Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace ve společnosti SONNENTOR s.r.o.

Marketingová komunikace ve společnosti SONNENTOR s.r.o.

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Blažena Stávková
Šetření:08. 03. 2014 - 20. 03. 2014
Počet respondentů:210
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentka 3. ročníku bakalářského oboru Marketing a management na SVŠE ve Znojmě. Prosím o věnování pár minut Vašeho času vyplněním následujícího dotazníku. Jedná se o komunikaci se zákazníkem a bude sloužit pro mojí bakalářskou práci zaměřenou na marketingovou komunikaci společnosti SONNENTOR. 

Odpovědi respondentů

1. Jak jste se o firmě SONNENTOR dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známého9846,67 %46,67 %  
z propagačních akcí4119,52 %19,52 %  
z internetu2110 %10 %  
z propagačních materiálů178,1 %8,1 %  
neznam31,43 %1,43 %  
bydlím v Čejkovicích 20,95 %0,95 %  
od všeho trochu10,48 %0,48 %  
Bydlím v místě,kde firma sídlí.10,48 %0,48 %  
bydlim ve stejne vesnici....10,48 %0,48 %  
Z místa bydliště 10,48 %0,48 %  
firma přímo v místě bydliště10,48 %0,48 %  
firma v rodné vesnici10,48 %0,48 %  
z Čejkovic10,48 %0,48 %  
bydlím ve vesnici Čejkovice,kde se podnik nachází10,48 %0,48 %  
mé bydliště jsou Čejkovice10,48 %0,48 %  
Jejich sídlo je v naší vesnici 10,48 %0,48 %  
jsem z čejkovic a tam Sonnentor všichni známe 10,48 %0,48 %  
Je ve stejné vesnici kde bydlím.10,48 %0,48 %  
Bydlím v místě sídla této společnosti a několikrát jsem zde měla letní brigádu10,48 %0,48 %  
Čejkovice10,48 %0,48 %  
bydlím v obci, kde se výrobky značky Sonnentor vyrábí10,48 %0,48 %  
brigáda10,48 %0,48 %  
místo bydliště10,48 %0,48 %  
bydlím ve městě, kde mají "základnu"10,48 %0,48 %  
matka v této společnosti řadu let pracovala10,48 %0,48 %  
spolupráce s naší společností10,48 %0,48 %  
Bydlím zde10,48 %0,48 %  
Firma Sonnentor má podnikovou výrobnu a prodejnu v místě mého bydliště10,48 %0,48 %  
bzdlím kousek od firmy10,48 %0,48 %  
Bydlím v místě sídla firmy.10,48 %0,48 %  
jsem ze stejne obce jako je firma10,48 %0,48 %  
spolupráce s Tomášem Mitáčkem10,48 %0,48 %  
pracovně10,48 %0,48 %  
dovolená v Čejkovicích10,48 %0,48 %  

Graf

2. Kterou prodejnu s výrobky SONNENTOR jste již někdy navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podniková prodejna Čejkovice15071,43 %71,43 %  
e-shop na webových stránkách společnosti6430,48 %30,48 %  
partnerské prodejny4220 %20 %  
podniková prodejna Brno3215,24 %15,24 %  
doposud jsem žádnou nenavštívil/a2511,9 %11,9 %  

Graf

3. Jak často nakupujete výrobky SONNENTOR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát do roka12057,14 %57,14 %  
vůbec je nekupuji4621,9 %21,9 %  
nejméně 1x za měsíc3617,14 %17,14 %  
nejméně 1x týdně83,81 %3,81 %  

Graf

4. Čím Vás výrobky oslovily?

