Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum vnímání společnosti Naturprodukt s.r.o.

Marketingový výzkum vnímání společnosti Naturprodukt s.r.o.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:D
Šetření:21. 03. 2014 - 11. 04. 2014
Počet respondentů:166
Počet otázek (max/průměr):19 / 9.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

pro účely praktické části mé diplomového práce, bych Vás chtěla poprosit o vyplnění anonymního dotazníku. Cílem šetření je zjistit, jak spotřebitelé vnímají společnost Naturprodukt s.r.o. 

Předem děkuji za Váš čas a trpělivost při vyplňování dotazníku. 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Naturprodukt s.r.o.?

Pokud ne, budete přesměrování k otázce číslo 17

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11770,48 %70,48 %  
Ano4929,52 %29,52 %  

Graf

2. Vybavíte si logo značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3163,27 %18,67 %  
nevím1020,41 %6,02 %  
ne816,33 %4,82 %  

Graf

3. Jaké barvy má logo Naturprodukt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bílá, černá, zelená3367,35 %19,88 %  
Nevím1326,53 %7,83 %  
Bílá, žlutá, zelená36,12 %1,81 %  

Graf

4. Je pro Vás využití přírodních složek při výrobě kosmetiky a léčiv důležité?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2142,86 %12,65 %  
spíše souhlasím2040,82 %12,05 %  
spíše nesouhlasím48,16 %2,41 %  
nevím48,16 %2,41 %  

Graf

5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bylinné přípravky Dr. Theiss, Silymarin, Dr. Theiss Mucoplant a Naturprodukt2959,18 %17,47 %  
Doplňky stravy - imunita, cholesterol, nehty, vlasy, zažívání – Dr.Theiss, Silymarin, Zdrovit, Naturprodukt, Additiva, Glukan2346,94 %13,86 %  
Zubní péče Lacalut2346,94 %13,86 %  
Kosmetika Doliva2040,82 %12,05 %  
Sirupy, pastilky a kapky proti chřipce a nachlazení- Allga San, Dr. Theiss, Dr. Theiss Mucoplant1734,69 %10,24 %  
Výrobky na bolesti svalů a kloubů Allga San, Dr. Theiss, Zdrovit1020,41 %6,02 %  
Doplňkový sortiment jako cukrovinky, čaje, sladila, probatika - Additiva, Dr.Munzinger918,37 %5,42 %  
Dětská kosmetika Bűbchen714,29 %4,22 %  
Hroznový cukr a šumivé pastilky Intact714,29 %4,22 %  
Zubní pasta Glucodent612,24 %3,61 %  

Graf

6. Zakoupili nebo kupujete nějaký z výše uvedených produktů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4183,67 %24,7 %  
ne816,33 %4,82 %  

Graf

7. Pokud ano, byli jste s produktem/produkty spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni2660,47 %15,66 %  
Velmi spokojeni1330,23 %7,83 %  
Nevím49,3 %2,41 %  

Graf

8. Pokud ne, máte v plánu některý z produktů vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2551,02 %15,06 %  
nevím2040,82 %12,05 %  
ne48,16 %2,41 %  

Graf

9. Znáte časopis Lékárna, vydávaný 4x do roka společností Naturprodukt, který je volně k dispozici v lékárnách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2551,02 %15,06 %  
ano2142,86 %12,65 %  
nevím36,12 %1,81 %  

Graf

10. Věděli jste, že Naturprodukt provozuje online lékárnu na adrese www.naturlekarna.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3265,31 %19,28 %  
Ano1734,69 %10,24 %  

Graf

11. Už jste si zde něco objednali?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1376,47 %7,83 %  
ano423,53 %2,41 %  

Graf

12. Kde obvykle nakupujete kosmetické výrobky? (zubní péče, pleťová a tělová kosmetika, vlasová péče)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V drogistických řetězcích (DM, Teta,..)3979,59 %23,49 %  
V supermarketech2448,98 %14,46 %  
V lékárnách2142,86 %12,65 %  
Ve specializovaných prodejnách510,2 %3,01 %  
Na internetu36,12 %1,81 %  
Jinde12,04 %0,6 %  

Graf

13. Kde obvykle nakupujete léčiva, vitamíny a doplňky stravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V lékárnách4591,84 %27,11 %  
Ve specializovaných prodejnách510,2 %3,01 %  
V drogistických řetězcích (DM, Teta,..)510,2 %3,01 %  
Na internetu48,16 %2,41 %  
V supermarketech48,16 %2,41 %  
Jinde12,04 %0,6 %  
Nenakupuji12,04 %0,6 %  

Graf

14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?

