Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Guerilla marketing

Guerilla marketing

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Silvie Koktová
Šetření:06. 05. 2014 - 11. 05. 2014
Počet respondentů:107
Počet otázek (max/průměr):27 / 26.25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a chtěla bych vás poprosit o vyplnění anonymního dotazníku, jehož účelem je zjistit povědomí veřejnosti o guerilla marketingu. Vaše odpovědi pro mě budou velkým přínosem při zpracování diplomové práce. Dotazník je určen všem respondentům.

Předem děkuji za Váš čas i ochotu

Odpovědi respondentů

1. Klasická reklama v médiích se mi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nelíbí7872,9 %72,9 %  
určitě nelíbí1514,02 %14,02 %  
spíše líbí1312,15 %12,15 %  
určitě líbí10,93 %0,93 %  

Graf

2. Vadí mi množství používané reklamy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9689,72 %89,72 %  
nevím76,54 %6,54 %  
ne43,74 %3,74 %  

Graf

3. Reklamu v médiích považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
všudypřítomnou7065,42 %65,42 %  
nezajímavou5349,53 %49,53 %  
nudnou4945,79 %45,79 %  
kýčovitou4542,06 %42,06 %  
zábavnou109,35 %9,35 %  
originální65,61 %5,61 %  
přesvědčivou21,87 %1,87 %  
obtěžující21,87 %1,87 %  
ako kedy láska:-*10,93 %0,93 %  
až na pár vtipných výjimek je to tragédie10,93 %0,93 %  
reklama me obtezuje10,93 %0,93 %  
mrtvou10,93 %0,93 %  
pár reklam je vtipných a pobaví mě, ale je to opravdu jen nepatrné množství, z větší části mě otravují. U mě osobně mají jen ten účinek, že omezím sledování danné televice (např. Nova, Prima), přestávám poslouchat danné rozhlasové stanice,kupovat časopisy10,93 %0,93 %  
sračka jedna vedle druhé ...10,93 %0,93 %  
najdou se i zábavné, originální a přesvědčivé, ale je jich jak šafránu.10,93 %0,93 %  

Graf

4. Znám pojem guerilla marketing:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5450,47 %50,47 %  
ne5349,53 %49,53 %  

Graf

5. Guerilla marketing dle mého názoru znamená (možno vybrat z více odpovědí):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
netradiční marketing5955,14 %55,14 %  
marketing založený na kreativní myšlence4743,93 %43,93 %  
marketing s nízkými náklady3532,71 %32,71 %  
nevím2927,1 %27,1 %  
agresivní marketing1614,95 %14,95 %  
neetický marketing87,48 %7,48 %  
vim, Mrs. Hesková naučila :)10,93 %0,93 %  
zhovadily marketing10,93 %0,93 %  
velmi manipulativní bourající znatelnou hranici mezi marketingem a nekomerční realitou10,93 %0,93 %  

Graf

6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
virální marketing5551,4 %51,4 %  
žádný z uvedených4743,93 %43,93 %  
ambush marketing2624,3 %24,3 %  
buzz marketing2624,3 %24,3 %  
ambient marketing1514,02 %14,02 %  
experiential marketing1211,21 %11,21 %  
wild posting1110,28 %10,28 %  
tissue-packing marketing109,35 %9,35 %  
astroturfing76,54 %6,54 %  
mosquito marketing76,54 %6,54 %  
presence marketing65,61 %5,61 %  
presume marketing65,61 %5,61 %  

Graf

7. Občanské sdružení Fórum dárců přišlo s kampaní, ve které se snažilo upozornit na podvodné sbírky. Členové sdružení uspořádali „charitativní sbírku“, kdy za 20 Kč prodávali zavřené krabičky, po jejich otevření v nich dárci našli přilepenou dvacetikorunu a vzkaz: „Tentokrát vám vaše peníze vracíme, ale příště si raději dobře rozmyslete, komu pomáháte, a vyberte si bezpečně na www.darujspravne.cz.“ Zaznamenali jste tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10093,46 %93,46 %  
ano76,54 %6,54 %  

