Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristina Kupková
Šetření:30. 10. 2014 - 29. 11. 2014
Počet respondentů:675
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník bude podkladem mé ročníkové práce, výsledky  budou volně přístupné k prohlédnutí a k dalšímu využití.Určen je pro obě pohlaví jakéhokoliv věku. Cílem je po uveřejnění výsledků seznámit veřejnost s tím, zda li je (případně jak moc) ovlivňována reklamou. 

Prosím, vyplňujte dotazník podle skutečnosti.

 

Předem děkuji

 

Kristina Kupková, studentka 6. ročníku gymnázia

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena53579,26 %79,26 %  
Muž14020,74 %20,74 %  

Graf

2. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3035853,04 %53,04 %  
15-2020229,93 %29,93 %  
31-40466,81 %6,81 %  
41-50395,78 %5,78 %  
starší než 50182,67 %2,67 %  
mladší než 15121,78 %1,78 %  

Graf

3. Vaše dokončené vzdělání ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou30945,78 %45,78 %  
Vysokoškolské19829,33 %29,33 %  
Základní (probíhající i ukončené)12218,07 %18,07 %  
Střední bez maturity466,81 %6,81 %  

Graf

4. Který z druhů informačních médií nejčastěji sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Televiziotázka č. 6, Rozhlasotázka č. 6, Novinyotázka č. 6, Internetotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet54981,33 %81,33 %  
Televizi10916,15 %16,15 %  
Rozhlas91,33 %1,33 %  
Noviny81,19 %1,19 %  

Graf

5. Jaký server nejčastěji sledujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
seznam.cz20138,88 %29,78 %  
iDNES.cz14427,85 %21,33 %  
novinky.cz9919,15 %14,67 %  
centrum.cz142,71 %2,07 %  
lidovky.cz40,77 %0,59 %  
ihned.cz40,77 %0,59 %  
ihned20,39 %0,3 %  
ziadny20,39 %0,3 %  
vyhledávám informace o konkrétních věcech na mnoho webech, nepoužívám jeden konkrétní na všechna vyhledávání10,19 %0,15 %  
několik přes Feedly.com10,19 %0,15 %  
jiný, nedokážu posoudit který10,19 %0,15 %  
Ihned.cz a proinvestory.cz10,19 %0,15 %  
www.google.com10,19 %0,15 %  
nenavštěvuji žádný z těchto serverů10,19 %0,15 %  
jiné10,19 %0,15 %  
radiobeat.cz10,19 %0,15 %  
ruzne10,19 %0,15 %  
seznam.cz i novinky.cz, protože novinky.cz jsou součástí seznamu.cz10,19 %0,15 %  
nepatří náhodou novinky pod seznam? (náhodou jo) - jinak je to moje odpověď10,19 %0,15 %  
blogy10,19 %0,15 %  
specializované servery10,19 %0,15 %  
,.10,19 %0,15 %  
facebook, google10,19 %0,15 %  
http://russia-insider.com/10,19 %0,15 %  
anglické weby10,19 %0,15 %  
žádny10,19 %0,15 %  
bezpolitickekorektnosti.cz10,19 %0,15 %  
Ihned.cz, lidovky.cz10,19 %0,15 %  
BBC10,19 %0,15 %  
facebook.com10,19 %0,15 %  
více-zpravodajství kombinuji10,19 %0,15 %  
tyden10,19 %0,15 %  
jak kdy asi všechny z nabízených kromě centrum10,19 %0,15 %  
Twitter10,19 %0,15 %  
atlas.sk, sme.sk10,19 %0,15 %  
Facebook10,19 %0,15 %  
Idnes, novinky, seznam, deník10,19 %0,15 %  
Dlouhevlasy.cz, blogy10,19 %0,15 %  
pravniprostor.cz10,19 %0,15 %  
youtube.cz; facebook.cz10,19 %0,15 %  
tumblr.com10,19 %0,15 %  
E1510,19 %0,15 %  
sport.cz10,19 %0,15 %  
CNN10,19 %0,15 %  
lidovky10,19 %0,15 %  
Hlas Ruska10,19 %0,15 %  
sme.sk blog.sme.sk topky.sk 10,19 %0,15 %  
twitch.tv10,19 %0,15 %  
hn.cz10,19 %0,15 %  
Zerohedge.com10,19 %0,15 %  
iDNES.cz, novinky.cz, extra.cz10,19 %0,15 %  
kulturissimo.cz10,19 %0,15 %  
www.vitalia.cz10,19 %0,15 %  
E15.cz10,19 %0,15 %  
parlamentní listy10,19 %0,15 %  