Na stupnici od 1 do 7 vyjádřete intenzitu svého vnímání (Např. 1= velmi známá, 7=absolutně neznámá)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Známé vs. Neznáme1-2-3-4-5-6-73.1022.337
Luxusní vs. Obyčejné1-2-3-4-5-6-73.3271.934
Vysoká kvalita vs. Nízká kvalita1-2-3-4-5-6-72.6331.334
Moderní vs. Zastaralá1-2-3-4-5-6-72.8371.769
Originální vs. Běžná1-2-3-4-5-6-72.7351.991
Cenově výhodná vs. Cenově nevýhodná1-2-3-4-5-6-73.1841.619
Oblíbená vs. Neoblíbená1-2-3-4-5-6-73.1631.769
Přírodní vs. Chemické1-2-3-4-5-6-71.9591.1
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná1-2-3-4-5-6-72.2241.072

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Jaká kritéria jsou pro Vás důležitá při výběru kosmetiky?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

16. Jaká kritéria jsou pro Vás důležitá při výběru léčiv a doplňků stravy

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

17. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12273,49 %73,49 %  
Muž4426,51 %26,51 %  

Graf

18. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let7243,37 %43,37 %  
15 - 20 let4426,51 %26,51 %  
31 - 40 let2716,27 %16,27 %  
41 - 50 let1710,24 %10,24 %  
51 - 60 let53,01 %3,01 %  
61 - 70 let10,6 %0,6 %  

Graf

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou8953,61 %53,61 %  
Vysokoškolské5533,13 %33,13 %  
VOŠ84,82 %4,82 %  
SŠ bez maturity74,22 %4,22 %  
Základní74,22 %4,22 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáte společnost Naturprodukt s.r.o.?

  • odpověď Ano:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Vybavíte si logo značky?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 2. Vybavíte si logo značky?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílá, černá, zelená na otázku 3. Jaké barvy má logo Naturprodukt?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 3. Jaké barvy má logo Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 4. Je pro Vás využití přírodních složek při výrobě kosmetiky a léčiv důležité?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 4. Je pro Vás využití přírodních složek při výrobě kosmetiky a léčiv důležité?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bylinné přípravky Dr. Theiss, Silymarin, Dr. Theiss Mucoplant a Naturprodukt na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňky stravy - imunita, cholesterol, nehty, vlasy, zažívání – Dr.Theiss, Silymarin, Zdrovit, Naturprodukt, Additiva, Glukan na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika Doliva na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sirupy, pastilky a kapky proti chřipce a nachlazení- Allga San, Dr. Theiss, Dr. Theiss Mucoplant na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobky na bolesti svalů a kloubů Allga San, Dr. Theiss, Zdrovit na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zubní péče Lacalut na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Zakoupili nebo kupujete nějaký z výše uvedených produktů?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojeni na otázku 7. Pokud ano, byli jste s produktem/produkty spokojeni?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi spokojeni na otázku 7. Pokud ano, byli jste s produktem/produkty spokojeni?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Pokud ne, máte v plánu některý z produktů vyzkoušet?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Pokud ne, máte v plánu některý z produktů vyzkoušet?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Znáte časopis Lékárna, vydávaný 4x do roka společností Naturprodukt, který je volně k dispozici v lékárnách?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Znáte časopis Lékárna, vydávaný 4x do roka společností Naturprodukt, který je volně k dispozici v lékárnách?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Věděli jste, že Naturprodukt provozuje online lékárnu na adrese www.naturlekarna.cz?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Věděli jste, že Naturprodukt provozuje online lékárnu na adrese www.naturlekarna.cz?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Už jste si zde něco objednali?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V drogistických řetězcích (DM, Teta,..) na otázku 12. Kde obvykle nakupujete kosmetické výrobky? (zubní péče, pleťová a tělová kosmetika, vlasová péče)?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V lékárnách na otázku 12. Kde obvykle nakupujete kosmetické výrobky? (zubní péče, pleťová a tělová kosmetika, vlasová péče)?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V supermarketech na otázku 12. Kde obvykle nakupujete kosmetické výrobky? (zubní péče, pleťová a tělová kosmetika, vlasová péče)?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V lékárnách na otázku 13. Kde obvykle nakupujete léčiva, vitamíny a doplňky stravy?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známé [1-2-3-4-5-6-7] Neznáme: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní [1-2-3-4-5-6-7] Obyčejné: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní [1-2-3-4-5-6-7] Obyčejné: 4 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká kvalita [1-2-3-4-5-6-7] Nízká kvalita: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká kvalita [1-2-3-4-5-6-7] Nízká kvalita: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká kvalita [1-2-3-4-5-6-7] Nízká kvalita: 4 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5-6-7] Zastaralá: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5-6-7] Zastaralá: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [1-2-3-4-5-6-7] Běžná: 1 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [1-2-3-4-5-6-7] Běžná: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5-6-7] Cenově nevýhodná: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5-6-7] Cenově nevýhodná: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5-6-7] Cenově nevýhodná: 4 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] Neoblíbená: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] Neoblíbená: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] Neoblíbená: 4 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní [1-2-3-4-5-6-7] Chemické: 1 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní [1-2-3-4-5-6-7] Chemické: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?