Graf

8. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí se mi9588,79 %88,79 %  
nevím1110,28 %10,28 %  
nelíbí se mi10,93 %0,93 %  

Graf

9. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originální9386,92 %86,92 %  
vtipnou4340,19 %40,19 %  
etickou3936,45 %36,45 %  
nezajímavou21,87 %1,87 %  
nudnou21,87 %1,87 %  
edukační10,93 %0,93 %  
velice chytrou10,93 %0,93 %  
apelující na nevědomost některých lidí10,93 %0,93 %  
Když jsem ji nezaregistroval, tak nemohu hodnotit!!!10,93 %0,93 %  
k zamyšlení10,93 %0,93 %  
rozhodně k zamyšlení pro lidi, co krabičkou koupili (i jejich známé, kterým to určitě řekli)10,93 %0,93 %  
nevím10,93 %0,93 %  
naučné10,93 %0,93 %  

Graf

10. Společnost Jägermeister propagovala svoji značku a výrobek tak, že si nechala vyrobit obří desetitunovou ledovou kouli, do které umístila svoji láhev. Tuto kouli poté umístila do bývalého vojenského prostoru a nechala média, aby se postarala o „senzaci“ – kde se koule vzala, zda se jedná o radioaktivní materiál, apod. Kampaň byla odhalena až po odstřelení koule. Zaznamenali jste tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7267,29 %67,29 %  
ano3532,71 %32,71 %  

Graf

11. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí se mi6661,68 %61,68 %  
nevím2321,5 %21,5 %  
nelíbí se mi1816,82 %16,82 %  

Graf

12. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originální7368,22 %68,22 %  
vtipnou4138,32 %38,32 %  
neetickou1211,21 %11,21 %  
nezajímavou98,41 %8,41 %  
etickou54,67 %4,67 %  
nudnou43,74 %3,74 %  
finančně nákladnou a neetickou10,93 %0,93 %  
až příliš "senzacechtivou"10,93 %0,93 %  
zvlastni10,93 %0,93 %  
zbytečnou10,93 %0,93 %  
kampaň jsem nezaznamenala, ale podle popisu zde je neetická10,93 %0,93 %  
nevím10,93 %0,93 %  
zajímavá10,93 %0,93 %  
zajímavé10,93 %0,93 %  

Graf

13. Agentura ViralBrothers se specializuje na výrobu vtipných virálních videí, která jsou založena na parodii zakotvených stereotypů, jež jsou spojeny s určitou skupinou. Jedno z prvních s názvem „Debilní kecy holek“ bylo vytvořeno na propagaci webu namaturezalezi.cz. Zaznamenali jste toto video?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8983,18 %83,18 %  
ne1816,82 %16,82 %  

Graf

14. Jaký je Váš názor na toto video?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí se mi7469,16 %69,16 %  
nevím1917,76 %17,76 %  
nelíbí se mi1413,08 %13,08 %  

Graf

15. Video považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipné7570,09 %70,09 %  
originální3734,58 %34,58 %  
nudné1110,28 %10,28 %  
nezajímavé109,35 %9,35 %  
neetické65,61 %5,61 %  
nevím43,74 %3,74 %  
etické43,74 %3,74 %  
každej zná10,93 %0,93 %  
chce být trochu vtipnější než doopravdy je...10,93 %0,93 %  
nevidel jsem10,93 %0,93 %  
neviděla jsem10,93 %0,93 %  
nevím, neznám10,93 %0,93 %  
alarmující10,93 %0,93 %  
ale i trapné10,93 %0,93 %  
s odpuštěním mi přijde tento druh videí trapný10,93 %0,93 %  
Z počátku vtipné a velice trefné. Ale s narůstajícím počtem videí, to celé ztratilo své kouzlo a některá videa už hraničí spíše s trapností (psí řeč, kecy v koupelně,...). V důsledku tak už nemám důvod se dívat na nové příspěvky, natož je sdílet.10,93 %0,93 %  
trapné, je to spíš parodie na ženy, nevidím spojitost s maturitami.10,93 %0,93 %  

