:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
ráda bych Vás poprosila o pár minut Vašeho času potřebný k vyplnění mého dotazníku. Jsem studentka Vysoké školy finanční a správní a píši bakalářskou práci na téma "Marketing a veřejný prostor".

Vyplněním tohoto dotazníku mi velice pomůžete.

Předem Vám děkuji za ochotu a pomoc..

Odpovědi respondentů

Do textového pole napište jednotlivá písmena a k tomu strávený čas (např. a) 30 min)

1. Pokuste se zrekapitulovat svůj včerejší den... Kolik minut jste během včerejška strávil/-a:

a) sledováním televize b) poslechem rádia c) surfováním na internetu d) čtením tisku e) venku - cesta do školy apod.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

5h

a- 1 h b- 0 h c - 2 h d - 2 h e - 4 h

a: 120 b: 0 c: 30 d: 0 e: 600

a:180 b:0 c:120 d:0 e:540

a) - 0, b) - 0, c - 2 hodiny, d - 10 minut, e) - 2 hodiny

a) 0 b) 0 c) 60 minut d) 20 e) 120 minut

a) 0 b) 0 c) 60 d) 30 e) 60 e) 60

a) 0 b) 1 hod c) 3 hod d) 0 e) 2 hod

a) 0 min b) 120min c) 300min d) 30min e) 180min

a) 0 min b) 180 min c) 240 min d) 0 min e) 50 min

a) 0 min b) 0 min c) 120 min d) 60 min e) 180 min

a) 0 min., b) 0 min. c) 180 min. d) 10 min. e) 180 min.

a) 0, b) 60 c) 560 d) 20 e) 240

A) 1 hod B) 3,5 hod C) 1,5 hod D) 0 E) 40 min

a) 10 min. b) 8 hod. (480min.) c) cca 4 hod. ( 240min.) d) 0 min. e) cca 60 min.

a) 120 b) 10 hodin c) 5 hodin e) 60 minut

a) 120 b) 30 c) 240 d) 10 e) 150

A) 120 b)0 c) 180 d) e) 120

a) 120min b) 20 min c) 60 min d) 15 min e) 3 hod

a) 2h b) 0h c) 4h d) 1h e)2h

a) 3 h b) 1,5 h c) 4 h d) 0 h e) 5 h

A) 3h. B) 30min. C) 4h. D) 15 min. E) 3h

a) 4 hod b) 8 hod c) 30 min d) 0 e) 2 hod

a) 50 min b) 20 min c) 90 min d) 0 e) 150 min

a) 60 b) 500 c) 500 d) 0 e) 60

a) nic b) pár minut v autě c) dvě hodiny d)nic e) několik hodin

a) sledováním televize - 2h b) poslechem rádia - 8h c) surfováním na internetu - 20 min d) čtením tisku - 0 min e) venku - 3h

a) sledováním televize 0 b) poslechem rádia 0 c) surfováním na internetu 6hod d) čtením tisku 0 e) venku - 4hod

a)30minut, b)10minut, c)1,5h d)0 e)2h

c) 240 min

c) surfování na internetu - 120 min

Do textového pole napište jednotlivá písmena a k tomu spočet sdělení (např. a: 30 )

2. Zkuste odhadnout, kolika reklamním sdělením jste byl/-a během včerejšího dne vystaven/-a.

a) TV b) rozhlas c) tisk d) internet e) outdoor (mimo domov)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

50

a: 20 b:0 c: 0 d:3 e:10

a.20 b.0 c.5 e.5

a) 0 b) 0 c) 10 - 15

a) 0 b) 5 c) 0 d) 10 e) 3

a) 0 b) 50 minimálně c) 0 d) 5 e) 0

a) 0 b) 8 c) 2 d) 10 e) 1

a) 0 b) 0 c) 20 d) 100 e) 50

a) 0 b) 0 c) 10 d) 50 e) 20

a) 0 b) 0 c) 60 d) 40 e) 20

a) 0 b)20 c) 30 d) 100 e) 20

a) 0 min. b) 0 min. c) 5 min. d) 30 min. e) 10 min.

a) 10 b)20 c)15 d)30 e)25

a) 12 b)3 c)0 d)30 e)10

a) 20 b) 0 c) 0 d) 100 e) 5

a) 20 b) 0 c) 0 e) 5

A) 20. B) 3. C) 5. D) 30 E) 3

a) 40 b) 15 c) 30 e) 20

a) 40 b) 15 c) 5 d) 25 e) 20

a) 40 b) 5 c) 0 d) 25 e) 15

A) 40 B) 80 C)0 D)30 E) 50

A) 50 b)0 c) 20 d)20e) 10

a) nic b) nic c) nic d) deset e) desítky billboardů

a) TV - 80 c) tisk - 0 d) internet - 10 e) outdoor (mimo domov) - 15

a) TV 0 b) rozhlas 0 c) tisk 0 d) internet 150 e) outdoor 57

a+b - nic, c - 50? d- opravdu moc (500?), e) - 500

b) 2 d) 15 e) 3

d) 10

d) internet - 25

Tisk - MF Dnes - její reklamy, Internet - Seznam,Novinky,Aktuálně.cz Outdoor - Lidl, reklamy po Praze

