Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupy na internetu

Nákupy na internetu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Kovářová
Šetření:18. 08. 2014 - 25. 08. 2014
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku. Výsledky tohoto výzkumu využiji pro svou seminární práci. Cílem dotazníku je získat informace o tom, jak často nakupujete na internetu a jaké produkty. Dbejte, proto prosím na přesnost odpovědí. U každé otázky je možno označit pouze jednu odpověď. Vyplnění celého dotazníku zabere cca 10 minut.

Děkuji a přeji hezký den

Kovářová

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4365,15 %66,15 %  
muž2334,85 %35,38 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-252334,85 %35,38 %  
25-352233,33 %33,85 %  
35-55812,12 %12,31 %  
55-více710,61 %10,77 %  
15-1869,09 %9,23 %  

Graf

3. Jak často nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
min. 1x měsíčně2842,42 %43,08 %  
min. 1x čtvrtletně2233,33 %33,85 %  
min. 1x ročně710,61 %10,77 %  
min. 1x půlročně710,61 %10,77 %  
min. 1x týdně23,03 %3,08 %  

Graf

4. Kdy nakupujete nejčastěji přes internet?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
před Vánoci2.8031.885
narozeniny/jmeniny3.2581.04
nezáleží, nakupuji kdykoliv2.5911.636
před svátky (jakékoliv)4.2880.841
nezáleží, nakupuji, když potřebuji2.0611.784

Graf

5. Jaké produkty nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
oblečení2.8945.701
obuv, kabelky4.8034.582
šperky5.5453.43
hodinky5.9852.166
drobná elektronika (telefony, pc příslušenství)2.7123.569
domácí spotřebiče4.0763.888
DVD a CD nosiče5.2424.608
kuchyňské potřeby4.7424.1

Graf

6. Uveďte prosím alespoň 2 věci, které jste naposledy koupily on-line:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

2100W vysavač v chině, 100W žárovky v chině

batoh na notebook a komponenty na výrobu šperků

Bezdrátový domácí telefon, gramofonové desky, houpací síť, postel

boty, oblečení

boty, tričko

cartridge, telefon, pračka (tento měsíc)

CD, mikina

Dárkový poukaz a CD.

ekologické sáčky na svačiny Mags Bags, kabelka

elektronické klávesy, mobilní telefon

filmy na BD, boty, listek do kina

flexi vodítko, žrádlo pro psa

Granule pro psa, tablety pro psa

granule pro psy, granule pro kocky, povlaky na posltare

hru na plystation, knížka

chondroprotektiva a ostropestřec pro koně, uzdečka, elektrický ohradník a oplocení kozám, bandáže..

Ipad, mobilní telefon a obývací stěnu

iphone, oblečení, svíčky, pravidelný balík pro psy (granule, konzervy, kosmetika, hračky)

jízdenky, kredit

Kabel, sluchátka

kniha a cinky

kniha, hračka, oblečení (triko, mikina)

Kniha, krmení pro kočku

knihy a parfémy

knihy, sportovní potřeby

krmivo a potřeby pro domácí mazlíčky, šaty, příslušenství k drobné elektronice

kulma, trenky

mikina, mixér

miska na trávu pro kocoury, mobilní telefon pro seniory

Mobilní telefon,tričko

moto helma, řasenka

náhradní příslušenství k notebooku, mixit, přírodní kosmetika

noční košile, knihy

Notebook, stojan na náušnice

obal na notebook, trika

Oblečení, elektroniku

obuv, kniha

parfém, skartovací stroj

PC příslušenství

potraviny, parfém

pyžamo, sponky do vlasů

razítko a baterií do mobilu

sekačka, tonery

Sluchátka, Wi-Fi vysílač

sluneční brýle, zahradní kroket

Smršťovací hadici Myčku na nádobí

soda stream, notas

sukně, PC a tablet v jednom

Tablet, knihu

trička, kontaktní čočky

Tričko, ponožky

tričko, sekáček na bylinky

triko a svetr

Tunika

váha na zavazadla, Protein,

7. Ohodnoťte prosím zkušenosti s nákupem na internetu:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný3146,97 %47,69 %  
chvalitebný2740,91 %41,54 %  
dobrý710,61 %10,77 %  
dostatečný11,52 %1,54 %  

Graf

8. Máte zkušenosti s nákupem na zahraničních serverech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4263,64 %64,62 %  
ano2436,36 %36,92 %  

Graf

9. Uveďte prosím název zahraničního serveru, kde jste nakupovali:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ebay416,67 %6,15 %  
eBay, Amazon28,33 %3,08 %  
amazon 28,33 %3,08 %  
dealextreme.com14,17 %1,54 %  
ebay.com14,17 %1,54 %  
Asos např.14,17 %1,54 %  
scotrail, citylink, megabus, wizzair, jet2, easyjet, aerlingus, ryanair, KLM, ...14,17 %1,54 %  
uhrzeit.de14,17 %1,54 %  
www.billabong.com14,17 %1,54 %  
www.aliexpress.com14,17 %1,54 %  
ostatní odpovědi sportsdirect.com
Amazon, ebay
amazon a toysRus
aliexpress.com
nemá cenu se rozepisovat
Ebai.com
Asos, ebay
nechci uvádět
etotalk, aliexpress.com
937,5 %13,85 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kdy nakupujete nejčastěji přes internet?

  • odpověď nezáleží, nakupuji, když potřebuji=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezáleží, nakupuji kdykoliv=2 na otázku 4. Kdy nakupujete nejčastěji přes internet?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jak často nakupujete na internetu?

4. Kdy nakupujete nejčastěji přes internet?

5. Jaké produkty nakupujete nejčastěji?

7. Ohodnoťte prosím zkušenosti s nákupem na internetu:

8. Máte zkušenosti s nákupem na zahraničních serverech?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jak často nakupujete na internetu?

4. Kdy nakupujete nejčastěji přes internet?

5. Jaké produkty nakupujete nejčastěji?

7. Ohodnoťte prosím zkušenosti s nákupem na internetu:

8. Máte zkušenosti s nákupem na zahraničních serverech?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kovářová, B.Nákupy na internetu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://41889.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.