Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > 3M - vnímání značky

3M - vnímání značky

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Oľga Kocúnová
Šetření:09. 11. 2010 - 16. 11. 2010
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):14 / 9.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň ,

rada by som vás poprosila o vyplnenie dotazníku týkajúceho sa povedmia o značke 3M, ktorý je dôležitý pre spracovanie semestrálneho projektu na medzinárodný marketing.

Vopred všetkým ďakujem!

 

 

Odpovědi respondentů

1. Počuli ste pred týmto výskumom o značke 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Áno, poznám túto značku a ich výrobky dobreotázka č. 2, Áno, viem, že táto značka existujeotázka č. 2, Nie, nič mi názov 3M nehovoríotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie, nič mi názov 3M nehovorí5958,42 %58,42 %  
Áno, viem, že táto značka existuje3130,69 %30,69 %  
Áno, poznám túto značku a ich výrobky dobre1110,89 %10,89 %  

Graf

2. Ako zapamätateľné hodnotíte logo 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Nie je zapamätateľné

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je ľahko zapamätateľné, zaujímavé2357,5 %22,77 %  
Je zapamätateľné, ale nie výrazné1640 %15,84 %  
Nie je zapamätateľné12,5 %0,99 %  

Graf

3. Ktoré z nasledujúcich odvetví sa Vám najviac spájajú s 3M? (vyberte prosím 2)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobky pre kanceláriu2866,67 %27,72 %  
Elektrotechnický a elektronický priemysel a telekomunikácie1228,57 %11,88 %  
Zdravotníctvo1023,81 %9,9 %  
Komerčná grafika a projekcia1023,81 %9,9 %  
Bezpečnosť, zabezpečenie a ochrana921,43 %8,91 %  
Domácnosť a voľný čas819,05 %7,92 %  
Automobilový priemysel511,9 %4,95 %  
Výroba a priemysel12,38 %0,99 %  
Chemický priemysel12,38 %0,99 %  

Graf

4. Ktoré z nasledujúcich sa Vám najviac spája s 3M? (možnosť výberu viacerých odpovedí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Inovácie2457,14 %23,76 %  
Bezpečnosť1535,71 %14,85 %  
Zdravie819,05 %7,92 %  
Ekológia716,67 %6,93 %  

Graf

5. Poznáte nasledujúce značky?(zakrúžkujte značky, o ktorých ste už počuli)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Post–it2969,05 %28,71 %  
Scotch1740,48 %16,83 %  
Nexcare921,43 %8,91 %  
Command819,05 %7,92 %  
Filtrete37,14 %2,97 %  
Scotch-Brite37,14 %2,97 %  

Graf

6. Kúpili ste si už niekedy nejaký výrobok z vyššie uvedených značiek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie1945,24 %18,81 %  
Áno – Prosím vypíšte, ktorý z uvedených značiek ste si zakúpili.1842,86 %17,82 %  
post-it12,38 %0,99 %  
Scotch und Post-it12,38 %0,99 %  
nepametam sa ale asi nie12,38 %0,99 %  
Scotch12,38 %0,99 %  
nepametam nevsimam si znacky12,38 %0,99 %  

Graf

7. Vedeli ste, že vyššie uvedené značky patria pod 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie3276,19 %31,68 %  
Áno1023,81 %9,9 %  

Graf

8. Poznáte iné výrobky/značky, ktoré máte spojené s 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie3071,43 %29,7 %  
Áno1228,57 %11,88 %  

Graf

9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena1.9310.758
Kvalita1.7820.863
Image značky3.0890.952
Pohodlnosť nákupu3.1980.753

Graf

10. Do ktorej vekovej skupiny patríte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 45 rokov8988,12 %88,12 %  
Pod 20 rokov54,95 %4,95 %  
46- 65 rokov43,96 %3,96 %  
viac ako 65 rokov32,97 %2,97 %  

Graf

11. Aké je vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5251,49 %51,49 %  
SS s maturitou4342,57 %42,57 %  
43,96 %3,96 %  
vyučený21,98 %1,98 %  

