Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Interní komunikace ve firmě

Interní komunikace ve firmě

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Kabrhelová
Šetření:19. 03. 2014 - 25. 03. 2014
Počet respondentů:170
Počet otázek (max/průměr):8 / 8.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Kateřina Kabrhelová a jsem studentkou 3.ročníku Vysoké školy ekonomické v Praze. Ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce a slouží k výzkumu interní komunikace ve vaší firmě. 

Dotazník je určen zaměstnancům firem, a je zcela anonymní.

Děkuji za Váš čas a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Ohodnoťte, prosím, jak jsou pro vás při komunikaci ve firmě důležité tyto nástroje:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

2. Jaký podíl z běžné týdenní pracovní doby v průměru strávíte následujícími činnostmi:

Tato otázka má určit, kolik procent času pracovní doby strávíte týdně jednotlivými činnostmi. Součet času v procentech by měl dávat dohromady 100%. Otázka má originálně vypadat takto (ilustrační obrázek):

Prosím o zapsání pracovní doby do testového pole níže - v procentech oddělenými čárkou. Např. 25%, 10%, 20%, 45%. Součet času v procentech by měl být 100%.

 

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

15%, 50%, 15%, 20%

5%, 25%, 30%, 40%, 0%

0%, 10%, 20%, 70%, 0%

0%, 20%, 80%, 0%, 0%,

0%,0%,20%,80%

1, 0, 10 , 89

10 30 20 40

10 , 50 , 10, 25, 5 (administrativa)

10 %, 10 %, 20 %, 60 %, 0 %

10, 10, 10, 70

10, 10, 10, 70

10, 10, 30, 50

10, 10, 60, 20

10, 10, 80, 0

10, 15, 35, 40

10, 20, 20, 50

10, 20, 20, 50

10, 20, 30, 40

10, 25, 15, 50

10, 25,25,40,0

10, 30, 20, 40

10, 30, 5, 55

10, 5, 15, 70

10, 5, 20, 60, 5 - time management

10, 50, 10, 30

10%, 10%, 20%, 50%, 0%

10%, 10%, 30%, 20%, 30%

10%, 10%, 30%, 25%, 25%

10%, 10%, 5%, 70%, 5% - denní režijní činnost

10%, 20%, 20%, 25%, 25% - ostatní

10%, 20%, 20%,40%,10%

10%, 30%, 20%, 40%

10%, 30%,10%, 40%, 10%,

10%, 35%, 55%

10%, 40%, 10%, 10%, 30%

10%, 50%, 20%, 10%, 10%

10%, 50%, 20%, 20%

10%,30%,30%,10%,20%

10%,50%,20%,20%,0%

15 %, 15 %, 15 %, 55 %

15 %, 25 %. 25 %, 30 %, 5 %

15, 10, 20, 55

15, 10, 20, 55

15, 15,15, 15, 40

15, 20, 15, 50

15, 30, 25, 30

15%, 10%, 25%, 50%

15%, 30%, 30%, 15%. 10%

15%, 40%, 10%, 15%, 20% účast v různých resortních komisích (přípravný výbor min.obrany pro veletrh Future Forces, veletržní výbor Svazu průmyslu a dopravy, hodnotící komise bezpečnostních projektů ..)

15%,30%,30%,20%,5%

2, 5, 15, 3, 75 - core činnost

20 %, 10 %, 10 %, 20 %, 40 % (řešení pravidelných úkolů)

20, 15, 15, 50

20, 20, 10, 50

20, 20, 10, 50

20, 20, 20, 20, 20

20, 20, 25, 35

20, 20, 30, 20, 10 - školení, jednání, porady

20, 20, 30, 30

20, 20, 45, 15

20, 30, 20, 30

20, 30, 20, 30

20, 30, 30, 10, 10 - kontaktování příchozích ?

20,10,10,60,0

20,20,20,20,20

20,20,25,25,10

20,30,20,20,10

20.30,30,20

20% na vse

20%, 10%, 20%, 50%

20%, 10%, 20%, 50%.

20%, 10%, 30%, 30%, 10%

20%, 10%, 50%, 10%, 10%.

20%, 10%, 50%, 20%.

