Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a chtěla bych vás poprosit o vyplnění anonymního dotazníku, jehož účelem je zjistit povědomí veřejnosti o guerilla marketingu. Vaše odpovědi pro mě budou velkým přínosem při zpracování diplomové práce. Dotazník je určen všem respondentům.
Předem děkuji za Váš čas i ochotu
Odpovědi respondentů
1. Klasická reklama v médiích se mi:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nelíbí
78
72,9 %
72,9 %
určitě nelíbí
15
14,02 %
14,02 %
spíše líbí
13
12,15 %
12,15 %
určitě líbí
1
0,93 %
0,93 %
2. Vadí mi množství používané reklamy:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
96
89,72 %
89,72 %
nevím
7
6,54 %
6,54 %
ne
4
3,74 %
3,74 %
3. Reklamu v médiích považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
všudypřítomnou
70
65,42 %
65,42 %
nezajímavou
53
49,53 %
49,53 %
nudnou
49
45,79 %
45,79 %
kýčovitou
45
42,06 %
42,06 %
zábavnou
10
9,35 %
9,35 %
originální
6
5,61 %
5,61 %
přesvědčivou
2
1,87 %
1,87 %
obtěžující
2
1,87 %
1,87 %
ako kedy láska:-*
1
0,93 %
0,93 %
až na pár vtipných výjimek je to tragédie
1
0,93 %
0,93 %
reklama me obtezuje
1
0,93 %
0,93 %
mrtvou
1
0,93 %
0,93 %
pár reklam je vtipných a pobaví mě, ale je to opravdu jen nepatrné množství, z větší části mě otravují. U mě osobně mají jen ten účinek, že omezím sledování danné televice (např. Nova, Prima), přestávám poslouchat danné rozhlasové stanice,kupovat časopisy
1
0,93 %
0,93 %
sračka jedna vedle druhé ...
1
0,93 %
0,93 %
najdou se i zábavné, originální a přesvědčivé, ale je jich jak šafránu.
1
0,93 %
0,93 %
4. Znám pojem guerilla marketing:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
54
50,47 %
50,47 %
ne
53
49,53 %
49,53 %
5. Guerilla marketing dle mého názoru znamená (možno vybrat z více odpovědí):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
netradiční marketing
59
55,14 %
55,14 %
marketing založený na kreativní myšlence
47
43,93 %
43,93 %
marketing s nízkými náklady
35
32,71 %
32,71 %
nevím
29
27,1 %
27,1 %
agresivní marketing
16
14,95 %
14,95 %
neetický marketing
8
7,48 %
7,48 %
vim, Mrs. Hesková naučila :)
1
0,93 %
0,93 %
zhovadily marketing
1
0,93 %
0,93 %
velmi manipulativní bourající znatelnou hranici mezi marketingem a nekomerční realitou
1
0,93 %
0,93 %
6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
virální marketing
55
51,4 %
51,4 %
žádný z uvedených
47
43,93 %
43,93 %
ambush marketing
26
24,3 %
24,3 %
buzz marketing
26
24,3 %
24,3 %
ambient marketing
15
14,02 %
14,02 %
experiential marketing
12
11,21 %
11,21 %
wild posting
11
10,28 %
10,28 %
tissue-packing marketing
10
9,35 %
9,35 %
astroturfing
7
6,54 %
6,54 %
mosquito marketing
7
6,54 %
6,54 %
presence marketing
6
5,61 %
5,61 %
presume marketing
6
5,61 %
5,61 %
7. Občanské sdružení Fórum dárců přišlo s kampaní, ve které se snažilo upozornit na podvodné sbírky. Členové sdružení uspořádali „charitativní sbírku“, kdy za 20 Kč prodávali zavřené krabičky, po jejich otevření v nich dárci našli přilepenou dvacetikorunu a vzkaz: „Tentokrát vám vaše peníze vracíme, ale příště si raději dobře rozmyslete, komu pomáháte, a vyberte si bezpečně na www.darujspravne.cz.“ Zaznamenali jste tuto kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
100
93,46 %
93,46 %
ano
7
6,54 %
6,54 %
8. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
líbí se mi
95
88,79 %
88,79 %
nevím
11
10,28 %
10,28 %
nelíbí se mi
1
0,93 %
0,93 %
9. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
originální
93
86,92 %
86,92 %
vtipnou
43
40,19 %
40,19 %
etickou
39
36,45 %
36,45 %
nezajímavou
2
1,87 %
1,87 %
nudnou
2
1,87 %
1,87 %
edukační
1
0,93 %
0,93 %
velice chytrou
1
0,93 %
0,93 %
apelující na nevědomost některých lidí
1
0,93 %
0,93 %
Když jsem ji nezaregistroval, tak nemohu hodnotit!!!
