Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > RegioJet

RegioJet

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Matoušek
Šetření:30. 10. 2014 - 09. 11. 2014
Počet respondentů:92
Počet otázek (max/průměr):24 / 17.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Lukáš Matoušek a jsem studentem Vysoké školy ekonomické v Praze (obor mezinárodní obchod).

Zpracovávám diplomovou práci, která se zabývá marketingovou strategií společnosti Leo Express.

Chtěl bych Vás proto poprosit o vyplnění tohoto dotazníku. Výsledky použiji v rámci srovnání konkurenčního prostředí mezi jednotlivými dopravci (České dráhy, Leo Express, RegioJet), při zhodnocení cestovní atmosféry a při analýze důležitosti jednotlivých aspektů přepravy pro cestující.

 

Děkuji za ochotu a čas, strávený vyplněním.

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8390,22 %90,22 %  
ano99,78 %9,78 %  

Graf

2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vícekrát za týdenotázka č. 3, jednou za týdenotázka č. 3, dvakrát do měsíceotázka č. 3, jednou za měsícotázka č. 3, méně než jednou za měsícotázka č. 3, s touto společností jsem ještě necestoval → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než jednou za měsíc3744,58 %40,22 %  
s touto společností jsem ještě necestoval1720,48 %18,48 %  
dvakrát do měsíce1315,66 %14,13 %  
vícekrát za týden67,23 %6,52 %  
jednou za měsíc67,23 %6,52 %  
jednou za týden44,82 %4,35 %  

Graf

3. Jaký bývá nejčastější důvod Vaší cesty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
návštěva rodiny, přátel…2334,85 %25 %  
cesta za studiem1725,76 %18,48 %  
výlet1624,24 %17,39 %  
pracovní812,12 %8,7 %  
jiný23,03 %2,17 %  

Graf

4. Do nástupní stanice, či ze stanice, kde Vaše přeprava končí, musíte využít:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
návazné vlakové spoje ČD3756,06 %40,22 %  
bydlím ve městě, kde vlak zastavuje, a využívám MHD2233,33 %23,91 %  
automobil2030,3 %21,74 %  
návazné autobusové spojení1827,27 %19,57 %  
bydlím ve městě, kde vlak zastavuje, a chodím pěšky812,12 %8,7 %  

Graf

5. Se kterým dopravcem cestujete nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
RegioJet5177,27 %55,43 %  
České dráhy (Expresní vlaky – InterCity, EuroCity)1015,15 %10,87 %  
České dráhy (Pendolino)46,06 %4,35 %  
Leo Express11,52 %1,09 %  

