Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Význam a pozice zájmového vzdělávání dospělých

Význam a pozice zájmového vzdělávání dospělých

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jarka Kočová
Šetření:03. 04. 2014 - 03. 05. 2014
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):28 / 21.27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:44,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

cílem průzkumu je získat informace o účasti, vnímání a pozici zájmového vzdělávání dospělých, jenž je nedílnou součástí celoživotního učení. Jeho fundamentálním aspektem je volný čas, v jehož rámci dochází k uspokojení individuálních zájmů a potřeb prostřednictvím zájmových vzdělávacích aktivit.

Informace napomohou vyhodnotit účast na zájmovém vzdělávání, individuální zájmy, motivy a význam zájmového vzdělávání v očích individualit.

Odpovědi respondentů

1. Co si představujete pod zájmovým vzděláváním dospělých?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
naplnění svých zájmů a potřeb, získání nových informací a kvalitně trávit volný čas prostřednictvím dalšího vzdělávání díky různým kurzům13,57 %2,27 %  
naplnění volného času efektivním způsobem, kdy se uspokojí zájmy a potřeby díky vzdělávání v různých oblastech, které člověka zajímají a chce se dozvědět více13,57 %2,27 %  
ve volném čase se dobrovolně něco učím13,57 %2,27 %  
rozvoj koníčků13,57 %2,27 %  
organizované vzdělávací aktivity (kurzy, workshopy, zájezdy, pobyty, zážitky), které nejsou zaměřeny na pracovní záležitosti, ale rozvíjí zájmy lidí (sport, chovatelství, IT, umění. řemesla apod.)13,57 %2,27 %  
Vzdělávání dospělých v jejich volém čase, dobrovolné13,57 %2,27 %  
jakékoliv vzdělání13,57 %2,27 %  
Jedna z volnočasových aktivit dospělých 13,57 %2,27 %  
školení13,57 %2,27 %  
institucionalizované dovzdělávání dle zájmů studenta – dospělého13,57 %2,27 %  
ostatní odpovědi Jsem lektorem dalšího vzdělávání. Znám tyto pojmy. Vaše otázky v testu nejsou přesné, pokud požadujete pouze jednu odpověď. Test není vypovídající.
zvyšování kvalifikace
"Kroužky" pro dospělé
kroužky pro dospělé
volnočasové vzdělávací aktivity - např. jazyková škola
Dospělí se vzdělávají jen v tom co je zajímá
přeučení
Dospeli se zajimaji o neco a chteji se v tom vzdelavat
Jakýkoli koníček zaměřený na osobní rozvoj.
Učení se nějaké nové dovednosti, která člověka baví (může ji třeba využít i ve svém zaměstnání, ale primárně jeto to, co se učit chce a ne to co se učit musí.).
nevím
kurzy, volnočasové aktivity
Takové vzdělávání, o které má uchazeč z nějakého důvodu zájem.
Nové znalosti
vzdělávám se v tom, co mě zajímá
kursy
Dobrovolné aktivity související se vzděláváním, které dospělí provozují ve svém volném čase.
dobrovolné rozšířené obzoru vzděláné v tom čo mě zajímá
1864,29 %40,91 % 

Graf

2. Zájmové vzdělávání dospělých se vyznačuje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrovolností3579,55 %79,55 %  
zájmy3375 %75 %  
svobodou selekce2556,82 %56,82 %  
volným časem2352,27 %52,27 %  
potřebami1738,64 %38,64 %  
pestrostí obsahu zájmových edukačních aktivit1329,55 %29,55 %  
Všechny odpovědi jsou pravdivé plus sociální ot. aj. Stejně tak v otázce č.3.12,27 %2,27 %  

Graf

3. Zájmové vzdělávací aktivity přispívají k:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kultivaci a rozvoji osobnosti3477,27 %77,27 %  
uspokojení individuálních zájmů a potřeb3170,45 %70,45 %  
využití a naplnění volného času kvalitním způsobem3068,18 %68,18 %  
získání nových poznatků a dovedností použitelných na trhu práce2863,64 %63,64 %  

Graf

4. Účastnil/a jste se některých metod zájmového vzdělávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [kurzy zájmového vzdělávání, zájmový kroužekotázka č. 6, přednáškaotázka č. 6, beseda, diskuseotázka č. 6, seminářotázka č. 6, výchovný koncert, filmový festivalotázka č. 6, ne, neúčastnil/aotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přednáška1431,82 %31,82 %  
kurzy zájmového vzdělávání, zájmový kroužek1227,27 %27,27 %  
seminář920,45 %20,45 %  
ne, neúčastnil/a715,91 %15,91 %  
výchovný koncert, filmový festival24,55 %4,55 %  

