Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > 3M - vnímání značky

3M - vnímání značky

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Oľga Kocúnová
Šetření:09. 11. 2010 - 16. 11. 2010
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):14 / 9.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň ,

rada by som vás poprosila o vyplnenie dotazníku týkajúceho sa povedmia o značke 3M, ktorý je dôležitý pre spracovanie semestrálneho projektu na medzinárodný marketing.

Vopred všetkým ďakujem!

 

 

Odpovědi respondentů

1. Počuli ste pred týmto výskumom o značke 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Áno, poznám túto značku a ich výrobky dobreotázka č. 2, Áno, viem, že táto značka existujeotázka č. 2, Nie, nič mi názov 3M nehovoríotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie, nič mi názov 3M nehovorí5958,42 %58,42 %  
Áno, viem, že táto značka existuje3130,69 %30,69 %  
Áno, poznám túto značku a ich výrobky dobre1110,89 %10,89 %  

Graf

2. Ako zapamätateľné hodnotíte logo 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Nie je zapamätateľné

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je ľahko zapamätateľné, zaujímavé2357,5 %22,77 %  
Je zapamätateľné, ale nie výrazné1640 %15,84 %  
Nie je zapamätateľné12,5 %0,99 %  

Graf

3. Ktoré z nasledujúcich odvetví sa Vám najviac spájajú s 3M? (vyberte prosím 2)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobky pre kanceláriu2866,67 %27,72 %  
Elektrotechnický a elektronický priemysel a telekomunikácie1228,57 %11,88 %  
Zdravotníctvo1023,81 %9,9 %  
Komerčná grafika a projekcia1023,81 %9,9 %  
Bezpečnosť, zabezpečenie a ochrana921,43 %8,91 %  
Domácnosť a voľný čas819,05 %7,92 %  
Automobilový priemysel511,9 %4,95 %  
Výroba a priemysel12,38 %0,99 %  
Chemický priemysel12,38 %0,99 %  

Graf

4. Ktoré z nasledujúcich sa Vám najviac spája s 3M? (možnosť výberu viacerých odpovedí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Inovácie2457,14 %23,76 %  
Bezpečnosť1535,71 %14,85 %  
Zdravie819,05 %7,92 %  
Ekológia716,67 %6,93 %  

Graf

5. Poznáte nasledujúce značky?(zakrúžkujte značky, o ktorých ste už počuli)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Post–it2969,05 %28,71 %  
Scotch1740,48 %16,83 %  
Nexcare921,43 %8,91 %  
Command819,05 %7,92 %  
Filtrete37,14 %2,97 %  
Scotch-Brite37,14 %2,97 %  

Graf

6. Kúpili ste si už niekedy nejaký výrobok z vyššie uvedených značiek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie1945,24 %18,81 %  
Áno – Prosím vypíšte, ktorý z uvedených značiek ste si zakúpili.1842,86 %17,82 %  
post-it12,38 %0,99 %  
Scotch und Post-it12,38 %0,99 %  
nepametam sa ale asi nie12,38 %0,99 %  
Scotch12,38 %0,99 %  
nepametam nevsimam si znacky12,38 %0,99 %  

Graf

7. Vedeli ste, že vyššie uvedené značky patria pod 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie3276,19 %31,68 %  
Áno1023,81 %9,9 %  

Graf

8. Poznáte iné výrobky/značky, ktoré máte spojené s 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie3071,43 %29,7 %  
Áno1228,57 %11,88 %  

Graf

9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena1.9310.758
Kvalita1.7820.863
Image značky3.0890.952
Pohodlnosť nákupu3.1980.753

Graf

10. Do ktorej vekovej skupiny patríte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 45 rokov8988,12 %88,12 %  
Pod 20 rokov54,95 %4,95 %  
46- 65 rokov43,96 %3,96 %  
viac ako 65 rokov32,97 %2,97 %  

Graf

11. Aké je vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5251,49 %51,49 %  
SS s maturitou4342,57 %42,57 %  
43,96 %3,96 %  
vyučený21,98 %1,98 %  