1
0,93 %
0,93 %
k zamyšlení
1
0,93 %
0,93 %
rozhodně k zamyšlení pro lidi, co krabičkou koupili (i jejich známé, kterým to určitě řekli)
1
0,93 %
0,93 %
nevím
1
0,93 %
0,93 %
naučné
1
0,93 %
0,93 %
10. Společnost Jägermeister propagovala svoji značku a výrobek tak, že si nechala vyrobit obří desetitunovou ledovou kouli, do které umístila svoji láhev. Tuto kouli poté umístila do bývalého vojenského prostoru a nechala média, aby se postarala o „senzaci“ – kde se koule vzala, zda se jedná o radioaktivní materiál, apod. Kampaň byla odhalena až po odstřelení koule. Zaznamenali jste tuto kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
72
67,29 %
67,29 %
ano
35
32,71 %
32,71 %
11. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
líbí se mi
66
61,68 %
61,68 %
nevím
23
21,5 %
21,5 %
nelíbí se mi
18
16,82 %
16,82 %
12. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
originální
73
68,22 %
68,22 %
vtipnou
41
38,32 %
38,32 %
neetickou
12
11,21 %
11,21 %
nezajímavou
9
8,41 %
8,41 %
etickou
5
4,67 %
4,67 %
nudnou
4
3,74 %
3,74 %
finančně nákladnou a neetickou
1
0,93 %
0,93 %
až příliš "senzacechtivou"
1
0,93 %
0,93 %
zvlastni
1
0,93 %
0,93 %
zbytečnou
1
0,93 %
0,93 %
kampaň jsem nezaznamenala, ale podle popisu zde je neetická
1
0,93 %
0,93 %
nevím
1
0,93 %
0,93 %
zajímavá
1
0,93 %
0,93 %
zajímavé
1
0,93 %
0,93 %
13. Agentura ViralBrothers se specializuje na výrobu vtipných virálních videí, která jsou založena na parodii zakotvených stereotypů, jež jsou spojeny s určitou skupinou. Jedno z prvních s názvem „Debilní kecy holek“ bylo vytvořeno na propagaci webu namaturezalezi.cz. Zaznamenali jste toto video?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
89
83,18 %
83,18 %
ne
18
16,82 %
16,82 %
14. Jaký je Váš názor na toto video?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
líbí se mi
74
69,16 %
69,16 %
nevím
19
17,76 %
17,76 %
nelíbí se mi
14
13,08 %
13,08 %
15. Video považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vtipné
75
70,09 %
70,09 %
originální
37
34,58 %
34,58 %
nudné
11
10,28 %
10,28 %
nezajímavé
10
9,35 %
9,35 %
neetické
6
5,61 %
5,61 %
nevím
4
3,74 %
3,74 %
etické
4
3,74 %
3,74 %
každej zná
1
0,93 %
0,93 %
chce být trochu vtipnější než doopravdy je...
1
0,93 %
0,93 %
nevidel jsem
1
0,93 %
0,93 %
neviděla jsem
1
0,93 %
0,93 %
nevím, neznám
1
0,93 %
0,93 %
alarmující
1
0,93 %
0,93 %
ale i trapné
1
0,93 %
0,93 %
s odpuštěním mi přijde tento druh videí trapný
1
0,93 %
0,93 %
Z počátku vtipné a velice trefné. Ale s narůstajícím počtem videí, to celé ztratilo své kouzlo a některá videa už hraničí spíše s trapností (psí řeč, kecy v koupelně,...). V důsledku tak už nemám důvod se dívat na nové příspěvky, natož je sdílet.