Graf

6. Uveďte prosím důvod, proč danou společnost preferujete před ostatními:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlí34,55 %3,26 %  
Spolehlivost23,03 %2,17 %  
cena, služby zdarma, komfort11,52 %1,09 %  
zastavuje v nasem meste,pohodli,obcerstveni,vhodny cas11,52 %1,09 %  
cena/ komfort11,52 %1,09 %  
Nenaklápí se jako pendolino11,52 %1,09 %  
Profesionální přístup k cestujícím, a příznivé ceny pro studenty11,52 %1,09 %  
Jasný a rozumný tarif, férová firma, která není založená na lžích narozdíl od RegioJetu, ve vlacích ČD se cítím mnohem bezpečněji (zejména tedy po technické stránce vozidla) a ještě jeden důvod, který se mi sem nevejde.11,52 %1,09 %  
Protože jsou prostě nejlepší. Kvalita palubního servisu, prostředí, rychlost a cena jsou míle před konkurencí11,52 %1,09 %  
rychlost, pohodlí11,52 %1,09 %  
ostatní odpovědi cena, pohodli, jidlo, moznost rezervace sedadla, primy spoj do Ziliny
nejlevnější
sleva, vlaky nejsou přeplněné
pohodlna sedadla
podle mě zatím nejlepší na trhu
Cena, pohodlí, služby na palubě
Dostupnost, možnost využít kombinaci slevových průkazů.
pohodlí, příjemná obsluha a levné jídlo
nejvíce pokrývá Cr
vyšší komfort, cena
Cena a služby
Pohodlí - dykc si sendu a jednoduchá rezervace
Líbilo se mi, že se někdo postavil jako konkurence předraženým a ne vždy upraveným ČD vlakům. Líbí se mi pití zdarma, časopisy zdarma, že se o mě celou cestu někdo "stará", můžu si dát jídlo za velmi dobrou cenu, nabízí různé zvýhodnění
Cena, pohodlí, přístup stevardů, dobrá návaznost z místa bydliště
služby
Vysoká úroveň poskytovaných služeb za velmi příznivé ceny.
pomer ceny a sluzeb
Lepší poměr cena/kvalita
Mám inkartu
Čisté prostředí, obsluha, pohodlí, možnost zakoupení jídla, pití.
Úroveň služeb a vozového parku; podpora konkurence na železnici
příjemné prostředí (ve vlacích), čistota, současné vybavení, ochotný personál, související služby (občerstvení, parkování,...)
Líbí se mi obsluha.
Do stanice do které potřebuji jet, jezdí pouze české dráhy a regiojet. Ráda bych zkusila LeoExpres, ale bohužel. Regiojet je levný, většina příjemných pracovníků, občerstvení)
Milý přístup, dobré ceny, příjemný personál
jedna jízdenka, čistota soupravy, přátelský personál
má výhodné ceny, ochotné stevardy, velmi příznivé ceny jídla a pití, nabídka časopisů, káva a voda zdarma
nejlepší
nejkratší čas jízdy
Cena, palubní servis, rezervační systém.
není nutná rezervace, příjdu a jedu
cena, kvalita, cas jizdy
líbí se my služby, cena a ochota personálu
servis pro cestující, provázanost se studentagency (nákup na stejné web.adrese)
ANO
je pohodlný, levný, čistý
4místná kupé, palubní menu
Pohodli, vzhled vagónů, obsluha, občerstvení, cena
má v našem městě autobusovou zastávku a je možný pohodlný přestup na vlak
rychlost, vice prostoru pri sezeni, cistota prostredi, obsluha ve vlaku, zdarma napoje, tisk, wifi
káva, noviny, příjemné ceny občerstvení
kafe, pohoda, rezervace místa
Nižší ceny, větší komfort, vstřícný personál, možnost zakoupení levných a přitom dobrých pokrmů, nabídka denního tisku, klimatizace, společností Leo Express ani Pendolino jsem ještě necestovala, porovnávám tudíž pouze s ČD.
pohodlnost komfort
komfort
návaznost
komfort, občerstvení
čistota
skvělý přístup obsluhy vlaku, dobrá a levná nabídka jídelního lístku, komfortní cestování a super ceny jízdného
dobrá obsluha, voda zdarma
přístup personálu
záleží na ostatních okolnostech
služby, pohodlí, cena
5380,3 %57,61 % 

Graf

7. Co se Vám vybaví, když uslyšíte slovo RegioJet (můžete uvést i více slov či slovních spojení)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žlutý57,58 %5,43 %  
žlutý vlak46,06 %4,35 %  
pohodli23,03 %2,17 %  
student agency23,03 %2,17 %  
žluté vlaky23,03 %2,17 %  
žlutá23,03 %2,17 %  
žlutá barva23,03 %2,17 %  
káva zdarma, pohodlí, revoluce v dopravě, žluté vlaky11,52 %1,09 %  
ojetiny, kolísavá kvalita, nespolehlivost11,52 %1,09 %  
Žlutý, vlakový a autobusový dopravce 11,52 %1,09 %  
ostatní odpovědi Jan-čurák , špatný přístup k zaměstnancům.
Jančura, žluté vlaky, dumping, lži, vysoká fluktuace zaměstnanců, žluté autobusy SA, špatný technický stav vozidel, slabý catering
žlutá, plané sliby
cesta domů
Napadání konkurentů
zpoždění, lži, pomluvy, arogantí kretén Jančura
vlaky, jancura, sushi
žlutý vlak, růžové košile, voda zdarma
pohoda, servis
Majitel Jančura
Žlutá, jančura
skvělý dopravce
zluty
lepší než čd
pohodlí,obsluha, dochvilnost, starostlivost
žlutá barva, Radim Jančura, Student Agency, taxislužba Tick-tack, Brno,
komfort, jistota sezení, cistota
Výhodné, pohodlné, jídlo během cesty
znechucení, protože přestali zastavovat v praze - libni
pohodlí, čistota, příjemná cesta
Radim Jančura
žlutá, kožené sedačky, pohodlí při cestování
Žlutá barva, dopravní společnost, pohodlí
Podvod, přetvářka, vinikající marketing
žlutá, rajec, wifi, praha, cestování
žluté vlaky, káva zdarma, levné jízdenky, více tříd
student agency-
nefunkcni klimatizace a vecne upatlane kupe
kafe zdarma
žlutá, káva, komfort
NE
nízká cena, žlutý, káva, tisk
vlak, doprava, pohodlí, příjemné cestování
rychlost, cistota a spokojenost
dortíček
žlutý vlak, pohodová jízda
pohodlí, vstřícný a milý personál, nadstandard v české železniční dopravě
komfort
levné občerstvení, čokoládový dortík, žlutá barva
žlutá barva, pohodlné sedačky, café latte
dobrý servis
super cestování do Prahy
občerstvení
kafe
4466,67 %47,83 % 

