Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > turistické informační centrum

turistické informační centrum

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eliška Doskočilová
Šetření:21. 05. 2014 - 05. 06. 2014
Počet respondentů:50
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží k bližšímu poznání názoru návštěvníků turistických informačních center na jejich provoz

Odpovědi respondentů

1. Váše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2856 %56 %  
muž2244 %44 %  

Graf

2. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-261938 %38 %  
27-351632 %32 %  
46-60714 %14 %  
36-45612 %12 %  
60 a více24 %4 %  

Graf

3. Navštěvujete turistická informační centra (TIC)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3876 %76 %  
ne1224 %24 %  

Graf

4. Jak by mělo vypadat turistické informační centrum (TIC)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příjemně24 %4 %  
přehledné a kompetentní12 %2 %  
řádně označeno, technicky vybaveno, příjemné prostředí12 %2 %  
prijmne prostredi,ochotny personal, technicka vybavenost12 %2 %  
vhodně12 %2 %  
Stylově12 %2 %  
Pěkně12 %2 %  
Aby splňovalo podmínku "turistické informační" a vzhledově zapadalo do prostředí12 %2 %  
Příjemně, prakticky12 %2 %  
stačí mapy a příjemný personál, který dokáže poradit, a ne že čučí a neví12 %2 %  
ostatní odpovědi seriozne
přehledně
na první pohled lákavě
nevím
hezky
nijak
aby bylo vidět na první pohled a nemusela jsem ho dlouho hledat + příjemný interiér
přehledné, velké množství informací, letáků, ochotný pracovník, který mluví více jazyky
dostupné, přehledné, široká nabídka služeb, možnost posezení, připojení k internetu
prehledne s propagscnimi materialy a clovekem, ktery dokaze poradit
-
příjemně, nepřeplácaně
Pěkné, příjemné, voda zdarma nebo za symbolickou cenu
to je jedno
Přehledné a poučné
Neco mezi knihkupectvim a kavarnou :-)
tak jak vypadají. Náměstí / náves +-200metrů označené zeleným písmenem i
Přehledné, s mapami, suvenýry a knihami o městě či okolí. A hlavně s příjemným personálem.
Přehledně a pokud možno tradičně.
.
to je individuelní
poradenství, kde nechybí mapy, upomínkové předměty a vše umět poradit v daném městě
Hlavně informované, wifi, služby
mělo by hlavně uspokojit v dostatku informací
ekologické, přátelské
světlé příjemné místo, příjemní pracovníci
Ochotný personál,hodně materiálů (mapy,průvodci,prospekty)
poutající
Mělo by hlavně být vidět.
prijemne prostredi, mila obsluha, prijemna komunikace
jasně a z dálky rozpoznatelné
otevřené 8-18h, milý personál s jazykovou vybaveností, materiály k dispozici
čisté, přehledné, milý personál, stojánky s letáčky, mapami apod.
na zdi mapa daného kraje s turistickými cestami, znamkami a upomínkovími předměty
prodejna suvenýrů, zajímavosti z okolí
nevím, příjemně
Přehledně, útulně
mělo by mít mapky, online připojení na internet, prospekční materiály atd
tak, aby tam bylo vše, co bude turista potřebovat
3978 %78 % 

Graf

5. Kde by mělo být TIC umístěno?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v centru mesta48 %8 %  
v centru48 %8 %  
na namesti24 %4 %  
na hlavním náměstí24 %4 %  
poblíž turistické trasy, na hradě, zámku, v muzeu12 %2 %  
dobře dostupné, centrum, případně v blízkosti nádraží apod.12 %2 %  
na strategických místech12 %2 %  
v centru dění - náměstí, historická památka atd.12 %2 %  
U cesty12 %2 %  
Tam kde se hodně pohybují turisté12 %2 %  
ostatní odpovědi U nádraží, letišť, u hlavních příjezdů do měst, v centru měst
ve středu měst
náměstí
nikde
v centru nebo u nádraží, kde je velká koncentrace lidí (hlavně turistů)
v centru, zájemce by měl být k němu dobře navigován dostatečným množstvím cedulí
poblíž autobusových a vlakových stanic
Úřady, náměstí
na namesti nejlrpe, hlavne viditelne oznaceno
-
v blízkosti hlavní památky nebo na náměstí
V centru nebo u nádraží
V oblasti, které se to týká
náměstí náves +-200m
Poblíž náměstí nebo vjezdu do města, aby se dalo snadno najít.
Na vyditelném místě, blízku turistické stezky respektive jejich křižovatky.
v dosahu nejnavštěvovanějších turistických cílů
v centru turistického dění
obecní úřad
Zřetelném
v místě výskytu turistů
centrum, turistická lokalita
V centru města či blízko turisticky zajímavého místa
na frkventovaném místě
V centru.
nejlepe na namesti a dostatecne viditelne oznacene
v centru zajímavých míst
v centru města, na dopravních uzlech města
dostupná a turisticky rušná místa
vždy v centru města
centrum města, strategické místo
v centru města, nebo u nádraží
3264 %64 % 

