Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup spodního prádla

Nákup spodního prádla

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:VĚRA NAVAROVÁ
Šetření:15. 05. 2014 - 23. 05. 2014
Počet respondentů:67
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den prosím o vyplnění dotazníku.Toto vyplnění bude sloužit jako podklad při rozhodování k založení internetového obchodu se spodním prádlem

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5785,07 %85,07 %  
muž1014,93 %14,93 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-30 let4465,67 %65,67 %  
nad 50 let1319,4 %19,4 %  
30-50 let1014,93 %14,93 %  

Graf

3. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město nad 20 000t4364,18 %64,18 %  
město do 20 000t1623,88 %23,88 %  
vesnice811,94 %11,94 %  

Graf

4. Máte trvalý přístup na internet

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6698,51 %98,51 %  
ne11,49 %1,49 %  

Graf

5. Nakupujete jakékoliv zboží na internetu

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4059,7 %59,7 %  
ne2740,3 %40,3 %  

Graf

6. Nakupujete spodní prádlo na internetu

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6089,55 %89,55 %  
ano710,45 %10,45 %  

Graf

7. Kde nejčastěji nakupujete spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malý obchod5277,61 %77,61 %  
hypermarket1522,39 %22,39 %  
vietnamská tržnice710,45 %10,45 %  
internet45,97 %5,97 %  
různě11,49 %1,49 %  
ve speciálních odděleních řetězců typu CaA, HaM, Marks and Spencer apod. 11,49 %1,49 %  
větší obchody s oblečením v nákupních centrech11,49 %1,49 %  
Obchodní domy, centra11,49 %1,49 %  
retezec11,49 %1,49 %  
ovlivňuje mě cena11,49 %1,49 %  
nevím11,49 %1,49 %  
kde je nejnižší cena s výjimkou tržnice 11,49 %1,49 %  
prodejna s oblečením11,49 %1,49 %  
kameny obchod v nákupním centru11,49 %1,49 %  
new yorker a jiné řetězce11,49 %1,49 %  

Graf

8. Jak často nakupujete spodní prádlo

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-5 krát do roka5379,1 %79,1 %  
5-10 krát do roka1116,42 %16,42 %  
více34,48 %4,48 %  

Graf

9. Kolikrát jste si koupili spodní prádlo na internetu

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy5176,12 %76,12 %  
aspon 1 krát1014,93 %14,93 %  
vícekrát68,96 %8,96 %  

Graf

10. Kolik peněz ročně utratíte za nákup spodního prádla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500-1 0002435,82 %35,82 %  
1 000-3 0002029,85 %29,85 %  
méně než 5001725,37 %25,37 %  
více68,96 %8,96 %  

Graf

11. Kolik peněz utratíte za nákup spodního prádla přes internet

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji5886,57 %86,57 %  
méně než 1 00068,96 %8,96 %  
více než 1 00034,48 %4,48 %  

Graf

12. Co by vás přimělo k nákupu prádla přes internet

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena2435,82 %35,82 %  
nic nenakupuji2435,82 %35,82 %  
atraktivnost výrobku1928,36 %28,36 %  

Graf

13. Preferujete určitou značku spodního prádla

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4973,13 %73,13 %  
ano1826,87 %26,87 %  

Graf

14. Označte značky které jste alespon 1krát koupili

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
andrie1726,15 %25,37 %  
timo1421,54 %20,9 %  
gino1015,38 %14,93 %  
úpavan46,15 %5,97 %  
swens34,62 %4,48 %  
nevim23,08 %2,99 %  
-23,08 %2,99 %  
neznám23,08 %2,99 %  
zadna23,08 %2,99 %  
nevím různé11,54 %1,49 %  
české značky kupuji minimálně, podprsenky timo jsem si naposled kupovala před 10 lety na kojení11,54 %1,49 %  
nepamatuju si značky11,54 %1,49 %  
nekupuji tyto značky11,54 %1,49 %  
žádná z těchto11,54 %1,49 %  
...11,54 %1,49 %  
žádnou11,54 %1,49 %  
bez značky11,54 %1,49 %  
žádný výrobek11,54 %1,49 %  
playboy, tezenis,inimissi,censored11,54 %1,49 %  
Victoria´s Secret11,54 %1,49 %  
neznám značky11,54 %1,49 %  
výrobky z Francie11,54 %1,49 %  
Lindex, Bellinda11,54 %1,49 %  
gina11,54 %1,49 %  
bellinda (sportovní), jinak se na značku příliš nedívám11,54 %1,49 %  
freya, lepel11,54 %1,49 %  
podprsenky v new yorkru, když jsou v akci11,54 %1,49 %  
Livergy, Puma.11,54 %1,49 %  
nic11,54 %1,49 %  
nenakupuju značkové zboží11,54 %1,49 %  
Mirale11,54 %1,49 %  
Tezenis11,54 %1,49 %  
Victoria secret11,54 %1,49 %  
mnb11,54 %1,49 %  
triumph11,54 %1,49 %  
sielei, DKNY11,54 %1,49 %  
G-unit11,54 %1,49 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví :

2. Věk

3. Bydliště:

4. Máte trvalý přístup na internet

5. Nakupujete jakékoliv zboží na internetu

6. Nakupujete spodní prádlo na internetu

7. Kde nejčastěji nakupujete spodní prádlo?

8. Jak často nakupujete spodní prádlo

9. Kolikrát jste si koupili spodní prádlo na internetu

10. Kolik peněz ročně utratíte za nákup spodního prádla?

11. Kolik peněz utratíte za nákup spodního prádla přes internet

12. Co by vás přimělo k nákupu prádla přes internet

13. Preferujete určitou značku spodního prádla

14. Označte značky které jste alespon 1krát koupili

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví :

2. Věk

3. Bydliště:

4. Máte trvalý přístup na internet

5. Nakupujete jakékoliv zboží na internetu

6. Nakupujete spodní prádlo na internetu

7. Kde nejčastěji nakupujete spodní prádlo?

8. Jak často nakupujete spodní prádlo

9. Kolikrát jste si koupili spodní prádlo na internetu

10. Kolik peněz ročně utratíte za nákup spodního prádla?

11. Kolik peněz utratíte za nákup spodního prádla přes internet

12. Co by vás přimělo k nákupu prádla přes internet

13. Preferujete určitou značku spodního prádla

14. Označte značky které jste alespon 1krát koupili

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

NAVAROVÁ, V.Nákup spodního prádla (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://40792.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.