Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jmenuji se Lukáš Matoušek a jsem studentem Vysoké školy ekonomické v Praze (obor mezinárodní obchod).
Zpracovávám diplomovou práci, která se zabývá marketingovou strategií společnosti Leo Express.
Chtěl bych Vás proto poprosit o vyplnění tohoto dotazníku. Výsledky použiji v rámci srovnání konkurenčního prostředí mezi jednotlivými dopravci (České dráhy, Leo Express, RegioJet), při zhodnocení cestovní atmosféry a při analýze důležitosti jednotlivých aspektů přepravy pro cestující.
Děkuji za ochotu a čas, strávený vyplněním.
Odpovědi respondentů
1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
83
90,22 %
90,22 %
ano
9
9,78 %
9,78 %
2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vícekrát za týden → otázka č. 3, jednou za týden → otázka č. 3, dvakrát do měsíce → otázka č. 3, jednou za měsíc → otázka č. 3, méně než jednou za měsíc → otázka č. 3, s touto společností jsem ještě necestoval → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než jednou za měsíc
37
44,58 %
40,22 %
s touto společností jsem ještě necestoval
17
20,48 %
18,48 %
dvakrát do měsíce
13
15,66 %
14,13 %
vícekrát za týden
6
7,23 %
6,52 %
jednou za měsíc
6
7,23 %
6,52 %
jednou za týden
4
4,82 %
4,35 %
3. Jaký bývá nejčastější důvod Vaší cesty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
návštěva rodiny, přátel…
23
34,85 %
25 %
cesta za studiem
17
25,76 %
18,48 %
výlet
16
24,24 %
17,39 %
pracovní
8
12,12 %
8,7 %
jiný
2
3,03 %
2,17 %
4. Do nástupní stanice, či ze stanice, kde Vaše přeprava končí, musíte využít:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
návazné vlakové spoje ČD
37
56,06 %
40,22 %
bydlím ve městě, kde vlak zastavuje, a využívám MHD
22
33,33 %
23,91 %
automobil
20
30,3 %
21,74 %
návazné autobusové spojení
18
27,27 %
19,57 %
bydlím ve městě, kde vlak zastavuje, a chodím pěšky
8
12,12 %
8,7 %
5. Se kterým dopravcem cestujete nejraději?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
RegioJet
51
77,27 %
55,43 %
České dráhy (Expresní vlaky – InterCity, EuroCity)
10
15,15 %
10,87 %
České dráhy (Pendolino)
4
6,06 %
4,35 %
Leo Express
1
1,52 %
1,09 %
6. Uveďte prosím důvod, proč danou společnost preferujete před ostatními:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pohodlí
3
4,55 %
3,26 %
Spolehlivost
2
3,03 %
2,17 %
cena, služby zdarma, komfort
1
1,52 %
1,09 %
zastavuje v nasem meste,pohodli,obcerstveni,vhodny cas
1
1,52 %
1,09 %
cena/ komfort
1
1,52 %
1,09 %
Nenaklápí se jako pendolino
1
1,52 %
1,09 %
Profesionální přístup k cestujícím, a příznivé ceny pro studenty
1
1,52 %
1,09 %
Jasný a rozumný tarif, férová firma, která není založená na lžích narozdíl od RegioJetu, ve vlacích ČD se cítím mnohem bezpečněji (zejména tedy po technické stránce vozidla) a ještě jeden důvod, který se mi sem nevejde.
