Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Význam a pozice zájmového vzdělávání dospělých

Význam a pozice zájmového vzdělávání dospělých

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jarka Kočová
Šetření:03. 04. 2014 - 03. 05. 2014
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):28 / 21.27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:44,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

cílem průzkumu je získat informace o účasti, vnímání a pozici zájmového vzdělávání dospělých, jenž je nedílnou součástí celoživotního učení. Jeho fundamentálním aspektem je volný čas, v jehož rámci dochází k uspokojení individuálních zájmů a potřeb prostřednictvím zájmových vzdělávacích aktivit.

Informace napomohou vyhodnotit účast na zájmovém vzdělávání, individuální zájmy, motivy a význam zájmového vzdělávání v očích individualit.

Odpovědi respondentů

1. Co si představujete pod zájmovým vzděláváním dospělých?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
naplnění svých zájmů a potřeb, získání nových informací a kvalitně trávit volný čas prostřednictvím dalšího vzdělávání díky různým kurzům13,57 %2,27 %  
naplnění volného času efektivním způsobem, kdy se uspokojí zájmy a potřeby díky vzdělávání v různých oblastech, které člověka zajímají a chce se dozvědět více13,57 %2,27 %  
ve volném čase se dobrovolně něco učím13,57 %2,27 %  
rozvoj koníčků13,57 %2,27 %  
organizované vzdělávací aktivity (kurzy, workshopy, zájezdy, pobyty, zážitky), které nejsou zaměřeny na pracovní záležitosti, ale rozvíjí zájmy lidí (sport, chovatelství, IT, umění. řemesla apod.)13,57 %2,27 %  
Vzdělávání dospělých v jejich volém čase, dobrovolné13,57 %2,27 %  
jakékoliv vzdělání13,57 %2,27 %  
Jedna z volnočasových aktivit dospělých 13,57 %2,27 %  
školení13,57 %2,27 %  
institucionalizované dovzdělávání dle zájmů studenta – dospělého13,57 %2,27 %  
ostatní odpovědi Jsem lektorem dalšího vzdělávání. Znám tyto pojmy. Vaše otázky v testu nejsou přesné, pokud požadujete pouze jednu odpověď. Test není vypovídající.
zvyšování kvalifikace
"Kroužky" pro dospělé
kroužky pro dospělé
volnočasové vzdělávací aktivity - např. jazyková škola
Dospělí se vzdělávají jen v tom co je zajímá
přeučení
Dospeli se zajimaji o neco a chteji se v tom vzdelavat
Jakýkoli koníček zaměřený na osobní rozvoj.
Učení se nějaké nové dovednosti, která člověka baví (může ji třeba využít i ve svém zaměstnání, ale primárně jeto to, co se učit chce a ne to co se učit musí.).
nevím
kurzy, volnočasové aktivity
Takové vzdělávání, o které má uchazeč z nějakého důvodu zájem.
Nové znalosti
vzdělávám se v tom, co mě zajímá
kursy
Dobrovolné aktivity související se vzděláváním, které dospělí provozují ve svém volném čase.
dobrovolné rozšířené obzoru vzděláné v tom čo mě zajímá
1864,29 %40,91 % 

Graf

2. Zájmové vzdělávání dospělých se vyznačuje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrovolností3579,55 %79,55 %  
zájmy3375 %75 %  
svobodou selekce2556,82 %56,82 %  
volným časem2352,27 %52,27 %  
potřebami1738,64 %38,64 %  
pestrostí obsahu zájmových edukačních aktivit1329,55 %29,55 %  
Všechny odpovědi jsou pravdivé plus sociální ot. aj. Stejně tak v otázce č.3.12,27 %2,27 %  

Graf

3. Zájmové vzdělávací aktivity přispívají k:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kultivaci a rozvoji osobnosti3477,27 %77,27 %  
uspokojení individuálních zájmů a potřeb3170,45 %70,45 %  
využití a naplnění volného času kvalitním způsobem3068,18 %68,18 %  
získání nových poznatků a dovedností použitelných na trhu práce2863,64 %63,64 %  

Graf

4. Účastnil/a jste se některých metod zájmového vzdělávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [kurzy zájmového vzdělávání, zájmový kroužekotázka č. 6, přednáškaotázka č. 6, beseda, diskuseotázka č. 6, seminářotázka č. 6, výchovný koncert, filmový festivalotázka č. 6, ne, neúčastnil/aotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přednáška1431,82 %31,82 %  
kurzy zájmového vzdělávání, zájmový kroužek1227,27 %27,27 %  
seminář920,45 %20,45 %  
ne, neúčastnil/a715,91 %15,91 %  
výchovný koncert, filmový festival24,55 %4,55 %  