1
0,93 %
0,93 %
trapné, je to spíš parodie na ženy, nevidím spojitost s maturitami.
1
0,93 %
0,93 %
16. Agentura Loosers vytvořila guerillovou kampaň na propagaci webu bezpecnedomeny.cz. Aby poukázala na důležitost internetového zabezpečení a jednoduchost krádeže osobních dat, natočila několik pikantních videí a fotek pomocí dvojníků slavných osobností (např. Leoše Mareše, Diany Kobzanové, apod.). Tato videa a fotky zveřejnila do médií a bulváru, aby dokázala, že ukrást identitu je velice snadné. Zaznamenali jste tuto kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
97
90,65 %
90,65 %
ano
10
9,35 %
9,35 %
17. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
45
42,06 %
42,06 %
líbí se mi
45
42,06 %
42,06 %
nelíbí se mi
17
15,89 %
15,89 %
18. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
originální
60
56,07 %
56,07 %
neetickou
29
27,1 %
27,1 %
nezajímavou
10
9,35 %
9,35 %
vtipnou
9
8,41 %
8,41 %
nevim
4
3,74 %
3,74 %
nudnou
4
3,74 %
3,74 %
etickou
3
2,8 %
2,8 %
nevím, musel bych vidět
1
0,93 %
0,93 %
netusím
1
0,93 %
0,93 %
neviděla jsem
1
0,93 %
0,93 %
poutavou
1
0,93 %
0,93 %
Když jsem ji nezaregistroval, tak nemohu hodnotit!!!
1
0,93 %
0,93 %
nevím, neznám
1
0,93 %
0,93 %
neznaznamena jsem tuto kampaň, ale je to k zamyšlení
1
0,93 %
0,93 %
nedokážu zhodnotit, neviděl jsem
1
0,93 %
0,93 %
kampaň jsem nezaznamenal, v případě, že by nebylo jasno, že na fotkách jsou dvojníci, považoval bych ji za neetickou.
1
0,93 %
0,93 %
19. Na podporu projektu Praha město literatury byla vytvořena guerillová kampaň, jejímž cílem bylo dostat literaturu blíže pražské veřejnosti. V Praze tak lidé mohli potkávat v metru herce, kteří předčítali známé knihy, do speciálních ptačích budek a košů po celé Praze byly instalovány audioknihy, na chodníky v pražských parcích byly nastříkány úryvky ze známých děl, k některým pražským sochám byly připevněny knihy a na facebookové stránce projektu mohli lidé přidávat vlastní básně a soutěžit tak o jejich zveřejnění v literárním časopise a billboardech. Zaznamenali jste tuto kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
93
86,92 %
86,92 %
ano
14
13,08 %
13,08 %
20. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
líbí se mi
86
80,37 %
80,37 %
nevím
16
14,95 %
14,95 %
nelíbí se mi
5
4,67 %
4,67 %
21. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
originální
93
86,92 %
86,92 %
etickou
32
29,91 %
29,91 %
vtipnou
20
18,69 %
18,69 %
nezajímavou
7
6,54 %
6,54 %
nudnou
3
2,8 %
2,8 %
nevím
2
1,87 %
1,87 %
dokonalost!
1
0,93 %
0,93 %
zbytečně drahé na to jaký to mohlo mít dopad
1
0,93 %
0,93 %
neetickou
1
0,93 %
0,93 %
neutrální
1
0,93 %
0,93 %
prospěšnou
1
0,93 %
0,93 %
Když jsem ji nezaregistroval, tak nemohu hodnotit!!!
1
0,93 %
0,93 %
kulturně povzbuzující, čtu dost a četl bych ještě víc.
