Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kadeřnictví

Kadeřnictví

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Mošnová
Šetření:05. 04. 2014 - 06. 04. 2014
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):7 / 6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

DOTAZNÍK JE VELMI KRÁTKÝ A JÁ PŘEDEM MNOHOKRÁT DĚKUJI ZA JEHO VYPLNĚNÍ!

Jedná se o dotazník na téma kadeřnických služeb a produktů a je určen jen PRO ŽENY. 

Odpovědi respondentů

1. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 30 let4670,77 %70,77 %  
31 - 40 let812,31 %12,31 %  
41 - 50 let69,23 %9,23 %  
18 let a méně46,15 %6,15 %  
51 a více11,54 %1,54 %  

Graf

2. Jaké kadeřnictví navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dámské34,62 %4,62 %  
žádné34,62 %4,62 %  
různá23,08 %3,08 %  
...23,08 %3,08 %  
Název nevím, Chomutov11,54 %1,54 %  
Le Charme11,54 %1,54 %  
Iva Simkova Rokycany11,54 %1,54 %  
vyjímečně a vždy zkouším nové11,54 %1,54 %  
Jedno soukromé na sídlišti.11,54 %1,54 %  
Swich - Andel11,54 %1,54 %  
ostatní odpovědi nevím, v chomutově
Studio ED
La Canelle, Uruguayská, Praha
Jan Pesan
Kadeřnictví na Pražského povstání v Praze-přesný název si nepamatuji
místní, vícero
Damske kadernictvi Stela
Toni and guy
Kadeřnictví Tereza Stachová
Haircity
Salon Juwel Chomutov
žádné, stříhá mě kamarádka kadeřnice většinou u ní doma
Matrix
malé soukromé
Michal Moučka Vlasový Mág
VISAGE HAIR Chomutov
Kadeřnictví nenavštěvuji, kadeřník mi jezdí domů
obyčejné kadeřnictví v Příbrami
soukromé, malé kadeřnictví v místě bydliště
Praha Palmovka
p. Vančová
Soukromé
Bomton Praha
mam soukromeho kadernika
Kamarádku
pěkné
Studio Píno
studio Journal
Studio Wella
neznam jmeno
privátní kadeřnice
Kadeřnictví Josefína, Chomutov
dobre
pravidelně žádné
Studio Štěpánka Podroužková, Salon Robert Starý
Picasso Tomáše Kotlára
Kadeřnictví Plavecká
kadeřnictví Manon v Lidické ulici v Praze
Salon Vojtěch
Le Charme, Chomutov
Kadeřnictví Pavla Königová
Hair cut
soukromá kadeřnice doma
Klier
Kadeřnictví marilyn
kadeřnictví na vesnici
Chodim ke kamaradce
obyčejné, osvědčené v Karlových Varech
Kadeřnictví Lucie Abdulové ve Vsetíně
4975,38 %75,38 % 

Graf

3. Produkty jaké značky používá Vaše kadeřnice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím2030,77 %30,77 %  
Matrix1116,92 %16,92 %  
Wella913,85 %13,85 %  
L'Oréal Professionnel710,77 %10,77 %  
Redken46,15 %6,15 %  
Tigi23,08 %3,08 %  
Label.m23,08 %3,08 %  
BES23,08 %3,08 %  
více značek najednou11,54 %1,54 %  
Goldwell11,54 %1,54 %  
více možností11,54 %1,54 %  
Schwarzkopf11,54 %1,54 %  
nechodím do kadeřnictví11,54 %1,54 %  
Salerm Cosmetics11,54 %1,54 %  
Loreal,kerastase,wella11,54 %1,54 %  
Z.one concept11,54 %1,54 %  

Graf

4. Koupila jste si někdy kadeřnický produkt přímo v kadeřnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4264,62 %64,62 %  
Ne2335,38 %35,38 %  

Graf

5. Proč jste si koupila kadeřnický produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přípravky u kadeřnice mi byly příjemné, chtěla jsem je mít i doma.2969,05 %44,62 %  
Zlákala mě kadeřnice.921,43 %13,85 %  
Scháněla jsem přípravek na vlasy, tak mi jeden doporučila kadeřnice přímo v kadeřnictví12,38 %1,54 %  
Nalákal mě plakát v kadeřnictví.12,38 %1,54 %  
Na produkty byla sleva či výhodná akce.12,38 %1,54 %  
složení a kvalita výrobku12,38 %1,54 %  

Graf

6. Proč jste si ho nikdy nekoupila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je to drahé.730,43 %10,77 %  
Produkty mě nelákají, koupím lepší produkt v drogerii.521,74 %7,69 %  
Kadeřnice mi produkty ani nenabídne, takže nevím, v čem jsou tak výjimečné kadeřnické profesionální produkty.521,74 %7,69 %  
Nevím, že se dají koupit.28,7 %3,08 %  
nenapadlo mě to14,35 %1,54 %  
Důvod viz výše14,35 %1,54 %  
nechodím do kadeřnictví14,35 %1,54 %  
...14,35 %1,54 %  

Graf

7. Proč navštěvujete PŘEDEVŠÍM právě Váš kadeřnický salón?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zkušená kadeřnice3553,85 %53,85 %  
Nízká cena812,31 %12,31 %  
Příjemný personál710,77 %10,77 %  
zkušená Kadeřnice, ostříhání za příjemnou cenu.11,54 %1,54 %  
blízkost bydliště, cena11,54 %1,54 %  
ví, co mám ráda a dobře si pokecáme11,54 %1,54 %  
Viz výše11,54 %1,54 %  
Byla tam rodinná atmosféra, nízká cena, ucházející sesřih. Od poslední návštěvy už tam nepůjdu - hrozný sestřih11,54 %1,54 %  
je blízko, kde bydlím11,54 %1,54 %  
nenavštěvuji žádný11,54 %1,54 %  
Krásný interiér11,54 %1,54 %  
nechodím do kadeřnictví11,54 %1,54 %  
jiné kadeřnictví neznam11,54 %1,54 %  
nenavstevuji11,54 %1,54 %  
Patří mé tetě11,54 %1,54 %  
jsem velmi spokojená se službami11,54 %1,54 %  
ani nevím11,54 %1,54 %  
Lokalita11,54 %1,54 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Koupila jste si někdy kadeřnický produkt přímo v kadeřnictví?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přípravky u kadeřnice mi byly příjemné, chtěla jsem je mít i doma. na otázku 5. Proč jste si koupila kadeřnický produkt?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk:

3. Produkty jaké značky používá Vaše kadeřnice?

4. Koupila jste si někdy kadeřnický produkt přímo v kadeřnictví?

5. Proč jste si koupila kadeřnický produkt?

7. Proč navštěvujete PŘEDEVŠÍM právě Váš kadeřnický salón?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk:

3. Produkty jaké značky používá Vaše kadeřnice?

4. Koupila jste si někdy kadeřnický produkt přímo v kadeřnictví?

5. Proč jste si koupila kadeřnický produkt?

7. Proč navštěvujete PŘEDEVŠÍM právě Váš kadeřnický salón?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mošnová, A.Kadeřnictví (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://39450.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.