Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků společnosti LeoExpress

Spokojenost zákazníků společnosti LeoExpress

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Waclawiková
Šetření:14. 10. 2014 - 21. 10. 2014
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):42 / 42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:21,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.10:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník se skládá ze 2 částí. 

První část dotazníku se týká Očekávání zákazníka (před nákupem) nehledě na společnost - jedná se o celkový pohled na železniční dopravu

Druhá část dotazníku se týká Skutečného vnímání zákazníka (po nákupu) u společnosti LeoExpress

Odpovídejte na dotazník pomocí škály 1 - 5, kdy 1 = zcela nesouhlasím, 5 = zcela souhlasím

Odpovědi respondentů

Očekávání zákazníka (před nákupem), HMOTNÉ ZAJIŠTĚNÍ

1. Očekávám, že vynikající společnost bude mít moderně vyhlížející zařízení.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5541,67 %41,67 %  
1216,67 %16,67 %  
4216,67 %16,67 %  
3216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.7
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.01
Směrodatná odchylka:1.42
Medián:4
Modus:5

Graf

2. Předpokládám, že hmotné zařízení vynikající společnosti má poutat pozornost.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2433,33 %33,33 %  
5325 %25 %  
4216,67 %16,67 %  
1216,67 %16,67 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2
Směrodatná odchylka:1.41
Medián:2.5
Modus:2

Graf

3. Zaměstnanci vynikající společnosti mají, podle mého, vypadat upraveně.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5433,33 %33,33 %  
4433,33 %33,33 %  
1325 %25 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.5
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.5
Směrodatná odchylka:1.58
Medián:4
Modus:5

Graf

4. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.), mají být u vynikající společnosti poutavé.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4433,33 %33,33 %  
2325 %25 %  
5325 %25 %  
1216,67 %16,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.3
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.01
Směrodatná odchylka:1.42
Medián:4
Modus:4

Graf

SPOLEHLIVOST

5. Myslím si, že pokud vynikající společnosti slíbí něco udělat v daném čase, splní to.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5650 %50 %  
3216,67 %16,67 %  
2216,67 %16,67 %  
418,33 %8,33 %  
118,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.9
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.66
Směrodatná odchylka:1.29
Medián:4.5
Modus:5

Graf

6. Když má zákazník problém, vynikající společnosti projeví opravdový zájem při jeho řešení.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5758,33 %58,33 %  
2216,67 %16,67 %  
4216,67 %16,67 %  
118,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.2
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.51
Směrodatná odchylka:1.23
Medián:5
Modus:5

Graf

7. Očekávám, že vynikající společnosti provedou službu hned napoprvé.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5650 %50 %  
2216,67 %16,67 %  
4216,67 %16,67 %  
318,33 %8,33 %  
118,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.56
Směrodatná odchylka:1.25
Medián:4.5
Modus:5

Graf

8. Vynikající společnosti poskytují, dle mého, své služby v čase, který slibují.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5650 %50 %  
1325 %25 %  
4216,67 %16,67 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.8
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.62
Směrodatná odchylka:1.62
Medián:4.5
Modus:5

Graf

ODPOVĚDNÝ PŘÍSTUP

9. Zaměstnanci vynikající společnosti přesně sdělují klientům termíny splnění služeb.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5541,67 %41,67 %  
4325 %25 %  
3216,67 %16,67 %  
1216,67 %16,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.9
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.66
Směrodatná odchylka:1.29
Medián:4
Modus:5

Graf

10. Zaměstnanci vynikající společnosti okamžitě obsluhují zákazníky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4433,33 %33,33 %  
5433,33 %33,33 %  
3325 %25 %  
118,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.67
Směrodatná odchylka:0.82
Medián:4
Modus:4

Graf

11. Zaměstnanci vynikající společnosti jsou vždy ochotni pomoci klientům.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5650 %50 %  
1325 %25 %  
4216,67 %16,67 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.8
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.62
Směrodatná odchylka:1.62
Medián:4.5
Modus:5

Graf

12. Zaměstnanci vynikající společnosti nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli požadavkům zákazníků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4433,33 %33,33 %  
3325 %25 %  
5325 %25 %  
118,33 %8,33 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.7
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:4
Modus:4

Graf

JISTOTA

13. Zaměstnanci vynikající společnosti se mají chovat tak, aby důvěryhodně působili na klienta.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5650 %50 %  
4325 %25 %  
1216,67 %16,67 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.1
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.66
Směrodatná odchylka:1.29
Medián:4.5
Modus:5