1
0,93 %
0,93 %
22. Seřaďte vzestupně, prosím, uvedené kampaně, podle toho jak Vás zaujaly a jak se Vám líbily (1 – nejlepší, 5 – nejhorší):
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Fórum dárců
1.879
1.153
Jägermeister
3.215
1.758
ViralBrothers
2.935
1.65
Dvojníci
4.318
0.815
Praha město literatury
2.654
1.46
23. Vybavujete si vy sami nějakou guerillovou kampaň? (může být i zahraniční)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 25, ano → otázka č. 24].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
80
74,77 %
74,77 %
ano
27
25,23 %
25,23 %
24. V případě, že jste v předchozí otázce uvedly ano, stručně popište, prosím, o jakou guerillovou kampaň se jedná. Pokud si vzpomenete, uveďte i společnost či výrobek/službu propagace.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
3M nerozbitné sklo. Společnost umístila do venkovního billboardu 1 milion USD uzavřených mezi skleněné desky. Když by se někomu podařilo billboard rozbít, mohl si peníze nechat.
BMW/AUDI Checkmate billboard, DHL is faster, Dani Alves eating banana, Carlsberg best friend test, Milka human chain for free chocolate, WestJet christmas miracle,
Heineken
Heineken, Dove, Cola, Pepsi...
Ikea - jejich "pracovník" si založil profil na FB a přidával fotky s nábytkem z Ikei, ten kdo se jako první označil na nábytek, získal ten kus na kterém byl označen.
Jakási kampaň na horor (bylo jich snad i více), kdy strašili lidi ve výtahu nebo na ulici, což mi přišlo minimálně hloupé, kór když např. ve výtahu byla těhotná žena nebo starý člověk, vůbec to nemuselo dopadnout dobře. Opravdu nedomyšlené a nebezpečné.
je jich příliš mnoho ...
Jimmy Kimmel a twerking -> virální
Kampaň Save the Children, kdy se tato organizace rozhodla natočit video (informovanost,...). Aktérům (modelkám a modelům) řekli, že se jedná o komerční reklamu, kde je potřeba být hodně sexy (mluvit sexy, tvářit se sexy,...) při všech textech, které jim dají přečíst. Nejprve to byly klasické fráze, které se v reklamách vyskytují, později přešli ke statistikám o úmrtích,... To se nikomu (logicky) sexy přečíst nepodařilo (a ani nechtělo). Reakce všech účinkujících jsou velmi zajímavé.
Kleenex, USA, uživatel soc. sítě FB napsal příspěvek o tom, že má rýmu, Kleenex pomocí přátel zjistil adresu a doručil mu záchranný balíček s kapesníky, kapkami do nosu apod.
kofola - vánoční přání
Nebuďte líní, třiďte odpad; Přemluv bábu; Létající lidé
Nevím, někde v NY nechávali na zemi peněženky a při jejich zvednutí se ukázalo, že je to reklama na banku...
Nevzpomenu si na název značky, ale pointa byla v tom, že lidé si sedli na sedačku na autobusové zastávce a místo reklamního panelu na boční straně konstrukce zastávky se objevila jejich váha. Mám pocit, že kampaň se nesla v duchu zdravé výživy...
nike - botičky
o2 věšeli parohy na vodafone, nebo obráceně, už nevím je to dávno.
Plzeň - virální aplikace na fb
Supervaclav
Škoda yetti, a o2 internet - modrý panacci po meste
televizní kanál TNT v Belgii sehrál drama na náměstí, video se stalo virálním
trička na dělnících - měl jsem se učit líp
vánoční přání - kofola
vodafone
Vodafone - parohy
Vodafone, sobí parůžky. Reklama na mobilního operátora a jeho služby.