Graf

8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
čas jízdy1.9550.74
cena jízdenky1.5610.61
návaznost na přípojné spoje2.2421.638
čistota vlaku1.6820.55
wifi připojení a jeho stabilita2.9241.919
vzhled interiéru a jeho pohodlnost1.8480.613
káva/voda zdarma2.6061.724
denní tisk zdarma3.0761.585
uspořádání vlaku (velkoprostorové vozy, kupé…)2.5611.398
rozsah občerstvení2.6211.387
cena občerstvení2.3331.313
kvalita občerstvení2.0151.076
renomé firmy2.6821.278
doplňkové služby (taxi, ubytování, možnost zakoupení jízdenky na letiště, MHD…)3.4391.822
přehlednost webových stránek a rezervačního portálu2.2731.198
bonusy pro cestující2.7581.426
zásuvka 230 V2.5151.704
reference na dopravce a doporučení od známých2.8181.573

Graf

9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vnější design vlaků2.0910.901
nastupování do vlaku2.1971.31
vnitřní design soupravy1.6820.641
mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)2.2421.608
osvětlení1.8480.826
hluk2.1360.966
dispoziční řešení vlaku (uspořádání kupé, velkoprostorové vozy…)1.7420.494
pohodlnost sedadel1.5760.487
prostor pro zavazadla2.3030.666
prostor pro nohy1.8180.785
vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)1.8180.997
poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)1.4390.58
chování personálu1.6210.811
vzhled personálu1.5450.49
toalety1.6520.742
čistota ve vlaku1.6671.04
vztah kvalita/cena1.4850.583
výběr občerstvení1.8180.755
kvalita občerstvení1.7420.828
cena občerstvení1.5610.549
krizová komunikace společnosti (zpoždění, zrušené spoje)2.2881.478
komunikace novinek1.9850.894
webové stránky1.8940.852
Váš nejčastější požitek z jízdy1.8180.937

Graf

10. Co byste zlepšili ve vlacích RegioJet? Uveďte prosím pouze jednu, pro Vás nejzásadnější věc.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic 69,23 %6,52 %  
asi nic34,62 %3,26 %  
wifi23,08 %2,17 %  
rychlost23,08 %2,17 %  
xxx23,08 %2,17 %  
nic mě nenapadá23,08 %2,17 %  
dostatecna zasobovanost11,54 %1,09 %  
regulace teploty11,54 %1,09 %  
spolehlivost - techniky, doby jízdy11,54 %1,09 %  
změna majitele a chování PR firmy11,54 %1,09 %  
ostatní odpovědi Je toho mnoho, ale pokud pouze jednu věc, tak kromě chování majitele a prezentace firmy zásadně potřebuje opravit vozy, často totiž zažívám tepelnou nepohodu, která nejde řešit a kromě omluvy od stewarda/stewardky (které se mi někdy ani nedostane), nemám
informování o zpoždění
Kožené sedačky jsou v létě zlo. Ale zas tak to nevadí, jen když už se ptáte:)
Spolehlivost
jejich existenci
klimatizaci, casto nefunguje wifi
Nastupování na jednotlivých zastávkách - nepřehledné, není vinou Regiojetu
klimatizace
Uplatnění slevových kupónů konkurenčních dopravců.
lepsi usmevavy personal
cena občerstvení
osvětlení kupé
Kdyby stavily i na Vsetíně
noční spoje, další spojení s jinými městy
hluk v kupé kvůli klimatizaci
Větší výběr (sortiment) občerstvení jak v denních tak i ve večerních spojích
vetsi stolecky
Osvětlení, není třeba aby svítilo přes den, v noci by mi vyhovovala tma a vlastní osvětlení nad každym sedadlem.
klimatizace - mohli by přitopit
Zrychlení vlaků a eliminace zpoždění, tj. nasazení výkonnějších lokomotiv pro rychlost 160 km/h.
tímto spojem často jezdí cestující s velkými kufry a zavazadly, která následně všem překáží v uličkách i v kupé
Dal bych do nabídky pivo Gambrinus jako v autobusech.
Pro je dost důležité cestování se psem. Uvítala bych do budoucna kupé pro psy. Kde by měli jen náhubek. Tohle je snad jediné, co mi vadí na regiojetu. Kvůli tomu musím občas jezdit českými dráhami. Psa do tašky nedám, nebo ji nebudu ani tahat. Zbytečnost
komunikace s cestujícími, obsazenost vlakových souprav
v kupé pro 6 osob má člověk uprostřed pouze malý prosor.
doba jízdy
klimatizace a cirkulace vzduchu v letních měsících
nevím
funkcni wifi
nastupování, vystupování
internetové stránky
NE
víc prostoru
Regiojet do Karviné
Rchlejší obsluha při objednávkách
možnost přepravy malých domácích zvířat (pes, kocka)
zrovna mne nic nenapada
aby jezdili i do Brna
Uvítala bych spojení s Brnem i jinými moravskými městy.
aby nebylo zpoždění
místo pro zavazadla
rozsah občerstvení
nic, všwcho je dobré
otravné cestující, kterým se i ten nejlepší personál nezavděčí
4467,69 %47,83 % 