Graf

5. Jaké metody byste se chtěl/a účastnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přednáška457,14 %9,09 %  
výchovný koncert, filmový festival342,86 %6,82 %  
kurzy zájmového vzdělávání, zájmový kroužek114,29 %2,27 %  
seminář114,29 %2,27 %  
beseda, diskuse114,29 %2,27 %  

Graf

6. Byla pro Vás účast na konkrétní metodě přínosem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3491,89 %77,27 %  
ne38,11 %6,82 %  

Graf

7. Uplatnil/a jste získané poznatky ze zájmové edukační aktivity ke své pracovní činnosti, v osobním životě nebo k jiným činnostem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3389,19 %75 %  
ne410,81 %9,09 %  

Graf

8. Jakých typů zájmových edukačních aktivit se nejvíce účastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jazykové kurzy1643,24 %36,36 %  
sport1335,14 %29,55 %  
kultura a estetika1335,14 %29,55 %  
cestování, turistika1129,73 %25 %  
historie a architektura1129,73 %25 %  
umělecké činnosti (malování, keramika)1027,03 %22,73 %  
PC gramotnost, tvorba webových stránek1027,03 %22,73 %  
audiovizuální přednášky821,62 %18,18 %  
zdravotní výchova821,62 %18,18 %  
moderní věda a technika821,62 %18,18 %  
vzdělávání zaměřené na manuální činnosti (háčkování, šití, pletení, patchwork)718,92 %15,91 %  
environmentální výchova38,11 %6,82 %  

Graf

9. Jaké vzdělávací metody Vás oslovují a chtěl/a byste se jich účastnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cestování, turistika457,14 %9,09 %  
moderní věda a technika457,14 %9,09 %  
zdravotní výchova342,86 %6,82 %  
jazykové kurzy342,86 %6,82 %  
environmentální výchova228,57 %4,55 %  
kultura a estetika228,57 %4,55 %  
vzdělávání zaměřené na manuální činnosti (háčkování, šití, pletení, patchwork)114,29 %2,27 %  
umělecké činnosti (malování, keramika)114,29 %2,27 %  
historie a architektura114,29 %2,27 %  

Graf

10. Jaké vnímáte bariéry účasti na zájmových vzdělávacích aktivitách v oblasti volného času?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nedostatek finančních prostředkůotázka č. 12, málo volného časuotázka č. 12, nedostatek informací o zájmových vzdělávacích aktivitáchotázka č. 12, pracovní vytíženostotázka č. 12, jinéotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedostatek finančních prostředků1840,91 %40,91 %  
málo volného času1125 %25 %  
nedostatek informací o zájmových vzdělávacích aktivitách818,18 %18,18 %  
jiné511,36 %11,36 %  
pracovní vytíženost24,55 %4,55 %  

Graf

11. Jaké další bariéry Vám neumožňují účast na zájmových vzdělávacích aktivitách?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
časová náročnost120 %2,27 %  
dlouhodoba praceneschopnost120 %2,27 %  
Mě nic nebrání. V ot. č.10 nemáte možnost odpovědi ne.120 %2,27 %  
nedostatek kvalini nabidky120 %2,27 %  
zdravotní, čas120 %2,27 %  

Graf

12. Z jaké oblasti zájmu byste chtěl/a získat nové poznatky, vědomosti (např. esoterika, astrologie, výchova dětí, ...)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
psychologie26,67 %4,55 %  
esoterika a jazyk esperanto13,33 %2,27 %  
jazyky13,33 %2,27 %  
reflexní terapie, masáže, fytoterapie...13,33 %2,27 %  
zahradničení, počítačování pro neználky, příroda ve městě13,33 %2,27 %  
osobní rozvoj (koučink, leadership apod.)13,33 %2,27 %  
jazyky, umělecké či manuální činnosti, historie a architektura, cestování13,33 %2,27 %  
výchova dětí13,33 %2,27 %  
Duchovní nauky, ezoterika,... 13,33 %2,27 %  
Právo (trestní, obchodní, pracovní), psychologie, psychiatrie, historie13,33 %2,27 %  
ostatní odpovědi laponska kultura a jazyk
Různě, dle momentální potřeby a zájmu.
esoterika
Esoterika, masáže, teraristika
historie (ať už domácí či světová)
Chování
IT, hackerina
nevím
Humanitarni cinnost apod
Osobni rozvoj
Myšlenkové směry určující naše směřování, ne přímo ve smyslu náboženství a víry, ale smyslu existence
kynologie
astrologie
momentálně nemám potřebu
Zdravověda - výživa
psychologie, práce s dětmi, Bible, fyzika, genetika, obecně přírodní vědy
partnerské vztahy
psychologie, moderní technologie, pedagogika, výživa
architektura, historie, výtvarné umění
1963,33 %43,18 % 

