Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dm drogerie markt, s. r. o.

Dm drogerie markt, s. r. o.

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Durasová
Šetření:23. 04. 2014 - 28. 04. 2014
Počet respondentů:254
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosíme o vyplnění dotazníku, poslouží nám k doplnění seminární práce. 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v DM drogerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, častootázka č. 3, Občasotázka č. 3, Spíše neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas12649,41 %49,61 %  
Ano, často10340,39 %40,55 %  
Spíše ne2610,2 %10,24 %  

Graf

2. Pokud v drogerii nenakupujete, jaký k tomu máte důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příliš vysoké ceny.1765,38 %6,69 %  
Neznám ji.415,38 %1,57 %  
Nevyhovuje mi nabídka zboží.415,38 %1,57 %  
Špatná kvalita zboží.13,85 %0,39 %  

Graf

3. Pokud v drogerii nakupujete, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc.10947,39 %42,91 %  
1x za 14 dní.6829,57 %26,77 %  
jiné3113,48 %12,2 %  
1x týdně.229,57 %8,66 %  

Graf

4. Jaký druh sortimentu v drogerii nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kosmetiku20589,13 %80,71 %  
Dekorativní kosmetiku9440,87 %37,01 %  
Čistící prostředky6528,26 %25,59 %  
BIO potraviny4017,39 %15,75 %  
Parfémy, toaletní vody3916,96 %15,35 %  

Graf

5. Co se Vám nejvíce líbí na DM drogerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příjemné prostředí12453,91 %48,82 %  
Výhody vyplývající ze členství DM active beauty10244,35 %40,16 %  
Slevy9240 %36,22 %  
Ceny7130,87 %27,95 %  
Ochotný personál3515,22 %13,78 %  

Graf

6. Nakupujete vlastní produkty od DM drogerie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18178,7 %71,26 %  
Ne4921,3 %19,29 %  

Graf

7. Pokud ano, jakou značku nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Balea16390,06 %64,17 %  
Alverde5228,73 %20,47 %  
s.he stylezone3921,55 %15,35 %  
Ebelin3820,99 %14,96 %  
SUNDANCE2513,81 %9,84 %  
Jessa179,39 %6,69 %  
Balea MEN168,84 %6,3 %  
Babylove137,18 %5,12 %  
DONTODENT94,97 %3,54 %  

Graf

8. Jak jste spokojeni s DM drogerií? Ohodnoťte na stupnici 1 – 5, kdy 1 je nejlepší a 5 je nejhorší?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Celkový dojem1.7990.816
Ochota personálu2.1310.909
Široká nabídka produktů1.8690.996
Podpora prodeje (výhody ze členství, DM active beauty magazín, garantované slevy)1.8521.209
Interiér (přehlednost, rozmístění zboží)2.0440.959

Graf

9. Využíváte věrnostní program DM active beauty (načítání bodů na kartu, využívání výhodných slev ze slevových knížek, knižní edice apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16873,36 %66,14 %  
Ne6126,64 %24,02 %  

Graf

10. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena21985,88 %86,22 %  
Muž3614,12 %14,17 %  

Graf

11. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 let – 25 let17468,24 %68,5 %  
26 let – 35 let4316,86 %16,93 %  
Méně než 18 let (včetně)228,63 %8,66 %  
36 let – 45 let103,92 %3,94 %  
46 let – 55 let31,18 %1,18 %  
Nad 56 let31,18 %1,18 %  

Graf

12. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 5 000 Kč13151,37 %51,57 %  
5 001 Kč – 10 000 Kč4919,22 %19,29 %  
20 000 Kč a více3312,94 %12,99 %  
10 001 Kč – 15 000 Kč218,24 %8,27 %  
15 001 Kč – 20 000 Kč218,24 %8,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupujete v DM drogerii?

  • odpověď Ano, často:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně. na otázku 3. Pokud v drogerii nakupujete, jak často?
  • odpověď Občas:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 3. Pokud v drogerii nakupujete, jak často?
  • odpověď Spíše ne:
    • 9.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příliš vysoké ceny. na otázku 2. Pokud v drogerii nenakupujete, jaký k tomu máte důvod?

7. Pokud ano, jakou značku nejčastěji nakupujete?

  • odpověď Balea:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s.he stylezone na otázku 7. Pokud ano, jakou značku nejčastěji nakupujete?

9. Využíváte věrnostní program DM active beauty (načítání bodů na kartu, využívání výhodných slev ze slevových knížek, knižní edice apod.)?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 let – 45 let na otázku 11. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

12. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

  • odpověď Méně než 5 000 Kč:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 let (včetně) na otázku 11. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete v DM drogerii?

2. Pokud v drogerii nenakupujete, jaký k tomu máte důvod?

3. Pokud v drogerii nakupujete, jak často?

4. Jaký druh sortimentu v drogerii nejčastěji nakupujete?

5. Co se Vám nejvíce líbí na DM drogerii?

6. Nakupujete vlastní produkty od DM drogerie?

7. Pokud ano, jakou značku nejčastěji nakupujete?

8. Jak jste spokojeni s DM drogerií? Ohodnoťte na stupnici 1 – 5, kdy 1 je nejlepší a 5 je nejhorší?

9. Využíváte věrnostní program DM active beauty (načítání bodů na kartu, využívání výhodných slev ze slevových knížek, knižní edice apod.)?

10. Jakého jste pohlaví?

11. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

12. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete v DM drogerii?

2. Pokud v drogerii nenakupujete, jaký k tomu máte důvod?

3. Pokud v drogerii nakupujete, jak často?

4. Jaký druh sortimentu v drogerii nejčastěji nakupujete?

5. Co se Vám nejvíce líbí na DM drogerii?

6. Nakupujete vlastní produkty od DM drogerie?

7. Pokud ano, jakou značku nejčastěji nakupujete?

8. Jak jste spokojeni s DM drogerií? Ohodnoťte na stupnici 1 – 5, kdy 1 je nejlepší a 5 je nejhorší?

9. Využíváte věrnostní program DM active beauty (načítání bodů na kartu, využívání výhodných slev ze slevových knížek, knižní edice apod.)?

10. Jakého jste pohlaví?

11. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

12. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Durasová, M.Dm drogerie markt, s. r. o. (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://40165.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.