1
1,52 %
1,09 %
Protože jsou prostě nejlepší. Kvalita palubního servisu, prostředí, rychlost a cena jsou míle před konkurencí
1
1,52 %
1,09 %
rychlost, pohodlí
1
1,52 %
1,09 %
ostatní odpovědi
cena, pohodli, jidlo, moznost rezervace sedadla, primy spoj do Ziliny nejlevnější sleva, vlaky nejsou přeplněné pohodlna sedadla podle mě zatím nejlepší na trhu Cena, pohodlí, služby na palubě Dostupnost, možnost využít kombinaci slevových průkazů. pohodlí, příjemná obsluha a levné jídlo nejvíce pokrývá Cr vyšší komfort, cena Cena a služby Pohodlí - dykc si sendu a jednoduchá rezervace Líbilo se mi, že se někdo postavil jako konkurence předraženým a ne vždy upraveným ČD vlakům. Líbí se mi pití zdarma, časopisy zdarma, že se o mě celou cestu někdo "stará", můžu si dát jídlo za velmi dobrou cenu, nabízí různé zvýhodnění Cena, pohodlí, přístup stevardů, dobrá návaznost z místa bydliště služby Vysoká úroveň poskytovaných služeb za velmi příznivé ceny. pomer ceny a sluzeb Lepší poměr cena/kvalita Mám inkartu Čisté prostředí, obsluha, pohodlí, možnost zakoupení jídla, pití. Úroveň služeb a vozového parku; podpora konkurence na železnici příjemné prostředí (ve vlacích), čistota, současné vybavení, ochotný personál, související služby (občerstvení, parkování,...) Líbí se mi obsluha. Do stanice do které potřebuji jet, jezdí pouze české dráhy a regiojet. Ráda bych zkusila LeoExpres, ale bohužel. Regiojet je levný, většina příjemných pracovníků, občerstvení) Milý přístup, dobré ceny, příjemný personál jedna jízdenka, čistota soupravy, přátelský personál má výhodné ceny, ochotné stevardy, velmi příznivé ceny jídla a pití, nabídka časopisů, káva a voda zdarma nejlepší nejkratší čas jízdy Cena, palubní servis, rezervační systém. není nutná rezervace, příjdu a jedu cena, kvalita, cas jizdy líbí se my služby, cena a ochota personálu servis pro cestující, provázanost se studentagency (nákup na stejné web.adrese) ANO je pohodlný, levný, čistý 4místná kupé, palubní menu Pohodli, vzhled vagónů, obsluha, občerstvení, cena má v našem městě autobusovou zastávku a je možný pohodlný přestup na vlak rychlost, vice prostoru pri sezeni, cistota prostredi, obsluha ve vlaku, zdarma napoje, tisk, wifi káva, noviny, příjemné ceny občerstvení kafe, pohoda, rezervace místa Nižší ceny, větší komfort, vstřícný personál, možnost zakoupení levných a přitom dobrých pokrmů, nabídka denního tisku, klimatizace, společností Leo Express ani Pendolino jsem ještě necestovala, porovnávám tudíž pouze s ČD. pohodlnost komfort komfort návaznost komfort, občerstvení čistota skvělý přístup obsluhy vlaku, dobrá a levná nabídka jídelního lístku, komfortní cestování a super ceny jízdného dobrá obsluha, voda zdarma přístup personálu záleží na ostatních okolnostech služby, pohodlí, cena
53
80,3 %
57,61 %
7. Co se Vám vybaví, když uslyšíte slovo RegioJet (můžete uvést i více slov či slovních spojení)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žlutý
5
7,58 %
5,43 %
žlutý vlak
4
6,06 %
4,35 %
pohodli
2
3,03 %
2,17 %
student agency
2
3,03 %
2,17 %
žluté vlaky
2
3,03 %
2,17 %
žlutá
2
3,03 %
2,17 %
žlutá barva
2
3,03 %
2,17 %
káva zdarma, pohodlí, revoluce v dopravě, žluté vlaky
1
1,52 %
1,09 %
ojetiny, kolísavá kvalita, nespolehlivost
1
1,52 %
1,09 %
Žlutý, vlakový a autobusový dopravce
1
1,52 %
1,09 %
ostatní odpovědi