Graf

5. Jaké metody byste se chtěl/a účastnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přednáška457,14 %9,09 %  
výchovný koncert, filmový festival342,86 %6,82 %  
kurzy zájmového vzdělávání, zájmový kroužek114,29 %2,27 %  
seminář114,29 %2,27 %  
beseda, diskuse114,29 %2,27 %  

Graf

6. Byla pro Vás účast na konkrétní metodě přínosem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3491,89 %77,27 %  
ne38,11 %6,82 %  

Graf

7. Uplatnil/a jste získané poznatky ze zájmové edukační aktivity ke své pracovní činnosti, v osobním životě nebo k jiným činnostem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3389,19 %75 %  
ne410,81 %9,09 %  

Graf

8. Jakých typů zájmových edukačních aktivit se nejvíce účastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jazykové kurzy1643,24 %36,36 %  
sport1335,14 %29,55 %  
kultura a estetika1335,14 %29,55 %  
cestování, turistika1129,73 %25 %  
historie a architektura1129,73 %25 %  
umělecké činnosti (malování, keramika)1027,03 %22,73 %  
PC gramotnost, tvorba webových stránek1027,03 %22,73 %  
audiovizuální přednášky821,62 %18,18 %  
zdravotní výchova821,62 %18,18 %  
moderní věda a technika821,62 %18,18 %  
vzdělávání zaměřené na manuální činnosti (háčkování, šití, pletení, patchwork)718,92 %15,91 %  
environmentální výchova38,11 %6,82 %  

Graf

9. Jaké vzdělávací metody Vás oslovují a chtěl/a byste se jich účastnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cestování, turistika457,14 %9,09 %  
moderní věda a technika457,14 %9,09 %  
zdravotní výchova342,86 %6,82 %  
jazykové kurzy342,86 %6,82 %  
environmentální výchova228,57 %4,55 %  
kultura a estetika228,57 %4,55 %  
vzdělávání zaměřené na manuální činnosti (háčkování, šití, pletení, patchwork)114,29 %2,27 %  
umělecké činnosti (malování, keramika)114,29 %2,27 %  
historie a architektura114,29 %2,27 %  

Graf

10. Jaké vnímáte bariéry účasti na zájmových vzdělávacích aktivitách v oblasti volného času?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nedostatek finančních prostředkůotázka č. 12, málo volného časuotázka č. 12, nedostatek informací o zájmových vzdělávacích aktivitáchotázka č. 12, pracovní vytíženostotázka č. 12, jinéotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedostatek finančních prostředků1840,91 %40,91 %  
málo volného času1125 %25 %  
nedostatek informací o zájmových vzdělávacích aktivitách818,18 %18,18 %  
jiné511,36 %11,36 %  
pracovní vytíženost24,55 %4,55 %  

Graf

11. Jaké další bariéry Vám neumožňují účast na zájmových vzdělávacích aktivitách?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
časová náročnost120 %2,27 %  
dlouhodoba praceneschopnost120 %2,27 %  
Mě nic nebrání. V ot. č.10 nemáte možnost odpovědi ne.120 %2,27 %  
nedostatek kvalini nabidky120 %2,27 %  
zdravotní, čas120 %2,27 %  

Graf

12. Z jaké oblasti zájmu byste chtěl/a získat nové poznatky, vědomosti (např. esoterika, astrologie, výchova dětí, ...)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
psychologie26,67 %4,55 %  
esoterika a jazyk esperanto13,33 %2,27 %  
jazyky13,33 %2,27 %  
reflexní terapie, masáže, fytoterapie...13,33 %2,27 %  
zahradničení, počítačování pro neználky, příroda ve městě13,33 %2,27 %  
osobní rozvoj (koučink, leadership apod.)13,33 %2,27 %  
jazyky, umělecké či manuální činnosti, historie a architektura, cestování13,33 %2,27 %  
výchova dětí13,33 %2,27 %  
Duchovní nauky, ezoterika,... 13,33 %2,27 %  
Právo (trestní, obchodní, pracovní), psychologie, psychiatrie, historie13,33 %2,27 %  
ostatní odpovědi laponska kultura a jazyk
Různě, dle momentální potřeby a zájmu.
esoterika
Esoterika, masáže, teraristika
historie (ať už domácí či světová)
Chování
IT, hackerina
nevím
Humanitarni cinnost apod
Osobni rozvoj
Myšlenkové směry určující naše směřování, ne přímo ve smyslu náboženství a víry, ale smyslu existence
kynologie
astrologie
momentálně nemám potřebu
Zdravověda - výživa
psychologie, práce s dětmi, Bible, fyzika, genetika, obecně přírodní vědy
partnerské vztahy
psychologie, moderní technologie, pedagogika, výživa
architektura, historie, výtvarné umění
1963,33 %43,18 % 

