Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy

Věrnostní programy

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika D
Šetření:22. 03. 2014 - 22. 03. 2014
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Znáte nějaký věrnostní program?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3294,12 %94,12 %  
Ne25,88 %5,88 %  

Graf

2. Využíváte některý věrnostní program?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2985,29 %85,29 %  
Ne514,71 %14,71 %  

Graf

3. Pokud ano, jaký věrnostní program využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM drogerie, Teta drogerie1341,94 %38,24 %  
Marks & Spencer, Ikea929,03 %26,47 %  
Tesco Clubcard722,58 %20,59 %  
Kavárna Costa Coffie, Starbucks coffee516,13 %14,71 %  
Agip, Shell – benzinové pumpy516,13 %14,71 %  
Billa club516,13 %14,71 %  
Sephora Parfumerie, Yves Rocher, Marionaund412,9 %11,76 %  
0213,23 %2,94 %  
Ovocný světozor13,23 %2,94 %  
neznam zadnej13,23 %2,94 %  
smile shop,temple store, snowboard zezula13,23 %2,94 %  
Makro13,23 %2,94 %  
Citibank13,23 %2,94 %  
Aukro13,23 %2,94 %  
Cinestar13,23 %2,94 %  
esprit13,23 %2,94 %  
Orsay13,23 %2,94 %  
Loccitane, globus13,23 %2,94 %  

Graf

4. Využíváte tyto věrnostní karty aktivně?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, často1443,75 %41,18 %  
Občas1340,63 %38,24 %  
Téměř ne515,63 %14,71 %  

Graf

5. Jak často využíváte věrnostní kartu nebo prémie z Vašeho věrnostního programu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přibližně jednou za měsíc1237,5 %35,29 %  
Přibližně jednou za týden721,88 %20,59 %  
Méně jak jednou za půl roku618,75 %17,65 %  
Přibližně jednou za 14 dní412,5 %11,76 %  
Přibližně jednou za 3 měsíce26,25 %5,88 %  
Denně13,13 %2,94 %  

Graf

6. Jste spokojeni s výhodami, které Vám věrnostní karty přináší?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepociťuji žádné velké výhody2062,5 %58,82 %  
Rozhodně ano1031,25 %29,41 %  
Ne, uvažuji o zrušení karty26,25 %5,88 %  

Graf

7. Doporučujete věrnostní karty rodině, kamarádům, známým?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2165,63 %61,76 %  
Ano1134,38 %32,35 %  

Graf

8. Co Vás na věrnostních programech odrazuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mnoho kartiček v peněžence, které nevyužívám1750 %50 %  
Nutnost registrace a potřeba poskytnutí mých osobních údajů1544,12 %44,12 %  
Neatraktivní nabídky věrnostních programů1235,29 %35,29 %  
Žádné výhody a nabídky823,53 %23,53 %  
Závaznost – nesvoboda411,76 %11,76 %  
spam nabidek12,94 %2,94 %  
sak rikam ne... nemam neznam12,94 %2,94 %  
nevim12,94 %2,94 %  
Zboží dražší o provozování programu12,94 %2,94 %  

Graf

9. Uvažujete o využití nějakého věrnostního programu v budoucnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2779,41 %79,41 %  
Ano720,59 %20,59 %  

Graf

10. Jak se o věrnostních programech nejčastěji dozvídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z obchodů (např. letáky)1852,94 %52,94 %  
Z internetu1235,29 %35,29 %  
Z médií (TV, rádio, tisk, billboardy)720,59 %20,59 %  
Z obalů výrobků25,88 %5,88 %  
Nejčastěji přímo v obchodě od obsluhy 12,94 %2,94 %  
safris, sak rikam.. neznam12,94 %2,94 %  
od prodavačů12,94 %2,94 %  

Graf

11. Řekli byste o sobě, že se snažíte vyhledávat slevy a nakupovat co nejúsporněji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1544,12 %44,12 %  
Spíše ne1338,24 %38,24 %  
Určitě ne38,82 %8,82 %  
Určitě ano38,82 %8,82 %  

Graf

12. Řekli byste o sobě, že rádi riskujete a Vaše jednání je často spontánní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1750 %50 %  
Spíše ano1132,35 %32,35 %  
Určitě ano514,71 %14,71 %  
Rozhodně ne12,94 %2,94 %  

Graf

13. Co Vás nejvíce motivuje k využívání věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pocit, že mám něco výhodněji1132,35 %32,35 %  
Nemotivuje, spíše náhoda926,47 %26,47 %  
Výše slevy617,65 %17,65 %  
Výhoda po nakoupení určitého množství nákupu411,76 %11,76 %  
Atraktivita nabízených produktů ve věrnostním programu411,76 %11,76 %  

Graf

14. Který z následujících popisů Vás nejlépe vystihuje při nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Orientuji se hlavně na kvalitu zboží (nakupuji známé a kvalitní značky), převažují spontánní nákupy, podle slev se neorientuji1647,06 %47,06 %  
Orientuji se na poměr ceny a kvality, své nákupy plánuji, zaměřuji se na slevy1338,24 %38,24 %  
Žádný z popisů mě nevystihuje514,71 %14,71 %  

Graf

15. Vyberte pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2367,65 %67,65 %  
Muž1132,35 %32,35 %  

Graf

16. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let2367,65 %67,65 %  
26 - 35 let720,59 %20,59 %  
36 - 45 let38,82 %8,82 %  
45 - 60 let12,94 %2,94 %  

Graf

17. Uveďte nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské1852,94 %52,94 %  
střední odborné s maturitou1544,12 %44,12 %  
základní12,94 %2,94 %  

Graf

18. Vaše povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1750 %50 %  
zaměstnanec1338,24 %38,24 %  
podnikatel38,82 %8,82 %  
v důchodu12,94 %2,94 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

D, M.Věrnostní programy (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://38637.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.