Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zhodnocení kvality služeb dopravce Českých dráh metodou Serqual

Zhodnocení kvality služeb dopravce Českých dráh metodou Serqual

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Lichnovský
Šetření:13. 11. 2014 - 16. 11. 2014
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):43 / 43
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

vítám vás u dotazníku, který slouží jako podklad pro zpracování seminární práce. 

U otázek č. 1-21 nás zajímají vaše očekávání na tuto dopravní společnost. Otázky č. 22-42 by měly být zaměřené na Vaše zkušenosti s realitou. Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím, 7 znamená zcela souhlasím. 

 

Děkujeme za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Očekávám, že dopravní společnost bude mít v dnešní době moderní vybavení.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61132,35 %32,35 %  
5926,47 %26,47 %  
7926,47 %26,47 %  
3411,76 %11,76 %  
412,94 %2,94 %  

Graf

2. Předpokládám, že zařízení dopravní společnost má být poutavé.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5926,47 %26,47 %  
7823,53 %23,53 %  
6720,59 %20,59 %  
4617,65 %17,65 %  
238,82 %8,82 %  
112,94 %2,94 %  

Graf

3. Zaměstnanci dopravní společnost by měli vypadat upraveně.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71750 %50 %  
6617,65 %17,65 %  
5411,76 %11,76 %  
238,82 %8,82 %  
425,88 %5,88 %  
112,94 %2,94 %  
312,94 %2,94 %  

Graf

4. Materiály, které doprovázejí službu, by měly být u dopravní společnost zajímavé.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51544,12 %44,12 %  
6617,65 %17,65 %  
3411,76 %11,76 %  
7411,76 %11,76 %  
238,82 %8,82 %  
425,88 %5,88 %  

Graf

5. Pokud dopravní společnosti slíbí něco udělat v daném čase, měly by to splnit.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71544,12 %44,12 %  
61235,29 %35,29 %  
5411,76 %11,76 %  
238,82 %8,82 %  

Graf

6. Když má zákazník problém, dopravní společnost projeví opravdový zájem při jeho řešení.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61132,35 %32,35 %  
5823,53 %23,53 %  
7823,53 %23,53 %  
4411,76 %11,76 %  
238,82 %8,82 %  

Graf

7. Očekávám, že dopravní společnost provede službu bez chyb.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61750 %50 %  
5720,59 %20,59 %  
7514,71 %14,71 %  
238,82 %8,82 %  
425,88 %5,88 %  

Graf

8. Dopravní společnost by se měla poučit ze svých předchozích chyb.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71544,12 %44,12 %  
61029,41 %29,41 %  
2411,76 %11,76 %  
538,82 %8,82 %  
412,94 %2,94 %  
312,94 %2,94 %  

Graf

9. Zaměstnanci dopravní společnosti sdělují klientům přesné termíny plnění služeb.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71029,41 %29,41 %  
6823,53 %23,53 %  
5823,53 %23,53 %  
4411,76 %11,76 %  
238,82 %8,82 %  
112,94 %2,94 %  

Graf

10. Zaměstnanci dopravní společnosti obsluhují zákazníky bez prodlevy.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51029,41 %29,41 %  
6823,53 %23,53 %  
7720,59 %20,59 %  
4514,71 %14,71 %  
238,82 %8,82 %  
112,94 %2,94 %  

Graf

11. Zaměstnanci dopravní společnosti jsou vždy ochotní.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6926,47 %26,47 %  
7823,53 %23,53 %  
5720,59 %20,59 %  
138,82 %8,82 %  
238,82 %8,82 %  
425,88 %5,88 %  
325,88 %5,88 %  

Graf

12. Zaměstnanci dopravní společnosti by nikdy neměli být natolik zaneprázdněni, aby vyhověli požadavkům zákazníků.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61441,18 %41,18 %  
51235,29 %35,29 %  
238,82 %8,82 %  
425,88 %5,88 %  
312,94 %2,94 %  
712,94 %2,94 %  
112,94 %2,94 %  

Graf

13. Zaměstnanci dopravní společnosti se mají chovat důvěryhodně.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61029,41 %29,41 %  
71029,41 %29,41 %  
4514,71 %14,71 %  
5514,71 %14,71 %  
238,82 %8,82 %  
312,94 %2,94 %  

Graf

14. Zákazníci dopravní společnosti by se měli cítitbezpečně při jednání.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61132,35 %32,35 %  
71132,35 %32,35 %  
5617,65 %17,65 %  
238,82 %8,82 %  
425,88 %5,88 %  
312,94 %2,94 %  