Graf

14. Zákazníci vynikající společnosti se mají cítit při jednání bezpečně.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5541,67 %41,67 %  
4433,33 %33,33 %  
1216,67 %16,67 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.56
Směrodatná odchylka:1.25
Medián:4
Modus:5

Graf

15. Zaměstnanci vynikající společnosti jsou stále zdvořilí k zákazníkům.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5650 %50 %  
1216,67 %16,67 %  
4216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.9
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.1
Směrodatná odchylka:1.45
Medián:4.5
Modus:5

Graf

16. Zaměstnanci vynikající společnosti mají mít takové znalosti, aby zodpověděli dotazy zákazníků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5433,33 %33,33 %  
4433,33 %33,33 %  
1216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.7
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.79
Směrodatná odchylka:1.34
Medián:4
Modus:5

Graf

EMPATIE

17. Vynikající společnost věnuje klientům individuální pozornost.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3433,33 %33,33 %  
5325 %25 %  
4325 %25 %  
118,33 %8,33 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.6
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.93
Směrodatná odchylka:0.97
Medián:3.5
Modus:3

Graf

18. Očekávám, že vynikající společnost má provozní dobu přizpůsobenou všem svým zákazníkům.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4433,33 %33,33 %  
3433,33 %33,33 %  
1216,67 %16,67 %  
5216,67 %16,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.4
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.16
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:3.5
Modus:4

Graf

19. Vynikající společnost má zaměstnance, kteří věnují osobní pozornost klientům.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3325 %25 %  
1325 %25 %  
4325 %25 %  
5216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.78
Směrodatná odchylka:1.33
Medián:3
Modus:3

Graf

20. Vynikající společnosti leží, dle mého, na srdci zájmy zákazníků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4541,67 %41,67 %  
1325 %25 %  
5325 %25 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.5
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.06
Směrodatná odchylka:1.43
Medián:4
Modus:4

Graf

21. Zaměstnanci vynikající společnosti rozumějí specifickým požadavkům svých zákazníků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4433,33 %33,33 %  
3325 %25 %  
1216,67 %16,67 %  
5216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.3
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.34
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:3.5
Modus:4

Graf

Skutečné vnímání zákazníka po nákupu, HMOTNÉ ZAJIŠTĚNÍ

22. Společnost LeoExpress má moderně vyhlížející zařízení.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5541,67 %41,67 %  
1216,67 %16,67 %  
3216,67 %16,67 %  
4216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.7
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.01
Směrodatná odchylka:1.42
Medián:4
Modus:5

Graf

23. Hmotné zařízení společnosti LeoExpress poutá pozornost.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4433,33 %33,33 %  
5325 %25 %  
1216,67 %16,67 %  
3216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.5
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.61
Směrodatná odchylka:1.27
Medián:4
Modus:4

Graf

24. Zaměstnanci společnosti LeoExpress vypadají upraveně.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4541,67 %41,67 %  
5325 %25 %  
1216,67 %16,67 %  
318,33 %8,33 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.6
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.6
Směrodatná odchylka:1.26
Medián:4
Modus:4

Graf

25. Materiály, které doprovázejí službu (brožury, výkazy apod.) společnosti LeoExpress, jsou přehledné a poutavé.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4433,33 %33,33 %  
3325 %25 %  
1216,67 %16,67 %  
5216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.3
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.34
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:3.5
Modus:4

Graf

SPOLEHLIVOST

26. Když společnost LeoExpress slíbí něco udělat v daném čase, splní to.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3433,33 %33,33 %  
1216,67 %16,67 %  
4216,67 %16,67 %  
5216,67 %16,67 %  
2216,67 %16,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.33
Směrodatná odchylka:1.15
Medián:3
Modus:3

Graf

27. Když máte problém, společnost LeoExpress projeví opravdový zájem při jeho řešení.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4541,67 %41,67 %  
1216,67 %16,67 %  
3216,67 %16,67 %  
5216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.4
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.38
Směrodatná odchylka:1.17
Medián:4
Modus:4

Graf

28. Společnost LeoExpress provádí služby hned napoprvé.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4325 %25 %  
3325 %25 %  
1216,67 %16,67 %  
5216,67 %16,67 %  
2216,67 %16,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.1
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.43
Směrodatná odchylka:1.2
Medián:3
Modus:4