Jan-čurák , špatný přístup k zaměstnancům. Jančura, žluté vlaky, dumping, lži, vysoká fluktuace zaměstnanců, žluté autobusy SA, špatný technický stav vozidel, slabý catering žlutá, plané sliby cesta domů Napadání konkurentů zpoždění, lži, pomluvy, arogantí kretén Jančura vlaky, jancura, sushi žlutý vlak, růžové košile, voda zdarma pohoda, servis Majitel Jančura Žlutá, jančura skvělý dopravce zluty lepší než čd pohodlí,obsluha, dochvilnost, starostlivost žlutá barva, Radim Jančura, Student Agency, taxislužba Tick-tack, Brno, komfort, jistota sezení, cistota Výhodné, pohodlné, jídlo během cesty znechucení, protože přestali zastavovat v praze - libni pohodlí, čistota, příjemná cesta Radim Jančura žlutá, kožené sedačky, pohodlí při cestování Žlutá barva, dopravní společnost, pohodlí Podvod, přetvářka, vinikající marketing žlutá, rajec, wifi, praha, cestování žluté vlaky, káva zdarma, levné jízdenky, více tříd student agency- nefunkcni klimatizace a vecne upatlane kupe kafe zdarma žlutá, káva, komfort NE nízká cena, žlutý, káva, tisk vlak, doprava, pohodlí, příjemné cestování rychlost, cistota a spokojenost dortíček žlutý vlak, pohodová jízda pohodlí, vstřícný a milý personál, nadstandard v české železniční dopravě komfort levné občerstvení, čokoládový dortík, žlutá barva žlutá barva, pohodlné sedačky, café latte dobrý servis super cestování do Prahy občerstvení kafe
44
66,67 %
47,83 %
8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
čas jízdy
1.955
0.74
cena jízdenky
1.561
0.61
návaznost na přípojné spoje
2.242
1.638
čistota vlaku
1.682
0.55
wifi připojení a jeho stabilita
2.924
1.919
vzhled interiéru a jeho pohodlnost
1.848
0.613
káva/voda zdarma
2.606
1.724
denní tisk zdarma
3.076
1.585
uspořádání vlaku (velkoprostorové vozy, kupé…)
2.561
1.398
rozsah občerstvení
2.621
1.387
cena občerstvení
2.333
1.313
kvalita občerstvení
2.015
1.076
renomé firmy
2.682
1.278
doplňkové služby (taxi, ubytování, možnost zakoupení jízdenky na letiště, MHD…)
3.439
1.822
přehlednost webových stránek a rezervačního portálu
2.273
1.198
bonusy pro cestující
2.758
1.426
zásuvka 230 V
2.515
1.704
reference na dopravce a doporučení od známých
2.818
1.573
9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
vnější design vlaků
2.091
0.901
nastupování do vlaku
2.197
1.31
vnitřní design soupravy
1.682
0.641
mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)
2.242
1.608
osvětlení
1.848
0.826
hluk
2.136
0.966
dispoziční řešení vlaku (uspořádání kupé, velkoprostorové vozy…)
1.742
0.494
pohodlnost sedadel
1.576
0.487
prostor pro zavazadla
2.303
0.666
prostor pro nohy
1.818
0.785
vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)
1.818
0.997
poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)
1.439
0.58
chování personálu
1.621
0.811
vzhled personálu
1.545
0.49
toalety
1.652
0.742
čistota ve vlaku
1.667
1.04
vztah kvalita/cena
1.485
0.583
výběr občerstvení
1.818
0.755
kvalita občerstvení
1.742
0.828
cena občerstvení
1.561
0.549
krizová komunikace společnosti (zpoždění, zrušené spoje)
2.288
1.478
komunikace novinek
1.985
0.894
webové stránky
1.894
0.852
Váš nejčastější požitek z jízdy
1.818
0.937
10. Co byste zlepšili ve vlacích RegioJet? Uveďte prosím pouze jednu, pro Vás nejzásadnější věc.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
6
9,23 %
6,52 %
asi nic
3
4,62 %
3,26 %
wifi
2
3,08 %
2,17 %
rychlost
2
3,08 %
2,17 %
xxx
2
3,08 %
2,17 %
nic mě nenapadá
2
3,08 %
2,17 %
dostatecna zasobovanost
1
1,54 %
1,09 %
regulace teploty
1
1,54 %
1,09 %
spolehlivost - techniky, doby jízdy
1
1,54 %
1,09 %
změna majitele a chování PR firmy
1
1,54 %
1,09 %
ostatní odpovědi