Graf

11. Kolik si myslíte, že stojí běžná jízdenka s RegioJetem z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, žádný nárok na slevu)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2501015,15 %10,87 %  
20069,09 %6,52 %  
18046,06 %4,35 %  
22034,55 %3,26 %  
10034,55 %3,26 %  
30034,55 %3,26 %  
19034,55 %3,26 %  
250 Kč34,55 %3,26 %  
17023,03 %2,17 %  
15023,03 %2,17 %  
ostatní odpovědi 280
xxx
250kc
200 Kč
195
300?
190 kč
220 nejlevnější kč
160
150,-
180 kč
nevím, odhadem 350kč
185
nevím
200 korun.
300,- Kč
180,- Kč
240
160,-
ANO
350
cca 200 až 260 Kč podle doby rezervace
Mám dojem, že kolem 250 Kč.
400
180kč
2740,91 %29,35 % 

Graf

12. Kolik je podle Vás přiměřená cena jízdenky Praha – Olomouc (250 km – dospělý, bez nároku na slevu)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2001421,21 %15,22 %  
250710,61 %7,61 %  
30057,58 %5,43 %  
18057,58 %5,43 %  
22034,55 %3,26 %  
10034,55 %3,26 %  
15034,55 %3,26 %  
23023,03 %2,17 %  
40023,03 %2,17 %  
200 kč23,03 %2,17 %  
ostatní odpovědi 200kc
230 Kč
myslím, že je přiměřená
myslím, že 180 kč je přiměřená cena
250kč
nevím
300 korun.
300,- Kč
xxx
200,-
320
NE
175 Kč
200 - 250
cca kolem 180
350
250 Kč je cena přiměřená.
260
280
x
2030,3 %21,74 % 

Graf

13. Jakou maximální částku jste ochoten zaplatit za jízdenku z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, bez nároku na slevu)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2501421,21 %15,22 %  
2001421,21 %15,22 %  
300812,12 %8,7 %  
35046,06 %4,35 %  
10023,03 %2,17 %  
28023,03 %2,17 %  
Tolik kolik společnost regiojetem požaduje 11,52 %1,09 %  
400 Kč11,52 %1,09 %  
50011,52 %1,09 %  
200 kč11,52 %1,09 %  
ostatní odpovědi 250 kč
150 Kč
120
230
do 200 kč
300kč
150
nevím
250 km.
450,- Kč (600,- Kč na případné budoucí VRT v aktuálních cenách)
220
180,-
360
NE
180
300 kč
400
x
1827,27 %19,57 % 

Graf

14. Jakých cenových slev využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žákovský průkaz – student do 26 let2334,85 %25 %  
žádné2334,85 %25 %  
kreditová jízdenka1928,79 %20,65 %  
ZTP11,52 %1,09 %  