Graf

13. Účastnil/a jste se někdy vzdělávací metody Outward Bound?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne44100 %100 %  

Graf

14. Co je principem metody Outward Bound?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

15. Účastnil/a jste se některých z těchto vzdělávacích metod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, neúčastnil/a jsem se žádné z těchto metod2352,27 %52,27 %  
Zážitkové metody1636,36 %36,36 %  
animační programy920,45 %20,45 %  

Graf

16. Jaké jsou stěžejní motivy, které Vás vedou k účasti na zájmovém vzdělávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [získání nových poznatků a vědomostíotázka č. 17, seberealizace a kultivaceotázka č. 17, společenský kontaktotázka č. 17, uspokojení svých zájmů a potřebotázka č. 17, odpočinek od pracovního vytížení, stresuotázka č. 17, využití nových poznatků ke své profesiotázka č. 17, ovlivnění kvality životaotázka č. 17, nemám žádné motivyotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
získání nových poznatků a vědomostí1636,36 %36,36 %  
uspokojení svých zájmů a potřeb818,18 %18,18 %  
seberealizace a kultivace715,91 %15,91 %  
nemám žádné motivy511,36 %11,36 %  
odpočinek od pracovního vytížení, stresu36,82 %6,82 %  
ovlivnění kvality života36,82 %6,82 %  
využití nových poznatků ke své profesi24,55 %4,55 %  
společenský kontakt24,55 %4,55 %  

Graf

17. Jste spokojen/a s organizací a průběhem zájmové edukační činnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3280 %72,73 %  
ne820 %18,18 %  

Graf

18. Jaké jsou důvody Vaší nespokojenosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyhovující časy114,29 %2,27 %  
nabídka je roztříštěná, mám málo času, mám málo informací,mám málo odvahy něco zkusit114,29 %2,27 %  
nevím114,29 %2,27 %  
Vaše otázky jsou zavádějící, dotazník není průkazný. Motivy v ot. 16 nejsou kompletní ale není možnost doplnění.V ot. č. 15 není možnost obojího. V ot. č. 19. není jiná varianta než ano ne. přitom někdy může být účastník spokojen a jindy nespokojen. 114,29 %2,27 %  
malá nabídka114,29 %2,27 %  
-114,29 %2,27 %  
Drahé114,29 %2,27 %  

Graf

19. Jste spokojen s přístupem pracovníka zájmového vzdělávání (lektor, přednášející, tutor, ...)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3692,31 %81,82 %  
ne37,69 %6,82 %  

Graf

20. Využívá pracovník v rámci daného kurzu moderní technologie?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3076,92 %68,18 %  
ne923,08 %20,45 %  

Graf

21. Zájmových vzdělávacích aktivit se účastníte v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
školách a univerzitách1641,03 %36,36 %  
neziskových vzdělávacích institucích1641,03 %36,36 %  
knihovnách, galeriích, hvězdárnách1435,9 %31,82 %  
kulturních domech, klubovnách, zájmových spolcích1230,77 %27,27 %  
komerčních institucích1025,64 %22,73 %  
podnicích410,26 %9,09 %  
Univerzitách třetího věku, Akademiích třetího věku, Univerzitách volného času37,69 %6,82 %  

Graf

22. Odkud získáváte informace o zájmových vzdělávacích aktivitách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet3076,92 %68,18 %  
známí a přátelé2153,85 %47,73 %  
časopisy615,38 %13,64 %  
tisk410,26 %9,09 %  
TV25,13 %4,55 %  
různě, nepravidelně, často po akci12,56 %2,27 %  
škola12,56 %2,27 %  
knihy12,56 %2,27 %  
Ot. č.20 - pro některá témata není použití IT žádouc, jindy ano, ale respondet nemá volbu. Ot.21 a 22 - nemám možnost více odpovědí. 12,56 %2,27 %  
vyvěšené letáky na obecní nástěnce či ve veřejné knihovně12,56 %2,27 %  
plakáty12,56 %2,27 %  
inzerát, znami12,56 %2,27 %  
nevyžádaná nabídka12,56 %2,27 %  
Leták12,56 %2,27 %  
rozhlas12,56 %2,27 %  
chodí mi pozvánky12,56 %2,27 %  