Je toho mnoho, ale pokud pouze jednu věc, tak kromě chování majitele a prezentace firmy zásadně potřebuje opravit vozy, často totiž zažívám tepelnou nepohodu, která nejde řešit a kromě omluvy od stewarda/stewardky (které se mi někdy ani nedostane), nemám informování o zpoždění Kožené sedačky jsou v létě zlo. Ale zas tak to nevadí, jen když už se ptáte:) Spolehlivost jejich existenci klimatizaci, casto nefunguje wifi Nastupování na jednotlivých zastávkách - nepřehledné, není vinou Regiojetu klimatizace Uplatnění slevových kupónů konkurenčních dopravců. lepsi usmevavy personal cena občerstvení osvětlení kupé Kdyby stavily i na Vsetíně noční spoje, další spojení s jinými městy hluk v kupé kvůli klimatizaci Větší výběr (sortiment) občerstvení jak v denních tak i ve večerních spojích vetsi stolecky Osvětlení, není třeba aby svítilo přes den, v noci by mi vyhovovala tma a vlastní osvětlení nad každym sedadlem. klimatizace - mohli by přitopit Zrychlení vlaků a eliminace zpoždění, tj. nasazení výkonnějších lokomotiv pro rychlost 160 km/h. tímto spojem často jezdí cestující s velkými kufry a zavazadly, která následně všem překáží v uličkách i v kupé Dal bych do nabídky pivo Gambrinus jako v autobusech. Pro je dost důležité cestování se psem. Uvítala bych do budoucna kupé pro psy. Kde by měli jen náhubek. Tohle je snad jediné, co mi vadí na regiojetu. Kvůli tomu musím občas jezdit českými dráhami. Psa do tašky nedám, nebo ji nebudu ani tahat. Zbytečnost komunikace s cestujícími, obsazenost vlakových souprav v kupé pro 6 osob má člověk uprostřed pouze malý prosor. doba jízdy klimatizace a cirkulace vzduchu v letních měsících nevím funkcni wifi nastupování, vystupování internetové stránky NE víc prostoru Regiojet do Karviné Rchlejší obsluha při objednávkách možnost přepravy malých domácích zvířat (pes, kocka) zrovna mne nic nenapada aby jezdili i do Brna Uvítala bych spojení s Brnem i jinými moravskými městy. aby nebylo zpoždění místo pro zavazadla rozsah občerstvení nic, všwcho je dobré otravné cestující, kterým se i ten nejlepší personál nezavděčí
44
67,69 %
47,83 %
11. Kolik si myslíte, že stojí běžná jízdenka s RegioJetem z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, žádný nárok na slevu)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
250
10
15,15 %
10,87 %
200
6
9,09 %
6,52 %
180
4
6,06 %
4,35 %
220
3
4,55 %
3,26 %
100
3
4,55 %
3,26 %
300
3
4,55 %
3,26 %
190
3
4,55 %
3,26 %
250 Kč
3
4,55 %
3,26 %
170
2
3,03 %
2,17 %
150
2
3,03 %
2,17 %
ostatní odpovědi
280 xxx 250kc 200 Kč 195 300? 190 kč 220 nejlevnější kč 160 150,- 180 kč nevím, odhadem 350kč 185 nevím 200 korun. 300,- Kč 180,- Kč 240 160,- ANO 350 cca 200 až 260 Kč podle doby rezervace Mám dojem, že kolem 250 Kč. 400 180kč
27
40,91 %
29,35 %
12. Kolik je podle Vás přiměřená cena jízdenky Praha – Olomouc (250 km – dospělý, bez nároku na slevu)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
200
14
21,21 %
15,22 %
250
7
10,61 %
7,61 %
300
5
7,58 %
5,43 %
180
5
7,58 %
5,43 %
220
3
4,55 %
3,26 %
100
3
4,55 %
3,26 %
150
3
4,55 %
3,26 %
230
2
3,03 %
2,17 %
400
2
3,03 %
2,17 %
200 kč
2
3,03 %
2,17 %
ostatní odpovědi
200kc 230 Kč myslím, že je přiměřená myslím, že 180 kč je přiměřená cena 250kč nevím 300 korun. 300,- Kč xxx 200,- 320 NE 175 Kč 200 - 250 cca kolem 180 350 250 Kč je cena přiměřená. 260 280 x
20
30,3 %
21,74 %
13. Jakou maximální částku jste ochoten zaplatit za jízdenku z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, bez nároku na slevu)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
250
14
21,21 %
15,22 %
200
14
21,21 %
15,22 %
300
8
12,12 %
8,7 %
350
4
6,06 %
4,35 %
100
2
3,03 %
2,17 %
280
2
3,03 %
2,17 %
Tolik kolik společnost regiojetem požaduje
1
1,52 %
1,09 %
400 Kč
1
1,52 %
1,09 %
500
1
1,52 %
1,09 %
200 kč
1
1,52 %
1,09 %
ostatní odpovědi
250 kč 150 Kč 120 230 do 200 kč 300kč 150 nevím 250 km. 450,- Kč (600,- Kč na případné budoucí VRT v aktuálních cenách) 220 180,- 360 NE 180 300 kč 400 x
18
27,27 %
19,57 %
14. Jakých cenových slev využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žákovský průkaz – student do 26 let
23
34,85 %
25 %
žádné
23
34,85 %
25 %
kreditová jízdenka
19
28,79 %
20,65 %
ZTP
1
1,52 %
1,09 %
15. Jakým způsobem si nejčastěji kupujete jízdenku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