Graf

15. Jakým způsobem si nejčastěji kupujete jízdenku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet – s větším předstihem (více než 3 dny před odjezdem)3553,03 %38,04 %  
internet – 1 až 3 dny před odjezdem1116,67 %11,96 %  
na přepážce – v den odjezdu vlaku710,61 %7,61 %  
internet – na poslední chvíli69,09 %6,52 %  
na přepážce – dříve než v den odjezdu vlaku46,06 %4,35 %  
jiné23,03 %2,17 %  
internet – méně než 3 dny před odjezdem11,52 %1,09 %  

Graf

16. Přiměla Vás některá z kampaní RegioJetu (výletní balíčky, slevové akce) ke zvýšení frekvence používání spojů společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4568,18 %48,91 %  
nedokáži odhadnout1319,7 %14,13 %  
ano812,12 %8,7 %  

Graf

17. Marketingové kampaně a slevové akce jsou u společnosti RegioJet:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tak akorát4365,15 %46,74 %  
uvítal bych je častěji1421,21 %15,22 %  
vzhledem k časté frekvenci ve mně vzbuzují špatný dojem57,58 %5,43 %  
moc časté, ale oceňuji to46,06 %4,35 %  

Graf

18. Znáte nějaké CSR aktivity společnosti RegioJet (CSR – společenská odpovědnost firem – ochrana životního prostředí, důraz na ekologii, podpora handicapovaných, spolupráce s nadacemi atd…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o CSR aktivitách RegioJetu jsem nikdy neslyšel3248,48 %34,78 %  
ne2436,36 %26,09 %  
ano1015,15 %10,87 %  

Graf

19. Uveďte prosím jakékoliv pozitivní či negativní dojmy z cestování společností RegioJet:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodli12,86 %1,09 %  
pro mne jednoznačně nejlepší společnost na trhu - obsluhou, možným výběrem z palubního menu, voda, tisk a káva zdarma..prostě paráda :)12,86 %1,09 %  
špína ve vlaku (včetně ulepených sedaček od rozlitých sladkých nápojů), výpadky služeb (např. nefunkční kávovar), změna typu vagonu bez oznámení v předstihu - horší místo, arogantní chování posádky, špatná komunikace na sociálních sítích12,86 %1,09 %  
Uhnaný personál ve stresu, špatné řešení krizových situací12,86 %1,09 %  
Je jich mnoho, jak píši výše. Tepelná nepohoda, špatný technický stav vozů (jednou na mě spadl kus ostění, jindy jsem několikrát zažil povalující se šroubky v tělese osvětlení, uvolněné části vozů, hluk klepajících kol), někdy to byl nepříjemný personál n12,86 %1,09 %  
velká nespolehlivost, příznivé ceny občerstvení, přílišná péče stevardů12,86 %1,09 %  
Miluju cestování s RegioJetem/SA. Vážně. Profesionální palubní personál, 220V zásuvky, úžasné občerstvení za poněkud komické ceny, navazující spoje SA, frekvence spojů, pohodlí, prostě všechno.12,86 %1,09 %  
Velké výkyvy.12,86 %1,09 %  
nefungovala wifi a byla zima v kupe12,86 %1,09 %  
s vozíčkářem komplikované12,86 %1,09 %  
ostatní odpovědi Rychlost a čistota - pozitiva
konecne konkurence CD
příjemný přístup personalu
vše je vždycky úplně v pořádku a dokonce nám za zpoždění, kvůli třetí osobě bylo vrácena polovina jízdné
Na jízdu RegioJetem se těšívám.
vysoká kvalita poskytovaných služeb
No, Jančura začínal jako lidumil, teď utahuje šrouby... ale to není o cestování. Nevyhovuje mi nutnost jet konkrétním vlakem, tak jezdím s ČD. No a ta klimatizace, je to zlo. ČD mají naštěstí ještě zastaralé vagóny s otevíracími okny:)
Čistota. Negativní dojmy nemám
Jsem spokojen sám a navíc jsem velmi spokojen s tím, že můj 3 letý syn hlásí: "žlutý vláček, ten se mi líbí!!"
Jelikož jedu 30 minut, stalo se mi několikrát, že mi nepřišli nabídnout občerstvení, nebo ho nabídky 5 minut před výstupem. Nebo mi donesli občerstvení pozdě.
příjemný personál
Pozitivum: Cena (dumpingová oproti konkurenci), Nechativum: Přeplněný vlak (i přes povinně místenkový spoj se mi bežně stávalo, že jsem musel sedět na jiném místě, než jsem měl zarezervováno), kvalita vozů(špína, odřená sedadla, plochá kola)
Příjemný personál, ochota se zlepšovat a reagovat na podněty cestujících.
milý personál, vždy vyjde vstříc
spokojenost, vstřícný personál, dobré a levné občerstvení
tlak a hučení v uších po projetí tunelu (způsobeno vzduchotechnikou?) nejen u mně, ale i u mých spolucestujících
Klidná příjemná cesta
Jsem spokojený cestovatel :)
Jediný negativní zážitek byl, když jsem jela z Prahy do Hranic v létě a ve vlaku nefungovala klimatizace. To byla vyloženě nepříjemná cesta.
nemám
vyborne chovani
až na zpoždění, za které můžou spíše opravy na trati je vše super
již uvedeno dříve, vše super
všechno se mi libilo
x
2571,43 %27,17 % 

