Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Postoj k tradiční reklamě a virálnímu marketingu

Postoj k tradiční reklamě a virálnímu marketingu

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniela Zemanová
Šetření:10. 03. 2014 - 10. 03. 2014
Počet respondentů:5
Počet otázek (max/průměr):23 / 19.8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Co většinou uděláte když v televizi začne reklama ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přepnu na jiný program240 %40 %  
Udělám si ve volné chvíli nějaké své věci – reklamu nevnímám240 %40 %  
Vypnu zvuk či televizi120 %20 %  

Graf

2. Reklamu v tištěných mediích:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ignoruji480 %80 %  
Přečtu si jí120 %20 %  

Graf

3. Reklama na internetu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy mne zaujme360 %60 %  
Používám filtry na blokování reklam (AdBlock)240 %40 %  
Ignoruji jí240 %40 %  
Spíše mi vadí120 %20 %  
Mi nevadí120 %20 %  

Graf

4. Který zdroj informací považujte za nejvíce relevantní ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústní předání od někoho známého360 %60 %  
Internet120 %20 %  
Tištěná média120 %20 %  

Graf

5. Aby mě reklama zaujala, měla by:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Být originální a vtipná360 %60 %  
být nevtíravá a nenásilná360 %60 %  
být dobře esteticky provedená240 %40 %  
obsahovat užitečné informace (cena, vlastnosti, dostupnost)240 %40 %  

Graf

6. Přiměla Vás někdy reklama k nákupu zboží ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8, nepamatuji siotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepamatuji si360 %60 %  
ano240 %40 %  

Graf

7. Pokud ANO, jaké médium má na Vás v tomto ohledu největší vliv ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet2100 %40 %  

Graf

8. Vyhledáváte někdy před koupí produktu informace o něm na internetu (cena,recenze,spokojenost zákazníků atd.) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4100 %80 %  

Graf

9. Znáte některý z následujících pojmů ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Guerilla marketing480 %80 %  
Viral marketing360 %60 %  
Buzz marketing240 %40 %  
Word-of-mounth marketing120 %20 %  
Astroturfing120 %20 %  
Ambient marketing120 %20 %  
Žádný z uvedených pojmů neznám120 %20 %  
Ambush marketing120 %20 %  

Graf

10. Virální marketing podle Vás je

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snaha firem a jednotlivců o vytvoření zajímavého kreativního sdělení, které bude uživatel nadále sám distribuovat480 %80 %  
Technika marketingu, která pro využívá sociálních sítí120 %20 %  

Graf

11. Jste zaregistrovaný na nějaké sociální síti ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 17, Odmítám se toho účastnitotázka č. 17, Přemýšlím, že se někam zaregistrujiotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano480 %80 %  
Ne120 %20 %  

Graf

12. Jaké sociální sítě pravidelně používáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook4100 %80 %  
LinkedIn250 %40 %  
Youtube250 %40 %  
Google+125 %20 %  
spolužáci125 %20 %  

Graf

13. Na sociálních sítích vkládáte či sdílíte nejčastěji:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímavé informace (články, zprávy)266,67 %40 %  
Pozvánky na události266,67 %40 %  
Hudbu133,33 %20 %  

Graf

14. Jaký obsah Vás donutí k dalšímu šíření?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přínosné sdělení3100 %60 %  

Graf

15. S kolika přáteli nejčastěji sdílíte obsah?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s nikým125 %20 %  
150 a více125 %20 %  
do 5125 %20 %  
6 – 15125 %20 %  

Graf

16. Jak často průměrně sdílíte či doporučujete ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen párkrát do roka125 %20 %  
Jedenkrát za 2 týdny125 %20 %  
Jedenkrát týdně125 %20 %  
Několikrát do týdne125 %20 %  

Graf

17. Setkali jste se s některým z níže uvedených videí ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5100 %100 %  

Graf

18. Pokud Ano, kde jste se s reklamou\ami prvně setkal\a ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné360 %60 %  
Facebook120 %20 %  
Youtube120 %20 %  

Graf

19. Víte, které produkty se videa snaží propagovat ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4100 %80 %  

Graf

20. Poslali\Doporučili byste alespoň jedno z videí svým přátelům ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne250 %40 %  
Ano125 %20 %  
Spíše Ano125 %20 %  

Graf

21. Videa jsou podle Vás

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originální a kreativní250 %40 %  
Ani jedna reklama mi nepřijde zajímavá. 125 %20 %  
pubertální125 %20 %  
Humorná125 %20 %  

Graf

22. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4100 %80 %  

Graf

23. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-26 let250 %40 %  
27-35 let250 %40 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zemanová, D.Postoj k tradiční reklamě a virálnímu marketingu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://38340.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.