Graf

16. Agentura Loosers vytvořila guerillovou kampaň na propagaci webu bezpecnedomeny.cz. Aby poukázala na důležitost internetového zabezpečení a jednoduchost krádeže osobních dat, natočila několik pikantních videí a fotek pomocí dvojníků slavných osobností (např. Leoše Mareše, Diany Kobzanové, apod.). Tato videa a fotky zveřejnila do médií a bulváru, aby dokázala, že ukrást identitu je velice snadné. Zaznamenali jste tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9790,65 %90,65 %  
ano109,35 %9,35 %  

Graf

17. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4542,06 %42,06 %  
líbí se mi4542,06 %42,06 %  
nelíbí se mi1715,89 %15,89 %  

Graf

18. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originální6056,07 %56,07 %  
neetickou2927,1 %27,1 %  
nezajímavou109,35 %9,35 %  
vtipnou98,41 %8,41 %  
nevim43,74 %3,74 %  
nudnou43,74 %3,74 %  
etickou32,8 %2,8 %  
nevím, musel bych vidět10,93 %0,93 %  
netusím10,93 %0,93 %  
neviděla jsem10,93 %0,93 %  
poutavou10,93 %0,93 %  
Když jsem ji nezaregistroval, tak nemohu hodnotit!!!10,93 %0,93 %  
nevím, neznám10,93 %0,93 %  
neznaznamena jsem tuto kampaň, ale je to k zamyšlení10,93 %0,93 %  
nedokážu zhodnotit, neviděl jsem10,93 %0,93 %  
kampaň jsem nezaznamenal, v případě, že by nebylo jasno, že na fotkách jsou dvojníci, považoval bych ji za neetickou.10,93 %0,93 %  

Graf

19. Na podporu projektu Praha město literatury byla vytvořena guerillová kampaň, jejímž cílem bylo dostat literaturu blíže pražské veřejnosti. V Praze tak lidé mohli potkávat v metru herce, kteří předčítali známé knihy, do speciálních ptačích budek a košů po celé Praze byly instalovány audioknihy, na chodníky v pražských parcích byly nastříkány úryvky ze známých děl, k některým pražským sochám byly připevněny knihy a na facebookové stránce projektu mohli lidé přidávat vlastní básně a soutěžit tak o jejich zveřejnění v literárním časopise a billboardech. Zaznamenali jste tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9386,92 %86,92 %  
ano1413,08 %13,08 %  

Graf

20. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí se mi8680,37 %80,37 %  
nevím1614,95 %14,95 %  
nelíbí se mi54,67 %4,67 %  

Graf

21. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originální9386,92 %86,92 %  
etickou3229,91 %29,91 %  
vtipnou2018,69 %18,69 %  
nezajímavou76,54 %6,54 %  
nudnou32,8 %2,8 %  
nevím21,87 %1,87 %  
dokonalost!10,93 %0,93 %  
zbytečně drahé na to jaký to mohlo mít dopad10,93 %0,93 %  
neetickou10,93 %0,93 %  
neutrální10,93 %0,93 %  
prospěšnou10,93 %0,93 %  
Když jsem ji nezaregistroval, tak nemohu hodnotit!!!10,93 %0,93 %  
kulturně povzbuzující, čtu dost a četl bych ještě víc.10,93 %0,93 %  

Graf

22. Seřaďte vzestupně, prosím, uvedené kampaně, podle toho jak Vás zaujaly a jak se Vám líbily (1 – nejlepší, 5 – nejhorší):