VUT - virální video
Zavázané tkaničky
25. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
54
50,47 %
50,47 %
muž
53
49,53 %
49,53 %
26. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 – 35
75
70,09 %
70,09 %
36 – 45
22
20,56 %
20,56 %
15 – 19
5
4,67 %
4,67 %
46 - 59
4
3,74 %
3,74 %
60 a více
1
0,93 %
0,93 %
27. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
54
50,47 %
50,47 %
středoškolské s maturitou
45
42,06 %
42,06 %
středoškolské bez maturity
5
4,67 %
4,67 %
základní
3
2,8 %
2,8 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi experiential marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ambush marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi buzz marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ambient marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi wild posting na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
odpověď ne:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 5. Guerilla marketing dle mého názoru znamená (možno vybrat z více odpovědí):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný z uvedených na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
5. Guerilla marketing dle mého názoru znamená (možno vybrat z více odpovědí):
odpověď netradiční marketing:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ambient marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi buzz marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
odpověď virální marketing:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ambient marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi buzz marketing na otázku 6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
11. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
odpověď líbí se mi:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jägermeister=1 na otázku 22. Seřaďte vzestupně, prosím, uvedené kampaně, podle toho jak Vás zaujaly a jak se Vám líbily (1 – nejlepší, 5 – nejhorší):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipnou na otázku 12. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 – 45 na otázku 26. Věk
18. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
odpověď originální:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi líbí se mi na otázku 17. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
22. Seřaďte vzestupně, prosím, uvedené kampaně, podle toho jak Vás zaujaly a jak se Vám líbily (1 – nejlepší, 5 – nejhorší):
odpověď Dvojníci=5:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 – 45 na otázku 26. Věk
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Klasická reklama v médiích se mi:
2. Vadí mi množství používané reklamy:
3. Reklamu v médiích považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
4. Znám pojem guerilla marketing:
5. Guerilla marketing dle mého názoru znamená (možno vybrat z více odpovědí):
6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
7. Občanské sdružení Fórum dárců přišlo s kampaní, ve které se snažilo upozornit na podvodné sbírky. Členové sdružení uspořádali „charitativní sbírku“, kdy za 20 Kč prodávali zavřené krabičky, po jejich otevření v nich dárci našli přilepenou dvacetikorunu a vzkaz: „Tentokrát vám vaše peníze vracíme, ale příště si raději dobře rozmyslete, komu pomáháte, a vyberte si bezpečně na www.darujspravne.cz.“ Zaznamenali jste tuto kampaň?
8. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
9. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
10. Společnost Jägermeister propagovala svoji značku a výrobek tak, že si nechala vyrobit obří desetitunovou ledovou kouli, do které umístila svoji láhev. Tuto kouli poté umístila do bývalého vojenského prostoru a nechala média, aby se postarala o „senzaci“ – kde se koule vzala, zda se jedná o radioaktivní materiál, apod. Kampaň byla odhalena až po odstřelení koule. Zaznamenali jste tuto kampaň?
11. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
12. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
13. Agentura ViralBrothers se specializuje na výrobu vtipných virálních videí, která jsou založena na parodii zakotvených stereotypů, jež jsou spojeny s určitou skupinou. Jedno z prvních s názvem „Debilní kecy holek“ bylo vytvořeno na propagaci webu namaturezalezi.cz. Zaznamenali jste toto video?
14. Jaký je Váš názor na toto video?
15. Video považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
16. Agentura Loosers vytvořila guerillovou kampaň na propagaci webu bezpecnedomeny.cz. Aby poukázala na důležitost internetového zabezpečení a jednoduchost krádeže osobních dat, natočila několik pikantních videí a fotek pomocí dvojníků slavných osobností (např. Leoše Mareše, Diany Kobzanové, apod.). Tato videa a fotky zveřejnila do médií a bulváru, aby dokázala, že ukrást identitu je velice snadné. Zaznamenali jste tuto kampaň?
17. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
18. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
19. Na podporu projektu Praha město literatury byla vytvořena guerillová kampaň, jejímž cílem bylo dostat literaturu blíže pražské veřejnosti. V Praze tak lidé mohli potkávat v metru herce, kteří předčítali známé knihy, do speciálních ptačích budek a košů po celé Praze byly instalovány audioknihy, na chodníky v pražských parcích byly nastříkány úryvky ze známých děl, k některým pražským sochám byly připevněny knihy a na facebookové stránce projektu mohli lidé přidávat vlastní básně a soutěžit tak o jejich zveřejnění v literárním časopise a billboardech. Zaznamenali jste tuto kampaň?
20. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
21. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
22. Seřaďte vzestupně, prosím, uvedené kampaně, podle toho jak Vás zaujaly a jak se Vám líbily (1 – nejlepší, 5 – nejhorší):
23. Vybavujete si vy sami nějakou guerillovou kampaň? (může být i zahraniční)
25. Pohlaví
26. Věk
27. Nejvyšší dosažené vzdělání
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Klasická reklama v médiích se mi:
2. Vadí mi množství používané reklamy:
3. Reklamu v médiích považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
4. Znám pojem guerilla marketing:
5. Guerilla marketing dle mého názoru znamená (možno vybrat z více odpovědí):
6. Z následujících technik guerilla marketingu znám (možno vybrat z více odpovědí):
7. Občanské sdružení Fórum dárců přišlo s kampaní, ve které se snažilo upozornit na podvodné sbírky. Členové sdružení uspořádali „charitativní sbírku“, kdy za 20 Kč prodávali zavřené krabičky, po jejich otevření v nich dárci našli přilepenou dvacetikorunu a vzkaz: „Tentokrát vám vaše peníze vracíme, ale příště si raději dobře rozmyslete, komu pomáháte, a vyberte si bezpečně na www.darujspravne.cz.“ Zaznamenali jste tuto kampaň?
8. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
9. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
10. Společnost Jägermeister propagovala svoji značku a výrobek tak, že si nechala vyrobit obří desetitunovou ledovou kouli, do které umístila svoji láhev. Tuto kouli poté umístila do bývalého vojenského prostoru a nechala média, aby se postarala o „senzaci“ – kde se koule vzala, zda se jedná o radioaktivní materiál, apod. Kampaň byla odhalena až po odstřelení koule. Zaznamenali jste tuto kampaň?
11. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
12. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
13. Agentura ViralBrothers se specializuje na výrobu vtipných virálních videí, která jsou založena na parodii zakotvených stereotypů, jež jsou spojeny s určitou skupinou. Jedno z prvních s názvem „Debilní kecy holek“ bylo vytvořeno na propagaci webu namaturezalezi.cz. Zaznamenali jste toto video?
14. Jaký je Váš názor na toto video?
15. Video považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
16. Agentura Loosers vytvořila guerillovou kampaň na propagaci webu bezpecnedomeny.cz. Aby poukázala na důležitost internetového zabezpečení a jednoduchost krádeže osobních dat, natočila několik pikantních videí a fotek pomocí dvojníků slavných osobností (např. Leoše Mareše, Diany Kobzanové, apod.). Tato videa a fotky zveřejnila do médií a bulváru, aby dokázala, že ukrást identitu je velice snadné. Zaznamenali jste tuto kampaň?
17. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
18. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
19. Na podporu projektu Praha město literatury byla vytvořena guerillová kampaň, jejímž cílem bylo dostat literaturu blíže pražské veřejnosti. V Praze tak lidé mohli potkávat v metru herce, kteří předčítali známé knihy, do speciálních ptačích budek a košů po celé Praze byly instalovány audioknihy, na chodníky v pražských parcích byly nastříkány úryvky ze známých děl, k některým pražským sochám byly připevněny knihy a na facebookové stránce projektu mohli lidé přidávat vlastní básně a soutěžit tak o jejich zveřejnění v literárním časopise a billboardech. Zaznamenali jste tuto kampaň?
20. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
21. Kampaň považuji za (možno vybrat z více odpovědí):
22. Seřaďte vzestupně, prosím, uvedené kampaně, podle toho jak Vás zaujaly a jak se Vám líbily (1 – nejlepší, 5 – nejhorší):
23. Vybavujete si vy sami nějakou guerillovou kampaň? (může být i zahraniční)
25. Pohlaví
26. Věk
27. Nejvyšší dosažené vzdělání
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Koktová, S. – Guerilla marketing (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://40527.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.