Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Děti a reklama

Děti a reklama

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Helena Simonová
Šetření:17. 10. 2014 - 10. 11. 2014
Počet respondentů:287
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:69,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen pro děti na druhém stupni základní školy.

Odpovědi respondentů

1. Jak často se díváš na televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denněotázka č. 2, jen o víkenduotázka č. 2, nesleduji televiziotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně15554,01 %54,01 %  
jen o víkendu8228,57 %28,57 %  
nesleduji televizi5017,42 %17,42 %  

Graf

2. Máš ve svém pokoji televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15967,09 %55,4 %  
ano7832,91 %27,18 %  

Graf

3. Co děláš, když v televizi dávají reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
využiji čas na něco jiného12954,43 %44,95 %  
přepnu na jiný program6728,27 %23,34 %  
sleduji reklamy4117,3 %14,29 %  

Graf

4. Líbí se ti reklamy v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13054,85 %45,3 %  
nevím7832,91 %27,18 %  
ano2912,24 %10,1 %  

Graf

5. Jaké se ti líbí reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama se zvířátky5121,52 %17,77 %  
reklama na oblečení4619,41 %16,03 %  
reklama na hračky2912,24 %10,1 %  
reklama na sladkosti2610,97 %9,06 %  
žádná2510,55 %8,71 %  
žádné114,64 %3,83 %  
vtipné52,11 %1,74 %  
air bank41,69 %1,39 %  
T-mobile31,27 %1,05 %  
Alza20,84 %0,7 %  
auta20,84 %0,7 %  
jako fakt? 0.o žádná10,42 %0,35 %  
Porno reklamy10,42 %0,35 %  
SEXY10,42 %0,35 %  
líčidla10,42 %0,35 %  
musli tyčinka10,42 %0,35 %  
pletení gumiček10,42 %0,35 %  
vodafone10,42 %0,35 %  
veselá kráva10,42 %0,35 %  
vánoční10,42 %0,35 %  
na nápoje10,42 %0,35 %  
na elektroniku10,42 %0,35 %  
na TV pořad10,42 %0,35 %  
kuchyňské spotřebiče10,42 %0,35 %  
mobil10,42 %0,35 %  
žádnou10,42 %0,35 %  
upoutávky na seriál10,42 %0,35 %  
všechny10,42 %0,35 %  
na mobil10,42 %0,35 %  
modrá pyramida10,42 %0,35 %  
upoutávky10,42 %0,35 %  
s ženami10,42 %0,35 %  
na upoutávky10,42 %0,35 %  
na kosmetiku10,42 %0,35 %  
jak kdy10,42 %0,35 %  
mobilni operator10,42 %0,35 %  
s humorem10,42 %0,35 %  
na auta a alkohol10,42 %0,35 %  
Všechno,co se mi líbí :-)10,42 %0,35 %  
mobilní operátoři10,42 %0,35 %  
nelíbí se mi10,42 %0,35 %  
reklamy se mi nelíbí10,42 %0,35 %  
málo které10,42 %0,35 %  
Nevnímám je, je mi to jedno10,42 %0,35 %  

Graf

6. Líbí se ti reklamy, kde vystupují děti a zvířata?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9540,08 %33,1 %  
nevím7230,38 %25,09 %  
ano7029,54 %24,39 %  

Graf

7. Chtěl/a by si hrát v nějaké reklamě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10644,73 %36,93 %  
ano8535,86 %29,62 %  
nevím4619,41 %16,03 %  

Graf

8. Jaká je tvá nejoblíbenější reklama?

Napiš konkrétní reklamu

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná7129,96 %24,74 %  
Air bank229,28 %7,67 %  
vodafone135,49 %4,53 %  
t-mobile114,64 %3,83 %  
kofola83,38 %2,79 %  
nevím41,69 %1,39 %  
nemám41,69 %1,39 %  
hračky31,27 %1,05 %  
Mall31,27 %1,05 %  
Snickers31,27 %1,05 %  
ostatní odpovědi Aquila
Mattoni
musli tyčinka
Coca cola
Heureka
skittles
g
Nesnáším všechny reklamy.
SAcC
LOVE SEX DUREX
ijhjrsaigwujbgew
Rajec - reklama s vlčaty
ty na tmobile s Trojanem a norrisem
na žvíkačky
reklama o teutánech
lego technik
Kaufland
sportovní obuv
na kočičí žrádlo
GE money bank
vánoce
alza
Unicredit bank
žádné
pilsner urquel
lego technic
Vánoční
reklama na kráječ
lego
Aguila
rama
Jojo bonbony
Fio banka
modrá pyramida
Carls Jr. I love Texas
Whiskas
Calzedonii - oblečení
kondomy
auto
Paula
hračka
Brumík
Pedigree
F&F
Vánoční reklama s kamionem Coca-Cola
na psí žrádlo
pampers (good morning)
calzedonia
Reklamy od AirBank
Nike s fotbalistama
Antirezin
Na komixový postavičky
na prádlo
vánoční reklama na kofolu
plzen
na zmrzlinu mrož
bobík
orange
Caldezona
vanocni reklama na kofolu
xyxx
Pepsi
jupí
Česká spořitelna
Kofola (zlaté prasátko)
Reklama na Kofolu :)
S pejskem, na toaletní papír
kofola, t-mobile
Hyundai (2011 tuším)
?
Budweiser reklamy
Reklama s kocourem na horách
Calzedonia s Julii
reklama na nike
Vánoční reklama na Kofulu se "zlatým" prasátkem
na Mrože
Na Vánoce od Kofoly
Kofola - s kancem
kofola, tesco - kuřízek
HaM
O2
je jich hodně... Nejlepší jsoi v sobotu dopoledne
Bobika
vanocni kofola
Kofola - prasátko
.
T-mobile, Vodafone (vtipné)
pribináček
9540,08 %33,1 % 