Graf

23. Podle jakých faktorů si vybíráte zájmovou vzdělávací instituci?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle obsahu nabídky, ceně akce, jménu školitele a termínu konání15,88 %2,27 %  
podle toho, zda je zaměřena na osobní rozvoj a nové pohledy15,88 %2,27 %  
Oslovení, obsah, cena, lektor...15,88 %2,27 %  
podle kurzu ktery mne zajima15,88 %2,27 %  
Téma, kvalita, lektor, reference.15,88 %2,27 %  
podle zájmu, časových možností i financí15,88 %2,27 %  
Cena,kvalita15,88 %2,27 %  
dotupnot - časová, vzdálenostní, finanční15,88 %2,27 %  
cena, dopravní dostupnost, reference15,88 %2,27 %  
Podle sympatií k lektorovi (kvalifikace, projev), podle předmětu semináře, kolikrát jde o náhodu.15,88 %2,27 %  
ostatní odpovědi Mám dobrou zkušenost se cvičákem Haf Bez Obav a s výcvikářkou Kateřinou Lerlovou, takže jezdím na výcvikové akce a semináře pořaádané těmito dvěma subjekty.
podle pověsti a nabidky
zájmu
Cena
podle toho co mě zajímá
podle tématu a časových možností
co se mi líbí
741,18 %15,91 % 

Graf

24. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3272,73 %72,73 %  
muž1227,27 %27,27 %  

Graf

25. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let1431,82 %31,82 %  
27 - 36 let1329,55 %29,55 %  
37 - 48 let818,18 %18,18 %  
49 - 59 let613,64 %13,64 %  
60 - 69 let24,55 %4,55 %  
70 a více let12,27 %2,27 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské1943,18 %43,18 %  
středoškolské vzdělání s maturitou1840,91 %40,91 %  
vyučen/a36,82 %6,82 %  
základní24,55 %4,55 %  
vyšší odborné vzdělání24,55 %4,55 %  

Graf

27. Vaše socioekonomické postavení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnán/a2659,09 %59,09 %  
nezaměstnán/a920,45 %20,45 %  
student715,91 %15,91 %  
na rodičovské dovolené24,55 %4,55 %  

Graf

28. Váš rodinný stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/á1534,09 %34,09 %  
ženatý/vdaná1431,82 %31,82 %  
ve vztahu1022,73 %22,73 %  
rozvedený/á36,82 %6,82 %  
vdovec/vdova24,55 %4,55 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Zájmové vzdělávání dospělých se vyznačuje:

3. Zájmové vzdělávací aktivity přispívají k:

4. Účastnil/a jste se některých metod zájmového vzdělávání?

6. Byla pro Vás účast na konkrétní metodě přínosem?

7. Uplatnil/a jste získané poznatky ze zájmové edukační aktivity ke své pracovní činnosti, v osobním životě nebo k jiným činnostem?

8. Jakých typů zájmových edukačních aktivit se nejvíce účastníte?

10. Jaké vnímáte bariéry účasti na zájmových vzdělávacích aktivitách v oblasti volného času?

13. Účastnil/a jste se někdy vzdělávací metody Outward Bound?

15. Účastnil/a jste se některých z těchto vzdělávacích metod?

16. Jaké jsou stěžejní motivy, které Vás vedou k účasti na zájmovém vzdělávání?

17. Jste spokojen/a s organizací a průběhem zájmové edukační činnosti?

19. Jste spokojen s přístupem pracovníka zájmového vzdělávání (lektor, přednášející, tutor, ...)?

20. Využívá pracovník v rámci daného kurzu moderní technologie?

21. Zájmových vzdělávacích aktivit se účastníte v:

22. Odkud získáváte informace o zájmových vzdělávacích aktivitách?

24. Vaše pohlaví:

25. Váš věk:

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Vaše socioekonomické postavení:

28. Váš rodinný stav:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Zájmové vzdělávání dospělých se vyznačuje:

3. Zájmové vzdělávací aktivity přispívají k:

4. Účastnil/a jste se některých metod zájmového vzdělávání?

6. Byla pro Vás účast na konkrétní metodě přínosem?

7. Uplatnil/a jste získané poznatky ze zájmové edukační aktivity ke své pracovní činnosti, v osobním životě nebo k jiným činnostem?

8. Jakých typů zájmových edukačních aktivit se nejvíce účastníte?

10. Jaké vnímáte bariéry účasti na zájmových vzdělávacích aktivitách v oblasti volného času?

13. Účastnil/a jste se někdy vzdělávací metody Outward Bound?

15. Účastnil/a jste se některých z těchto vzdělávacích metod?

16. Jaké jsou stěžejní motivy, které Vás vedou k účasti na zájmovém vzdělávání?

17. Jste spokojen/a s organizací a průběhem zájmové edukační činnosti?

19. Jste spokojen s přístupem pracovníka zájmového vzdělávání (lektor, přednášející, tutor, ...)?

20. Využívá pracovník v rámci daného kurzu moderní technologie?

21. Zájmových vzdělávacích aktivit se účastníte v:

22. Odkud získáváte informace o zájmových vzdělávacích aktivitách?

24. Vaše pohlaví:

25. Váš věk:

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Vaše socioekonomické postavení:

28. Váš rodinný stav:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kočová, J.Význam a pozice zájmového vzdělávání dospělých (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://39373.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.