Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy

Věrnostní programy

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika D
Šetření:22. 03. 2014 - 22. 03. 2014
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Znáte nějaký věrnostní program?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3294,12 %94,12 %  
Ne25,88 %5,88 %  

Graf

2. Využíváte některý věrnostní program?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2985,29 %85,29 %  
Ne514,71 %14,71 %  

Graf

3. Pokud ano, jaký věrnostní program využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM drogerie, Teta drogerie1341,94 %38,24 %  
Marks & Spencer, Ikea929,03 %26,47 %  
Tesco Clubcard722,58 %20,59 %  
Kavárna Costa Coffie, Starbucks coffee516,13 %14,71 %  
Agip, Shell – benzinové pumpy516,13 %14,71 %  
Billa club516,13 %14,71 %  
Sephora Parfumerie, Yves Rocher, Marionaund412,9 %11,76 %  
0213,23 %2,94 %  
Ovocný světozor13,23 %2,94 %  
neznam zadnej13,23 %2,94 %  
smile shop,temple store, snowboard zezula13,23 %2,94 %  
Makro13,23 %2,94 %  
Citibank13,23 %2,94 %  
Aukro13,23 %2,94 %  
Cinestar13,23 %2,94 %  
esprit13,23 %2,94 %  
Orsay13,23 %2,94 %  
Loccitane, globus13,23 %2,94 %  

Graf

4. Využíváte tyto věrnostní karty aktivně?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, často1443,75 %41,18 %  
Občas1340,63 %38,24 %  
Téměř ne515,63 %14,71 %  

Graf

5. Jak často využíváte věrnostní kartu nebo prémie z Vašeho věrnostního programu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přibližně jednou za měsíc1237,5 %35,29 %  
Přibližně jednou za týden721,88 %20,59 %  
Méně jak jednou za půl roku618,75 %17,65 %  
Přibližně jednou za 14 dní412,5 %11,76 %  
Přibližně jednou za 3 měsíce26,25 %5,88 %  
Denně13,13 %2,94 %  

Graf

6. Jste spokojeni s výhodami, které Vám věrnostní karty přináší?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepociťuji žádné velké výhody2062,5 %58,82 %  
Rozhodně ano1031,25 %29,41 %  
Ne, uvažuji o zrušení karty26,25 %5,88 %  

Graf

7. Doporučujete věrnostní karty rodině, kamarádům, známým?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2165,63 %61,76 %  
Ano1134,38 %32,35 %  

Graf

8. Co Vás na věrnostních programech odrazuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mnoho kartiček v peněžence, které nevyužívám1750 %50 %  
Nutnost registrace a potřeba poskytnutí mých osobních údajů1544,12 %44,12 %  
Neatraktivní nabídky věrnostních programů1235,29 %35,29 %  
Žádné výhody a nabídky823,53 %23,53 %  
Závaznost – nesvoboda411,76 %11,76 %  
spam nabidek12,94 %2,94 %  
sak rikam ne... nemam neznam12,94 %2,94 %  
nevim12,94 %2,94 %  
Zboží dražší o provozování programu12,94 %2,94 %  

Graf

9. Uvažujete o využití nějakého věrnostního programu v budoucnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2779,41 %79,41 %  
Ano720,59 %20,59 %  

Graf

10. Jak se o věrnostních programech nejčastěji dozvídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z obchodů (např. letáky)1852,94 %52,94 %  
Z internetu1235,29 %35,29 %  
Z médií (TV, rádio, tisk, billboardy)720,59 %20,59 %  
Z obalů výrobků25,88 %5,88 %  
Nejčastěji přímo v obchodě od obsluhy 12,94 %2,94 %  
safris, sak rikam.. neznam12,94 %2,94 %  
od prodavačů12,94 %2,94 %  

Graf

11. Řekli byste o sobě, že se snažíte vyhledávat slevy a nakupovat co nejúsporněji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1544,12 %44,12 %  
Spíše ne1338,24 %38,24 %  
Určitě ne38,82 %8,82 %  
Určitě ano38,82 %8,82 %  

Graf

12. Řekli byste o sobě, že rádi riskujete a Vaše jednání je často spontánní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1750 %50 %  
Spíše ano1132,35 %32,35 %  
Určitě ano514,71 %14,71 %  
Rozhodně ne12,94 %2,94 %  

Graf

13. Co Vás nejvíce motivuje k využívání věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pocit, že mám něco výhodněji1132,35 %32,35 %  
Nemotivuje, spíše náhoda926,47 %26,47 %  
Výše slevy617,65 %17,65 %  
Výhoda po nakoupení určitého množství nákupu411,76 %11,76 %  
Atraktivita nabízených produktů ve věrnostním programu411,76 %11,76 %  

Graf

14. Který z následujících popisů Vás nejlépe vystihuje při nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Orientuji se hlavně na kvalitu zboží (nakupuji známé a kvalitní značky), převažují spontánní nákupy, podle slev se neorientuji1647,06 %47,06 %  
Orientuji se na poměr ceny a kvality, své nákupy plánuji, zaměřuji se na slevy1338,24 %38,24 %  
Žádný z popisů mě nevystihuje514,71 %14,71 %  

Graf

15. Vyberte pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2367,65 %67,65 %  
Muž1132,35 %32,35 %  

Graf

16. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let2367,65 %67,65 %  
26 - 35 let720,59 %20,59 %  
36 - 45 let38,82 %8,82 %  
45 - 60 let12,94 %2,94 %  

Graf

17. Uveďte nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské1852,94 %52,94 %  
střední odborné s maturitou1544,12 %44,12 %  
základní12,94 %2,94 %  

Graf

18. Vaše povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1750 %50 %  
zaměstnanec1338,24 %38,24 %  
podnikatel38,82 %8,82 %  
v důchodu12,94 %2,94 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

D, M.Věrnostní programy (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://38637.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.