Ohodnoťte každou položku číslem od 1 do 5 jako ve škole

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
pocházející z ekologického zemědělstvá (bio)1.891.488
kvalita výrobků1.8811.476
design výrobků2.0761.318
receptura výrobků2.0571.263

Graf

5. Vlastníte zákaznickou kartu společnosti SONNENTOR?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18688,57 %88,57 %  
ano2411,43 %11,43 %  

Graf

6. Jsou pro Vás webové stránky dostatečně přehledné a informativní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano9746,19 %46,19 %  
určitě ano6229,52 %29,52 %  
doposud jsem je nenavštívil/a3717,62 %17,62 %  
spíše ne136,19 %6,19 %  
určitě ne10,48 %0,48 %  

Graf

7. Pokud jste již navštívil/a webové stránky společnosti, zúčastnil/a jste se internetové soutěže zadané společností SONNENTOR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy jsem se nezúčastnil/a14267,62 %67,62 %  
ano, občas se zúčastňuji3416,19 %16,19 %  
ano, jednou jsem se zúčastnil/a2511,9 %11,9 %  
zúčastňuji se pravidelně94,29 %4,29 %  

Graf

8. Kterou z akcí pořádané společností SONNENTOR jste někdy navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Bylinkový ráj (zážitková exkurze v prostorách společnosti)otázka č. 10, Bylinkové slavnostiotázka č. 10, Sluneční školeníotázka č. 10, Sluneční mikulášská sobotaotázka č. 10, nikdy jsem se žádné akce nezúčastnil/aotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bylinkové slavnosti12258,1 %58,1 %  
nikdy jsem se žádné akce nezúčastnil/a4320,48 %20,48 %  
Bylinkový ráj (zážitková exkurze v prostorách společnosti)2110 %10 %  
Sluneční mikulášská sobota157,14 %7,14 %  
Sluneční školení94,29 %4,29 %  

Graf

9. Napište, proč jste se žádné akce nezůčastnil/a:

Pokud jste na otázku číslo 8 odpověděl/a záporně, přejděte na otázku číslo 12.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

Činnost společnosti Sonnentor není objektem mého zájmu.

fandím,ale je to velká dálka

Např. bylinkové slavnosti - moc lidí.

Nebyla k tomu příležitost navštívit nějakou akci téhle společnosti ale v budoucnu se tam rada objvim :)

Nebyla vhodná příležitost

Nemám čas

neměla jsem možnost

neměla jsem tu možnost

nevim

Nevím o akcích

Nevšimla jsem si jejich konání.

nevyhovoval mi termín

nikdy jsem o žádné nevěděla

o firmě vím teprve krátce, ráda bych se podívala aspoň do obchduv brně

O žádné jsem doposud nevěděl ;)

Pouze ze nemam cas

Pracovne jsem vetsinou mimo....

Termin akce kterou jsem chtel navstivit mel vzdy kolizi s jinou, predem zamluvenou akci

Z časových důvodů.

z důvodu časové vytíženosti

10. Jestli jste se již zúčastnil/a akce pořádané společností, jak hodnotíte jednotlivé části?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Doporučil/a byste cokoliv změnit nebo přidat do programu akce pořádané společností SONNENTOR?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-------

Ani ne

asi ne

Částečnou změnu programu ČBS

hostesky nahoře bez :-)

Klidně více ochutnávek a spolupráce s jinými bio firmami, ráda nakoupím i od firem, co neznám.

N/A

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne nezměnila bych nic, tato firma jako jedna z mála funguje ideálně.

ne vse je paradni

Ne, všechno se mi líbilo.

nic mě nenapadá :)

ochutnávky veškerého sortimentu

Pořádat autobusové zájezdy do této společnosti

pořádat více takových akcí v Sonnentoru

programu je tam pro každou věkovou kategorii dost

Představení se zvířátky

SPÍŠE NE

spokojenost

Více akcí pro děti

Vice atrakci pro pazuru

více ochutnávek

více ochutnávek výrobků

více ochutnávek výrobků

více předvádění nových produktů

více rozhovorů s bio-pěstiteli

vše bylo výtečné.....

