Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita a dostupnost piva Staropramen

Kvalita a dostupnost piva Staropramen

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Schmidová
Šetření:22. 11. 2009 - 29. 11. 2009
Počet respondentů:133
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cíle tohoto dotazníku jsou zjištění, jestli dostupnost a kvalita piva Staropramen je vyhovující a jestli díky mediální propagaci je sortiment výrobků firmy Staropramen v podvědomí zákazníků. Dotazník i jeho vyhodnocení bude součástí seminární práce na téma: "Analýza využití nástrojů marketingového mixu v pivovarnictví".

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas. (pokračujte otázkou č. 2)8765,41 %65,41 %  
Ne, nikdy. (pokračujte otázkou č. 2)3425,56 %25,56 %  
Ano, pravidelně. (pokračujte otázkou č. 3)129,02 %9,02 %  

Graf

2. Pokud ho nepijete, z jakého důvodu Vám nevyhovuje?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhovující chuť3740,22 %27,82 %  
Nedostupné v mém obchodě nebo restauraci2729,35 %20,3 %  
Nevyrábí můj oblíbený druh piva1617,39 %12,03 %  
nic77,61 %5,26 %  
Vysoká cena77,61 %5,26 %  
Nevyhovující balení11,09 %0,75 %  

Graf

3. Z jakého důvodu pijete pivo Staropramen?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost3335,48 %24,81 %  
Kvalita 3234,41 %24,06 %  
Jiné3032,26 %22,56 %  
Cena1415,05 %10,53 %  
nic11,08 %0,75 %  

Graf

4. Máte pocit, že jsou ve Vašem okolí piva Staropramen dostupná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11384,96 %84,96 %  
ne2015,04 %15,04 %  

Graf

5. Kde všude se ve Vašem okolí nacházejí piva značky Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarket či hypermarket11787,97 %87,97 %  
Obchod10578,95 %78,95 %  
Restaurace či hospoda10175,94 %75,94 %  
Pivnice4130,83 %30,83 %  
Velkoobchod3324,81 %24,81 %  

Graf

6. Kde nejčastěji nakupujete pivo Staropramen?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Restaurace či hospoda4747,47 %35,34 %  
Supermarket či hypermarket3232,32 %24,06 %  
Obchod1515,15 %11,28 %  
Velkoobchod33,03 %2,26 %  
Pivnice22,02 %1,5 %  

Graf

7. Jaký druh „balení“ preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
točené10075,19 %75,19 %  
lahvové2317,29 %17,29 %  
Jiné75,26 %5,26 %  
plechovka32,26 %2,26 %  

Graf

8. Který druh nejčastěji pijete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Světlé8168,64 %60,9 %  
Ležák1714,41 %12,78 %  
Černé97,63 %6,77 %  
Jiné65,08 %4,51 %  
Nealkoholické54,24 %3,76 %  

Graf

9. Znáte produk Staropramen Chill?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12795,49 %95,49 %  
ano64,51 %4,51 %  

Graf

10. Měli byste zájem o nějaký druh ochuceného piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8866,17 %66,17 %  
ovocné3627,07 %27,07 %  
jiné96,77 %6,77 %  

Graf

11. Uvítali byste balení v pet lahvi 1,5 l ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10377,44 %77,44 %  
ano3022,56 %22,56 %  

Graf

12. Co by vás motivovalo k častějšímu nákupu piva Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lepší chuť4735,34 %35,34 %  
nižší cena3526,32 %26,32 %  
jiné2821,05 %21,05 %  
lepší dostupnost1712,78 %12,78 %  
výhodnější balení (multipack, pet lahev)64,51 %4,51 %  

Graf

13. Které rozšířené služby firmy Staropramen znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potrefená husa6246,62 %46,62 %  
Ani jednu4836,09 %36,09 %  
Pivní pohotovost2317,29 %17,29 %  

Graf

14. Kterou ze služeb firmy Staropramen využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani jednu10377,44 %77,44 %  
Potrefená husa2821,05 %21,05 %  
Pivní pohotovost21,5 %1,5 %  

