Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou

Analýza chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Brieslingerová
Šetření:28. 04. 2016 - 13. 05. 2016
Počet respondentů:254
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

Jsem studentkou Ekonomické fakulty z oboru Marketing a obchod. Ráda bych Vás požádala o vyplnění mého dotazníku na téma „Spotřebitelské chování na trhu s kosmetikou“. Dotazník bude sloužit pro zpracování mé diplomové práce. Vyplnění dotazníků Vám nezabere více jak 5 minut vašeho času a mě velmi pomůže s vypracováním diplomové práce.

 

Předem děkuji za Vaši spolupráci

 

Andrea Čeřovská 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete kosmetické produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22187,01 %87,01 %  
Ne3312,99 %12,99 %  

Graf

2. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité tyto faktory při výběru kosmetického produktu?

Ohodnoťte jak ve škole na škále 1-5, kde 1 znamená velmi důležité a 5 nejméně důležité.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité dřívější vyzkoušení produktu.2.2761.295
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité, zda se odliším ve společnosti (výraznější vůně, používám hodně výrazný make-up).3.861.514
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité, zda produkt znám a jsem na něj zvyklá/ý.2.0541.083
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležitá země původu (Francie).3.8371.503
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité, zda se jedná o výrobek českého původu.3.7561.47
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité složení produktu.(obsah látek, produkt organického původu)2.8241.711
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité doporučení od rodiny a přátel.2.671.289
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité doporučení od odborné veřejnosti – prodavač, lékař, dermatolog.2.6881.373
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité certifikace výrobku.3.0271.547
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité balení produktu (šetrné k životnímu prostředí, recyklovatelné)3.3941.189
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležitá značka produktu.2.6921.38
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité reklama na produkt.3.951.314
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležitý vzhled balení (design balení, dárkové balení)3.2041.33
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležitá speciální nabídka se slevou, s dárkem, nebo produkt označený jako novinka.3.11.429
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležitý poměr cena/kvalita produktu.1.8371.068
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležitá vůně, struktura a vstřebatelnost produktu.1.9821.176
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité, aby produkt nebyl testován na zvířatech.3.0091.9
Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležitá pomoc prodavače.3.6151.422

Graf

3. Nakupujete kosmetické produkty na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11953,85 %46,85 %  
Ano10246,15 %40,16 %  

Graf

4. Uveďte, prosím, názvy e-shopů (webových stránek), na kterých nakupujete kosmetické produkty.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

alza, parfums, krasa

Avon

bioo.cz,karelhadek.eu

biooo

Biooo.cz

Biooo.cz

celá řada, přes www.heureka.cz

ceska-biokosmetika.cz nobilis.cz bioobchod.cz

cosmetikos.cz, milva.cz, parfums.cz

douglas beautybay

elnino.cz jedenklik.cz parfum.cz vuneparfemu.cz

elnino.cz

galaxieprani.cz, dekorativka.cz

heureka

hledám na netu a dokud nenajdu nejlepší cenu

hledám na netu, srovnávač

hledám na srovnávačích

http://www.fler.cz/mydlitto

http://www.parfums.sk/ http://www.weleda.cz/shop?gclid=CP2qm6zrzswCFcZAGwod2cQAhQ

i-kosmetika, heureka, dermacol

krasa, heureka

krasa.cz zoot.cz parfums.cz

Krasa.cz el nino prafumerie atd

lekarna.cz

lush.cz, bioo.cz, anabis.cz

manufaktura

Nenakupuji pravidelně na internetu; poslední byl Lorika.cz

nepamatuji

nepamatuju si, vyhledávám na srovnávači

nepamatuju, vždycky vyhledávám na netu nejzajímanější cenu a produkt

Nevím

Nyx, douglas

op-cosmetic.cz, vune-parfemu.cz

parfémy.cz

Parfémy.cz

parfemy.cz, mall.cz

parfums

parfums

parfums

parfums

parfums

parfums cz

parfums, krasa

parfums.cz kupkosmetiku.cz

parfums.cz

parfums.cz

parfums.cz

parfums.cz

parfums.cz

parfums.cz

parfums.cz

Parfums.cz

parfums.cz

parfums.cz

parfums.cz

parfums.cz

parfums.cz prvnilekarna.cz drmax.cz

parfums.cz, elnino.cz

parfums.cz, elnino.cz

parfums.cz, mannamydlo.cz

parfums.cz, xparfémy, manufaktura

parfums.sk

parfums.sk

pokazde jinak...

profimed

přes srovnávače

slevolekarna.cz, lekarna.cz, parfémy elnino

Specializovaná značková parfumerie a kosmetika.

srovnávač cen

srovnávač, parfuns, avon

strawberry.net

už nevím :-)

Vivien cosmetics, Studio Mone

vyhledávám přes net co me zaujme

www.drmax.cz, www.parfums.cz

www.lancome.com, www.krasa.cz

Www.lancome.com,www.krasa.cz

www.lubricants4u.com, www.betterthanwet.com, www.hotskin.com

www.parfums.cz

www.parfums.cz

Www.parfums.cz

www.parfums.cz

www.parfums.cz

www.parfums.cz

www.yves-rocher.cz

xparfemy.cz parfums.cz

5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?