Graf

12. V akej oblasti pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
som študent (ka)4746,53 %46,53 %  
administratíva109,9 %9,9 %  
služby (cestovný ruch...)98,91 %8,91 %  
informačné technológie76,93 %6,93 %  
marketing, PR54,95 %4,95 %  
zdravotníctvo43,96 %3,96 %  
audit32,97 %2,97 %  
výroba21,98 %1,98 %  
školstvo21,98 %1,98 %  
dochodca - aktivne sa podielajuci na praci v admin10,99 %0,99 %  
som Š¡tudent (ka)10,99 %0,99 %  
sluzby - financne10,99 %0,99 %  
nic10,99 %0,99 %  
facility management10,99 %0,99 %  
dochodca - strojar10,99 %0,99 %  
polnohospodarstvo10,99 %0,99 %  
financne sluzby10,99 %0,99 %  
financie10,99 %0,99 %  
Fotografia10,99 %0,99 %  
Priemysel10,99 %0,99 %  
MD10,99 %0,99 %  

Graf

13. Do akej prijímovej skupiny patríte? ( mesačný príjem)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 5 000 Czk/mesiac3029,7 %29,7 %  
nad 20 000 Czk/ mesiac2625,74 %25,74 %  
10 001 - 15 000 Czk/mesiac1514,85 %14,85 %  
5 001 - 10 000 Czk/mesiac1413,86 %13,86 %  
15 001 - 20 000 Czk/mesiac1312,87 %12,87 %  
5 001 - 10 00010,99 %0,99 %  
15 001 - 20 00010,99 %0,99 %  
10 001 - 15 00010,99 %0,99 %  

Graf

14. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5150,5 %50,5 %  
žena4948,51 %48,51 %  
muŠ¾10,99 %0,99 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Počuli ste pred týmto výskumom o značke 3M?

  • odpověď Áno, viem, že táto značka existuje:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je zapamätateľné, ale nie výrazné na otázku 2. Ako zapamätateľné hodnotíte logo 3M?

7. Vedeli ste, že vyššie uvedené značky patria pod 3M?

  • odpověď Nie:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nie na otázku 6. Kúpili ste si už niekedy nejaký výrobok z vyššie uvedených značiek?

9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)

  • odpověď Kvalita=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)
  • odpověď Pohodlnosť nákupu=4:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image značky=3 na otázku 9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)

14. Pohlavie

  • odpověď muž:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektrotechnický a elektronický priemysel a telekomunikácie na otázku 3. Ktoré z nasledujúcich odvetví sa Vám najviac spájajú s 3M? (vyberte prosím 2)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Počuli ste pred týmto výskumom o značke 3M?

2. Ako zapamätateľné hodnotíte logo 3M?

3. Ktoré z nasledujúcich odvetví sa Vám najviac spájajú s 3M? (vyberte prosím 2)

4. Ktoré z nasledujúcich sa Vám najviac spája s 3M? (možnosť výberu viacerých odpovedí)

5. Poznáte nasledujúce značky?(zakrúžkujte značky, o ktorých ste už počuli)

6. Kúpili ste si už niekedy nejaký výrobok z vyššie uvedených značiek?

7. Vedeli ste, že vyššie uvedené značky patria pod 3M?

8. Poznáte iné výrobky/značky, ktoré máte spojené s 3M?

9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)

10. Do ktorej vekovej skupiny patríte?

11. Aké je vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

12. V akej oblasti pracujete?

13. Do akej prijímovej skupiny patríte? ( mesačný príjem)

14. Pohlavie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Počuli ste pred týmto výskumom o značke 3M?

2. Ako zapamätateľné hodnotíte logo 3M?

3. Ktoré z nasledujúcich odvetví sa Vám najviac spájajú s 3M? (vyberte prosím 2)

4. Ktoré z nasledujúcich sa Vám najviac spája s 3M? (možnosť výberu viacerých odpovedí)

5. Poznáte nasledujúce značky?(zakrúžkujte značky, o ktorých ste už počuli)

6. Kúpili ste si už niekedy nejaký výrobok z vyššie uvedených značiek?

7. Vedeli ste, že vyššie uvedené značky patria pod 3M?

8. Poznáte iné výrobky/značky, ktoré máte spojené s 3M?

9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)

10. Do ktorej vekovej skupiny patríte?

11. Aké je vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

12. V akej oblasti pracujete?

13. Do akej prijímovej skupiny patríte? ( mesačný príjem)

14. Pohlavie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kocúnová, O.3M - vnímání značky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://3m-vnimani-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.