3. A nyní se pokuste vzpomenout a vybavit si konkrétní reklamní sdělení, která se k Vám včera dostala (do závorky uveďte druh média)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportovka bowling Most (radio)13,33 %3,23 %  
Datart (tv) 13,33 %3,23 %  
prací prášek (TV), oblečení (internet, outdoor)13,33 %3,23 %  
Škoda Rapid jen za x kč (autorádio)13,33 %3,23 %  
(internet) reklamní slevy na oblečení13,33 %3,23 %  
tv-slevy v penny13,33 %3,23 %  
reklamy nesnáším, tudíž je ignoruji13,33 %3,23 %  
billboard (politika), tisk (hot wheels)13,33 %3,23 %  
je mi líto, záměrně je ignoruji.13,33 %3,23 %  
(TV reklama) reklama na operátor13,33 %3,23 %  
ostatní odpovědi Zjistil jsem, že každičká rodina vlastní auto značky OPEL, že mají akci na vozy a že to nemám zaspat. (radio)
Vodafone reklama na datový tarif - televize, reklama na šperky - internet, billboard reklama na Italskou restauraci - outdoor
autobazar, potraviny - reklamní poutače, plakáty ..
reklama na koupelny, supermarkety, hypermarkety, atd. (billboard), dál už si nevzpomenu
Billa - podle mého gusta
Alza - 10. sluchatka zdarma (TV)
šampon na vlasy elseve (televize)
barva na vlasy(tv-reklama)
TV- páníček si koupil běhnu. mňauvajs :D
Deichmann (internet), Penny market (internet), Euronics (tisk), Takko (internet), Sportisimo (internet)
reklama na vstup do fitness centra v Praze (bilboard v metru)
billboard
monkeysports
Gabrinus - (Tv), Citroen (TV) .-)
Časopis Respekt do Kindle (internet)
Bonux 3 in 1 (TV), Vodafone - turbo internet (TV)
Reality (internet)
reklama na diskotéku v rádiu
Intimissimi body (časopis)
nepamatuji si
2066,67 %64,52 % 

Graf

4. Které tvrzení by nejlépe vystihovalo Váš vztah k reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobře udělaná reklama mne dokáže zaujmout, pobavit.1651,61 %51,61 %  
Reklama mi nevadí, ale nevyhledávám ji.619,35 %19,35 %  
Reklama je pro mne důležitý zdroj informací o nabídce (např. letáky)516,13 %16,13 %  
Jakoukoli reklamu zásadně odmítám, vyhýbám se jí.412,9 %12,9 %  

Graf

5. V jakém médiu Vás dokážou reklamy nejvíce upoutat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV reklama1754,84 %54,84 %  
Reklama na internetu1238,71 %38,71 %  
Tištěná reklama619,35 %19,35 %  
Venkovní reklama619,35 %19,35 %  
Reklama v rádiu412,9 %12,9 %  
Většina lidí v dnešní době tráví každý den na internetu. Tištěná reklama nejvíce upoutá důchodce.13,23 %3,23 %  
jsou nepřehlédnutelné a často komické13,23 %3,23 %  
dostatecne informace o produktech ci sluzbach13,23 %3,23 %  
neboť poslední dobou jsou webové reklamy poměrně agresivní (vyskakovací okna atd). Ovšem, jak je uvedeno výše, reklamu ignoruji13,23 %3,23 %  
Tv mám jako kulisu zapnutou prakticky pořád, takže nejvíce reklam zaregistruju právě v tv13,23 %3,23 %  
Přímý odkaz na stránky/daný produkt (pohodlnost vítězí)13,23 %3,23 %  
Člověk se těmto reklamám příliš snadno nevyhne, pokud je reklama udělaná zajímavě, může upoutat mou pozornost13,23 %3,23 %  
tam se nejvíc pohybuji13,23 %3,23 %  
Četnost opakovaní.-)13,23 %3,23 %  
Guerilla13,23 %3,23 %  
hlavně musí být vtipná13,23 %3,23 %  