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Fórum dárců1.8791.153
Jägermeister3.2151.758
ViralBrothers2.9351.65
Dvojníci4.3180.815
Praha město literatury2.6541.46

Graf

23. Vybavujete si vy sami nějakou guerillovou kampaň? (může být i zahraniční)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 25, anootázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8074,77 %74,77 %  
ano2725,23 %25,23 %  

Graf

24. V případě, že jste v předchozí otázce uvedly ano, stručně popište, prosím, o jakou guerillovou kampaň se jedná. Pokud si vzpomenete, uveďte i společnost či výrobek/službu propagace.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

3M nerozbitné sklo. Společnost umístila do venkovního billboardu 1 milion USD uzavřených mezi skleněné desky. Když by se někomu podařilo billboard rozbít, mohl si peníze nechat.

BMW/AUDI Checkmate billboard, DHL is faster, Dani Alves eating banana, Carlsberg best friend test, Milka human chain for free chocolate, WestJet christmas miracle,

Heineken

Heineken, Dove, Cola, Pepsi...

Ikea - jejich "pracovník" si založil profil na FB a přidával fotky s nábytkem z Ikei, ten kdo se jako první označil na nábytek, získal ten kus na kterém byl označen.

Jakási kampaň na horor (bylo jich snad i více), kdy strašili lidi ve výtahu nebo na ulici, což mi přišlo minimálně hloupé, kór když např. ve výtahu byla těhotná žena nebo starý člověk, vůbec to nemuselo dopadnout dobře. Opravdu nedomyšlené a nebezpečné.

je jich příliš mnoho ...

Jimmy Kimmel a twerking -> virální

Kampaň Save the Children, kdy se tato organizace rozhodla natočit video (informovanost,...). Aktérům (modelkám a modelům) řekli, že se jedná o komerční reklamu, kde je potřeba být hodně sexy (mluvit sexy, tvářit se sexy,...) při všech textech, které jim dají přečíst. Nejprve to byly klasické fráze, které se v reklamách vyskytují, později přešli ke statistikám o úmrtích,... To se nikomu (logicky) sexy přečíst nepodařilo (a ani nechtělo). Reakce všech účinkujících jsou velmi zajímavé.

Kleenex, USA, uživatel soc. sítě FB napsal příspěvek o tom, že má rýmu, Kleenex pomocí přátel zjistil adresu a doručil mu záchranný balíček s kapesníky, kapkami do nosu apod.

kofola - vánoční přání

Nebuďte líní, třiďte odpad; Přemluv bábu; Létající lidé

Nevím, někde v NY nechávali na zemi peněženky a při jejich zvednutí se ukázalo, že je to reklama na banku...

Nevzpomenu si na název značky, ale pointa byla v tom, že lidé si sedli na sedačku na autobusové zastávce a místo reklamního panelu na boční straně konstrukce zastávky se objevila jejich váha. Mám pocit, že kampaň se nesla v duchu zdravé výživy...

nike - botičky

o2 věšeli parohy na vodafone, nebo obráceně, už nevím je to dávno.

Plzeň - virální aplikace na fb

Supervaclav

Škoda yetti, a o2 internet - modrý panacci po meste

televizní kanál TNT v Belgii sehrál drama na náměstí, video se stalo virálním

trička na dělnících - měl jsem se učit líp

vánoční přání - kofola

vodafone

Vodafone - parohy

Vodafone, sobí parůžky. Reklama na mobilního operátora a jeho služby.