2. Vybavíte si logo značky?

  • odpověď ano:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Věděli jste, že Naturprodukt provozuje online lékárnu na adrese www.naturlekarna.cz?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi spokojeni na otázku 7. Pokud ano, byli jste s produktem/produkty spokojeni?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Už jste si zde něco objednali?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika Doliva na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?

3. Jaké barvy má logo Naturprodukt?

  • odpověď Bílá, černá, zelená:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Už jste si zde něco objednali?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Věděli jste, že Naturprodukt provozuje online lékárnu na adrese www.naturlekarna.cz?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Vybavíte si logo značky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi spokojeni na otázku 7. Pokud ano, byli jste s produktem/produkty spokojeni?

6. Zakoupili nebo kupujete nějaký z výše uvedených produktů?

  • odpověď ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sirupy, pastilky a kapky proti chřipce a nachlazení- Allga San, Dr. Theiss, Dr. Theiss Mucoplant na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobky na bolesti svalů a kloubů Allga San, Dr. Theiss, Zdrovit na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojeni na otázku 7. Pokud ano, byli jste s produktem/produkty spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi spokojeni na otázku 7. Pokud ano, byli jste s produktem/produkty spokojeni?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V lékárnách na otázku 12. Kde obvykle nakupujete kosmetické výrobky? (zubní péče, pleťová a tělová kosmetika, vlasová péče)?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní [1-2-3-4-5-6-7] Obyčejné: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5-6-7] Cenově nevýhodná: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5-6-7] Zastaralá: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Věděli jste, že Naturprodukt provozuje online lékárnu na adrese www.naturlekarna.cz?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní [1-2-3-4-5-6-7] Chemické: 1 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Už jste si zde něco objednali?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Pokud ne, máte v plánu některý z produktů vyzkoušet?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] Neoblíbená: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 4. Je pro Vás využití přírodních složek při výrobě kosmetiky a léčiv důležité?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Znáte časopis Lékárna, vydávaný 4x do roka společností Naturprodukt, který je volně k dispozici v lékárnách?

10. Věděli jste, že Naturprodukt provozuje online lékárnu na adrese www.naturlekarna.cz?

  • odpověď Ano:
    • 9.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Už jste si zde něco objednali?
  • odpověď Ne:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 3. Jaké barvy má logo Naturprodukt?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní [1-2-3-4-5-6-7] Obyčejné: 4 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] Neoblíbená: 4 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5-6-7] Cenově nevýhodná: 4 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?

12. Kde obvykle nakupujete kosmetické výrobky? (zubní péče, pleťová a tělová kosmetika, vlasová péče)?

  • odpověď V drogistických řetězcích (DM, Teta,..):
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobky na bolesti svalů a kloubů Allga San, Dr. Theiss, Zdrovit na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5-6-7] Zastaralá: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojeni na otázku 7. Pokud ano, byli jste s produktem/produkty spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká kvalita [1-2-3-4-5-6-7] Nízká kvalita: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zubní péče Lacalut na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní [1-2-3-4-5-6-7] Obyčejné: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] Neoblíbená: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?