Graf

15. Zaměstnanci dopravní společnosti by se měli chovat zdvořile k zákazníkům.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71750 %50 %  
5720,59 %20,59 %  
6514,71 %14,71 %  
238,82 %8,82 %  
425,88 %5,88 %  

Graf

16. Zaměstnanci dopravní společnosti mají mít takové znalosti, aby zodpověděli všechny dotazy zákazníků.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61338,24 %38,24 %  
5617,65 %17,65 %  
4514,71 %14,71 %  
7411,76 %11,76 %  
2411,76 %11,76 %  
112,94 %2,94 %  
312,94 %2,94 %  

Graf

17. Dopravní společnost by měla věnovat klientům pozornost jednotlivě.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61235,29 %35,29 %  
5926,47 %26,47 %  
7617,65 %17,65 %  
2411,76 %11,76 %  
425,88 %5,88 %  
112,94 %2,94 %  

Graf

18. Očekávám, že dopravní společnost má mít provozní dobu přizpůsobenou všem zákazníkům.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61029,41 %29,41 %  
7823,53 %23,53 %  
4617,65 %17,65 %  
5514,71 %14,71 %  
238,82 %8,82 %  
325,88 %5,88 %  

Graf

19. Dopravní společnost má mít zaměstnance, kteří věnují osobní pozornost klientům.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61235,29 %35,29 %  
4617,65 %17,65 %  
7514,71 %14,71 %  
5514,71 %14,71 %  
2411,76 %11,76 %  
325,88 %5,88 %  

Graf

20. Dopravní společnost by měla upřednostňovat zájmy zákazníků.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61029,41 %29,41 %  
7823,53 %23,53 %  
5720,59 %20,59 %  
4411,76 %11,76 %  
2411,76 %11,76 %  
312,94 %2,94 %  

Graf

21. Zaměstnanci dopravní společnosti by měli rozumět individuálním požadavkům svých zákazníků.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6926,47 %26,47 %  
5926,47 %26,47 %  
7617,65 %17,65 %  
4514,71 %14,71 %  
238,82 %8,82 %  
325,88 %5,88 %  

Graf

22. Společnost ČD má moderní vybavení.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41029,41 %29,41 %  
3617,65 %17,65 %  
2617,65 %17,65 %  
6514,71 %14,71 %  
538,82 %8,82 %  
725,88 %5,88 %  
125,88 %5,88 %  

Graf

23. Zařízení společnosti ČD je poutavé.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21029,41 %29,41 %  
3720,59 %20,59 %  
4617,65 %17,65 %  
5514,71 %14,71 %  
6411,76 %11,76 %  
112,94 %2,94 %  
712,94 %2,94 %  

Graf

24. Zaměstnanci společnosti ČD vypadají upraveně.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5926,47 %26,47 %  
2720,59 %20,59 %  
3617,65 %17,65 %  
6514,71 %14,71 %  
4411,76 %11,76 %  
738,82 %8,82 %  

Graf

25. Materiály, které doprovázejí službu u společnosti ČD, jsou zajímavé.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3926,47 %26,47 %  
4720,59 %20,59 %  
2617,65 %17,65 %  
5617,65 %17,65 %  
638,82 %8,82 %  
725,88 %5,88 %  
112,94 %2,94 %  

Graf

26. Pokud společnost ČD slíbila něco udělat v daném čase, splnila to.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2823,53 %23,53 %  
3823,53 %23,53 %  
4617,65 %17,65 %  
5411,76 %11,76 %  
638,82 %8,82 %  
738,82 %8,82 %  
125,88 %5,88 %  

Graf

27. Když má zákazník problém, společnost ČD projeví opravdový zájem při jeho řešení.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21132,35 %32,35 %  
3926,47 %26,47 %  
4720,59 %20,59 %  
6411,76 %11,76 %  
525,88 %5,88 %  
712,94 %2,94 %  

Graf

28. Společnost ČD provedla službu bez chyb.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31132,35 %32,35 %  
2926,47 %26,47 %  
4617,65 %17,65 %  
6514,71 %14,71 %  
712,94 %2,94 %  
512,94 %2,94 %  
112,94 %2,94 %  

Graf

29. Společnost ČD se poučila ze svých předchozích chyb.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21235,29 %35,29 %  
4926,47 %26,47 %  
5411,76 %11,76 %  
1411,76 %11,76 %  
625,88 %5,88 %  
325,88 %5,88 %  
712,94 %2,94 %  