Graf

13. Účastnil/a jste se někdy vzdělávací metody Outward Bound?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne44100 %100 %  

Graf

14. Co je principem metody Outward Bound?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

15. Účastnil/a jste se některých z těchto vzdělávacích metod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, neúčastnil/a jsem se žádné z těchto metod2352,27 %52,27 %  
Zážitkové metody1636,36 %36,36 %  
animační programy920,45 %20,45 %  

Graf

16. Jaké jsou stěžejní motivy, které Vás vedou k účasti na zájmovém vzdělávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [získání nových poznatků a vědomostíotázka č. 17, seberealizace a kultivaceotázka č. 17, společenský kontaktotázka č. 17, uspokojení svých zájmů a potřebotázka č. 17, odpočinek od pracovního vytížení, stresuotázka č. 17, využití nových poznatků ke své profesiotázka č. 17, ovlivnění kvality životaotázka č. 17, nemám žádné motivyotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
získání nových poznatků a vědomostí1636,36 %36,36 %  
uspokojení svých zájmů a potřeb818,18 %18,18 %  
seberealizace a kultivace715,91 %15,91 %  
nemám žádné motivy511,36 %11,36 %  
odpočinek od pracovního vytížení, stresu36,82 %6,82 %  
ovlivnění kvality života36,82 %6,82 %  
využití nových poznatků ke své profesi24,55 %4,55 %  
společenský kontakt24,55 %4,55 %  

Graf

17. Jste spokojen/a s organizací a průběhem zájmové edukační činnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3280 %72,73 %  
ne820 %18,18 %  

Graf

18. Jaké jsou důvody Vaší nespokojenosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyhovující časy114,29 %2,27 %  
nabídka je roztříštěná, mám málo času, mám málo informací,mám málo odvahy něco zkusit114,29 %2,27 %  
nevím114,29 %2,27 %  
Vaše otázky jsou zavádějící, dotazník není průkazný. Motivy v ot. 16 nejsou kompletní ale není možnost doplnění.V ot. č. 15 není možnost obojího. V ot. č. 19. není jiná varianta než ano ne. přitom někdy může být účastník spokojen a jindy nespokojen. 114,29 %2,27 %  
malá nabídka114,29 %2,27 %  
-114,29 %2,27 %  
Drahé114,29 %2,27 %  

Graf

19. Jste spokojen s přístupem pracovníka zájmového vzdělávání (lektor, přednášející, tutor, ...)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3692,31 %81,82 %  
ne37,69 %6,82 %  

Graf

20. Využívá pracovník v rámci daného kurzu moderní technologie?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3076,92 %68,18 %  
ne923,08 %20,45 %  

Graf

21. Zájmových vzdělávacích aktivit se účastníte v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
školách a univerzitách1641,03 %36,36 %  
neziskových vzdělávacích institucích1641,03 %36,36 %  
knihovnách, galeriích, hvězdárnách1435,9 %31,82 %  
kulturních domech, klubovnách, zájmových spolcích1230,77 %27,27 %  
komerčních institucích1025,64 %22,73 %  
podnicích410,26 %9,09 %  
Univerzitách třetího věku, Akademiích třetího věku, Univerzitách volného času37,69 %6,82 %  

Graf

22. Odkud získáváte informace o zájmových vzdělávacích aktivitách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet3076,92 %68,18 %  
známí a přátelé2153,85 %47,73 %  
časopisy615,38 %13,64 %  
tisk410,26 %9,09 %  
TV25,13 %4,55 %  
různě, nepravidelně, často po akci12,56 %2,27 %  
škola12,56 %2,27 %  
knihy12,56 %2,27 %  
Ot. č.20 - pro některá témata není použití IT žádouc, jindy ano, ale respondet nemá volbu. Ot.21 a 22 - nemám možnost více odpovědí. 12,56 %2,27 %  
vyvěšené letáky na obecní nástěnce či ve veřejné knihovně12,56 %2,27 %  
plakáty12,56 %2,27 %  
inzerát, znami12,56 %2,27 %  
nevyžádaná nabídka12,56 %2,27 %  
Leták12,56 %2,27 %  
rozhlas12,56 %2,27 %  
chodí mi pozvánky12,56 %2,27 %  