20%, 15%, 15%, 50%

20%, 15%, 20%, 30%, 15% (cestování)

20%, 15%, 20%, 30%, 15% (jednání s klienty)

20%, 20%, 10%, 30%, 20%

20%, 20%, 10%, 30%, 20% - čtení denního tisku a surfování na internetu

20%, 20%, 20%, 20%, 20%

20%, 25%, 25%, 30 % 0%

20%, 30%, 30%, 15%, 5%.

20%, 35%, 15%, 10%, 20%

20%, 5%, 30%, 45%

20%, 5%, 5%, 70%, 0%.

20%, 60%, 10%, 10%

20%,10%,20%,30%,20% - kontrolní činnost

20%,10%,20%,45%,5%.

20%,15%,50%,10%,5%

20%,20%,20%,30%,10%

25

25 %, 25%, 25%, 25%, 0%

25, 10, 25, 40

25, 15, 15, 40, 5

25, 15, 20, 20, 20 - osobní schůzky

25, 25, 25, 25

25%, 10%, 25%, 40%.

25%, 10%, 40%,

25%, 15%, 20%, 20%, 20%

25%, 20%, 20%, 35%

25%, 20%, 30%, 25%

25%, 20%, 5%, 25%, 25%

25%, 25%, 25%, 25%

25%, 30%, 20%, 25%

25%, 35%, 10%, 30%, 0%

25%, 45%, 25%, 5%

25%,10%45%,20%

25%,20%,10%,45%

25%,20%,40%,15%

30, 10, 20, 40

30, 10, 20, 40

30, 10, 30 ,30

30, 10, 40, 10, 10 - jednání, služební cesty

30, 20, 10, 30, 10 - marketing

30, 25, 30, 15

30,20,50

30% 10% 35% 25%

30% - 20% - 10% - 30% - 10% (personální a vztahové záležitosti)

30%, 10%, 20%, 20%, 20% ostatní - jednání s externími partnery a institucemi

30%, 10%, 25%, 35%

30%, 20%, 25%, 25%

30%, 20%, 30%, 20%.

30%, 25%, 15%, 15%, 15%

30%, 30%, 10%, 20, 20% telefonování

30%, 30%, 20%, 20%

30%, 30%, 20%, 20%, 0%

30%, 30%, 20%, 20%, 0%.

30%, 60%, 10%, 20%

30%,15%,20%,45%

35, 20, 30, 5, 10

35%, 10%, 40%,15%

35%,20%,35%,10%.

40, 10, 30, 10, 10

40, 10, 30, 10, 10 - schůzky, jednání

40, 30, 10, 30

40%, 30 %, 10 %, 20%, 0%

40%, 35%, 10%, 10%, 5% osobní jednání s partnery

40%,10%, 20%, 30%, 0%

40%,20%,20%,10%,10%

45%, 45%, 25%, 25%, 15%

5, 10, 15, 70

5, 15, 5, 75

5, 20, 15, 70

5, 30, 5, 60

5, 50, 10, 35

5%, 15%, 10%, 70%, 0%

5%, 40%, 10%, 35%, 0%

5%, 5%, 10%, 80%, 0%

5%, 50%, 15%, 20%, 10%

5%,15%,10%,30%,40%-volny cas

50 20 10 10

50, 10, 20, 20

50, 10, 20, 20

50%, 10%, 10%, 25%, 5% PŘIJÍMÁNÍ ZÁSILEK, VYZVEDÁVÁNÍ POŠTY, PŘIJÍMÁNÍ TEL. HOVORŮ

50%, 10%, 20%, 15%, 5%

50%, 15%, 20%, 10%, 5%.

50%, 20%, 20%, 5%, 5% (reporty)

50%, 25%, 25%, 10%, 10%

50%,10%, 20%, 10%, 0

50%,10%,30%,10%

50%,20%,10%,10%,10% jednání

6, 7, 7, 80

60%,20%,10%,5%,5%

70%, 10%, 10%, 10%

80, 10, 9, 1

80, 5, 10, 5

80, 5, 5, 10

80%, 10%, 5%, 5%

čtení 10; vyhledávání 15, interní spolupráce 15, řešení 50, ostatní - administrativa 10

