Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Drogerie v Praze

Drogerie v Praze

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Kalinová
Šetření:27. 11. 2014 - 05. 12. 2014
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

prosím o vyplnění dotazníku. Výsledku budou použity pro vytvoření seminární práce v Marketingu, téma: Ceny v drogériích v Praze, jejich vzájemné srovnání a porovnání s vnímáním spotřebitelů.

Děkuji

 

Odpovědi respondentů

1. V jakých drogeriích v Praze nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM drogerie9183,49 %83,49 %  
Rossman5348,62 %48,62 %  
Teta5247,71 %47,71 %  
v hypermarketech10,92 %0,92 %  
PeMi10,92 %0,92 %  
různě10,92 %0,92 %  
Drogerie Letná10,92 %0,92 %  
střídám10,92 %0,92 %  

Graf

2. Kterou drogerii považujete za nejdražší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rossman4036,7 %36,7 %  
DM drogerie3834,86 %34,86 %  
Teta1816,51 %16,51 %  
nevím54,59 %4,59 %  
nemám srovnání10,92 %0,92 %  
nastejno10,92 %0,92 %  
netuším10,92 %0,92 %  
Sephora10,92 %0,92 %  
nevím, chodím pouze do jedné, kterou mám nejblíž10,92 %0,92 %  
nevím :D 10,92 %0,92 %  
Nevím,neporovnávám.10,92 %0,92 %  
parfumerie10,92 %0,92 %  
nesleduji10,92 %0,92 %  
jak které zboží10,92 %0,92 %  

Graf

3. Kterou drogerii považujete za nejlevnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Teta4844,04 %44,04 %  
Rossman2825,69 %25,69 %  
DM drogeri2321,1 %21,1 %  
nevím76,42 %6,42 %  
nemám srovnání10,92 %0,92 %  
nastejno10,92 %0,92 %  
PeMi10,92 %0,92 %  
nevím, chodím pouze do jedné, kterou mám nejblíž10,92 %0,92 %  
Neporovnávám.10,92 %0,92 %  
nesleduji10,92 %0,92 %  

Graf

4. Jakou drogerii navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dm drogerie6155,96 %55,96 %  
Teta2623,85 %23,85 %  
Rossman2522,94 %22,94 %  
v Globusu10,92 %0,92 %  
PeMi10,92 %0,92 %  
nevím, zhruba rovnoměrně10,92 %0,92 %  

Graf

5. Důvody nákupu právě v této drogérii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
umístění prodejny7669,72 %69,72 %  
široký sortiment6559,63 %59,63 %  
využití věrnostní karty4238,53 %38,53 %  
nízké ceny3935,78 %35,78 %  
kvalita zboží3431,19 %31,19 %  
příjemné prostředí2623,85 %23,85 %  
mám to blízko10,92 %0,92 %  
slevové kupóny10,92 %0,92 %  
Oblíbené výrobky.10,92 %0,92 %  

Graf

6. Máte věrnostní kartu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7165,14 %65,14 %  
ne3834,86 %34,86 %  

Graf

7. Využíváte ji?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6968,32 %63,3 %  
ne3231,68 %29,36 %  

Graf

8. Víte o všech možnostech, které nabízí věrnostní program ve Vaší nejčastěji navštěvované drogerii?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5150,5 %46,79 %  
ano5049,5 %45,87 %  

Graf

9. Jak často v drogerii nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x měsíčně5146,79 %46,79 %  
1x týdně3633,03 %33,03 %  
méně než jednou měsíčně1513,76 %13,76 %  
vícekrát do týdne76,42 %6,42 %  

Graf

10. Kolik nejčastěji při nákupu utratíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201 - 500 Kč6256,88 %56,88 %  
0 - 200 Kč3128,44 %28,44 %  
600 - 1000 Kč109,17 %9,17 %  
1100 - 1500 Kč54,59 %4,59 %  
1600 - 2000 Kč10,92 %0,92 %  

Graf

11. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 266862,39 %62,39 %  
27 - 351614,68 %14,68 %  
36 - 501513,76 %13,76 %  
méně než 1854,59 %4,59 %  
více54,59 %4,59 %  

Graf

12. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9385,32 %85,32 %  
muž1614,68 %14,68 %  

Graf

13. Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 5000 Kč3431,19 %31,19 %  
5000 - 10 000 Kč3027,52 %27,52 %  
16 000 - 25 000 Kč1614,68 %14,68 %  
11 000 - 15 000 Kč1614,68 %14,68 %  
26 000 - 35 000 Kč76,42 %6,42 %  
více65,5 %5,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. V jakých drogeriích v Praze nakupujete?

  • odpověď Rossman:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossman na otázku 4. Jakou drogerii navštěvujete nejčastěji?

4. Jakou drogerii navštěvujete nejčastěji?

  • odpověď Dm drogerie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM drogeri na otázku 3. Kterou drogerii považujete za nejlevnější?

6. Máte věrnostní kartu?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi využití věrnostní karty na otázku 5. Důvody nákupu právě v této drogérii?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Využíváte ji?
  • odpověď ne:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Využíváte ji?

7. Využíváte ji?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi využití věrnostní karty na otázku 5. Důvody nákupu právě v této drogérii?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Máte věrnostní kartu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V jakých drogeriích v Praze nakupujete?

2. Kterou drogerii považujete za nejdražší?

3. Kterou drogerii považujete za nejlevnější?

4. Jakou drogerii navštěvujete nejčastěji?

5. Důvody nákupu právě v této drogérii?

6. Máte věrnostní kartu?

7. Využíváte ji?

8. Víte o všech možnostech, které nabízí věrnostní program ve Vaší nejčastěji navštěvované drogerii?

9. Jak často v drogerii nakupujete?

10. Kolik nejčastěji při nákupu utratíte?

11. Kolik Vám je let?

12. Jste muž nebo žena?

13. Váš měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V jakých drogeriích v Praze nakupujete?

2. Kterou drogerii považujete za nejdražší?

3. Kterou drogerii považujete za nejlevnější?

4. Jakou drogerii navštěvujete nejčastěji?

5. Důvody nákupu právě v této drogérii?

6. Máte věrnostní kartu?

7. Využíváte ji?

8. Víte o všech možnostech, které nabízí věrnostní program ve Vaší nejčastěji navštěvované drogerii?

9. Jak často v drogerii nakupujete?

10. Kolik nejčastěji při nákupu utratíte?

11. Kolik Vám je let?

12. Jste muž nebo žena?

13. Váš měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kalinová, Z.Drogerie v Praze (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://43853.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.