internet – s větším předstihem (více než 3 dny před odjezdem)
35
53,03 %
38,04 %
internet – 1 až 3 dny před odjezdem
11
16,67 %
11,96 %
na přepážce – v den odjezdu vlaku
7
10,61 %
7,61 %
internet – na poslední chvíli
6
9,09 %
6,52 %
na přepážce – dříve než v den odjezdu vlaku
4
6,06 %
4,35 %
jiné
2
3,03 %
2,17 %
internet – méně než 3 dny před odjezdem
1
1,52 %
1,09 %
16. Přiměla Vás některá z kampaní RegioJetu (výletní balíčky, slevové akce) ke zvýšení frekvence používání spojů společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
45
68,18 %
48,91 %
nedokáži odhadnout
13
19,7 %
14,13 %
ano
8
12,12 %
8,7 %
17. Marketingové kampaně a slevové akce jsou u společnosti RegioJet:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tak akorát
43
65,15 %
46,74 %
uvítal bych je častěji
14
21,21 %
15,22 %
vzhledem k časté frekvenci ve mně vzbuzují špatný dojem
5
7,58 %
5,43 %
moc časté, ale oceňuji to
4
6,06 %
4,35 %
18. Znáte nějaké CSR aktivity společnosti RegioJet (CSR – společenská odpovědnost firem – ochrana životního prostředí, důraz na ekologii, podpora handicapovaných, spolupráce s nadacemi atd…)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
o CSR aktivitách RegioJetu jsem nikdy neslyšel
32
48,48 %
34,78 %
ne
24
36,36 %
26,09 %
ano
10
15,15 %
10,87 %
19. Uveďte prosím jakékoliv pozitivní či negativní dojmy z cestování společností RegioJet:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pohodli
1
2,86 %
1,09 %
pro mne jednoznačně nejlepší společnost na trhu - obsluhou, možným výběrem z palubního menu, voda, tisk a káva zdarma..prostě paráda :)
1
2,86 %
1,09 %
špína ve vlaku (včetně ulepených sedaček od rozlitých sladkých nápojů), výpadky služeb (např. nefunkční kávovar), změna typu vagonu bez oznámení v předstihu - horší místo, arogantní chování posádky, špatná komunikace na sociálních sítích
1
2,86 %
1,09 %
Uhnaný personál ve stresu, špatné řešení krizových situací
1
2,86 %
1,09 %
Je jich mnoho, jak píši výše. Tepelná nepohoda, špatný technický stav vozů (jednou na mě spadl kus ostění, jindy jsem několikrát zažil povalující se šroubky v tělese osvětlení, uvolněné části vozů, hluk klepajících kol), někdy to byl nepříjemný personál n
1
2,86 %
1,09 %
velká nespolehlivost, příznivé ceny občerstvení, přílišná péče stevardů
1
2,86 %
1,09 %
Miluju cestování s RegioJetem/SA. Vážně. Profesionální palubní personál, 220V zásuvky, úžasné občerstvení za poněkud komické ceny, navazující spoje SA, frekvence spojů, pohodlí, prostě všechno.
1
2,86 %
1,09 %
Velké výkyvy.
1
2,86 %
1,09 %
nefungovala wifi a byla zima v kupe
1
2,86 %
1,09 %
s vozíčkářem komplikované
1
2,86 %
1,09 %
ostatní odpovědi
Rychlost a čistota - pozitiva konecne konkurence CD příjemný přístup personalu vše je vždycky úplně v pořádku a dokonce nám za zpoždění, kvůli třetí osobě bylo vrácena polovina jízdné Na jízdu RegioJetem se těšívám. vysoká kvalita poskytovaných služeb No, Jančura začínal jako lidumil, teď utahuje šrouby... ale to není o cestování. Nevyhovuje mi nutnost jet konkrétním vlakem, tak jezdím s ČD. No a ta klimatizace, je to zlo. ČD mají naštěstí ještě zastaralé vagóny s otevíracími okny:) Čistota. Negativní dojmy nemám Jsem spokojen sám a navíc jsem velmi spokojen s tím, že můj 3 letý syn hlásí: "žlutý vláček, ten se mi líbí!!" Jelikož jedu 30 minut, stalo se mi několikrát, že mi nepřišli nabídnout občerstvení, nebo ho nabídky 5 minut před výstupem. Nebo mi donesli občerstvení pozdě. příjemný personál Pozitivum: Cena (dumpingová oproti konkurenci), Nechativum: Přeplněný vlak (i přes povinně místenkový spoj se mi bežně stávalo, že jsem musel sedět na jiném místě, než jsem měl zarezervováno), kvalita vozů(špína, odřená sedadla, plochá