Graf

29. Společnost LeoExpress poskytuje své služby v čase, který slíbí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2433,33 %33,33 %  
4325 %25 %  
1216,67 %16,67 %  
5216,67 %16,67 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.9
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.66
Směrodatná odchylka:1.29
Medián:2.5
Modus:2

Graf

ODPOVĚDNÝ PŘÍSTUP

30. Zaměstnanci společnosti LeoExpress Vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5325 %25 %  
3325 %25 %  
2216,67 %16,67 %  
1216,67 %16,67 %  
4216,67 %16,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.2
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.73
Směrodatná odchylka:1.32
Medián:3
Modus:5

Graf

31. Zaměstnanci společnosti LeoExpress Vás bezodkladně obslouží.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3433,33 %33,33 %  
4325 %25 %  
2325 %25 %  
5216,67 %16,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.3
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:3
Modus:3

Graf

32. Zaměstnanci společnosti LeoExpress jsou Vám vždy ochotní pomoci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4541,67 %41,67 %  
2433,33 %33,33 %  
5216,67 %16,67 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.4
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.16
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:4
Modus:4

Graf

33. Zaměstnanci společnosti LeoExpress nikdy nejsou natolik zaneprázdněni, aby vyhověli Vašim požadavkům.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4433,33 %33,33 %  
2216,67 %16,67 %  
1216,67 %16,67 %  
3216,67 %16,67 %  
5216,67 %16,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.2
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.51
Směrodatná odchylka:1.23
Medián:3.5
Modus:4

Graf

JISTOTA

34. Chování zaměstnanců společnost LeoExpress ve Vás zvyšuje důvěru.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5433,33 %33,33 %  
3325 %25 %  
2216,67 %16,67 %  
1216,67 %16,67 %  
418,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.3
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.01
Směrodatná odchylka:1.42
Medián:3
Modus:5

Graf

35. Při jednání se společností LeoExpress se cítíte bezpečně.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5433,33 %33,33 %  
4325 %25 %  
1216,67 %16,67 %  
3216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.6
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.82
Směrodatná odchylka:1.35
Medián:4
Modus:5

Graf

36. Zaměstnanci společnosti LeoExpress jsou k Vám vždy zdvořilí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5541,67 %41,67 %  
2216,67 %16,67 %  
1216,67 %16,67 %  
4216,67 %16,67 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.6
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.27
Směrodatná odchylka:1.51
Medián:4
Modus:5

Graf

37. Zaměstnanci společnosti LeoExpress mají potřebné znalosti, aby dokázali zodpovědět dotazy zákazníků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5433,33 %33,33 %  
1216,67 %16,67 %  
4216,67 %16,67 %  
3216,67 %16,67 %  
2216,67 %16,67 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.4
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.04
Směrodatná odchylka:1.43
Medián:3.5
Modus:5

Graf

EMPATIE

38. Společnost LeoExpress Vám věnuje individuální pozornost.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3433,33 %33,33 %  
4325 %25 %  
2216,67 %16,67 %  
1216,67 %16,67 %  
518,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.9
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.99
Směrodatná odchylka:0.99
Medián:3
Modus:3

Graf

39. Provozní doba společnosti LeoExpress Vám vyhovuje.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3541,67 %41,67 %  
4325 %25 %  
1216,67 %16,67 %  
218,33 %8,33 %  
518,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.89
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:3
Modus:3

Graf

40. Společnost LeoExpress má zaměstnance, kteří se Vám osobně věnují.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3541,67 %41,67 %  
1325 %25 %  
4216,67 %16,67 %  
518,33 %8,33 %  
218,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.7
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.12
Směrodatná odchylka:1.06
Medián:3
Modus:3

Graf

41. Společnosti LeoExpress leží na srdci Vaše zájmy.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3541,67 %41,67 %  
2325 %25 %  
4216,67 %16,67 %  
118,33 %8,33 %  
518,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.9
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.54
Směrodatná odchylka:0.74
Medián:3
Modus:3

Graf

42. Zaměstnanci společnosti LeoExpress rozumějí Vašim specifickým požadavkům.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3541,67 %41,67 %  
4216,67 %16,67 %  
1216,67 %16,67 %  
2216,67 %16,67 %  
518,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.8
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.84
Směrodatná odchylka:0.92
Medián:3
Modus:3

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Waclawiková, A.Spokojenost zákazníků společnosti LeoExpress (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://42499.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.