Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Staropramen
Staropramen
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kamil Ausficír |
---|---|
Šetření: | 27. 11. 2009 - 03. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 206 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 15.56 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:04 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jsme studenti VŠB-TU Ostrava , ekonomické fakulty. Tento dotazník je vytvořen pro naši seminární práci z předmětu Statistikých metod v marketingu. Cílem našeho výzkumu je zjistit, do jaké míry znají respondenti značku piva Staropramen a jak tyto znalosti závisí na věku, pohlaví, vzdělání, výši platu respondenta. Průzkum dále zkoumá, jaké vlastnosti by tato značka měla mít (cena, dostupnost, informovanost...) a jak si stojí na trhu oproti konkurenci. Děkujeme Vám za pomoc a za Váš strávený čas.
Odpovědi respondentů
1. Zajímáte se o nabídku značek piva na trhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 67 | 32,52 % | 32,52 % |
Určitě ano | 59 | 28,64 % | 28,64 % |
Spíše ano | 58 | 28,16 % | 28,16 % |
Určitě ne | 22 | 10,68 % | 10,68 % |
2. Kterou značku piva jste ochutnali ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Radegast | 171 | 83,01 % | 83,01 % |
Gambrinus | 154 | 74,76 % | 74,76 % |
Pilsner Urquell | 148 | 71,84 % | 71,84 % |
Staropramen | 138 | 66,99 % | 66,99 % |
Velkopopovický kozel | 132 | 64,08 % | 64,08 % |
Budějovický Budvar | 120 | 58,25 % | 58,25 % |
3. Ohodnoťte známost následujících značek. (1- nejlepší, 5- nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Pilsner Urquell | 1.791 | 1.388 |
Gambrinus | 2.301 | 1.424 |
Radegast | 2.345 | 1.439 |
Velkopopovický kozel | 2.762 | 1.307 |
Budějovický Budvar | 2.864 | 1.583 |
Staropramen | 2.524 | 1.249 |
4. Jak jste spokojeni s nynější nabídkou piv od následujících značek?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Pilsner Urquell | 1.956 | 1.226 |
Gambrinus | 2.49 | 1.386 |
Radegast | 2.311 | 1.195 |
Velkopopovický kozel | 2.607 | 1.103 |
Budějovický Budvar | 2.825 | 1.319 |
Staropramen | 2.587 | 1.223 |
5. Jaký máte vztah ke značce Staropramen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je to značka jako jakákoliv jiná | 126 | 61,17 % | 61,17 % |
Nejsem spokojen se značkou | 43 | 20,87 % | 20,87 % |
Je to má oblíbená značka | 26 | 12,62 % | 12,62 % |
Neznám tuto značku | 11 | 5,34 % | 5,34 % |
6. Navštěvujete hospody?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 183 | 88,83 % | 88,83 % |
ne | 23 | 11,17 % | 11,17 % |
7. Znáte značkové hospody (bary) Potrefená husa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 116 | 56,31 % | 56,31 % |
Ne | 90 | 43,69 % | 43,69 % |
8. Myslíte si, že zavedením značkových hospod (barů) Potrefená husa se zvýšila známost značky Staropramen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 45 | 38,79 % | 21,84 % |
Spíše ne | 41 | 35,34 % | 19,9 % |
Určitě ano | 22 | 18,97 % | 10,68 % |
Určitě ne | 8 | 6,9 % | 3,88 % |
9. Které z následujících televizních reklam na Staropramen jste již viděl/-a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oslav narozeniny svého křečka | 138 | 66,99 % | 66,99 % |