kola) Příjemný personál, ochota se zlepšovat a reagovat na podněty cestujících. milý personál, vždy vyjde vstříc spokojenost, vstřícný personál, dobré a levné občerstvení tlak a hučení v uších po projetí tunelu (způsobeno vzduchotechnikou?) nejen u mně, ale i u mých spolucestujících Klidná příjemná cesta Jsem spokojený cestovatel :) Jediný negativní zážitek byl, když jsem jela z Prahy do Hranic v létě a ve vlaku nefungovala klimatizace. To byla vyloženě nepříjemná cesta. nemám vyborne chovani až na zpoždění, za které můžou spíše opravy na trati je vše super již uvedeno dříve, vše super všechno se mi libilo x
25
71,43 %
27,17 %
20. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
36
54,55 %
39,13 %
muž
30
45,45 %
32,61 %
21. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25 let
34
51,52 %
36,96 %
26-35 let
13
19,7 %
14,13 %
36-50 let
10
15,15 %
10,87 %
51-65 let
5
7,58 %
5,43 %
méně než 18 let
4
6,06 %
4,35 %
22. Vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
32
48,48 %
34,78 %
středoškolské s maturitou
24
36,36 %
26,09 %
vyšší odborné
4
6,06 %
4,35 %
základní
3
4,55 %
3,26 %
vyučen/a s maturitou
2
3,03 %
2,17 %
vyučen/a
1
1,52 %
1,09 %
23. Profese:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student/ka
31
46,97 %
33,7 %
jiné
14
21,21 %
15,22 %
úředník/ce
6
9,09 %
6,52 %
učitel/ka
6
9,09 %
6,52 %
podnikatel/ka
4
6,06 %
4,35 %
manuálně pracující
4
6,06 %
4,35 %
nezaměstnaný/á
1
1,52 %
1,09 %
24. Čistý měsíční příjem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 5000 Kč
21
31,82 %
22,83 %
15 001–20 000 Kč
12
18,18 %
13,04 %
5001-10 000 Kč
11
16,67 %
11,96 %
20 001-3 0000 Kč
8
12,12 %
8,7 %
10 001–15 000 Kč
7
10,61 %
7,61 %
30 001–40 000 Kč
5
7,58 %
5,43 %
více než 50 000 Kč
2
3,03 %
2,17 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Do nástupní stanice, či ze stanice, kde Vaše přeprava končí, musíte využít:
odpověď návazné vlakové spoje ČD:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi České dráhy (Expresní vlaky – InterCity, EuroCity) na otázku 5. Se kterým dopravcem cestujete nejraději?
5. Se kterým dopravcem cestujete nejraději?
odpověď RegioJet:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi wifi připojení a jeho stabilita=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dispoziční řešení vlaku (uspořádání kupé, velkoprostorové vozy…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluk=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi osvětlení=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Váš nejčastější požitek z jízdy=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vnitřní design soupravy=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistota ve vlaku=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled personálu=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi webové stránky=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled interiéru a jeho pohodlnost=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zásuvka 230 V=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi krizová komunikace společnosti (zpoždění, zrušené spoje)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování personálu=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi káva/voda zdarma=2 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nastupování do vlaku=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlnost sedadel=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi káva/voda zdarma=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vztah kvalita/cena=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 250 na otázku 13. Jakou maximální částku jste ochoten zaplatit za jízdenku z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, bez nároku na slevu)?