Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Strava

Strava

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Dneboská
Šetření:26. 04. 2014 - 16. 05. 2014
Počet respondentů:477
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tématem dotazníku je strava obyvatelstva.
Cílem dotazníku je zjistit která místa lidi preferují k nákupu surovin, zda je populární tzv. ,,fast food" a polotovary, či zda je populárnější kvalita nebo cena.
Dotazník by Vám neměl zabrat moc času.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena37979,45 %79,45 %  
Muž9820,55 %20,55 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-2527056,6 %56,6 %  
26-4013227,67 %27,67 %  
40-605210,9 %10,9 %  
0-15204,19 %4,19 %  
60+30,63 %0,63 %  

Graf

3. Kde obvykle nakupujete zeleninu a ovoce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Malé řetězce (např. Penny, Lidl,...)22847,8 %47,8 %  
Velké řetězce (např. Tesco, Globus,...)18438,57 %38,57 %  
Farmářské trhy/ pěstuji vlastní5311,11 %11,11 %  
Nenakupuji61,26 %1,26 %  
Večerky61,26 %1,26 %  

Graf

4. Kde obvykle nakupujete mléčné výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Malé řetězce22747,59 %47,59 %  
Velké řetězce19340,46 %40,46 %  
Nenakupuji316,5 %6,5 %  
Farmářské trhy/ vlastní204,19 %4,19 %  
Večerky61,26 %1,26 %  

Graf

5. Kde obvykle nakupujete maso a uzeniny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Řeznictví18438,57 %38,57 %  
Velké řetězce11123,27 %23,27 %  
Malé řetězce10722,43 %22,43 %  
Nenakupuji6012,58 %12,58 %  
Zabijačka/ vlastní132,73 %2,73 %  
Večerky20,42 %0,42 %  

Graf

6. Kde obvykle nakupujete pečivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Malé řetězce19641,09 %41,09 %  
Pekařství/ vlastní13828,93 %28,93 %  
Velké řetězce10020,96 %20,96 %  
Nenakupuji245,03 %5,03 %  
Večerky204,19 %4,19 %  

Graf

7. Nakupujete polotovary?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas24451,15 %51,15 %  
Ne20943,82 %43,82 %  
Ano245,03 %5,03 %  

Graf

8. Snídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, doma31866,67 %66,67 %  
Ano, po cestě do zaměstnání/ školy7114,88 %14,88 %  
Ne, nemám hlad5611,74 %11,74 %  
Ne, nemám čas326,71 %6,71 %  

Graf

9. Hledíte na kvalitu potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano42889,73 %89,73 %  
Ne4910,27 %10,27 %  

Graf

10. Je pro vás rozhodující cena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, příliš drahé potraviny nekupuji32676,17 %68,34 %  
Ne, na cenu nehledím10223,83 %21,38 %  

Graf

11. Stravujete se ve fast foodech?

(např. McDonald's, KFC,...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas22948,01 %48,01 %  
Ne22948,01 %48,01 %  
Ano193,98 %3,98 %  

Graf

12. Sladíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano26254,93 %54,93 %  
Ne21545,07 %45,07 %  

Graf

13. Co používáte ke slazení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Řepný cukr11543,56 %24,11 %  
Třtinový cukr7026,52 %14,68 %  
Med4617,42 %9,64 %  
Umělá sladidla62,27 %1,26 %  
sirup20,76 %0,42 %  
stévie20,76 %0,42 %  
glukopur, bílý cukr, stévie10,38 %0,21 %  
co je po ruce10,38 %0,21 %  
cukr i med10,38 %0,21 %  
klasicky cukr10,38 %0,21 %  
někdy med, někdy cukr10,38 %0,21 %  
řepný cukr nebo med10,38 %0,21 %  
stévie vlastní pěstovaná10,38 %0,21 %  
Stevia10,38 %0,21 %  
javorový, datlový, agávový sirup10,38 %0,21 %  
všechno10,38 %0,21 %  
Nevím co to je za cukr10,38 %0,21 %  
med a obyčejný cukr10,38 %0,21 %  
med (do čaje s citronem, jinak čaj nesladím); třtinový cukr do kávy; řepný cukr, pokud není dostupný třtinový + na vaření10,38 %0,21 %  
běžný cukr.10,38 %0,21 %  
kávu řepným cukrem, čaj vůbec nebo příležitostně medem10,38 %0,21 %  
kombinace výše uvedených10,38 %0,21 %  
stévii, sirupy z ovoce nebo sušené ovoce10,38 %0,21 %  
řepný cukr, třtinový cukr, med, stevii10,38 %0,21 %  
dle příležitosti a vhodnosti sladidla, ne snad?10,38 %0,21 %  
cukr/med10,38 %0,21 %  
Stévii10,38 %0,21 %  
med a různé druhy "hnědého" cukru10,38 %0,21 %  
agávový sirup10,38 %0,21 %  

Graf

14. Vedli či vedou Vás rodiče ke zdravé stravě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne29060,8 %60,8 %  
ano18739,2 %39,2 %  

Graf

15. Jíte ryby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano36376,1 %76,1 %  
Ne8818,45 %18,45 %  
Jen o Vánocích265,45 %5,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kde obvykle nakupujete mléčné výrobky?

  • odpověď Velké řetězce:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velké řetězce na otázku 6. Kde obvykle nakupujete pečivo?

12. Sladíte?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Řepný cukr na otázku 13. Co používáte ke slazení?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Třtinový cukr na otázku 13. Co používáte ke slazení?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Med na otázku 13. Co používáte ke slazení?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Kde obvykle nakupujete zeleninu a ovoce?

4. Kde obvykle nakupujete mléčné výrobky?

5. Kde obvykle nakupujete maso a uzeniny?

6. Kde obvykle nakupujete pečivo?

7. Nakupujete polotovary?

8. Snídáte?

9. Hledíte na kvalitu potravin?

10. Je pro vás rozhodující cena?

11. Stravujete se ve fast foodech?

12. Sladíte?

13. Co používáte ke slazení?

14. Vedli či vedou Vás rodiče ke zdravé stravě?

15. Jíte ryby?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Kde obvykle nakupujete zeleninu a ovoce?

4. Kde obvykle nakupujete mléčné výrobky?

5. Kde obvykle nakupujete maso a uzeniny?

6. Kde obvykle nakupujete pečivo?

7. Nakupujete polotovary?

8. Snídáte?

9. Hledíte na kvalitu potravin?

10. Je pro vás rozhodující cena?

11. Stravujete se ve fast foodech?

12. Sladíte?

13. Co používáte ke slazení?

14. Vedli či vedou Vás rodiče ke zdravé stravě?

15. Jíte ryby?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dneboská, M.Strava (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://40237.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.