Graf

6. Kde se reklamou nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu31546,67 %46,67 %  
V televizi24636,44 %36,44 %  
Venkovní reklama (billboardy, plakáty atd.)8412,44 %12,44 %  
Letáky294,3 %4,3 %  
Noviny10,15 %0,15 %  

Graf

7. Když se v TV spustí reklamní blok...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
...přepínám na jiný kanál23735,11 %35,11 %  
...přestávám vnímat22533,33 %33,33 %  
Nesleduji TV13419,85 %19,85 %  
...pozorně sleduji274 %4 %  
vypnu zvuk20,3 %0,3 %  
jdu na záchot/ dolít hrnek/ připravit si jídlo10,15 %0,15 %  
pokud možno se na reklamy nedívám10,15 %0,15 %  
odejdu od televize a věnuji se jiné činnosti10,15 %0,15 %  
jak kdy, někdy vnímám, někdy ne, někdy přepnu, někdy vypnu, někdy odejdu10,15 %0,15 %  
vypnu hlasitost10,15 %0,15 %  
některé zaujmou, některé ne10,15 %0,15 %  
Záleží na vtipu reklamy a pokud není příliš častá, jinak přepínám.10,15 %0,15 %  
odcházím si vařit kávu/čaj10,15 %0,15 %  
Nekoukám na TV10,15 %0,15 %  
sleduji, ale rozhodně ne pozorně10,15 %0,15 %  
většinou si jdu udělat něco k jídlu10,15 %0,15 %  
jdu kouřit, nebo čůrat :)10,15 %0,15 %  
jak kdy :)10,15 %0,15 %  
přestávám sledovat, věnuji vše jiné činnosti, okrajově ale reklamu někdy vnímám10,15 %0,15 %  
vypínám zvuk a jdu mezitím něco dělat10,15 %0,15 %  
přepínám nebo si něco vyřídím v době reklamy se s 10,15 %0,15 %  
Začínám používat vulgarismy10,15 %0,15 %  
záleží jak kdy, jak dlouho trvá apod10,15 %0,15 %  
jdu si uvařit kávu, pustit pejska na zahradu, ...10,15 %0,15 %  
odcházím10,15 %0,15 %  
sleduji jen pokud mě reklama zaujme, či pobaví10,15 %0,15 %  
Přetáčím ji10,15 %0,15 %  
odejdu si udělat čaj, jídlo10,15 %0,15 %  
Rozzuřímse,chvíli běduji, poté jsi udělám sváči či pití a pak se vrátím k Tv a sleduji dál ;)10,15 %0,15 %  
paroduji každou trapnou reklamu10,15 %0,15 %  
nemam TV10,15 %0,15 %  
Využívám služby přetočení reklamy10,15 %0,15 %  
jdu na WC10,15 %0,15 %  
někdy přepnu,jindy když mě zaujme sleduju10,15 %0,15 %  
čekám, jestli uvidím novou reklamu, ale vtipnou !!!!!!!10,15 %0,15 %  
záleží na okolnostech, druhu reklam atp.10,15 %0,15 %  
jak kdy, dle nalady10,15 %0,15 %  
z profesních důvodů10,15 %0,15 %  
vypínám zvuk a jdu dělat něco jiného10,15 %0,15 %  
jdu na záchod10,15 %0,15 %  
přetáčim10,15 %0,15 %  
Jdu něco dělat10,15 %0,15 %  
začnu tupě zírat před sebe, aniž bych se soustředila na to, co mi beží před očima. zkrátka vypnu10,15 %0,15 %  
jak kdy10,15 %0,15 %  
jak kdy někdy vnímám někdy ne10,15 %0,15 %  
sleduji jen když je reklama vtipná10,15 %0,15 %  
Sleduji jen pokud je mi reklama příjemná a nebo nová. 10,15 %0,15 %  
minimálně vypínám zvuk, přepínám10,15 %0,15 %  
kleju jako pohan !!!!10,15 %0,15 %  
Vypínám TV10,15 %0,15 %  
vypínám zvuk a věnuji se něčemu jinému10,15 %0,15 %  
Ne vždy se zachovám stejně.10,15 %0,15 %  
jdu pro jídlo, na WC...10,15 %0,15 %  
v 50% přepnu a v 50% sleduji reklamu10,15 %0,15 %  
často TV nesleduji10,15 %0,15 %  