Graf

6. Je naopak typ reklamy, který Vás naprosto odrazuje, rozčiluje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama v radiu1341,94 %41,94 %  
TV reklama1238,71 %38,71 %  
Reklama na internetu722,58 %22,58 %  
Žádná26,45 %6,45 %  
objevuje se na místech, kde překáží13,23 %3,23 %  
Pokud sleduji Tv nemám zájem během filmu vidět hodinu reklam, to samé platí u rádia, kde ho poslouchám kvůli hudbě a ne reklamám13,23 %3,23 %  
zobrazují se nevyžádaně13,23 %3,23 %  
Venkovní reklama13,23 %3,23 %  
tento zdroj je moc otravujici13,23 %3,23 %  
většinou jsou nebetyčně hloupé13,23 %3,23 %  
Totálně mě rozčiluje když si v autě zapnu rádio a chci si poslouchat hudbu a místo toho mi tam žvatlá někdo nějakou nesmyslnou reklamu13,23 %3,23 %  
Všude jich je dostatek a já bych se na film podíval rád v celku.13,23 %3,23 %  
Během poslechu hudby reklama spíše obtěžuje13,23 %3,23 %  
Nesnáším typ reklamy, který negativně zasahuje do běžného života.13,23 %3,23 %  
iiiv, jak se tam směje pod tím deštníkem13,23 %3,23 %  
Tištěná reklama13,23 %3,23 %  
Nemám rád letáky ve schránce.13,23 %3,23 %  
otravuje mě když posloucham hudbu13,23 %3,23 %  

Graf

7. Zaujala Vás někdy reklama natolik, že byste ji chtěli znovu vidět? Pokud ano, jaká? Uveďte prosím konkrétní příklad:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne930 %29,03 %  
Vánoční s holčičkou tatínkem a prasátkem 13,33 %3,23 %  
Většina reklam českých operátorů. Reklama na Volvo.13,33 %3,23 %  
žádná13,33 %3,23 %  
vtipna reklama nebo tam, kde vystupuji deti ci zvirata13,33 %3,23 %  
pěkná byla původní reklama na Windows 8 (s tou českou dívkou)13,33 %3,23 %  
Never Say No To Panda " Panda Cheese Commercial/Heineken - Walk in Fridge13,33 %3,23 %  
---13,33 %3,23 %  
Vánoční reklama na kofolu (holčička, prasátko, řezání stromečku)13,33 %3,23 %  
Nejspíše nejoblíbenější reklama na Kofolu - zlaté prasátko, originálně a vtipně udělaná reklama.13,33 %3,23 %  
ostatní odpovědi Kofola - "nene já nemusím, já už ho vidím.."
xxx lutz - chytlavá melodie
Hornbach spoty v TV
reklama s kocourem na běžícím páse
na coca colu s tím velkým autem a vánoční výzdobou. A na Kofolu, já nemusím, já už ho vidím
reklama na žvýkačky v podání Jardy Jágra
T-mobile
Volvo Trucks - The Epic Split feat. Van Damme
Axe a Old Spice reklamy
GE - letící kočka
Coca cola
Kofola
1240 %38,71 % 

Graf

8. Jaký typ reklamy je podle Vás nejúčinnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní reklama (spoty)1548,39 %48,39 %  
Internetová reklama929,03 %29,03 %  
Reklama v místě prodeje (košíky, sloupy)26,45 %6,45 %  
nejvice ji vnimam13,23 %3,23 %  
Tv protože ta je v domácnosti zapnutá skoro pořád13,23 %3,23 %  
Venkovní reklama (billboardy, letáky, plachty)13,23 %3,23 %  
Reklama v rádiu13,23 %3,23 %  
Inzerce v tisku13,23 %3,23 %  

Graf

9. Víte co je venkovní reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3096,77 %96,77 %  
Ne13,23 %3,23 %  

Graf

10. Pokud jste v předchozí otázce vybrali odpověď ANO, prosím uveďte příklad venkovní reklamy, kterou znáte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
billboard516,13 %16,13 %  
billboardy26,45 %6,45 %  
netuším13,23 %3,23 %  
Můžeme se s ní setkat na zastávce na různých billboardech13,23 %3,23 %  
Reklama na bilboardech, budovách.13,23 %3,23 %  
Billboard, mhd13,23 %3,23 %  
billbordy, plakáty13,23 %3,23 %  
bilbordy, plakaty, plachty13,23 %3,23 %  
bilboardy, dopravní prostředky a čekárny13,23 %3,23 %  
billboardy, plachty, plakaty13,23 %3,23 %  
ostatní odpovědi billboard, vozy mhd...
Bollboardy
billboardy, plakáty, poutače, reklama na budovách, konkrétně billboard ve městě na koberce Breno
billboardy, plakáty ..
billboard, lavičky, sloupy, autobusy, zastávky atd.
Billboardy , plakáty na veřejných místech atd ...
billboard, citylight
billboard, citilight, otočné hodiny
reklama na autech, bilboardy,reklamy na výlohách
bilboard, reklamní sloup
bolboard, letáky
Reklama na O2 na zastávce
billborard, banner
Billboard, leták
billboard, bigboar, city light, CLV
Bilboardy, Bigboardy, Plakátovací plochy, Různé elektronické tabule, polepená auta, výlohy obchodů...
1651,61 %51,61 % 