Graf

20. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3654,55 %39,13 %  
muž3045,45 %32,61 %  

Graf

21. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let3451,52 %36,96 %  
26-35 let1319,7 %14,13 %  
36-50 let1015,15 %10,87 %  
51-65 let57,58 %5,43 %  
méně než 18 let46,06 %4,35 %  

Graf

22. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské3248,48 %34,78 %  
středoškolské s maturitou2436,36 %26,09 %  
vyšší odborné46,06 %4,35 %  
základní34,55 %3,26 %  
vyučen/a s maturitou23,03 %2,17 %  
vyučen/a11,52 %1,09 %  

Graf

23. Profese:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/ka3146,97 %33,7 %  
jiné1421,21 %15,22 %  
úředník/ce69,09 %6,52 %  
učitel/ka69,09 %6,52 %  
podnikatel/ka46,06 %4,35 %  
manuálně pracující46,06 %4,35 %  
nezaměstnaný/á11,52 %1,09 %  

Graf

24. Čistý měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5000 Kč2131,82 %22,83 %  
15 001–20 000 Kč1218,18 %13,04 %  
5001-10 000 Kč1116,67 %11,96 %  
20 001-3 0000 Kč812,12 %8,7 %  
10 001–15 000 Kč710,61 %7,61 %  
30 001–40 000 Kč57,58 %5,43 %  
více než 50 000 Kč23,03 %2,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Do nástupní stanice, či ze stanice, kde Vaše přeprava končí, musíte využít:

  • odpověď návazné vlakové spoje ČD:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi České dráhy (Expresní vlaky – InterCity, EuroCity) na otázku 5. Se kterým dopravcem cestujete nejraději?

5. Se kterým dopravcem cestujete nejraději?

  • odpověď RegioJet:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi wifi připojení a jeho stabilita=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dispoziční řešení vlaku (uspořádání kupé, velkoprostorové vozy…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluk=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi osvětlení=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Váš nejčastější požitek z jízdy=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vnitřní design soupravy=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistota ve vlaku=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled personálu=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi webové stránky=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled interiéru a jeho pohodlnost=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zásuvka 230 V=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi krizová komunikace společnosti (zpoždění, zrušené spoje)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování personálu=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi káva/voda zdarma=2 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nastupování do vlaku=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlnost sedadel=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi káva/voda zdarma=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vztah kvalita/cena=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 250 na otázku 13. Jakou maximální částku jste ochoten zaplatit za jízdenku z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, bez nároku na slevu)?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikace novinek=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi bonusy pro cestující=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní tisk zdarma=3 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi renomé firmy=4 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi návštěva rodiny, přátel… na otázku 3. Jaký bývá nejčastější důvod Vaší cesty?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference na dopravce a doporučení od známých=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet – 1 až 3 dny před odjezdem na otázku 15. Jakým způsobem si nejčastěji kupujete jízdenku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita občerstvení=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5000 Kč na otázku 24. Čistý měsíční příjem:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistota vlaku=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vnější design vlaků=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):

8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):

  • odpověď cena jízdenky=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (taxi, ubytování, možnost zakoupení jízdenky na letiště, MHD…)=3 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):

9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):

