Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
s podporou prodeje se setkáváme každý den v nejrůznějších podobách.
Jak je vnímáte v prodejnách?
Odpovědi respondentů
1. Vadí Vám, pokud je zboží umístěno mimo regál?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
92
46,94 %
47,18 %
ano
75
38,27 %
38,46 %
nevím
29
14,8 %
14,87 %
2. Reklamní materiály sloužící k propagaci výrobků v prodejně mi usnadňují nákup.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
67
34,18 %
34,36 %
spíše nesouhlasím
58
29,59 %
29,74 %
nevím
36
18,37 %
18,46 %
nesouhlasím
19
9,69 %
9,74 %
souhlasím
16
8,16 %
8,21 %
3. Jaká pobídka je pro vás zajímavá? (ohodnoťte jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
akční cena
1.714
1.071
design stojanu na produkt
3.551
1.666
barva stojanu na produkt
3.974
1.372
novinka
2.878
1.199
speciální edice
2.745
1.496
4. Přijde Vám, že je reklamy na podporu prodeje výrobků v prodejně hodně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
67
34,18 %
34,36 %
souhlasím
57
29,08 %
29,23 %
nevím
35
17,86 %
17,95 %
spíše nesouhlasím
33
16,84 %
16,92 %
nesouhlasím
4
2,04 %
2,05 %
5. Jaký druh stojanu na zboží by vás nejvíce zaujal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dřevěnný na víno
70
35,71 %
35,9 %
kartonový na čaj
53
27,04 %
27,18 %
plastový na čokoládu
50
25,51 %
25,64 %
kovový na kosmetiku
23
11,73 %
11,79 %
6. Kterého z následujících podlahových reklamních prostředků si v prodejně všimnete? (ohodnoťte míru pozornosti jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
červený policový stojan
2.454
1.585
stojan ve tvaru písmene A - Apetito
2.985
1.474
podlahový poutač, totem - Natur House
3.143
1.449
podlahová grafika - pero Pilot
3.031
1.652
reklamní brána - tatranky
2.571
1.449
paletový ostrov, dekorace - Pepsi
2.617
1.563
promostolek, reklamní pult - Aquila
2.612
1.39
mini obchodní ostrov - Tchibo
2.821
1.351
stojan na letáky nebo obrázky
3.887
1.331
7. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
143
72,96 %
73,33 %
muž
53
27,04 %
27,18 %
8. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-25
94
47,96 %
48,21 %
26-35
39
19,9 %
20 %
36-45
26
13,27 %
13,33 %
15-18
22
11,22 %
11,28 %
46-55
11
5,61 %
5,64 %
66+
2
1,02 %
1,03 %
56-65
2
1,02 %
1,03 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3. Jaká pobídka je pro vás zajímavá? (ohodnoťte jako ve škole)
odpověď barva stojanu na produkt=5:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi design stojanu na produkt=5 na otázku 3. Jaká pobídka je pro vás zajímavá? (ohodnoťte jako ve škole)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vadí Vám, pokud je zboží umístěno mimo regál?
2. Reklamní materiály sloužící k propagaci výrobků v prodejně mi usnadňují nákup.
3. Jaká pobídka je pro vás zajímavá? (ohodnoťte jako ve škole)
4. Přijde Vám, že je reklamy na podporu prodeje výrobků v prodejně hodně?
5. Jaký druh stojanu na zboží by vás nejvíce zaujal?
6. Kterého z následujících podlahových reklamních prostředků si v prodejně všimnete? (ohodnoťte míru pozornosti jako ve škole)
7. Jaké je Vaše pohlaví?
8. Kolik je Vám let?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vadí Vám, pokud je zboží umístěno mimo regál?
2. Reklamní materiály sloužící k propagaci výrobků v prodejně mi usnadňují nákup.
3. Jaká pobídka je pro vás zajímavá? (ohodnoťte jako ve škole)
4. Přijde Vám, že je reklamy na podporu prodeje výrobků v prodejně hodně?
5. Jaký druh stojanu na zboží by vás nejvíce zaujal?
6. Kterého z následujících podlahových reklamních prostředků si v prodejně všimnete? (ohodnoťte míru pozornosti jako ve škole)
7. Jaké je Vaše pohlaví?
8. Kolik je Vám let?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Mikulenková, M. – Jak nakupujeme? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://38802.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Wendy: Trapny, jako by nebylo poznat, ze to sem pridal nekdo z Billy. Misto dotazniku zadarmo snizte ceny. Propagace v obchode totiz neni hlavni problem toho, ze nikdo se do billy nehrne.
Mari: U těch stojanů v 5. otázce - záleží na produktu, který je ve stojanu umístěn. Víno v kartonovém stojanu by mě asi nezaujalo. Čaj v kovovém stojanu by mě taky moc nezaujal.