Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Postoj k tradiční reklamě a virálnímu marketingu

Postoj k tradiční reklamě a virálnímu marketingu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniela Zemanová
Šetření:10. 03. 2014 - 10. 03. 2014
Počet respondentů:5
Počet otázek (max/průměr):23 / 19.8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Co většinou uděláte když v televizi začne reklama ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přepnu na jiný program240 %40 %  
Udělám si ve volné chvíli nějaké své věci – reklamu nevnímám240 %40 %  
Vypnu zvuk či televizi120 %20 %  

Graf

2. Reklamu v tištěných mediích:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ignoruji480 %80 %  
Přečtu si jí120 %20 %  

Graf

3. Reklama na internetu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy mne zaujme360 %60 %  
Používám filtry na blokování reklam (AdBlock)240 %40 %  
Ignoruji jí240 %40 %  
Spíše mi vadí120 %20 %  
Mi nevadí120 %20 %  

Graf

4. Který zdroj informací považujte za nejvíce relevantní ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústní předání od někoho známého360 %60 %  
Internet120 %20 %  
Tištěná média120 %20 %  

Graf

5. Aby mě reklama zaujala, měla by:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Být originální a vtipná360 %60 %  
být nevtíravá a nenásilná360 %60 %  
být dobře esteticky provedená240 %40 %  
obsahovat užitečné informace (cena, vlastnosti, dostupnost)240 %40 %  

Graf

6. Přiměla Vás někdy reklama k nákupu zboží ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8, nepamatuji siotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepamatuji si360 %60 %  
ano240 %40 %  

Graf

7. Pokud ANO, jaké médium má na Vás v tomto ohledu největší vliv ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet2100 %40 %  

Graf

8. Vyhledáváte někdy před koupí produktu informace o něm na internetu (cena,recenze,spokojenost zákazníků atd.) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4100 %80 %  

Graf

9. Znáte některý z následujících pojmů ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Guerilla marketing480 %80 %  
Viral marketing360 %60 %  
Buzz marketing240 %40 %  
Word-of-mounth marketing120 %20 %  
Astroturfing120 %20 %  
Ambient marketing120 %20 %  
Žádný z uvedených pojmů neznám120 %20 %  
Ambush marketing120 %20 %  

Graf

10. Virální marketing podle Vás je

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snaha firem a jednotlivců o vytvoření zajímavého kreativního sdělení, které bude uživatel nadále sám distribuovat480 %80 %  
Technika marketingu, která pro využívá sociálních sítí120 %20 %  

Graf

11. Jste zaregistrovaný na nějaké sociální síti ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 17, Odmítám se toho účastnitotázka č. 17, Přemýšlím, že se někam zaregistrujiotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano480 %80 %  
Ne120 %20 %  

Graf

12. Jaké sociální sítě pravidelně používáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook4100 %80 %  
LinkedIn250 %40 %  
Youtube250 %40 %  
Google+125 %20 %  
spolužáci125 %20 %  

Graf

13. Na sociálních sítích vkládáte či sdílíte nejčastěji:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímavé informace (články, zprávy)266,67 %40 %  
Pozvánky na události266,67 %40 %  
Hudbu133,33 %20 %  

Graf

14. Jaký obsah Vás donutí k dalšímu šíření?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přínosné sdělení3100 %60 %  

Graf

15. S kolika přáteli nejčastěji sdílíte obsah?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s nikým125 %20 %  
150 a více125 %20 %  
do 5125 %20 %  
6 – 15125 %20 %  

Graf

16. Jak často průměrně sdílíte či doporučujete ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen párkrát do roka125 %20 %  
Jedenkrát za 2 týdny125 %20 %  
Jedenkrát týdně125 %20 %  
Několikrát do týdne125 %20 %  

Graf

17. Setkali jste se s některým z níže uvedených videí ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5100 %100 %  

Graf

18. Pokud Ano, kde jste se s reklamou\ami prvně setkal\a ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné360 %60 %  
Facebook120 %20 %  
Youtube120 %20 %  

Graf

19. Víte, které produkty se videa snaží propagovat ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4100 %80 %  

Graf

20. Poslali\Doporučili byste alespoň jedno z videí svým přátelům ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne250 %40 %  
Ano125 %20 %  
Spíše Ano125 %20 %  

Graf

21. Videa jsou podle Vás

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originální a kreativní250 %40 %  
Ani jedna reklama mi nepřijde zajímavá. 125 %20 %  
pubertální125 %20 %  
Humorná125 %20 %  

Graf

22. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4100 %80 %  

Graf

23. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-26 let250 %40 %  
27-35 let250 %40 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Zemanová, D.Postoj k tradiční reklamě a virálnímu marketingu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://38340.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.