vše je skvělé

vše je skvělé

vše je skvělé

závést vstupné, možná by se těch každoročních 8000 lidí protřídilo na ty, kteří o to opravdu stojí a ty, kteří to tam jdou rozkrást

12. Máte v plánu navštívit nějakou akci, kterou pro Vás do budoucna chystá společnost SONNENTOR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano10449,52 %49,52 %  
určitě ano, navštěvuji je pravidelně7334,76 %34,76 %  
spíše ne2813,33 %13,33 %  
určitě ne52,38 %2,38 %  

Graf

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13262,86 %62,86 %  
muž7837,14 %37,14 %  

Graf

14. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 až 30 let11554,76 %54,76 %  
31 až 50 let4521,43 %21,43 %  
Méně než 202612,38 %12,38 %  
51 a více let2411,43 %11,43 %  

Graf

15. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou11353,81 %53,81 %  
vysokoškolské5727,14 %27,14 %  
střední bez maturity/vyučen3014,29 %14,29 %  
základní104,76 %4,76 %  

Graf

16. Místo bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
JIhomoravský kraj15372,86 %72,86 %  
Kraj Vysočina104,76 %4,76 %  
Zlínský kraj104,76 %4,76 %  
Olomoucký kraj73,33 %3,33 %  
Hlavní město Praha62,86 %2,86 %  
Moravskoslezský kraj52,38 %2,38 %  
Královéhradecký kraj52,38 %2,38 %  
Jihočeský kraj52,38 %2,38 %  
Pardubický kraj41,9 %1,9 %  
Středočeský kraj31,43 %1,43 %  
Liberecký kraj10,48 %0,48 %  
Karlovarský kraj10,48 %0,48 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Čím Vás výrobky oslovily?

  • odpověď pocházející z ekologického zemědělstvá (bio)=5:
    • 12x vetší pravděpodobnost při odpovědi receptura výrobků=5 na otázku 4. Čím Vás výrobky oslovily?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak jste se o firmě SONNENTOR dozvěděl/a?

2. Kterou prodejnu s výrobky SONNENTOR jste již někdy navštívil/a?

3. Jak často nakupujete výrobky SONNENTOR?

4. Čím Vás výrobky oslovily?

5. Vlastníte zákaznickou kartu společnosti SONNENTOR?

6. Jsou pro Vás webové stránky dostatečně přehledné a informativní?

7. Pokud jste již navštívil/a webové stránky společnosti, zúčastnil/a jste se internetové soutěže zadané společností SONNENTOR?

8. Kterou z akcí pořádané společností SONNENTOR jste někdy navštívil/a?

10. Jestli jste se již zúčastnil/a akce pořádané společností, jak hodnotíte jednotlivé části?

12. Máte v plánu navštívit nějakou akci, kterou pro Vás do budoucna chystá společnost SONNENTOR?

13. Jste:

14. Věk:

15. Vzdělání:

16. Místo bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak jste se o firmě SONNENTOR dozvěděl/a?

2. Kterou prodejnu s výrobky SONNENTOR jste již někdy navštívil/a?

3. Jak často nakupujete výrobky SONNENTOR?

4. Čím Vás výrobky oslovily?

5. Vlastníte zákaznickou kartu společnosti SONNENTOR?

6. Jsou pro Vás webové stránky dostatečně přehledné a informativní?

7. Pokud jste již navštívil/a webové stránky společnosti, zúčastnil/a jste se internetové soutěže zadané společností SONNENTOR?

8. Kterou z akcí pořádané společností SONNENTOR jste někdy navštívil/a?

10. Jestli jste se již zúčastnil/a akce pořádané společností, jak hodnotíte jednotlivé části?

12. Máte v plánu navštívit nějakou akci, kterou pro Vás do budoucna chystá společnost SONNENTOR?

13. Jste:

14. Věk:

15. Vzdělání:

16. Místo bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stávková, B.Marketingová komunikace ve společnosti SONNENTOR s.r.o. (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://38216.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.