Graf

8. Pokud se spustí v rozhlase reklamní blok,

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přestávám vnímat29844,15 %44,15 %  
Neposlouchám rozhlas18026,67 %26,67 %  
pak přeladím na jinou stanici15122,37 %22,37 %  
pozorně naslouchám324,74 %4,74 %  
Bavím se s lidmi ve svém okolí, a pokud mě reklama nezaujme, ignoruji ji10,15 %0,15 %  
To se na Českém rozhlase nestává10,15 %0,15 %  
naslouchám, ale určitě ne pozorně10,15 %0,15 %  
naslouchám...ovšem ne pozorně10,15 %0,15 %  
pockam az prejde a posloucham, ale ne nijak zlaste pozorne10,15 %0,15 %  
ty stupidní mě naserou10,15 %0,15 %  
poslouchám rádio, které nemá relamu (je financované poslucháčmi - www.slobodnyvysielac.sk)10,15 %0,15 %  
Ano poslouchám a stvou mne10,15 %0,15 %  
počkám až začnou zas hrát hudbu :) 10,15 %0,15 %  
vypnu zvuk a pokud si vzpomenu, po odhadnuté době ho znovu zapnu10,15 %0,15 %  
vypínám rozhlas10,15 %0,15 %  
občas poslouchám, občas spím10,15 %0,15 %  
v 50% reklamu pozorně poslouchám a v 50% neposlouchám10,15 %0,15 %  
ztlumím přijímač a čekám, až reklama skončí10,15 %0,15 %  

Graf

9. Věnujete pozornost billboardům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen těm, které jsou pro mě zajímavé40860,44 %60,44 %  
Ne18026,67 %26,67 %  
Ano8712,89 %12,89 %  

Graf

10. Pročítáte reklamní letáky

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen letmo30745,48 %45,48 %  
Ne19729,19 %29,19 %  
Ano17125,33 %25,33 %  

Graf

11. Máte rádi reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 15, Jen některéotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen některé36153,48 %53,48 %  
Ne27941,33 %41,33 %  
Ano355,19 %5,19 %  

Graf

12. Jaké reklamy se vám líbí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipné31580,77 %46,67 %  
Kreativní26768,46 %39,56 %  
Propracované13735,13 %20,3 %  
S chytlavou písní/sloganem8722,31 %12,89 %  
Erotické246,15 %3,56 %  
Na věci, které mě zajímají10,26 %0,15 %  
originální a nevšední10,26 %0,15 %  
Když hledám to co potřebuji10,26 %0,15 %  
vánoční10,26 %0,15 %  
nevtíravé10,26 %0,15 %  
graficky dobře zpracované10,26 %0,15 %  
Reklamy u věcí u kterých mohu já, nebo mi někdo potvrdil, že opravdu sdělují to co do opravdy dokáží.10,26 %0,15 %  
air bank10,26 %0,15 %  
S nápadem10,26 %0,15 %  
k zamyšlení10,26 %0,15 %  
Reklamy pro mě esteticky zajímavé10,26 %0,15 %  
fotbalové10,26 %0,15 %  
hlavně nesmí být hloupé, jako pro blbečky (například jak jsou teď na prací prostředky atd.)10,26 %0,15 %  
na produkty, které mě zajímají10,26 %0,15 %  
Na auta 10,26 %0,15 %  
originální10,26 %0,15 %  
Reklamy, které obsahují mnou preferovaný typ výrobku aj.10,26 %0,15 %  
žádné10,26 %0,15 %  
s vánoční tématikou10,26 %0,15 %  