Vyraž na rande bez peněz | 110 | 53,4 % | 53,4 % |
Párty pro expřítelkyně | 102 | 49,51 % | 49,51 % |
Na co Myslíš? | 94 | 45,63 % | 45,63 % |
Masérky | 65 | 31,55 % | 31,55 % |
10. Myslíte si, že uvedené reklamy, dostatečně propagují značku Staropramen? (1- nejlepší, 5- nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Oslav narozeniny svého křečka | 2.262 | 1.698 |
Na co Myslíš? | 2.699 | 1.375 |
Masérky | 2.956 | 1.362 |
Párty pro expřítelkyně | 2.519 | 1.541 |
Vyraž na rande bez peněz | 2.413 | 1.388 |
11. Odkud znáte značku Staropramen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hospoda | 84 | 40,78 % | 40,78 % |
TV reklama | 69 | 33,5 % | 33,5 % |
Restaurace | 35 | 16,99 % | 16,99 % |
Jiné | 9 | 4,37 % | 4,37 % |
Rádio | 9 | 4,37 % | 4,37 % |
12. Jaké je Vaše ukončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské s maturitou | 120 | 58,25 % | 58,25 % |
Vysokoškolské | 39 | 18,93 % | 18,93 % |
Středoškolské bez maturity | 31 | 15,05 % | 15,05 % |
Základní | 16 | 7,77 % | 7,77 % |
13. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 112 | 54,37 % | 54,37 % |
Muž | 94 | 45,63 % | 45,63 % |
14. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 | 39 | 18,93 % | 18,93 % |
20 | 29 | 14,08 % | 14,08 % |
22 | 17 | 8,25 % | 8,25 % |
19 | 12 | 5,83 % | 5,83 % |
27 | 10 | 4,85 % | 4,85 % |
18 | 10 | 4,85 % | 4,85 % |
25 | 10 | 4,85 % | 4,85 % |
23 | 10 | 4,85 % | 4,85 % |
24 | 10 | 4,85 % | 4,85 % |
34 | 4 | 1,94 % | 1,94 % |
ostatní odpovědi | 55 | 26,7 % | 26,7 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 25.38 |
Minimum: | 18 |
Maximum: | 50 |
Variační rozpětí: | 32 |
Rozptyl: | 57.54 |
Směrodatná odchylka: | 7.59 |
Medián: | 22 |
Modus: | 21 |
15. Jaký je čistý měsíční příjem domácnosti, ve které bydlíte? (vKč)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20000 | 21 | 10,19 % | 10,19 % |
30000 | 21 | 10,19 % | 10,19 % |
35000 | 13 | 6,31 % | 6,31 % |
40000 | 12 | 5,83 % | 5,83 % |
25000 | 10 | 4,85 % | 4,85 % |
45000 | 9 | 4,37 % | 4,37 % |
50000 | 8 | 3,88 % | 3,88 % |
1 | 8 | 3,88 % | 3,88 % |
15000 | 8 | 3,88 % | 3,88 % |
10000 | 7 | 3,4 % | 3,4 % |
ostatní odpovědi | 89 | 43,2 % | 43,2 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 25781.56 |
Minimum: | 20 |
Maximum: | 60000 |
Variační rozpětí: | 59980 |
Rozptyl: | 198685640.99 |
Směrodatná odchylka: | 14095.59 |
Medián: | 25277.5 |
Modus: | 20000 |
16. V jakém kraji bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Moravskoslezský kraj | 59 | 28,64 % | 28,64 % |
Zlínský kraj | 37 | 17,96 % | 17,96 % |
Olomoucký kraj | 36 | 17,48 % | 17,48 % |
Jihomoravský kraj | 16 | 7,77 % | 7,77 % |
Hlavní město Praha | 12 | 5,83 % | 5,83 % |
Plzeňský kraj | 8 | 3,88 % | 3,88 % |
Královéhradecký kraj | 8 | 3,88 % | 3,88 % |
Liberecký kraj | 7 | 3,4 % | 3,4 % |
Vysočina | 5 | 2,43 % | 2,43 % |
Pardubický kraj | 5 | 2,43 % | 2,43 % |
Středočeský kraj | 4 | 1,94 % | 1,94 % |
Ústecký kraj | 4 | 1,94 % | 1,94 % |
Jihočeský kraj | 3 | 1,46 % | 1,46 % |
Karlovarský kraj | 2 | 0,97 % | 0,97 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (61,5 %)
- facebook.com (31,6 %)
- search.seznam.cz (3,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.