13. Kde obvykle nakupujete léčiva, vitamíny a doplňky stravy?

  • odpověď V lékárnách:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 4. Je pro Vás využití přírodních složek při výrobě kosmetiky a léčiv důležité?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika Doliva na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sirupy, pastilky a kapky proti chřipce a nachlazení- Allga San, Dr. Theiss, Dr. Theiss Mucoplant na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zubní péče Lacalut na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi spokojeni na otázku 7. Pokud ano, byli jste s produktem/produkty spokojeni?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Už jste si zde něco objednali?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi V lékárnách na otázku 12. Kde obvykle nakupujete kosmetické výrobky? (zubní péče, pleťová a tělová kosmetika, vlasová péče)?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní [1-2-3-4-5-6-7] Obyčejné: 4 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká kvalita [1-2-3-4-5-6-7] Nízká kvalita: 4 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5-6-7] Zastaralá: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5-6-7] Cenově nevýhodná: 4 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] Neoblíbená: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílá, černá, zelená na otázku 3. Jaké barvy má logo Naturprodukt?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Pokud ne, máte v plánu některý z produktů vyzkoušet?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní [1-2-3-4-5-6-7] Chemické: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V supermarketech na otázku 12. Kde obvykle nakupujete kosmetické výrobky? (zubní péče, pleťová a tělová kosmetika, vlasová péče)?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Pokud ne, máte v plánu některý z produktů vyzkoušet?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známé [1-2-3-4-5-6-7] Neznáme: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Věděli jste, že Naturprodukt provozuje online lékárnu na adrese www.naturlekarna.cz?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká kvalita [1-2-3-4-5-6-7] Nízká kvalita: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5-6-7] Cenově nevýhodná: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní [1-2-3-4-5-6-7] Chemické: 1 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [1-2-3-4-5-6-7] Běžná: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Vybavíte si logo značky?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bylinné přípravky Dr. Theiss, Silymarin, Dr. Theiss Mucoplant a Naturprodukt na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Zakoupili nebo kupujete nějaký z výše uvedených produktů?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V drogistických řetězcích (DM, Teta,..) na otázku 12. Kde obvykle nakupujete kosmetické výrobky? (zubní péče, pleťová a tělová kosmetika, vlasová péče)?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Znáte časopis Lékárna, vydávaný 4x do roka společností Naturprodukt, který je volně k dispozici v lékárnách?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Znáte společnost Naturprodukt s.r.o.?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká kvalita [1-2-3-4-5-6-7] Nízká kvalita: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5-6-7] Cenově nevýhodná: 2 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] Neoblíbená: 4 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňky stravy - imunita, cholesterol, nehty, vlasy, zažívání – Dr.Theiss, Silymarin, Zdrovit, Naturprodukt, Additiva, Glukan na otázku 5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní [1-2-3-4-5-6-7] Obyčejné: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] Neoblíbená: 3 na otázku 14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Věděli jste, že Naturprodukt provozuje online lékárnu na adrese www.naturlekarna.cz?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 4. Je pro Vás využití přírodních složek při výrobě kosmetiky a léčiv důležité?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Znáte časopis Lékárna, vydávaný 4x do roka společností Naturprodukt, který je volně k dispozici v lékárnách?

16. Jaká kritéria jsou pro Vás důležitá při výběru léčiv a doplňků stravy

  • odpověď Složení=Velmi důležité:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využití přírodních složek=Velmi důležité na otázku 15. Jaká kritéria jsou pro Vás důležitá při výběru kosmetiky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení=Velmi důležité na otázku 15. Jaká kritéria jsou pro Vás důležitá při výběru kosmetiky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využití přírodních složek=Velmi důležité na otázku 16. Jaká kritéria jsou pro Vás důležitá při výběru léčiv a doplňků stravy

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Naturprodukt s.r.o.?

2. Vybavíte si logo značky?

3. Jaké barvy má logo Naturprodukt?

4. Je pro Vás využití přírodních složek při výrobě kosmetiky a léčiv důležité?

5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?

6. Zakoupili nebo kupujete nějaký z výše uvedených produktů?

7. Pokud ano, byli jste s produktem/produkty spokojeni?

8. Pokud ne, máte v plánu některý z produktů vyzkoušet?

9. Znáte časopis Lékárna, vydávaný 4x do roka společností Naturprodukt, který je volně k dispozici v lékárnách?

10. Věděli jste, že Naturprodukt provozuje online lékárnu na adrese www.naturlekarna.cz?

11. Už jste si zde něco objednali?

12. Kde obvykle nakupujete kosmetické výrobky? (zubní péče, pleťová a tělová kosmetika, vlasová péče)?

13. Kde obvykle nakupujete léčiva, vitamíny a doplňky stravy?

14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?

15. Jaká kritéria jsou pro Vás důležitá při výběru kosmetiky?

16. Jaká kritéria jsou pro Vás důležitá při výběru léčiv a doplňků stravy

17. Jste:

18. Váš věk:

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Naturprodukt s.r.o.?

2. Vybavíte si logo značky?

3. Jaké barvy má logo Naturprodukt?

4. Je pro Vás využití přírodních složek při výrobě kosmetiky a léčiv důležité?

5. Se kterými výrobky si společnost Naturprodukt nejvíce spojujete?

6. Zakoupili nebo kupujete nějaký z výše uvedených produktů?

7. Pokud ano, byli jste s produktem/produkty spokojeni?

8. Pokud ne, máte v plánu některý z produktů vyzkoušet?

9. Znáte časopis Lékárna, vydávaný 4x do roka společností Naturprodukt, který je volně k dispozici v lékárnách?

10. Věděli jste, že Naturprodukt provozuje online lékárnu na adrese www.naturlekarna.cz?

11. Už jste si zde něco objednali?

12. Kde obvykle nakupujete kosmetické výrobky? (zubní péče, pleťová a tělová kosmetika, vlasová péče)?

13. Kde obvykle nakupujete léčiva, vitamíny a doplňky stravy?

14. Jak vnímáte produkty společnosti Naturprodukt?

15. Jaká kritéria jsou pro Vás důležitá při výběru kosmetiky?

16. Jaká kritéria jsou pro Vás důležitá při výběru léčiv a doplňků stravy

17. Jste:

18. Váš věk:

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

, D.Marketingový výzkum vnímání společnosti Naturprodukt s.r.o. (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://38842.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.