Graf

30. Zaměstnanci společnosti ČD sdělí klientům přesné termíny plnění služeb.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31029,41 %29,41 %  
2617,65 %17,65 %  
5514,71 %14,71 %  
6514,71 %14,71 %  
4411,76 %11,76 %  
725,88 %5,88 %  
125,88 %5,88 %  

Graf

31. Zaměstnanci společnosti ČD obsluhují zákazníky bez prodlevy.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2926,47 %26,47 %  
3823,53 %23,53 %  
5720,59 %20,59 %  
638,82 %8,82 %  
738,82 %8,82 %  
425,88 %5,88 %  
125,88 %5,88 %  

Graf

32. Zaměstnanci společnosti ČD jsou vždy ochotní.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21132,35 %32,35 %  
5720,59 %20,59 %  
4514,71 %14,71 %  
6411,76 %11,76 %  
738,82 %8,82 %  
338,82 %8,82 %  
112,94 %2,94 %  

Graf

33. Zaměstnanci společnosti ČD nejsou nikdy natolik zaneprázdněni, aby vyhověli požadavkům zákazníků.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4823,53 %23,53 %  
2720,59 %20,59 %  
1617,65 %17,65 %  
3514,71 %14,71 %  
6514,71 %14,71 %  
525,88 %5,88 %  
712,94 %2,94 %  

Graf

34. Zaměstnanci společnosti ČD se chovají důvěryhodně.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4720,59 %20,59 %  
3617,65 %17,65 %  
5617,65 %17,65 %  
6514,71 %14,71 %  
7411,76 %11,76 %  
238,82 %8,82 %  
138,82 %8,82 %  

Graf

35. Zákazníci společnosti ČD se cítí bezpečně při jednání.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5720,59 %20,59 %  
4720,59 %20,59 %  
2617,65 %17,65 %  
3617,65 %17,65 %  
6514,71 %14,71 %  
725,88 %5,88 %  
112,94 %2,94 %  

Graf

36. Zaměstnanci společnosti ČD se chovají zdvořile k zákazníkům.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3926,47 %26,47 %  
2720,59 %20,59 %  
4617,65 %17,65 %  
6514,71 %14,71 %  
7411,76 %11,76 %  
525,88 %5,88 %  
112,94 %2,94 %  

Graf

37. Zaměstnanci společnosti ČD mají takové znalosti, že zodpověděli všechny dotazy zákazníků.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3720,59 %20,59 %  
4720,59 %20,59 %  
2617,65 %17,65 %  
5411,76 %11,76 %  
7411,76 %11,76 %  
6411,76 %11,76 %  
125,88 %5,88 %  

Graf

38. Společnost ČD věnuje klientům pozornost jednotlivě.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41132,35 %32,35 %  
3617,65 %17,65 %  
2514,71 %14,71 %  
5514,71 %14,71 %  
7411,76 %11,76 %  
625,88 %5,88 %  
112,94 %2,94 %  

Graf

39. Společnost ČD má provozní dobu přizpůsobenou všem zákazníkům.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6823,53 %23,53 %  
2617,65 %17,65 %  
3514,71 %14,71 %  
4411,76 %11,76 %  
5411,76 %11,76 %  
1411,76 %11,76 %  
738,82 %8,82 %  

Graf

40. Společnost ČD má zaměstnance, kteří věnují osobní pozornost klientům.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4926,47 %26,47 %  
2720,59 %20,59 %  
3617,65 %17,65 %  
5411,76 %11,76 %  
7411,76 %11,76 %  
625,88 %5,88 %  
125,88 %5,88 %  

Graf

41. Společnost ČD upřednostňuje zájmy zákazníků.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3823,53 %23,53 %  
5720,59 %20,59 %  
4617,65 %17,65 %  
2514,71 %14,71 %  
6411,76 %11,76 %  
725,88 %5,88 %  
125,88 %5,88 %  

Graf

42. Zaměstnanci společnosti ČD rozumějí individuálním požadavkům svých zákazníků.

Hodnocení je 1-7, kde 1 znamená zcela nesouhlasím a 7 zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4926,47 %26,47 %  
5823,53 %23,53 %  
2823,53 %23,53 %  
3514,71 %14,71 %  
125,88 %5,88 %  
612,94 %2,94 %  
712,94 %2,94 %  

Graf

43. Vyberte, která oblast z poskytování služeb je pro Vás nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spolehlivost1750 %50 %  
Odpovědný přístup823,53 %23,53 %  
Jistota823,53 %23,53 %  
Hmotné zajištění12,94 %2,94 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lichnovský, M.Zhodnocení kvality služeb dopravce Českých dráh metodou Serqual (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://43440.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.