Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Filmový turismus

Filmový turismus

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Růžičková
Šetření:27. 03. 2014 - 10. 04. 2014
Počet respondentů:123
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:74,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Lucie Růžičková a jsem studentkou Vysoké škole ekonomické v Praze. Ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku, který je součástí mé diplomové práce zaměřující se na potenciál filmového turismu v České republice.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9879,67 %79,67 %  
muž2520,33 %20,33 %  

Graf

2. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-309375,61 %75,61 %  
31-451713,82 %13,82 %  
46-6586,5 %6,5 %  
0-1754,07 %4,07 %  

Graf

3. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha5343,09 %43,09 %  
Olomoucký kraj2217,89 %17,89 %  
Středočeský kraj97,32 %7,32 %  
Moravskoslezský kraj64,88 %4,88 %  
Jihočeský kraj54,07 %4,07 %  
Jihomoravský kraj54,07 %4,07 %  
Zlínský kraj54,07 %4,07 %  
Královéhradecký kraj43,25 %3,25 %  
Liberecký kraj43,25 %3,25 %  
Plzeňský kraj32,44 %2,44 %  
Kraj Vysočina32,44 %2,44 %  
Karlovarský kraj21,63 %1,63 %  
Pardubický kraj10,81 %0,81 %  
Ústecký kraj10,81 %0,81 %  

Graf

4. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské6855,28 %55,28 %  
středoškolské s maturitou4334,96 %34,96 %  
základní75,69 %5,69 %  
vyšší odborné32,44 %2,44 %  
středoškolské bez maturity21,63 %1,63 %  

Graf

5. Při výběru cíle Vaší dovolené v ČR Vás ovlivňuje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení příbuzných/známých9274,8 %74,8 %  
vlastní zkušenost8569,11 %69,11 %  
nabídka CK/CA3528,46 %28,46 %  
film/seriál/reklama natočený v dané destinaci2419,51 %19,51 %  
reklama v médiích (televize, rozhlasové vysílání, tisk,internet)1713,82 %13,82 %  
vlastní chuť10,81 %0,81 %  
mé osobní preference (ráda jezdím na místa, která jsem ještě nenavštívila, proto nemohu dát první možnost)10,81 %0,81 %  
kam sechci podívat (takové přání se obvykle objeví díky přátelům nebo skrz média, ale skrz reklamu, ale spíše přes dokumenty, zprávy apod.)10,81 %0,81 %  
různé10,81 %0,81 %  
vlastní zájmy, kam se chci podívat10,81 %0,81 %  
nejezdím na dovolené10,81 %0,81 %  
nejlepší je náhodný výběr10,81 %0,81 %  
jedu tam, kde jsem ještě nebyla10,81 %0,81 %  
cena10,81 %0,81 %  

Graf

6. Setkal/setkala jste se již někdy s pojmem ,,filmový turismus"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6855,28 %55,28 %  
ne5544,72 %44,72 %  

Graf

7. Co si pod tímto pojmem představujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

Cestování - návštěva určitého města apod. - za účelem navštívení filmových lokací.

cestování dle dějiště filmů

Cestování do daného místa na základě shlédnutí určitého filmu/seriálu.

cestování do destinací, kde se něco natáčelo

cestování do destinací, kde se točil vybraný film

cestování do destinací, ve kterých se natáčel známý film

Cestování do lokací, kde se natáčel nějaký film.

cestování do lokalit, kde se odehrával film

cestování do lokalit, kvůli filmům, které tam byly natočeny

cestovani do mist, kde se nataceli zname a oblibene filmy, napr. filmy na zaklade knih Dana Browna pritahli do Parize mnoho turistu, a to predevsim do mist, kde byl film natacen

cestování do míst, kde se natočilo pro turistu něco zajímavého

cestování do míst, která lidi znají z filmů

cestování do míst, které se objevily v různých filmech

cestování do zemí, ve kterých se točil film

cestování na místa kde se natáčel nějaký film,seriál,které bylo v tv...

Cestování na místa kde se točily známé filmy

Cestování na místa známá z filmů

Cestování na místa, kde se natáčel nějaký film.