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikace novinek=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi bonusy pro cestující=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní tisk zdarma=3 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi renomé firmy=4 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi návštěva rodiny, přátel… na otázku 3. Jaký bývá nejčastější důvod Vaší cesty?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference na dopravce a doporučení od známých=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet – 1 až 3 dny před odjezdem na otázku 15. Jakým způsobem si nejčastěji kupujete jízdenku?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita občerstvení=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5000 Kč na otázku 24. Čistý měsíční příjem:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistota vlaku=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vnější design vlaků=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
odpověď cena jízdenky=1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (taxi, ubytování, možnost zakoupení jízdenky na letiště, MHD…)=3 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
odpověď čistota ve vlaku=1:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nastupování do vlaku=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
odpověď chování personálu=1:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
odpověď osvětlení=1:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
odpověď pohodlnost sedadel=1:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostor pro zavazadla=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
odpověď poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)=1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluk=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi uvítal bych je častěji na otázku 17. Marketingové kampaně a slevové akce jsou u společnosti RegioJet:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dispoziční řešení vlaku (uspořádání kupé, velkoprostorové vozy…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výběr občerstvení=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedokáži odhadnout na otázku 16. Přiměla Vás některá z kampaní RegioJetu (výletní balíčky, slevové akce) ke zvýšení frekvence používání spojů společnosti?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi webové stránky=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi bonusy pro cestující=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001–20 000 Kč na otázku 24. Čistý měsíční příjem:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi bydlím ve městě, kde vlak zastavuje, a využívám MHD na otázku 4. Do nástupní stanice, či ze stanice, kde Vaše přeprava končí, musíte využít:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostor pro zavazadla=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita občerstvení=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5000 Kč na otázku 24. Čistý měsíční příjem:
odpověď prostor pro nohy=1:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostor pro zavazadla=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
odpověď vztah kvalita/cena=1:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet – 1 až 3 dny před odjezdem na otázku 15. Jakým způsobem si nejčastěji kupujete jízdenku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)=1 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
odpověď webové stránky=2:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)=2 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
16. Přiměla Vás některá z kampaní RegioJetu (výletní balíčky, slevové akce) ke zvýšení frekvence používání spojů společnosti?