Graf

13. Máte oblíbenou reklamu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne19851,43 %29,33 %  
Ano18748,57 %27,7 %  

Graf

14. Jaká je vaše oblíbená reklama? Proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kofola106,13 %1,48 %  
Reklamy na kofolu31,84 %0,44 %  
Vánoční kofola21,23 %0,3 %  
Nemám21,23 %0,3 %  
Vánoční na kofolu, je vtipná 21,23 %0,3 %  
Airbank ... nuff said10,61 %0,15 %  
Nenapadá10,61 %0,15 %  
Kofola - zlaté prasátko.10,61 %0,15 %  
Bude mít ty zahnutý zuby nahoru? Když vydržíš, budou i zuby!10,61 %0,15 %  
T - mobile, reklama "já chci taky ty tablety" - vtipná, slovní hříčka10,61 %0,15 %  
ostatní odpovědi Např. reklamy od T-mobile, vtipné, kreativní a propracované
Budweiser - Takové to štěně s koněm, v reklamě je pěkná písnička a reklama celkově působí velmi roztomile, vhání slzy do očí
vánoční na kofolu a reklamy od T-mobile nebo Vodafone
vicero
p. Trojan-reklama na tel., vtipná a často se mění
Kofola, T-Mobile - vtipné
vesměs se mi líbí reklamy na T-mobile, jsou vtipné a chytré
Kofola prasátko, ta holčička je roztomilá
Honbach
XXXLUTZTATATA
Pattex superfix, kdy se chlápek přilepí botami na strop a drží.
Stará reklama s Pandou, zahraniční, prostě nemá chybu :) Panda cheese, never say no to Panda :)
Kofola a prase
já nemusím, já už ho vidím
BMW, krásně propracovaná s kvalitní hudbou
Reklama na GE Money s kočkou - je vtipná
T-mobile, do toho Ti je hovno
Na kofolu
Hyundai (2011) - jen kvůli hudbě
na coca colu, jen okrajově se zaměřuje na svůj produkt a spíš přináší nějakou smysluplnou zprávu
-
Na kofolu o Vánocích (s divočákem) - protože je vtipná. Vánoční kamion od Coca Coly - líbí se mi "atmosféra" v reklamě (Vánoce, pomáhání si atd.)
Reklama na kofolu o Vanocich. Je roztomila,vtipna.
Na kofolu, ta s tou holcickou jak jdou s tatinkem do lesa rezat stromky a vidi prase :)
většina reklam od t mobile, protože bývají vtipné
"Uz nemusíš, já už ho vidíím!" (kofola)
Většinou zahraniční reklamz, které jsou u nás zakázané. Některé z nich jsou vtipné a mají nadhled.
...
pan trojan na telefona, vtipná
Calzedonia s Julii Roberts .. je příjemná, emotivní a pozitivní, hezká pisen
Kofola - originální, vtipné, aktuální
na dětské kapičky s třešínkou
GE Money bank, protože ta kočka je prostě neodolatelná:-) obecně reklamy se zvířaty jsou super
Mall.cz, je zajímavá a kreativní
reklama na Kofolu - je vtipná
starší reklama na automobilku VW. Je v ní pes,který se venku s pánem chová jako auto.
Většinou na nějaké oblečení FaF nebo HaM, mívají chytlavou melodii
Reklami na CocaColu se mu líbí,protože mají vždy nápad a dobrý hudební podklad. Nejraději mám tu tradiční vánoční s kamionama :)
Kdyz zacne reklama na Kofolu s tim divocakem. To uz vim, ze se blizi Vanoce.
air bank - vtipná, chytlavá, zaujme
Reklamy na GE Money bank - jsou vtipné, reklama na Calzedonii - je prostě pěkná
Jakákoliv na Ikeu, protože jsou zajímavé. Nicméně v Ikee nenakupuji
Kofola - před vánocemi. Protože je vtipná a i po těch letech mě baví
Reklama na Airbank. Je vtipná
Nike
Kofola - A bude mít zahnuté zuby nahoru? Protože je vtipná...
air bank, vtipný herec
Paula to je hvězda...
Vánoční na Kofolu, s holčičkou když jdou krást strom do lesa a najde je tam prase, protože pro mě už tak nějak patří k Vánocům a není ničím vlezlá, holčička je moc roztomilá
vanocni kofola reklama
Vánoční reklama na Kofolu
Na Fio banku, je vtipná
Air Bank, T-Mobile
Jednoznačně "Udělej se". Grafické zpracování mě okamžitě upoutalo, heslo pobavilo a fakt, že sem v podstatě nepochopila k čemu nás reklama vlastně vybízí, mě stále rozesmívá.
Kecky - vodafone
Na Kofolu přijde mi vtipná prostě taková klasika:D
Tak třeba reklamy na Českého lva, protože jsou smysluplné a vtipné.
Kofola - protože prasátko a děťátko
Reklama na půjčku od Air bank a reklama na kuchyň - IKEA - velice chytlavá melodie ("kinchen, in the kitchen")
Kofola s prasátkem, protože ji dávají jenom na vánoce, neokouká se.
na auto toyota se zvířaty, coca-cola vánoční
air bank- reklama je vtipná a poukazuje na realitu v českém bankovnictví