Cestování na místa, kde se natáčely filmy

cestování na místa, kde se natáčely filmy

cestování na místa, kde se natáčely filmy, prohlídky ateliérů...

cestování na místa, kde se natáčely známé filmy

cestování na místa, kde se natáčely/odehrávaly filmy

Cestování na místo děje / natáčení oblíbeného filmu nebo seriálu

cestování na misto, kde se něco natáčelo

cestování na základě shlédnutí cestopisného filmu nebo seriálu ale představím si i cestování lidí na místa, kde se natáčel film

cestování na základě shlédnutí filmu

Cestování podle filmu

Cestování podle tohom co jsem viděla v televizi

Cestovani s filmem

cestování za filmovým festival

Cestování za místy známých ze filmů.

Cestování za místy, kde se natáčel nějaký film

cestování za místy, kde se točily filmy

Cestování za účelem kulturního vyžití.

Cestovní ruch do míst, kde se točil nějaký známý film.

cestuji do země a na místa, která jsem viděla ve filmu

cílem je místo z filmu

dovolená nebo výlet v destinaci, kde se natáčel nějaký film

Dovolená v místě, kde se točil známý film

filmový festiva

jedu tam, kde se něco točilo, jedu tam kvůli tomu, že se tam něco točilo

jet se podívat na filmový festival

Ježdění na filmové festivaly

ježdění na místa kde se natáčely různé filmy

ježdění tam, kde se něco točilo

kde byl natočen nějaky film, lide tam jezdi

když jsem se s tím nesetkal, jak mám k čertu vědět, co to je

lidé kteří viděli nějaký film a krajina v něm se jim líbila tak potom do této země jedou na dovolenou

Lidé se jezdí podívat na místa, kde se točily filmy

lidi jezdi na mista ktery videli ve filmu

místa kde se natáčelo

na základě krajiny, památek, moře, pláží apod. zobrazených ve filmu se rozhodnu zajet se "tam"podívat také.

Například když se vydám na filmový festival, filmovou školu

navstevu miest kde sa nieco tocilo

návštěva filmových lokalit

návštěva lokalit , přírodních či architektonických, kde se natáčel, pokud možno populární film či seriál

návštěva míst spojená s natáčením filmů

Návštěva míst, kde byly natáčeny filmy.

návštěva míst, kde se natáčel film

návštěva míst, kde se natáčel film, serál, pohádka ...

návštěva míst, kde se natáčel nějaký film nebo seriál

návštěva míst, které byly v nějakém filmu, seriálu a tak

Návštěva různých míst, které jsou ve filmu podstatné.

Navštěvování míst, kde byl natáčen nějaký film nebo seriál

Navštívit místa, kde se natáčelo ( film, dokument...)

Nemám ponětí.

netuším

nevím

nevím, nejspíš propagaci určité destinace prostřednictvím filmu, reklamy, televizního spotu....

nevím,neznám ten pojem

nic

poznávání míst kde se natáčely filmy/seriály

propagace destinace ve filmu. Příkladem může být film Pláž, kdy se po odvysílání filmu zvýšila návštěvnost destinace o 20%.

propagace lokality ve filmu

skupina návštěvníků nebo jednotlivců navštěvuje destinace, kde byl natočen film/seriál nebo pohádka

snad návštěva míst, kde se něco natáčelo

spojení destinace s filmem či reklamou

To, že vidím ve filmech nějaké lokality, které se mi zalíbí a mám proto větší chuť je navštívit.

Turismus spojený s filmy.

turismus využívající jako motivaci filmové umění - filmy zachycujíc zajímavým či atraktivním způsobem dané destinace

turismus, kdy návštěvníci míří do míst na celém světě, kde se natáčel nějaký film, seriál a podobné věci...

turismus, který je obsažen a zobrazen ve filmu, tím pádem navnadí diváka k návštěvě (země, města, místa,...)

Turismus, který je prováděn za účelem poznání míst, které se vyskytují ve filmech, či seriálech.

turista navstivi mista, kde se natacel nejaky film nebo serial

Turisti vyhledávají lokace, kde se točily scény z filmů.

Turistika za místy natáčení

vůbec nic - nevím o co jde

výběr destinace podle slavného filmu, ve kterém se destinace objevila

Výlety do destinací, kde byl film natočen.