Graf

23. Podle jakých faktorů si vybíráte zájmovou vzdělávací instituci?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle obsahu nabídky, ceně akce, jménu školitele a termínu konání15,88 %2,27 %  
podle toho, zda je zaměřena na osobní rozvoj a nové pohledy15,88 %2,27 %  
Oslovení, obsah, cena, lektor...15,88 %2,27 %  
podle kurzu ktery mne zajima15,88 %2,27 %  
Téma, kvalita, lektor, reference.15,88 %2,27 %  
podle zájmu, časových možností i financí15,88 %2,27 %  
Cena,kvalita15,88 %2,27 %  
dotupnot - časová, vzdálenostní, finanční15,88 %2,27 %  
cena, dopravní dostupnost, reference15,88 %2,27 %  
Podle sympatií k lektorovi (kvalifikace, projev), podle předmětu semináře, kolikrát jde o náhodu.15,88 %2,27 %  
ostatní odpovědi Mám dobrou zkušenost se cvičákem Haf Bez Obav a s výcvikářkou Kateřinou Lerlovou, takže jezdím na výcvikové akce a semináře pořaádané těmito dvěma subjekty.
podle pověsti a nabidky
zájmu
Cena
podle toho co mě zajímá
podle tématu a časových možností
co se mi líbí
741,18 %15,91 % 

Graf

24. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3272,73 %72,73 %  
muž1227,27 %27,27 %  

Graf

25. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let1431,82 %31,82 %  
27 - 36 let1329,55 %29,55 %  
37 - 48 let818,18 %18,18 %  
49 - 59 let613,64 %13,64 %  
60 - 69 let24,55 %4,55 %  
70 a více let12,27 %2,27 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské1943,18 %43,18 %  
středoškolské vzdělání s maturitou1840,91 %40,91 %  
vyučen/a36,82 %6,82 %  
základní24,55 %4,55 %  
vyšší odborné vzdělání24,55 %4,55 %  

Graf

27. Vaše socioekonomické postavení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnán/a2659,09 %59,09 %  
nezaměstnán/a920,45 %20,45 %  
student715,91 %15,91 %  
na rodičovské dovolené24,55 %4,55 %  

Graf

28. Váš rodinný stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/á1534,09 %34,09 %  
ženatý/vdaná1431,82 %31,82 %  
ve vztahu1022,73 %22,73 %  
rozvedený/á36,82 %6,82 %  
vdovec/vdova24,55 %4,55 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Zájmové vzdělávání dospělých se vyznačuje:

3. Zájmové vzdělávací aktivity přispívají k:

4. Účastnil/a jste se některých metod zájmového vzdělávání?

6. Byla pro Vás účast na konkrétní metodě přínosem?

7. Uplatnil/a jste získané poznatky ze zájmové edukační aktivity ke své pracovní činnosti, v osobním životě nebo k jiným činnostem?

8. Jakých typů zájmových edukačních aktivit se nejvíce účastníte?

10. Jaké vnímáte bariéry účasti na zájmových vzdělávacích aktivitách v oblasti volného času?

13. Účastnil/a jste se někdy vzdělávací metody Outward Bound?

15. Účastnil/a jste se některých z těchto vzdělávacích metod?

16. Jaké jsou stěžejní motivy, které Vás vedou k účasti na zájmovém vzdělávání?

17. Jste spokojen/a s organizací a průběhem zájmové edukační činnosti?

19. Jste spokojen s přístupem pracovníka zájmového vzdělávání (lektor, přednášející, tutor, ...)?

20. Využívá pracovník v rámci daného kurzu moderní technologie?

21. Zájmových vzdělávacích aktivit se účastníte v:

22. Odkud získáváte informace o zájmových vzdělávacích aktivitách?

24. Vaše pohlaví:

25. Váš věk:

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Vaše socioekonomické postavení:

28. Váš rodinný stav:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Zájmové vzdělávání dospělých se vyznačuje:

3. Zájmové vzdělávací aktivity přispívají k:

4. Účastnil/a jste se některých metod zájmového vzdělávání?

6. Byla pro Vás účast na konkrétní metodě přínosem?

7. Uplatnil/a jste získané poznatky ze zájmové edukační aktivity ke své pracovní činnosti, v osobním životě nebo k jiným činnostem?

8. Jakých typů zájmových edukačních aktivit se nejvíce účastníte?

10. Jaké vnímáte bariéry účasti na zájmových vzdělávacích aktivitách v oblasti volného času?

13. Účastnil/a jste se někdy vzdělávací metody Outward Bound?

15. Účastnil/a jste se některých z těchto vzdělávacích metod?

16. Jaké jsou stěžejní motivy, které Vás vedou k účasti na zájmovém vzdělávání?

17. Jste spokojen/a s organizací a průběhem zájmové edukační činnosti?

19. Jste spokojen s přístupem pracovníka zájmového vzdělávání (lektor, přednášející, tutor, ...)?

20. Využívá pracovník v rámci daného kurzu moderní technologie?

21. Zájmových vzdělávacích aktivit se účastníte v:

22. Odkud získáváte informace o zájmových vzdělávacích aktivitách?

24. Vaše pohlaví:

25. Váš věk:

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Vaše socioekonomické postavení:

28. Váš rodinný stav:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kočová, J.Význam a pozice zájmového vzdělávání dospělých (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://39373.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.