S hercem Trojanem na T-Mobile, je vtipná
Od Kofoly "Když slova nestačí, pomůže láska." 7(odehrává se na nádraží, běžela před několika měsíci)
kofola, protože je vtipná a tradiční
Vánoční Kofola - už roky stejná a stejně roztomilá, kocour pro GE Money - obměňují je a jsou vtipné
Kofola a nesmrtelné prasátko a zahnutý zuby nahoru; potom se Japoncům zadaří - reklama o pomáhání a až na konci vyleze věta, že je to reklama na banku, jinak je to nádherný spot
reklama na psí jídlo je zajímavá a propracováná a ceůlkově dlouhá na reklamu
Předvánoční s coca-colou
na deodorant s tím černochem co pohybuje těma prsama,reklama je vtipná,kouknu a směju se
mattoni, zaujala mě
Vodafone, jsou vtipné a kreativní.
na www.seznam.cz - tu jak v čínské restauraci uvaří paní jejího psa "Bóbíka", místo toho aby jej pohlídali. Proč? - je to neskutečnej nářez, sranda atd.. Dále chod č.4 "Kostka ve skluzu" Proč? - Vtipná, originální reklama na fast food... a jiné vtipné..
Axe - vzdy vtipna
Kofola - Vánoce
hornbach
Na Savo....vtipná
na Vodafone, kecky, je vtipná
Kofola, s prasátkem :)
Mattoni - krásná, propracovaná, pěkná hudba
Kofolo, díky sloganu "Ne. ne, nemusím, já už ho vidím"
Reklama na Kofolu. Jejich reklamy maji nápad a nejsou agresivní ani trapné.
Ta asi 10 let stará od Kofoly (já už ho vidím...) , protože je vtipná.
Vánoční kofola, nápaditá, vtipná
Vánoční reklama na Kofolu. Je to prostě perfektní vtipná reklama.
Vánoční na Kofolu - protože je již několik let úžasná
Reklamy na fio banku s Kohákem, jsou vtipné
Vodafone s Oskarem
Never say no to Panda. Je vtipna.
Kofola - Vánoční, Tesco - kuřízek
Moje oblíbená reklama je na Kofolu(s prasetem v lese) protože byla jiná než ostatní a vážou se k ní nějaké mé vzpomínky. Také ji mám spojenou s Vánoci,tak možná i z toho důvodu.
A táti? no? A budeme mít taky .... kofola .. je vtipná
ge money, hezky koncept s kocourem
Coca - cola, pěkná, lidská dobrota a radost, miluju Vánoce
Vánoční reklama na Kofolu - vysoká zapamatovatelnost
stará vánoční reklama na Coca Colu, je vánoční s chytlavou písničkou a v pěkném prostředí
Bobika
Kofola na Vánoce - ta holčina je prostě skvělá
na kofolu s holčičkou a prasetem, proč? jen tak
na alkohol - vtipné
GE Money Bank - s kočičkou
Vánoční reklama na Kofolu ("nene já nemusím, já už ho vidím"), Vánoční reklama na COca-colu ("Vánoce jsou tady, vánoce jsou tady,...") a na Vicks ("Moniko, jsem nachlazená, budete to muset zvládnout beze mě.."). Mají nápad či chytlavou melodii.
Na Kofolu - jsou vtipné, milé, dojemné
BASF - zpracování, UNIQA - poselství, TMOBILE - vtip
Vanocni na Kofolu
airbank, tančící bankéř :-)
air bank
kofola, tradice
Nemám oblíbenou.
t-mobile
o2 vánoční reklama
obecně reklamní kampaně Kofoly - nejvíce "zlatý prasátko s velkejma zahnutejma zubama nahoru"
Kočičko skákavá
Kofola - je roztomilá a není dotěrná
Kofola - prase s velkými zahnutými zuby :)
Kofola - prasátko :)
kofola- zlate prasatko
Finlandia - na nevšední atmosféru. Je velmi minimalistická, ale přitom poutavá a s úžasnou atmosférou. (paradoxně mě ten alkohol zas tak neláká)
Kofola - Prasátko - Je milá, vtipná, originální a zkrátka se mi vryla pod kůži.
Kofola, já nemusím, já už ho vidím
je jich více - některé jsou až kultovní .... líbí se mi reklamy na air bank, pak kofola já už ho vidim :) dříve Bobíka ....
kofola - originalita
Vánoční na Kofolu "nemusím já už ho vidím"
GE Money Bank s kočičkou :) Je velmi vtipná a kreativní.
T-mobile, výměna telefonů se dvěma slečnami; je vtipná
Tatínek v lese krade vánoč. stromek.Holčička má roztomilý projev, je to vtipné, ale asi ne reklama.
na kofolu s prasátkem, je roztomilá a nápaditá
reklama na Fidorku
kofola,cocacola,kurizek,...
Kofola .... Vanoční se stromečkem :)
Kofola: "uvidíš zlaté prasiatko" :D
Coca-Cola, většinou i potěší
fio banka
Skořicová kofola - důvod: prasátka
volby
Vánoční Coca-Cola
T - Mobile - Jakub Kohák ... FIO - Jakub Kohák
Kofola - Zlaté prasátko. Nalaďuje vánoční atmosféru, je povedená.
reklamy na Airbank, Fio banku, T-Mobile s Ivanem Trojanem. Důvod? Jsou vtipné
13985,28 %20,59 % 

