Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků společnosti RegioJet
Spokojenost zákazníků společnosti RegioJet
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Andrea Waclawiková |
---|---|
Šetření: | 14. 10. 2014 - 21. 10. 2014 |
Počet respondentů: | 12 |
Počet otázek (max/průměr): | 42 / 42 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 17,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:11 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník se skládá ze 2 částí.
První část dotazníku se týká Očekávání zákazníka (před nákupem) nehledě na společnost - jedná se o celkový pohled na železniční dopravu
Druhá část dotazníku se týká Skutečného vnímání zákazníka (po nákupu) u společnosti REGIOJET
Odpovídejte na dotazník pomocí škály 1 - 5, kdy 1 = zcela nesouhlasím, 5 = zcela souhlasím
Odpovědi respondentů
1. Očekávám, že vynikající společnost bude mít moderně vyhlížející zařízení.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
5 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
3 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.9 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.99 |
Směrodatná odchylka: | 0.99 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
2. Předpokládám, že hmotné zařízení vynikající společnosti má poutat pozornost.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
2 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
5 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.4 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.16 |
Směrodatná odchylka: | 1.07 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
3. Zaměstnanci vynikající společnosti mají, podle mého, vypadat upraveně.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
1 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
4 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.1 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 2.1 |
Směrodatná odchylka: | 1.45 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
4. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.), mají být u vynikající společnosti poutavé.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
5 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
1 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.8 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.73 |
Směrodatná odchylka: | 1.32 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
5. Myslím si, že pokud vynikající společnosti slíbí něco udělat v daném čase, splní to.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
1 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
4 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 2.22 |
Směrodatná odchylka: | 1.49 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
6. Když má zákazník problém, vynikající společnosti projeví opravdový zájem při jeho řešení.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 6 | 50 % | 50 % |
3 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
4 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.1 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.21 |
Směrodatná odchylka: | 1.1 |
Medián: | 4.5 |
Modus: | 5 |
7. Očekávám, že vynikající společnosti provedou službu hned napoprvé.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.5 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.5 |
Směrodatná odchylka: | 0.71 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
8. Vynikající společnosti poskytují, dle mého, své služby v čase, který slibují.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
3 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
4 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.2 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.29 |
Směrodatná odchylka: | 1.14 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
9. Zaměstnanci vynikající společnosti přesně sdělují klientům termíny splnění služeb.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 6 | 50 % | 50 % |
2 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
4 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
1 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.8 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 2.4 |
Směrodatná odchylka: | 1.55 |
Medián: | 4.5 |
Modus: | 5 |
10. Zaměstnanci vynikající společnosti okamžitě obsluhují zákazníky.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
5 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
2 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
1 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.6 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 2.04 |
Směrodatná odchylka: | 1.43 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
11. Zaměstnanci vynikající společnosti jsou vždy ochotni pomoci klientům.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
1 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
4 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 2.22 |
Směrodatná odchylka: | 1.49 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
12. Zaměstnanci vynikající společnosti nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli požadavkům zákazníků.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
4 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
2 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.33 |
Směrodatná odchylka: | 1.15 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
13. Zaměstnanci vynikající společnosti se mají chovat tak, aby důvěryhodně působili na klienta.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 8 | 66,67 % | 66,67 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
4 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.4 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.16 |
Směrodatná odchylka: | 1.07 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
14. Zákazníci vynikající společnosti se mají cítit při jednání bezpečně.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 8 | 66,67 % | 66,67 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
4 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.4 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.16 |
Směrodatná odchylka: | 1.07 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
15. Zaměstnanci vynikající společnosti jsou stále zdvořilí k zákazníkům.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 8 | 66,67 % | 66,67 % |
1 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
4 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.3 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.79 |
Směrodatná odchylka: | 1.34 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
16. Zaměstnanci vynikající společnosti mají mít takové znalosti, aby zodpověděli dotazy zákazníků.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 6 | 50 % | 50 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
1 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.1 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.66 |
Směrodatná odchylka: | 1.29 |
Medián: | 4.5 |
Modus: | 5 |
17. Vynikající společnost věnuje klientům individuální pozornost.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
4 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.2 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.84 |
Směrodatná odchylka: | 0.92 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
18. Očekávám, že vynikající společnost má provozní dobu přizpůsobenou všem svým zákazníkům.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
2 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
4 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
3 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.8 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.51 |
Směrodatná odchylka: | 1.23 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
19. Vynikající společnost má zaměstnance, kteří věnují osobní pozornost klientům.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
5 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.2 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.84 |
Směrodatná odchylka: | 0.92 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
20. Vynikající společnosti leží, dle mého, na srdci zájmy zákazníků.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
4 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.3 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.12 |