Hodne malej

3. S jakými problémy v komunikaci s kolegy se nejčastěji setkáváte ve vaší firmě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neúplnost informací11667,84 %68,24 %  
Nedostatek informací8650,29 %50,59 %  
Nepochopení informací8549,71 %50 %  
Emailová komunikace (zdlouhavé čtení, příliš časté emaily)5833,92 %34,12 %  
Duplikace dokumentů4626,9 %27,06 %  
Ztráta dokumentů2112,28 %12,35 %  
jazyková bariéra21,17 %1,18 %  
Dlouhý doba odezvy10,58 %0,59 %  
nedostatek casu10,58 %0,59 %  
příliš mnoho adresátů v 1 emailu10,58 %0,59 %  
Neschopnost kolegů10,58 %0,59 %  
hw, sw potíže10,58 %0,59 %  
delegování úkolů10,58 %0,59 %  
nutnost urgování odpovědí - týká se ext. partnerů10,58 %0,59 %  
nesdílení dokumentů, informací10,58 %0,59 %  
vyhledávání informací10,58 %0,59 %  
dlouhé doby odpovědí na emaily10,58 %0,59 %  
neznalost / obtážnost vyhledání osoby s potřebnou kompetencí10,58 %0,59 %  

Graf

4. Jaké slabé stránky vidíte obecně v komunikaci ve vaší firmě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedostatečná informovanost8851,46 %51,76 %  
Nedorozumění mezi zaměstnanci6739,18 %39,41 %  
Nízká motivace zaměstnanců5934,5 %34,71 %  
Styl vedení firmy4425,73 %25,88 %  
Chybějící pravidla4425,73 %25,88 %  
Slabá podpora týmové spolupráce3118,13 %18,24 %  
Nízká úroveň vedoucích pracovníků2313,45 %13,53 %  
žádné31,75 %1,76 %  
vela práce, málo zaměstnanců10,58 %0,59 %  
malý zájem vedení firmy o činnost týmu10,58 %0,59 %  
zdlouhavost tecnického provedení10,58 %0,59 %  
slabiny pouze u klientů (z venku)10,58 %0,59 %  
špatná komunikace vedení navzájem a s podřízenými 10,58 %0,59 %  
neznalost pracovníků10,58 %0,59 %  
nedostatečné znalosti zaměstnanců10,58 %0,59 %  
nedostatečné povědomí o nabízeném produktu v rámci celé společnosti10,58 %0,59 %  
existence "silo effect", tedy uzavřenosti útvarů.10,58 %0,59 %  
Příliš mnoho neschopných zaměstnanců10,58 %0,59 %  
Drby, pomluvy10,58 %0,59 %  
nedodržení interních pravidel10,58 %0,59 %  

Graf

5. Máte ve vaší firmě oddělení interní komunikace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE - vůbec nemáme10863,16 %63,53 %  
ANO - jako samostatné oddělení3520,47 %20,59 %  
ANO - je součástí jiného oddělení2816,37 %16,47 %  

Graf

6. Jaká je velikost vaší firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velká firma (více než 250 zaměstnanců)7946,2 %46,47 %  
Střední firma (50 - 250 zaměstnanců)3822,22 %22,35 %  
Mikrofirma (0-10 zaměstnanců)2816,37 %16,47 %  
Malá firma (10-50 zaměstnanců)2615,2 %15,29 %  

Graf

7. Do jakého oboru se řadí vaše firma?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

advokátní kancelář

audiovizuální služby, konferenční serivs

audit

auto-moto

autoservis

bankovictví

bankovní

bankovní sektor

Bankovní sektor

Bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

Bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

Bankovnictví

Bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví

bankovnictví a pojišťovnictví

Banky

Catering

cestovní ruch

Design

distribuce DVD nosičů

Doprava

Doprava

doprava

doprava

Dovoz,vývoz,report strojů a zařízení pro výrobu vodící a kabelu

E-commerce

Elektro

elektro-technika

Elektrotechnologie

energetika

Export, reexport strojů na výrobu kabelů a vodičů, a plastikátů pro izolaci kabelů a vodičů.kabelů ELEKTRO

finance

finance

finance

finance

Finance

finance - bankovnictví

finance a bankovnictví

finanční instituce

Finančnictví

finančnictví

Hotelnictví

HR

HR

ICT

ICT služby

Informační technologie, vývoj a tvorba software a webových stránek.