Graf

15. Domníváte se, že se necháváte reklamou ovlivnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne35252,15 %52,15 %  
Ano18527,41 %27,41 %  
Nevím13820,44 %20,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Vaše dokončené vzdělání ?

  • odpověď Základní (probíhající i ukončené):
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi mladší než 15 na otázku 2. Jaký je váš věk?

11. Máte rádi reklamy?

  • odpověď Jen některé:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kofola na otázku 14. Jaká je vaše oblíbená reklama? Proč?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Máte oblíbenou reklamu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vtipné na otázku 12. Jaké reklamy se vám líbí?

13. Máte oblíbenou reklamu?

  • odpověď Ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kofola na otázku 14. Jaká je vaše oblíbená reklama? Proč?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví

2. Jaký je váš věk?

3. Vaše dokončené vzdělání ?

4. Který z druhů informačních médií nejčastěji sledujete?

5. Jaký server nejčastěji sledujete?

6. Kde se reklamou nejčastěji setkáváte?

7. Když se v TV spustí reklamní blok...

8. Pokud se spustí v rozhlase reklamní blok,

9. Věnujete pozornost billboardům?

10. Pročítáte reklamní letáky

11. Máte rádi reklamy?

12. Jaké reklamy se vám líbí?

13. Máte oblíbenou reklamu?

14. Jaká je vaše oblíbená reklama? Proč?

15. Domníváte se, že se necháváte reklamou ovlivnit?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví

2. Jaký je váš věk?

3. Vaše dokončené vzdělání ?

4. Který z druhů informačních médií nejčastěji sledujete?

5. Jaký server nejčastěji sledujete?

6. Kde se reklamou nejčastěji setkáváte?

7. Když se v TV spustí reklamní blok...

8. Pokud se spustí v rozhlase reklamní blok,

9. Věnujete pozornost billboardům?

10. Pročítáte reklamní letáky

11. Máte rádi reklamy?

12. Jaké reklamy se vám líbí?

13. Máte oblíbenou reklamu?

14. Jaká je vaše oblíbená reklama? Proč?

15. Domníváte se, že se necháváte reklamou ovlivnit?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kupková, K.Psychologie reklamy (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://41861.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.