  • odpověď čistota ve vlaku=1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nastupování do vlaku=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
  • odpověď chování personálu=1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
  • odpověď osvětlení=1:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
  • odpověď pohodlnost sedadel=1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostor pro zavazadla=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
  • odpověď poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluk=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi uvítal bych je častěji na otázku 17. Marketingové kampaně a slevové akce jsou u společnosti RegioJet:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dispoziční řešení vlaku (uspořádání kupé, velkoprostorové vozy…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výběr občerstvení=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedokáži odhadnout na otázku 16. Přiměla Vás některá z kampaní RegioJetu (výletní balíčky, slevové akce) ke zvýšení frekvence používání spojů společnosti?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi webové stránky=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi bonusy pro cestující=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001–20 000 Kč na otázku 24. Čistý měsíční příjem:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi bydlím ve městě, kde vlak zastavuje, a využívám MHD na otázku 4. Do nástupní stanice, či ze stanice, kde Vaše přeprava končí, musíte využít:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostor pro zavazadla=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita občerstvení=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5000 Kč na otázku 24. Čistý měsíční příjem:
  • odpověď prostor pro nohy=1:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostor pro zavazadla=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
  • odpověď vztah kvalita/cena=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet – 1 až 3 dny před odjezdem na otázku 15. Jakým způsobem si nejčastěji kupujete jízdenku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
  • odpověď webové stránky=2:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)=2 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):

16. Přiměla Vás některá z kampaní RegioJetu (výletní balíčky, slevové akce) ke zvýšení frekvence používání spojů společnosti?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní tisk zdarma=5 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi krizová komunikace společnosti (zpoždění, zrušené spoje)=3 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):

17. Marketingové kampaně a slevové akce jsou u společnosti RegioJet:

  • odpověď tak akorát:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi krizová komunikace společnosti (zpoždění, zrušené spoje)=3 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):

20. Pohlaví:

  • odpověď žena:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi bonusy pro cestující=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference na dopravce a doporučení od známých=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):

21. Věk:

  • odpověď 18-25 let:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žákovský průkaz – student do 26 let na otázku 14. Jakých cenových slev využíváte?

23. Profese:

  • odpověď student/ka:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5000 Kč na otázku 24. Čistý měsíční příjem:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?

2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?

3. Jaký bývá nejčastější důvod Vaší cesty?

4. Do nástupní stanice, či ze stanice, kde Vaše přeprava končí, musíte využít:

5. Se kterým dopravcem cestujete nejraději?

8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):

9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):

11. Kolik si myslíte, že stojí běžná jízdenka s RegioJetem z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, žádný nárok na slevu)?

12. Kolik je podle Vás přiměřená cena jízdenky Praha – Olomouc (250 km – dospělý, bez nároku na slevu)?

13. Jakou maximální částku jste ochoten zaplatit za jízdenku z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, bez nároku na slevu)?

14. Jakých cenových slev využíváte?

15. Jakým způsobem si nejčastěji kupujete jízdenku?

16. Přiměla Vás některá z kampaní RegioJetu (výletní balíčky, slevové akce) ke zvýšení frekvence používání spojů společnosti?

17. Marketingové kampaně a slevové akce jsou u společnosti RegioJet:

18. Znáte nějaké CSR aktivity společnosti RegioJet (CSR – společenská odpovědnost firem – ochrana životního prostředí, důraz na ekologii, podpora handicapovaných, spolupráce s nadacemi atd…)?

20. Pohlaví:

21. Věk:

22. Vzdělání:

23. Profese:

24. Čistý měsíční příjem:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?

2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?

3. Jaký bývá nejčastější důvod Vaší cesty?

4. Do nástupní stanice, či ze stanice, kde Vaše přeprava končí, musíte využít:

5. Se kterým dopravcem cestujete nejraději?

8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):

9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):

11. Kolik si myslíte, že stojí běžná jízdenka s RegioJetem z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, žádný nárok na slevu)?

12. Kolik je podle Vás přiměřená cena jízdenky Praha – Olomouc (250 km – dospělý, bez nároku na slevu)?

13. Jakou maximální částku jste ochoten zaplatit za jízdenku z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, bez nároku na slevu)?

14. Jakých cenových slev využíváte?

15. Jakým způsobem si nejčastěji kupujete jízdenku?

16. Přiměla Vás některá z kampaní RegioJetu (výletní balíčky, slevové akce) ke zvýšení frekvence používání spojů společnosti?

17. Marketingové kampaně a slevové akce jsou u společnosti RegioJet:

18. Znáte nějaké CSR aktivity společnosti RegioJet (CSR – společenská odpovědnost firem – ochrana životního prostředí, důraz na ekologii, podpora handicapovaných, spolupráce s nadacemi atd…)?

20. Pohlaví:

21. Věk:

22. Vzdělání:

23. Profese:

24. Čistý měsíční příjem:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Matoušek, L.RegioJet (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://42972.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.