It

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

It

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT

IT distributor

IT, IT Services

IT, marketing, PR

IT, vývoj SW

Jsme asociace združující 100 firem zabývajícími se výzkumem, výrobou, službami v oblasti obranného a bezpečnostního průmyslu. Tedy komunikační vazby jsou jiného charakteru.

kongresy, kultura

kultura

kultura

kultura

kultura

Lidské zdroje

M&A pozn k otazce 1) jine = ustni komunikace

Ministerstvo průmyslu a obchodu

nástroje pro e-learning, vzdělávání

Není to firma, je to vládní / diplomatická instituce cizí země v ČR. Vládní byrokracii lze těžko srovnávat s firmou, má specifika, která nelze ovlivnit..

obchod

obchod

obchod

OBCHODNÍ

obrana a bezpečnost

online agentura

Peněžnictví

peněžnictví

pojišťoivnictví / služby

Pojišťovnictví

poradenství

poradenstvi

poskytování IT služeb

Poskytovatel IT služeb pro finanční sektor

právo

Průmysl

průmysl

Služby

služby

služby

software house

spedice zásilek

sportovní zařízení

správa nemovitostí

státní sektor

státní správa

státní správa

státní správa

státní správa

státní správa

státní správa

Státní správa

stavebnictví

stavebnictví

strojírenství

Svaz

školství

školství

technický servis

technologie

telco

trh s optickými médii

verejna sprava

veřejná správa

veřejná správa

veřejná univerzita

veřejné zdravotní pojištění

vydavatelství

výroba

výroba podlahových krytin

Vysoké školství

Vývoj IS.

vzdělávací agentura

vzdělávání

zdravotnictví

zdravotnictví

zdravý životní styl

zpracování kovů

8. Jaká je vaše pozice ve firmě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Řadový pracovník9756,73 %57,06 %  
Low management (vedoucí týmu)3319,3 %19,41 %  
Middle management (vedoucí oddělení)2514,62 %14,71 %  
Top management (vedení firmy, majitel firmy)169,36 %9,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Ohodnoťte, prosím, jak jsou pro vás při komunikaci ve firmě důležité tyto nástroje:

  • odpověď Podnikové sociální sítě=x - firma nástroj nevlastní:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronický newsletter=x - firma nástroj nevlastní na otázku 1. Ohodnoťte, prosím, jak jsou pro vás při komunikaci ve firmě důležité tyto nástroje:

5. Máte ve vaší firmě oddělení interní komunikace?

  • odpověď NE - vůbec nemáme:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intranet=x - firma nástroj nevlastní na otázku 1. Ohodnoťte, prosím, jak jsou pro vás při komunikaci ve firmě důležité tyto nástroje:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mikrofirma (0-10 zaměstnanců) na otázku 6. Jaká je velikost vaší firmy?

6. Jaká je velikost vaší firmy?

  • odpověď Velká firma (více než 250 zaměstnanců):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovnictví na otázku 7. Do jakého oboru se řadí vaše firma?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO - jako samostatné oddělení na otázku 5. Máte ve vaší firmě oddělení interní komunikace?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ohodnoťte, prosím, jak jsou pro vás při komunikaci ve firmě důležité tyto nástroje:

3. S jakými problémy v komunikaci s kolegy se nejčastěji setkáváte ve vaší firmě?

4. Jaké slabé stránky vidíte obecně v komunikaci ve vaší firmě?

5. Máte ve vaší firmě oddělení interní komunikace?

6. Jaká je velikost vaší firmy?

7. Do jakého oboru se řadí vaše firma?

8. Jaká je vaše pozice ve firmě?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ohodnoťte, prosím, jak jsou pro vás při komunikaci ve firmě důležité tyto nástroje:

3. S jakými problémy v komunikaci s kolegy se nejčastěji setkáváte ve vaší firmě?

4. Jaké slabé stránky vidíte obecně v komunikaci ve vaší firmě?

5. Máte ve vaší firmě oddělení interní komunikace?

6. Jaká je velikost vaší firmy?

7. Do jakého oboru se řadí vaše firma?

8. Jaká je vaše pozice ve firmě?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kabrhelová, K.Interní komunikace ve firmě (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://38756.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.