VUT - virální video

Zavázané tkaničky

25. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5450,47 %50,47 %  
muž5349,53 %49,53 %  

Graf

26. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 – 357570,09 %70,09 %  
36 – 452220,56 %20,56 %  
15 – 1954,67 %4,67 %  
46 - 5943,74 %3,74 %  
60 a více10,93 %0,93 %  

Graf

27. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5450,47 %50,47 %  
středoškolské s maturitou4542,06 %42,06 %  
středoškolské bez maturity54,67 %4,67 %  
základní32,8 %2,8 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Znám pojem guerilla marketing:

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi experiential marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ambush marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi buzz marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ambient marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi wild posting na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 5. Guerilla marketing dle mého názoru znamená (možno vybrat z více odpovědí):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný z uvedených na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):

5. Guerilla marketing dle mého názoru znamená (možno vybrat z více odpovědí):

  • odpověď netradiční marketing:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ambient marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi buzz marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):

6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):

  • odpověď virální marketing:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ambient marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi buzz marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):

11. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

  • odpověď líbí se mi:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jägermeister=1 na otázku 22. Seřaďte vzestupně, prosím, uvedené kampaně, podle toho jak Vás zaujaly a jak se Vám líbily (1 – nejlepší, 5 – nejhorší):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipnou na otázku 12. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 – 45 na otázku 26. Věk

18. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

  • odpověď originální:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi líbí se mi na otázku 17. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

22. Seřaďte vzestupně, prosím, uvedené kampaně, podle toho jak Vás zaujaly a jak se Vám líbily (1 – nejlepší, 5 – nejhorší):

  • odpověď Dvojníci=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 – 45 na otázku 26. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Klasická reklama v médiích se mi:

2. Vadí mi množství používané reklamy:

3. Reklamu v médiích považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

4. Znám pojem guerilla marketing:

5. Guerilla marketing dle mého názoru znamená (možno vybrat z více odpovědí):

6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):

7. Občanské sdružení Fórum dárců přišlo s kampaní, ve které se snažilo upozornit na podvodné sbírky. Členové sdružení uspořádali „charitativní sbírku“, kdy za 20 Kč prodávali zavřené krabičky, po jejich otevření v nich dárci našli přilepenou dvacetikorunu a vzkaz: „Tentokrát vám vaše peníze vracíme, ale příště si raději dobře rozmyslete, komu pomáháte, a vyberte si bezpečně na www.darujspravne.cz.“ Zaznamenali jste tuto kampaň?

8. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

9. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

10. Společnost Jägermeister propagovala svoji značku a výrobek tak, že si nechala vyrobit obří desetitunovou ledovou kouli, do které umístila svoji láhev. Tuto kouli poté umístila do bývalého vojenského prostoru a nechala média, aby se postarala o „senzaci“ – kde se koule vzala, zda se jedná o radioaktivní materiál, apod. Kampaň byla odhalena až po odstřelení koule. Zaznamenali jste tuto kampaň?

11. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

12. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

13. Agentura ViralBrothers se specializuje na výrobu vtipných virálních videí, která jsou založena na parodii zakotvených stereotypů, jež jsou spojeny s určitou skupinou. Jedno z prvních s názvem „Debilní kecy holek“ bylo vytvořeno na propagaci webu namaturezalezi.cz. Zaznamenali jste toto video?

14. Jaký je Váš názor na toto video?

15. Video považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

16. Agentura Loosers vytvořila guerillovou kampaň na propagaci webu bezpecnedomeny.cz. Aby poukázala na důležitost internetového zabezpečení a jednoduchost krádeže osobních dat, natočila několik pikantních videí a fotek pomocí dvojníků slavných osobností (např. Leoše Mareše, Diany Kobzanové, apod.). Tato videa a fotky zveřejnila do médií a bulváru, aby dokázala, že ukrást identitu je velice snadné. Zaznamenali jste tuto kampaň?

17. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

18. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

19. Na podporu projektu Praha město literatury byla vytvořena guerillová kampaň, jejímž cílem bylo dostat literaturu blíže pražské veřejnosti. V Praze tak lidé mohli potkávat v metru herce, kteří předčítali známé knihy, do speciálních ptačích budek a košů po celé Praze byly instalovány audioknihy, na chodníky v pražských parcích byly nastříkány úryvky ze známých děl, k některým pražským sochám byly připevněny knihy a na facebookové stránce projektu mohli lidé přidávat vlastní básně a soutěžit tak o jejich zveřejnění v literárním časopise a billboardech. Zaznamenali jste tuto kampaň?

20. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

21. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

22. Seřaďte vzestupně, prosím, uvedené kampaně, podle toho jak Vás zaujaly a jak se Vám líbily (1 – nejlepší, 5 – nejhorší):

23. Vybavujete si vy sami nějakou guerillovou kampaň? (může být i zahraniční)

25. Pohlaví

26. Věk

27. Nejvyšší dosažené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Klasická reklama v médiích se mi:

2. Vadí mi množství používané reklamy:

3. Reklamu v médiích považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

4. Znám pojem guerilla marketing:

5. Guerilla marketing dle mého názoru znamená (možno vybrat z více odpovědí):

6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):

7. Občanské sdružení Fórum dárců přišlo s kampaní, ve které se snažilo upozornit na podvodné sbírky. Členové sdružení uspořádali „charitativní sbírku“, kdy za 20 Kč prodávali zavřené krabičky, po jejich otevření v nich dárci našli přilepenou dvacetikorunu a vzkaz: „Tentokrát vám vaše peníze vracíme, ale příště si raději dobře rozmyslete, komu pomáháte, a vyberte si bezpečně na www.darujspravne.cz.“ Zaznamenali jste tuto kampaň?

8. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

9. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

10. Společnost Jägermeister propagovala svoji značku a výrobek tak, že si nechala vyrobit obří desetitunovou ledovou kouli, do které umístila svoji láhev. Tuto kouli poté umístila do bývalého vojenského prostoru a nechala média, aby se postarala o „senzaci“ – kde se koule vzala, zda se jedná o radioaktivní materiál, apod. Kampaň byla odhalena až po odstřelení koule. Zaznamenali jste tuto kampaň?

11. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

12. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

13. Agentura ViralBrothers se specializuje na výrobu vtipných virálních videí, která jsou založena na parodii zakotvených stereotypů, jež jsou spojeny s určitou skupinou. Jedno z prvních s názvem „Debilní kecy holek“ bylo vytvořeno na propagaci webu namaturezalezi.cz. Zaznamenali jste toto video?

14. Jaký je Váš názor na toto video?

15. Video považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

16. Agentura Loosers vytvořila guerillovou kampaň na propagaci webu bezpecnedomeny.cz. Aby poukázala na důležitost internetového zabezpečení a jednoduchost krádeže osobních dat, natočila několik pikantních videí a fotek pomocí dvojníků slavných osobností (např. Leoše Mareše, Diany Kobzanové, apod.). Tato videa a fotky zveřejnila do médií a bulváru, aby dokázala, že ukrást identitu je velice snadné. Zaznamenali jste tuto kampaň?

17. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

18. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

19. Na podporu projektu Praha město literatury byla vytvořena guerillová kampaň, jejímž cílem bylo dostat literaturu blíže pražské veřejnosti. V Praze tak lidé mohli potkávat v metru herce, kteří předčítali známé knihy, do speciálních ptačích budek a košů po celé Praze byly instalovány audioknihy, na chodníky v pražských parcích byly nastříkány úryvky ze známých děl, k některým pražským sochám byly připevněny knihy a na facebookové stránce projektu mohli lidé přidávat vlastní básně a soutěžit tak o jejich zveřejnění v literárním časopise a billboardech. Zaznamenali jste tuto kampaň?

20. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?

21. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):

22. Seřaďte vzestupně, prosím, uvedené kampaně, podle toho jak Vás zaujaly a jak se Vám líbily (1 – nejlepší, 5 – nejhorší):

23. Vybavujete si vy sami nějakou guerillovou kampaň? (může být i zahraniční)

25. Pohlaví

26. Věk

27. Nejvyšší dosažené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Koktová, S.Guerilla marketing (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://40527.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.