Graf

11. Kde nejvíce vnímáte venkovní reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na billboardech a jiných reklamních nosičích1445,16 %45,16 %  
Na zastávkách MHD a dopravních prostředcích1135,48 %35,48 %  
V místě prodeje26,45 %6,45 %  
Na budovách13,23 %3,23 %  
Na ulici13,23 %3,23 %  
Na veletrzích a jiných akcích13,23 %3,23 %  
Při ochutnávkách a prezentaci zboží13,23 %3,23 %  

Graf

12. Existují podle Vás místa/prostory, kde by se venkovní reklama neměla objevovat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano, příroda

Billboardy - ochrana pro řidiče Ve městech na veřejném osvětlení zastávkách atd ....

billboardy podél silnic, historická centra měst - památky, parky, na veřejných budovách - školy, úřady

Dálnice

dalnice

hřbitovy, historické budovy

kostely, nemocnice, parky, a všechny prostory, kde se lidé léčí či relaxují

letáky nalepené na zdech domů

možná ano

Myslím si, že by neměla být reklama umístěna na barácích

na budovach, verejnych osvetleni

Na dálnici billboardy

ne

NE

ne

Ne

nevím

nevím

Památky, místa určená k relaxaci

Podél dálnic a silnic obecně.

Podél silnic

Pozemní komunikace

tam, kde by to obtěžovalo většinu lidu

U pozemních komunikacích

U silnic a dálnic

V blízkosti dálnic, silnic.

v blízkosti frekventovaných silnic a dálnic

v místě mého bydliště

v parku

V přírodě

Všude

13. Máte pocit, že je veřejný prostor zhlcen venkovní reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1445,16 %45,16 %  
určitě ano1135,48 %35,48 %  
spíše ne516,13 %16,13 %  
nevím13,23 %3,23 %  

Graf

14. Dokážete si představit život bez reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1135,48 %35,48 %  
spíše ano722,58 %22,58 %  
určitě ano722,58 %22,58 %  
nevím39,68 %9,68 %  
určitě ne39,68 %9,68 %  

Graf

15. Jak si myslíte, že by se změnil svět, pokud by neexistovala žádná reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1135,48 %35,48 %  
k lepšímu825,81 %25,81 %  
k horšímu619,35 %19,35 %  
svět by se nezměnil619,35 %19,35 %  
Myslím si, že to vliv na svět nemá13,23 %3,23 %  
Lidé by nevěděli o výhodné koupi.13,23 %3,23 %  
velice mě obtěžují13,23 %3,23 %  
lide si najdou jiny druh propagace13,23 %3,23 %  
Člověk by si kupoval produkt na základě vlastního uvážení. Více by se zaměřil na kvalitu, než na značku.13,23 %3,23 %  
Lidé by nebyli ovlivňováni k nákupům věcí, které pravděpodobně ani nepotřebují13,23 %3,23 %  
k lepšímu, ale i k lepšímu. K lepšímu, protože bychom nebyli zatěžováni tolika zbytežnýma informacema a negativně, přišli bychom o možnost srovnávání. Například bychom rovnou šli do Albertu koupit jogurt, přitom by byl levnější v Tescu.13,23 %3,23 %  
těžko určitelné13,23 %3,23 %  

Graf

16. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1961,29 %61,29 %  
Muž1238,71 %38,71 %  

Graf

17. Vaše dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola2064,52 %64,52 %  
Vysokoškolské vzdělání1032,26 %32,26 %  
Základní škola13,23 %3,23 %  

Graf

18. Vás věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22722,58 %22,58 %  
21516,13 %16,13 %  
23412,9 %12,9 %  
25412,9 %12,9 %  
2439,68 %9,68 %  
1926,45 %6,45 %  
1713,23 %3,23 %  
2013,23 %3,23 %  
4813,23 %3,23 %  
3213,23 %3,23 %  
ostatní odpovědi 55
26
26,45 %6,45 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.69
Minimum:19
Maximum:48
Variační rozpětí:29
Rozptyl:28.15
Směrodatná odchylka:5.31
Medián:22
Modus:22

Graf

19. Místo Vašeho bydliště:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Most1238,71 %38,71 %  
Praha516,13 %16,13 %  
Pardubice26,45 %6,45 %  
Meziboří13,23 %3,23 %  
Lom13,23 %3,23 %  
Most/Praha13,23 %3,23 %  
Tachovsko13,23 %3,23 %  
Prostějov13,23 %3,23 %  
Podbořany13,23 %3,23 %  
Chomutov13,23 %3,23 %  
ostatní odpovědi Starý Plzenec
Louny
Most, ČR
Mosti
Ústí nad Labem
516,13 %16,13 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Peksová, J.Marketing a veřejný prostor (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://38144.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.