že lidé cestují na místa, kde se natáčely nějaké filmy

že někdo navštěvuje místa kde se točily filmy

8. Byl motivem alespoň jedné z Vašich cest v CR či zahraničí shlédnutý film/seriál/reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8669,92 %69,92 %  
Paříž54,07 %4,07 %  
řím21,63 %1,63 %  
Londýn21,63 %1,63 %  
Hoštice :)10,81 %0,81 %  
The Lord of the Rings10,81 %0,81 %  
Paříž, hrad Bouzov, Řím10,81 %0,81 %  
Budapest10,81 %0,81 %  
Disneyland, Irsko10,81 %0,81 %  
Sidi Bou Said (Angelika)10,81 %0,81 %  
český ráj10,81 %0,81 %  
Nový Zéland10,81 %0,81 %  
terezín10,81 %0,81 %  
Bodrum, Turecko10,81 %0,81 %  
les10,81 %0,81 %  
Vesnice Křečovice z filmu Vesničko má středisková10,81 %0,81 %  
je to možné, ža to byl jeden z motivů v různých případech10,81 %0,81 %  
hoštice u volyně, dalešice, zámky :)10,81 %0,81 %  
Chorvatsko10,81 %0,81 %  
Harry Potter10,81 %0,81 %  
Skotsko10,81 %0,81 %  
zámek Sychrov10,81 %0,81 %  
hoštice10,81 %0,81 %  
Zonnenstain10,81 %0,81 %  
Lyme Park10,81 %0,81 %  
Santorini, Řím, Paříž10,81 %0,81 %  
Izieu (La Dame d'Izieu)10,81 %0,81 %  
Dubai10,81 %0,81 %  
Sicílie10,81 %0,81 %  
Pelhřimov, Počátky10,81 %0,81 %  
hrad Kokořín, Mělník10,81 %0,81 %  
benátky10,81 %0,81 %  

Graf

9. Chystáte se v budoucnu navštívit nějaké filmové místo v ČR či zahraničí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8065,04 %65,04 %  
Nový Zéland43,25 %3,25 %  
karlštejn32,44 %2,44 %  
Karlovy Vary32,44 %2,44 %  
New York32,44 %2,44 %  
Londýn21,63 %1,63 %  
USA21,63 %1,63 %  
Pernštejn10,81 %0,81 %  
Švédsko - Vila Vilekula z Pipi dlouhé punčochy :)10,81 %0,81 %  
NY10,81 %0,81 %  
Adršbašské skály10,81 %0,81 %  
Kalimantan10,81 %0,81 %  
zatím nevím10,81 %0,81 %  
Osvětim, Telč, Francie, Kypr, Skandinávie, Belgie...10,81 %0,81 %  
Řím10,81 %0,81 %  
Oxford10,81 %0,81 %  
chko10,81 %0,81 %  
Dalešice - pivovar z Postřižin10,81 %0,81 %  
ještě nevím10,81 %0,81 %  
Nový Zéland, Francie10,81 %0,81 %  
český ráj10,81 %0,81 %  
filmová studia v USA10,81 %0,81 %  
Nevím jestli chystám, ale chtěla bych navštívit právě ostrovy Thajska z filmu Pláž10,81 %0,81 %  
Londýn v souvislosti se seriálem BBC "Sherlock"10,81 %0,81 %  
orlí hnízdo10,81 %0,81 %  
Toronto10,81 %0,81 %  
domy z knih a filmů podle Jane Austen v Anglii, Capri10,81 %0,81 %  
Tunis - Hvězdné Války10,81 %0,81 %  
Ještě nejsem rozhodnut10,81 %0,81 %  
Uherské Hradiště10,81 %0,81 %  
ještě nevím přesně, spíš si vyberu lokalitu a pak hledám, zda se v okolí něco nenatáčelo10,81 %0,81 %  
Nový Zéland, USA, Thajsko10,81 %0,81 %  
Caorle, Itálie10,81 %0,81 %  

Graf

10. Oslovily by Vás produkty zaměřené na filmový turismus? (např. organizované prohlídky po filmových místech, různé mobilní aplikace provádějící turisty po zajímavých místech natáčení, návštěva filmových studií, návštěva filmových festivalů či slavnostních ceremoniálů udílení filmových/televizních cen, apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7863,41 %63,41 %  
ne4536,59 %36,59 %  

