Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita a dostupnost piva Staropramen
Kvalita a dostupnost piva Staropramen
→ Jak často a kde nakupujete nábytek? Co je pro Vás při nákupu důležité? A koupili jste si někdy retro nábytek? ←
(veřejné výsledky během března)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martina Schmidová |
---|---|
Šetření: | 22. 11. 2009 - 29. 11. 2009 |
Počet respondentů: | 133 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 13.59 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:06 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cíle tohoto dotazníku jsou zjištění, jestli dostupnost a kvalita piva Staropramen je vyhovující a jestli díky mediální propagaci je sortiment výrobků firmy Staropramen v podvědomí zákazníků. Dotazník i jeho vyhodnocení bude součástí seminární práce na téma: "Analýza využití nástrojů marketingového mixu v pivovarnictví".
Odpovědi respondentů
1. Pijete pivo Staropramen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, občas. (pokračujte otázkou č. 2) | 87 | 65,41 % | 65,41 % |
Ne, nikdy. (pokračujte otázkou č. 2) | 34 | 25,56 % | 25,56 % |
Ano, pravidelně. (pokračujte otázkou č. 3) | 12 | 9,02 % | 9,02 % |
2. Pokud ho nepijete, z jakého důvodu Vám nevyhovuje?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevyhovující chuť | 37 | 40,22 % | 27,82 % |
Nedostupné v mém obchodě nebo restauraci | 27 | 29,35 % | 20,3 % |
Nevyrábí můj oblíbený druh piva | 16 | 17,39 % | 12,03 % |
nic | 7 | 7,61 % | 5,26 % |
Vysoká cena | 7 | 7,61 % | 5,26 % |
Nevyhovující balení | 1 | 1,09 % | 0,75 % |
3. Z jakého důvodu pijete pivo Staropramen?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dostupnost | 33 | 35,48 % | 24,81 % |
Kvalita | 32 | 34,41 % | 24,06 % |
Jiné | 30 | 32,26 % | 22,56 % |
Cena | 14 | 15,05 % | 10,53 % |
nic | 1 | 1,08 % | 0,75 % |
4. Máte pocit, že jsou ve Vašem okolí piva Staropramen dostupná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 113 | 84,96 % | 84,96 % |
ne | 20 | 15,04 % | 15,04 % |
5. Kde všude se ve Vašem okolí nacházejí piva značky Staropramen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Supermarket či hypermarket | 117 | 87,97 % | 87,97 % |
Obchod | 105 | 78,95 % | 78,95 % |
Restaurace či hospoda | 101 | 75,94 % | 75,94 % |
Pivnice | 41 | 30,83 % | 30,83 % |
Velkoobchod | 33 | 24,81 % | 24,81 % |
6. Kde nejčastěji nakupujete pivo Staropramen?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Restaurace či hospoda | 47 | 47,47 % | 35,34 % |
Supermarket či hypermarket | 32 | 32,32 % | 24,06 % |
Obchod | 15 | 15,15 % | 11,28 % |
Velkoobchod | 3 | 3,03 % | 2,26 % |
Pivnice | 2 | 2,02 % | 1,5 % |
7. Jaký druh „balení“ preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
točené | 100 | 75,19 % | 75,19 % |
lahvové | 23 | 17,29 % | 17,29 % |
Jiné | 7 | 5,26 % | 5,26 % |
plechovka | 3 | 2,26 % | 2,26 % |
8. Který druh nejčastěji pijete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Světlé | 81 | 68,64 % | 60,9 % |
Ležák | 17 | 14,41 % | 12,78 % |
Černé | 9 | 7,63 % | 6,77 % |
Jiné | 6 | 5,08 % | 4,51 % |
Nealkoholické | 5 | 4,24 % | 3,76 % |
9. Znáte produk Staropramen Chill?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 127 | 95,49 % | 95,49 % |
ano | 6 | 4,51 % | 4,51 % |
10. Měli byste zájem o nějaký druh ochuceného piva?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 88 | 66,17 % | 66,17 % |
ovocné | 36 | 27,07 % | 27,07 % |
jiné | 9 | 6,77 % | 6,77 % |
11. Uvítali byste balení v pet lahvi 1,5 l ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 103 | 77,44 % | 77,44 % |
ano | 30 | 22,56 % | 22,56 % |
12. Co by vás motivovalo k častějšímu nákupu piva Staropramen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
lepší chuť | 47 | 35,34 % | 35,34 % |
nižší cena | 35 | 26,32 % | 26,32 % |
jiné | 28 | 21,05 % | 21,05 % |
lepší dostupnost | 17 | 12,78 % | 12,78 % |
výhodnější balení (multipack, pet lahev) | 6 | 4,51 % | 4,51 % |
13. Které rozšířené služby firmy Staropramen znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Potrefená husa | 62 | 46,62 % | 46,62 % |
Ani jednu | 48 | 36,09 % | 36,09 % |
Pivní pohotovost | 23 | 17,29 % | 17,29 % |
14. Kterou ze služeb firmy Staropramen využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ani jednu | 103 | 77,44 % | 77,44 % |
Potrefená husa | 28 | 21,05 % | 21,05 % |
Pivní pohotovost | 2 | 1,5 % | 1,5 % |
15. Která reklama, slogan či klíčové slovo vás napadne ve spojitosti s firmou Staropramen?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chlapi sobě | 7 | 9,21 % | 5,26 % |
krocan | 5 | 6,58 % | 3,76 % |
Oslav narozeniny svého křečka | 5 | 6,58 % | 3,76 % |
žádné | 4 | 5,26 % | 3,01 % |
nic | 3 | 3,95 % | 2,26 % |
Smíchov | 3 | 3,95 % | 2,26 % |
to si vypiješ | 2 | 2,63 % | 1,5 % |
stara promin | 2 | 2,63 % | 1,5 % |
pivo | 2 | 2,63 % | 1,5 % |
chlapark | 2 | 2,63 % | 1,5 % |
ostatní odpovědi | 41 | 53,95 % | 30,83 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (74,2 %)
- facebook.com (15,4 %)
- search.seznam.cz (4,1 %)
- vyplnto.cz (2,7 %)
- google.cz (2,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.