Graf

12. V akej oblasti pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
som študent (ka)4746,53 %46,53 %  
administratíva109,9 %9,9 %  
služby (cestovný ruch...)98,91 %8,91 %  
informačné technológie76,93 %6,93 %  
marketing, PR54,95 %4,95 %  
zdravotníctvo43,96 %3,96 %  
audit32,97 %2,97 %  
výroba21,98 %1,98 %  
školstvo21,98 %1,98 %  
dochodca - aktivne sa podielajuci na praci v admin10,99 %0,99 %  
som Š¡tudent (ka)10,99 %0,99 %  
sluzby - financne10,99 %0,99 %  
nic10,99 %0,99 %  
facility management10,99 %0,99 %  
dochodca - strojar10,99 %0,99 %  
polnohospodarstvo10,99 %0,99 %  
financne sluzby10,99 %0,99 %  
financie10,99 %0,99 %  
Fotografia10,99 %0,99 %  
Priemysel10,99 %0,99 %  
MD10,99 %0,99 %  

Graf

13. Do akej prijímovej skupiny patríte? ( mesačný príjem)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 5 000 Czk/mesiac3029,7 %29,7 %  
nad 20 000 Czk/ mesiac2625,74 %25,74 %  
10 001 - 15 000 Czk/mesiac1514,85 %14,85 %  
5 001 - 10 000 Czk/mesiac1413,86 %13,86 %  
15 001 - 20 000 Czk/mesiac1312,87 %12,87 %  
5 001 - 10 00010,99 %0,99 %  
15 001 - 20 00010,99 %0,99 %  
10 001 - 15 00010,99 %0,99 %  

Graf

14. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5150,5 %50,5 %  
žena4948,51 %48,51 %  
muŠ¾10,99 %0,99 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Počuli ste pred týmto výskumom o značke 3M?

  • odpověď Áno, viem, že táto značka existuje:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je zapamätateľné, ale nie výrazné na otázku 2. Ako zapamätateľné hodnotíte logo 3M?

7. Vedeli ste, že vyššie uvedené značky patria pod 3M?

  • odpověď Nie:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nie na otázku 6. Kúpili ste si už niekedy nejaký výrobok z vyššie uvedených značiek?

9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)

  • odpověď Kvalita=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)
  • odpověď Pohodlnosť nákupu=4:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image značky=3 na otázku 9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)

14. Pohlavie

  • odpověď muž:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektrotechnický a elektronický priemysel a telekomunikácie na otázku 3. Ktoré z nasledujúcich odvetví sa Vám najviac spájajú s 3M? (vyberte prosím 2)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Počuli ste pred týmto výskumom o značke 3M?

2. Ako zapamätateľné hodnotíte logo 3M?

3. Ktoré z nasledujúcich odvetví sa Vám najviac spájajú s 3M? (vyberte prosím 2)

4. Ktoré z nasledujúcich sa Vám najviac spája s 3M? (možnosť výberu viacerých odpovedí)

5. Poznáte nasledujúce značky?(zakrúžkujte značky, o ktorých ste už počuli)

6. Kúpili ste si už niekedy nejaký výrobok z vyššie uvedených značiek?

7. Vedeli ste, že vyššie uvedené značky patria pod 3M?

8. Poznáte iné výrobky/značky, ktoré máte spojené s 3M?

9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)

10. Do ktorej vekovej skupiny patríte?

11. Aké je vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

12. V akej oblasti pracujete?

13. Do akej prijímovej skupiny patríte? ( mesačný príjem)

14. Pohlavie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Počuli ste pred týmto výskumom o značke 3M?

2. Ako zapamätateľné hodnotíte logo 3M?

3. Ktoré z nasledujúcich odvetví sa Vám najviac spájajú s 3M? (vyberte prosím 2)

4. Ktoré z nasledujúcich sa Vám najviac spája s 3M? (možnosť výberu viacerých odpovedí)

5. Poznáte nasledujúce značky?(zakrúžkujte značky, o ktorých ste už počuli)

6. Kúpili ste si už niekedy nejaký výrobok z vyššie uvedených značiek?

7. Vedeli ste, že vyššie uvedené značky patria pod 3M?

8. Poznáte iné výrobky/značky, ktoré máte spojené s 3M?

9. Ktorú z nasledujúcich možností preferujete pri nákupe tovarov? Prosím vyznačte! (1 -najvyššia preferencia, 4 -najnižšia preferencia)

10. Do ktorej vekovej skupiny patríte?

11. Aké je vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

12. V akej oblasti pracujete?

13. Do akej prijímovej skupiny patríte? ( mesačný príjem)

14. Pohlavie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kocúnová, O.3M - vnímání značky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://3m-vnimani-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.