Graf

11. O jaké aktivity byste konkrétně projevil/a zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sledování natáčení filmu4557,69 %36,59 %  
prohlídka filmového (televizního) studia3848,72 %30,89 %  
organizovaná návštěva lokality zobrazené ve filmu3342,31 %26,83 %  
návštěva filmových festivalů2430,77 %19,51 %  
návštěva zábavních parků s filmovou tematikou (Disneyland, Film Industrial Park, apod.)2126,92 %17,07 %  
mobilní aplikace (průvodce po filmových místech)2025,64 %16,26 %  
návštěva slavnostních ceremoniálů udílení televizních/filmových cen1316,67 %10,57 %  
pozorování celebrit, prohlídky kolem domů filmových hvězd78,97 %5,69 %  

Graf

12. Máte rádi českou kinematografii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9880,33 %79,67 %  
ne2419,67 %19,51 %  

Graf

13. Chodíte na české filmy do kin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5859,18 %47,15 %  
ne4040,82 %32,52 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Oslovily by Vás produkty zaměřené na filmový turismus? (např. organizované prohlídky po filmových místech, různé mobilní aplikace provádějící turisty po zajímavých místech natáčení, návštěva filmových studií, návštěva filmových festivalů či slavnostních ceremoniálů udílení filmových/televizních cen, apod.)

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mobilní aplikace (průvodce po filmových místech) na otázku 11. O jaké aktivity byste konkrétně projevil/a zájem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi návštěva filmových festivalů na otázku 11. O jaké aktivity byste konkrétně projevil/a zájem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi návštěva slavnostních ceremoniálů udílení televizních/filmových cen na otázku 11. O jaké aktivity byste konkrétně projevil/a zájem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi návštěva zábavních parků s filmovou tematikou (Disneyland, Film Industrial Park, apod.) na otázku 11. O jaké aktivity byste konkrétně projevil/a zájem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi organizovaná návštěva lokality zobrazené ve filmu na otázku 11. O jaké aktivity byste konkrétně projevil/a zájem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prohlídka filmového (televizního) studia na otázku 11. O jaké aktivity byste konkrétně projevil/a zájem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sledování natáčení filmu na otázku 11. O jaké aktivity byste konkrétně projevil/a zájem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věková kategorie:

3. Bydliště:

4. Nejvyšší dosažené vzdělání:

5. Při výběru cíle Vaší dovolené v ČR Vás ovlivňuje:

6. Setkal/setkala jste se již někdy s pojmem ,,filmový turismus"?

8. Byl motivem alespoň jedné z Vašich cest v CR či zahraničí shlédnutý film/seriál/reklama?

9. Chystáte se v budoucnu navštívit nějaké filmové místo v ČR či zahraničí?

10. Oslovily by Vás produkty zaměřené na filmový turismus? (např. organizované prohlídky po filmových místech, různé mobilní aplikace provádějící turisty po zajímavých místech natáčení, návštěva filmových studií, návštěva filmových festivalů či slavnostních ceremoniálů udílení filmových/televizních cen, apod.)

11. O jaké aktivity byste konkrétně projevil/a zájem?

12. Máte rádi českou kinematografii?

13. Chodíte na české filmy do kin?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věková kategorie:

3. Bydliště:

4. Nejvyšší dosažené vzdělání:

5. Při výběru cíle Vaší dovolené v ČR Vás ovlivňuje:

6. Setkal/setkala jste se již někdy s pojmem ,,filmový turismus"?

8. Byl motivem alespoň jedné z Vašich cest v CR či zahraničí shlédnutý film/seriál/reklama?

9. Chystáte se v budoucnu navštívit nějaké filmové místo v ČR či zahraničí?

10. Oslovily by Vás produkty zaměřené na filmový turismus? (např. organizované prohlídky po filmových místech, různé mobilní aplikace provádějící turisty po zajímavých místech natáčení, návštěva filmových studií, návštěva filmových festivalů či slavnostních ceremoniálů udílení filmových/televizních cen, apod.)

11. O jaké aktivity byste konkrétně projevil/a zájem?

12. Máte rádi českou kinematografii?

13. Chodíte na české filmy do kin?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Růžičková, L.Filmový turismus (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://39102.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.