Směrodatná odchylka: | 1.06 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
21. Zaměstnanci vynikající společnosti rozumějí specifickým požadavkům svých zákazníků.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.5 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.5 |
Směrodatná odchylka: | 0.71 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
22. Společnost RegioJet má moderně vyhlížející zařízení.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 6 | 50 % | 50 % |
2 | 3 | 25 % | 25 % |
5 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.6 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.93 |
Směrodatná odchylka: | 0.97 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
23. Hmotné zařízení společnosti RegioJet poutá pozornost.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
4 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
2 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
5 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.3 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.46 |
Směrodatná odchylka: | 0.67 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
24. Zaměstnanci společnosti RegioJet vypadají upraveně.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
5 | 3 | 25 % | 25 % |
2 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
3 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.6 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.16 |
Směrodatná odchylka: | 1.07 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
25. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.) společnosti RegioJet, jsou přehledné a poutavé.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 3 | 25 % | 25 % |
3 | 3 | 25 % | 25 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
2 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.5 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.17 |
Směrodatná odchylka: | 1.08 |
Medián: | 3.5 |
Modus: | 5 |
26. Když společnost RegioJet slíbí něco udělat v daném čase, splní to.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
3 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
2 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.11 |
Směrodatná odchylka: | 1.05 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
27. Když máte problém, společnost RegioJet projeví opravdový zájem při jeho řešení.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
3 | 3 | 25 % | 25 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.1 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.77 |
Směrodatná odchylka: | 0.88 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
28. Společnost RegioJet provádí služby hned napoprvé.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
5 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
3 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.1 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.54 |
Směrodatná odchylka: | 0.74 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
29. Společnost RegioJet poskytuje své služby v čase, který slíbí.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
5 | 3 | 25 % | 25 % |
2 | 3 | 25 % | 25 % |
3 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.6 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.16 |
Směrodatná odchylka: | 1.07 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
30. Zaměstnanci společnosti RegioJet Vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 3 | 25 % | 25 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
5 | 3 | 25 % | 25 % |
2 | 3 | 25 % | 25 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.5 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.17 |
Směrodatná odchylka: | 1.08 |
Medián: | 3.5 |
Modus: | 3 |
31. Zaměstnanci společnosti RegioJet Vás bezodkladně obslouží.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
2 | 3 | 25 % | 25 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
5 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.67 |
Směrodatná odchylka: | 0.82 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
32. Zaměstnanci společnosti RegioJet jsou Vám vždy ochotní pomoci
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
1 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
3 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.6 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.82 |
Směrodatná odchylka: | 1.35 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
33. Zaměstnanci společnosti RegioJet nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli Vašim požadavkům.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 3 | 25 % | 25 % |
3 | 3 | 25 % | 25 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
2 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.5 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.17 |
Směrodatná odchylka: | 1.08 |
Medián: | 3.5 |
Modus: | 5 |
34. Chování zaměstnanců společnosti RegioJet ve Vás zvyšuje důvěru.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
3 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
5 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
2 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.5 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.94 |
Směrodatná odchylka: | 0.97 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
35. Při jednání se společností RegioJet se cítíte bezpečně.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 6 | 50 % | 50 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
2 | 3 | 25 % | 25 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.1 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.43 |
Směrodatná odchylka: | 1.2 |
Medián: | 4.5 |
Modus: | 5 |
36. Zaměstnanci společnosti RegioJet jsou k Vám vždy zdvořilí.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
5 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
2 | 3 | 25 % | 25 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.7 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.57 |
Směrodatná odchylka: | 1.25 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
37. Zaměstnanci společnosti RegioJet mají potřebné znalosti, aby dokázali zodpovědět dotazy zákazníků.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
3 | 3 | 25 % | 25 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.8 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.07 |
Směrodatná odchylka: | 1.03 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
38. Společnost RegioJet Vám věnuje individuální pozornost.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
5 | 3 | 25 % | 25 % |
4 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.5 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.72 |
Směrodatná odchylka: | 0.85 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
39. Provozní doba společnosti RegioJet Vám vyhovuje.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
2 | 3 | 25 % | 25 % |
4 | 3 | 25 % | 25 % |
3 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.6 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.6 |
Směrodatná odchylka: | 1.26 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
40. Společnost RegioJet má zaměstnance, kteří se Vám osobně věnují.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 3 | 25 % | 25 % |
3 | 3 | 25 % | 25 % |
5 | 3 | 25 % | 25 % |
4 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
1 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.3 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.34 |
Směrodatná odchylka: | 1.16 |
Medián: | 3 |
Modus: | 2 |
41. Společnosti RegioJet leží na srdci Vaše zájmy.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
5 | 3 | 25 % | 25 % |
3 | 3 | 25 % | 25 % |
2 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.9 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.54 |
Směrodatná odchylka: | 0.74 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
42. Zaměstnanci společnosti RegioJet rozumějí Vašim specifickým požadavkům.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 6 | 50 % | 50 % |
3 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
5 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
2 | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.7 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.68 |
Směrodatná odchylka: | 0.82 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.