odpověď ne:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní tisk zdarma=5 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi krizová komunikace společnosti (zpoždění, zrušené spoje)=3 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
17. Marketingové kampaně a slevové akce jsou u společnosti RegioJet:
odpověď tak akorát:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi krizová komunikace společnosti (zpoždění, zrušené spoje)=3 na otázku 9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
20. Pohlaví:
odpověď žena:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi bonusy pro cestující=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference na dopravce a doporučení od známých=1 na otázku 8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
21. Věk:
odpověď 18-25 let:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žákovský průkaz – student do 26 let na otázku 14. Jakých cenových slev využíváte?
23. Profese:
odpověď student/ka:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5000 Kč na otázku 24. Čistý měsíční příjem:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?
2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?
3. Jaký bývá nejčastější důvod Vaší cesty?
4. Do nástupní stanice, či ze stanice, kde Vaše přeprava končí, musíte využít:
5. Se kterým dopravcem cestujete nejraději?
8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
11. Kolik si myslíte, že stojí běžná jízdenka s RegioJetem z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, žádný nárok na slevu)?
12. Kolik je podle Vás přiměřená cena jízdenky Praha – Olomouc (250 km – dospělý, bez nároku na slevu)?
13. Jakou maximální částku jste ochoten zaplatit za jízdenku z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, bez nároku na slevu)?
14. Jakých cenových slev využíváte?
15. Jakým způsobem si nejčastěji kupujete jízdenku?
16. Přiměla Vás některá z kampaní RegioJetu (výletní balíčky, slevové akce) ke zvýšení frekvence používání spojů společnosti?
17. Marketingové kampaně a slevové akce jsou u společnosti RegioJet:
18. Znáte nějaké CSR aktivity společnosti RegioJet (CSR – společenská odpovědnost firem – ochrana životního prostředí, důraz na ekologii, podpora handicapovaných, spolupráce s nadacemi atd…)?
20. Pohlaví:
21. Věk:
22. Vzdělání:
23. Profese:
24. Čistý měsíční příjem:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?
2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?
3. Jaký bývá nejčastější důvod Vaší cesty?
4. Do nástupní stanice, či ze stanice, kde Vaše přeprava končí, musíte využít:
5. Se kterým dopravcem cestujete nejraději?
8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce (1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):
9. Zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování vlaky RegioJet (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
11. Kolik si myslíte, že stojí běžná jízdenka s RegioJetem z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, žádný nárok na slevu)?
12. Kolik je podle Vás přiměřená cena jízdenky Praha – Olomouc (250 km – dospělý, bez nároku na slevu)?
13. Jakou maximální částku jste ochoten zaplatit za jízdenku z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, bez nároku na slevu)?
14. Jakých cenových slev využíváte?
15. Jakým způsobem si nejčastěji kupujete jízdenku?
16. Přiměla Vás některá z kampaní RegioJetu (výletní balíčky, slevové akce) ke zvýšení frekvence používání spojů společnosti?
17. Marketingové kampaně a slevové akce jsou u společnosti RegioJet:
18. Znáte nějaké CSR aktivity společnosti RegioJet (CSR – společenská odpovědnost firem – ochrana životního prostředí, důraz na ekologii, podpora handicapovaných, spolupráce s nadacemi atd…)?
20. Pohlaví:
21. Věk:
22. Vzdělání:
23. Profese:
24. Čistý měsíční příjem:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.