Graf

15. Která reklama, slogan či klíčové slovo vás napadne ve spojitosti s firmou Staropramen?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chlapi sobě79,21 %5,26 %  
krocan56,58 %3,76 %  
Oslav narozeniny svého křečka56,58 %3,76 %  
žádné45,26 %3,01 %  
nic33,95 %2,26 %  
Smíchov33,95 %2,26 %  
to si vypiješ22,63 %1,5 %  
stara promin22,63 %1,5 %  
pivo22,63 %1,5 %  
chlapark22,63 %1,5 %  
ostatní odpovědi Kdy jsi naposledy udělal něco jinak?
staropramen buď pochválen
zelená barva
kdy si naposled udelal neco jinak
alkoholik
budiž pochválen
oslavte narozeniny svého křečka
nevim
nevzpomínám si ani na jednu
volné myšlenkářství
coolkeg
momentálně mě žádné slovo nenapadá
oslavte narozeniny sveho krecka...
čepičky jako zátka
Udělej něco jinak
Když piji Staropramen, netrpím ani hladem.
Kamarád, Potrefená husa
narozeniny křečka
Kdy jsi naposled udelal neco jinak?
reklama s krocanem v parku
čepice - zátka
Staropramen v PET lahvi
octoberfest
o stupeň lepší zábava
Pivní pohotovost
chlapy sobě
vánoční ozdobičky - zelené s etiketou :)
Oslav narozeniny svého křečka :-) staropramen
Kdy jsi naposledy oslavil narozeniny svýho křečka?
reklama s hudbou olympicu
Smíchovský Pivovar (jsem ze smíchova)
To si vypiješ!
Cajzl
reklama
kvalita
nepijte pivo, pijte Staropramen!
osvěžení
Na co myslis, Staropramen :-) .. P.S. Bydlim v SRN
žádná
kdy si naposledy udělal něco jinak
4153,95 %30,83 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Který druh nejčastěji pijete?

  • odpověď Světlé:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně. (pokračujte otázkou č. 3) na otázku 1. Pijete pivo Staropramen?

13. Které rozšířené služby firmy Staropramen znáte?

  • odpověď Potrefená husa:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potrefená husa na otázku 14. Kterou ze služeb firmy Staropramen využíváte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo Staropramen?

2. Pokud ho nepijete, z jakého důvodu Vám nevyhovuje?

3. Z jakého důvodu pijete pivo Staropramen?

4. Máte pocit, že jsou ve Vašem okolí piva Staropramen dostupná?

5. Kde všude se ve Vašem okolí nacházejí piva značky Staropramen?

6. Kde nejčastěji nakupujete pivo Staropramen?

7. Jaký druh „balení“ preferujete?

8. Který druh nejčastěji pijete?

9. Znáte produk Staropramen Chill?

10. Měli byste zájem o nějaký druh ochuceného piva?

11. Uvítali byste balení v pet lahvi 1,5 l ?

12. Co by vás motivovalo k častějšímu nákupu piva Staropramen?

13. Které rozšířené služby firmy Staropramen znáte?

14. Kterou ze služeb firmy Staropramen využíváte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo Staropramen?

2. Pokud ho nepijete, z jakého důvodu Vám nevyhovuje?

3. Z jakého důvodu pijete pivo Staropramen?

4. Máte pocit, že jsou ve Vašem okolí piva Staropramen dostupná?

5. Kde všude se ve Vašem okolí nacházejí piva značky Staropramen?

6. Kde nejčastěji nakupujete pivo Staropramen?

7. Jaký druh „balení“ preferujete?

8. Který druh nejčastěji pijete?

9. Znáte produk Staropramen Chill?

10. Měli byste zájem o nějaký druh ochuceného piva?

11. Uvítali byste balení v pet lahvi 1,5 l ?

12. Co by vás motivovalo k častějšímu nákupu piva Staropramen?

13. Které rozšířené služby firmy Staropramen znáte?

14. Kterou ze služeb firmy Staropramen využíváte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Schmidová, M.Kvalita a dostupnost piva Staropramen (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://4254.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.