Graf

9. Chtěl/a si někdy po rodičích, aby ti koupili nějaký výrobek, který jsi viděl/a v reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13255,7 %45,99 %  
ne10544,3 %36,59 %  

Graf

10. Jaký výrobek to byl?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hračka1914,39 %6,62 %  
oblečení1410,61 %4,88 %  
mobil75,3 %2,44 %  
nevím64,55 %2,09 %  
lego43,03 %1,39 %  
panenka43,03 %1,39 %  
kosmetika32,27 %1,05 %  
tablet21,52 %0,7 %  
kniha21,52 %0,7 %  
jogurt21,52 %0,7 %  
ostatní odpovědi monte
telefon
d
Vibrator
kkkkkkoooookkkkooootttteeeekkkk
Vanilková kofola
časopis
RC model
vapolizer
perla
roboryba - hračka
lego- hračka
adventní kalendář
lego friends
hračka -airsoftovou pistoli
Barbie - hračka
deníček
hračka, oblečení
šampón
autíčko - hračka
lego chima
auto - hračka
co je ti do toho
hračka - zahřívací míč
léky
gumičky na pletení
hračka -kidizoom
hračka - Nerf
jídlo
hra
lyže
panenky
PC hra
hračka -my little pony
elektronika
řasenka
hračka - roboryba
svítící tužka
sladkosti
šampon na vlasy
hellmann's majonéza na bagety a pizza guseppe (y) :D)
Oblečení nebo kosmetika
kabelka
poděbradka
.
hračky na vánoce
coca cola
už nevím
pivo
různé potraviny, kosmetika
barbie
sladkost
boty
gormiti
Plyšová hračka
Už nevím.
jogurt Activia
nepamatuji si, bylo jich více
většinou jídlo, sladkosti, nový výrobky.
už si napamatuju
kofola
kondomy
spousta, ale větčinou nic nedostanu
Auto
Sladké
Létající talíř
špirála
6952,27 %24,04 % 

Graf

11. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14 - 16 let13547,04 %47,04 %  
9 - 11 let8027,87 %27,87 %  
12 - 13 let7225,09 %25,09 %  

Graf

12. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dívka17661,32 %61,32 %  
chlapec11138,68 %38,68 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Máš ve svém pokoji televizi?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 5. Jaké se ti líbí reklamy?

4. Líbí se ti reklamy v televizi?

  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 5. Jaké se ti líbí reklamy?

9. Chtěl/a si někdy po rodičích, aby ti koupili nějaký výrobek, který jsi viděl/a v reklamě?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hračka na otázku 10. Jaký výrobek to byl?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení na otázku 10. Jaký výrobek to byl?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často se díváš na televizi?

2. Máš ve svém pokoji televizi?

3. Co děláš, když v televizi dávají reklamy?

4. Líbí se ti reklamy v televizi?

5. Jaké se ti líbí reklamy?

6. Líbí se ti reklamy, kde vystupují děti a zvířata?

7. Chtěl/a by si hrát v nějaké reklamě?

8. Jaká je tvá nejoblíbenější reklama?

9. Chtěl/a si někdy po rodičích, aby ti koupili nějaký výrobek, který jsi viděl/a v reklamě?

10. Jaký výrobek to byl?

11. Věk

12. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často se díváš na televizi?

2. Máš ve svém pokoji televizi?

3. Co děláš, když v televizi dávají reklamy?

4. Líbí se ti reklamy v televizi?

5. Jaké se ti líbí reklamy?

6. Líbí se ti reklamy, kde vystupují děti a zvířata?

7. Chtěl/a by si hrát v nějaké reklamě?

8. Jaká je tvá nejoblíbenější reklama?

9. Chtěl/a si někdy po rodičích, aby ti koupili nějaký výrobek, který jsi viděl/a v reklamě?

10. Jaký výrobek to byl?

11. Věk

12. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Simonová, H.Děti a reklama (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://42527.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.