Graf

6. Jak často by mělo mít TIC otevřeno?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně714 %14 %  
každý den36 %6 %  
pokud možno v souladu s institucí, kde je umístěno12 %2 %  
dle sezony turistické atraktivity nebo regionu, je-li sezona denně12 %2 %  
mimo sezonu alespon 5 v tydnu v sezone pak nekdy i o vikendech treba jen dopoledne12 %2 %  
dle potřeb turistů (to znamená i o víkendech)12 %2 %  
Stále a o víkendu dvojnásob!12 %2 %  
7 dní v týdnu od 06 do 24 hodin12 %2 %  
V závislosti na vytíženosti turistického místa a v závislosti na sezóně - klidně i podle jízdních řádů, př. od 6 - 23 12 %2 %  
přes sezonu denně12 %2 %  
ostatní odpovědi každý den a hlavně o svátcích
nikdy
v sezoně určitě denně např od 8:00 do 20:00
8:00-18:00
od 8-17h, So-Ne do 15h o prázdninách
kazdy den
dle roční doby různě
Normálně od 7:30 do 15:30. V případě nepřítomnosti obsluhy využít např. Informační terminál
DENNĚ !!!
Pondělí - Pátek
Hlavne o vikendu, o prazdninach casteji
přes den ano, hlavně proboha v sobotu a neděli (o sezoně), kdo si proboha jde pro informaci to TIC v úterý ráno ? Jenom pár lidí, co mají dovolenou !
O prázdninách a svátcích každý den a jinak alespoň o víkendu.
každý den kromě pondělí a např středy určitě otevřeno o víkendu, minimáně do 18:00. Například od 10:00 do 14:00 a od 16:00 do 20:00
to je individuální - podle intenzity turistické návětěnosti, nejlépe denně
sezonně
každý den od rána do večera
co nejdéle
denně 7-22 hodin
týden + sobota
každý den-cca od 8_18
V sezonně denně,mimo sezonu aslespoň v týdnu
pořád mimo noční dobu
Každý den.
urcite vikendy, kdy je turistu nejvice
pořád
neustále: Po - Ne, např. 9:00-21:00 (aspoň v sezóně)
denně a hlavně výkendy
denně 8-20
do 22hod
každý den, od 7 od rána do 10 večer
nonstop
3264 %64 % 

Graf

7. Jaké služby by mělo TIC poskytovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informace (ústní od personálu, letáčky, nástěnka, vitrína, informační panel, přístup k internetu,...)4998 %98 %  
Prodej turistických map a publikací4692 %92 %  
Rezervace ubytování a vstupenek na kulturní akce v okolí3366 %66 %  
Prodej suvenýrů3264 %64 %  
Vytváření kulturního programu a pořádání akcí2244 %44 %  
místní rarity12 %2 %  
cokoliv dalšího, zajištění průvodce, poskytnutí základního občerstvení, atd.12 %2 %  
žádné12 %2 %  
další12 %2 %  
kompetentní a místních poměrů znalá osoba !12 %2 %  
Kontakt na dobročiné organizace v okoí které potřebují dobrovolnickou práci. Možnost přespání (na zemi) ve špatném počasí pro nízkon ákladové turisty, výměnou za drobný poplatek a například úklid.12 %2 %  
jednoduché mapky či plány míst nebo měst by měly být k dispozici zdarma12 %2 %  
regionální znalosti12 %2 %  
tiks, kopírování,scenování12 %2 %  
prohlídky města12 %2 %  

Graf

8. Jaké služby/produkty TIC by Vás zlákaly k návštěvě?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím36 %6 %  
-36 %6 %  
informace24 %4 %  
místní rarity12 %2 %  
prodej vstupenek, rezervace12 %2 %  
ziskani informaci o danem miste a jeho okoli12 %2 %  
návrhy turistických tras; mapy nocovišť12 %2 %  
pokud ho najdu, tak ho vždycky, když jedu na výlet navštívím...takže už jen jeho existence ;-)12 %2 %  
Tisk fotek12 %2 %  
Potřeba a nutnost využití jejich služeb. TIC není zábavní podnik aby mě tam mělo něco lákalo.12 %2 %  
ostatní odpovědi Event v turistickém místě, ale spíše služby jako zprostředkování právě lístků, vstupu na event apod
když potřebuju něco, co tam mají, tak tam půjdu, jestli mě budou lákat na zlatý tele, který stejně nechci, tak co bych tam dělal
prodej pohlednic
poskytování mapek okolí
prodej suvenýrů,map
TIC navštěvuji jen když potřebuji informace, to je hlavní význam. Jiné služby či produkty by mě nezlákaly k návštěvě
žádné
prodej publikací o dané lokalitě
mapy, rady
zajímavé výlety
nabídka mi vyhovuje
nabidka vyletu s detmi
nejasná otázka
TIC, kde je OTEVŘENO a umí poradit s orientací ve městě, takže produkt: příjemný a užitečný rozhovor
Vyborny je automat od vyrobce oloumouckych tvaruzku v TIC v Olomouci
orientační mapička okolí zdarma s vytištěnou druhou stranou zajímavostí.
Chodíme tam pro informace a turistické známky a pamětní mince a medaile
Suvenýry a mapy
někde by se hodila i úschovna zavazadel - běžných turistických batohů
spojené s daným zájmem o region
prodejna outdoorového vybavení
viz. odp.7
potřeba informací
informace o okolí, dlouhá otevírací doba
Mapy,průvodci,rady
Suvenýry, informace.
chodim tam pro informace
viz předchozí odpověď
vstupenky na akce jsou dobrý nápad
pokud bych věch věděla, že mi v TIC vždy doporučí zajímavou kulturní událost (divadlo, neobvyklou prohlídku města, výlet)
turistické známky
suvenýry
Viz odpověď otázky č. 7
dostatek informací k určitému tématu
suvenýry, sdělení informací o ubytování a doporučení míst k návštěvě
3570 %70 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váše pohlaví

2. Váš věk

3. Navštěvujete turistická informační centra (TIC)?

7. Jaké služby by mělo TIC poskytovat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váše pohlaví

2. Váš věk

3. Navštěvujete turistická informační centra (TIC)?

7. Jaké služby by mělo TIC poskytovat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Doskočilová, E.turistické informační centrum (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://40938.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.