Ohodnoťte jak ve škole na škále 1-5, kde 1 znamená velmi důležité a 5 nejméně důležité.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby na stránkách byly kvalitní informace o produktu – složení, velikost, provedení.1.6181.02
Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby byly produkty dostupné na skladě.1.9221.151
Při nakupování na e-shopu jsou pro mě důležité názory a komentáře zákazníků.2.2351.239
Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá certifikace e-shopu.2.8141.524
Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá šířka nabízeného sortimentu.2.6761.278
Při nakupování na e-shopu jsou pro mě důležité možnosti placení (na dobírku, platební kartou, bankovním převodem).2.0391.391
Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby součástí ceny bylo dodání zdarma.2.3731.744
Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá existence kamenné prodejny.3.3531.738
Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby byl katalog přehledný (informace jsou zdůrazněné, v dostatečném množství a úplné)1.8141.132
Při nakupování na e-shopu očekávám pohodlnou objednávku (intuitivní, vím jak objednat)1.7351.038
Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité provést objednávku bez registrace.2.5881.889
Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá spolehlivost a rychlé dodání zboží.(jasné termíny dodání produktu, nedochází ke zpoždění dodání)1.6731.151
Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá neustálá kontrola objednávky (vím v jakém stavu je objednávka)2.3471.118
Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby existovalo call centrum na ověření si objednávky a online chat pro pomoc s výběrem produktu.3.4261.472

Graf

6. Kde zjišťujete informace o kosmetických produktech?

Vyberte 1-3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od rodiny a přátel12054,3 %47,24 %  
Na webových stránkách9944,8 %38,98 %  
Na srovnávači cen Heuréka7031,67 %27,56 %  
Od odborné veřejnosti – prodavači, lékaři, dermatologové5926,7 %23,23 %  
Na fórech a diskuzích5926,7 %23,23 %  
Na základě reklamy v TV, rádiu, novinách a outdoorové reklamě – billboardy, plakáty4118,55 %16,14 %  
Na sociálních sítích219,5 %8,27 %  
Na srovnávači Zboží209,05 %7,87 %  
Další73,17 %2,76 %  
letáky20,9 %0,79 %  
Na srovnávači cen Heuréka Na webových stránkách Na fórech a diskuzích Na srovnávači Zboží Od rodiny a přátel Od odborné veřejnosti – prodavači, lékaři, dermatologové Na základě reklamy v TV, rádiu, novinách a outdoorové reklamě – billboardy, plakáty Na sociálních sítích10,45 %0,39 %  
Na obalu. 10,45 %0,39 %  
pokus omyl10,45 %0,39 %  
časopisy10,45 %0,39 %  
v tištěném katalogu produktů, letácích10,45 %0,39 %  
YouTube - blogerky se specializací 10,45 %0,39 %  
u parfémů zkouškou v kamenné prodejně10,45 %0,39 %  
vlastní zkušenost10,45 %0,39 %  
blogy10,45 %0,39 %  
nezjišťuji, maximálně přímo v obchodě, z etiket10,45 %0,39 %  
vlastní oblíbené produkty10,45 %0,39 %  
z letáku, vlastní zkušenosti10,45 %0,39 %  
Přímo v obchodech10,45 %0,39 %  
v prodejně se rozhoduji10,45 %0,39 %  
z vlastní zkušenosti10,45 %0,39 %  
v obchodě10,45 %0,39 %  
na místě10,45 %0,39 %  
v míste prodejny10,45 %0,39 %  
leták, v prodejně10,45 %0,39 %  
v rpodejne10,45 %0,39 %  
v míste koupě10,45 %0,39 %  
v prodejně10,45 %0,39 %  
ze zkušenosti10,45 %0,39 %  

Graf

7. Nakupujete kosmetické produkty v kamenných prodejnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20391,86 %79,92 %  
Ne188,14 %7,09 %  

Graf

8. Uveďte, prosím, názvy (značky) kamenných prodejen, ve kterých nakupujete kosmetické produkty.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

albert, penny

Avion.

během nákupu s potravinami, supermarket, tesco, drogerie

Biooo

D&M

D&M, Rossmann, atd.

dm teta rossmann

dm

dm

Dm

DM

DM

DM

DM

DM

DM

dm drogeria

DM drogerie Teta drogerie Rossmann Douglas

dm drogerie

DM drogerie

DM drogerie, Douglas,

DM drogerie, Drogerie Teta

Dm Drogerie, Drogerie Teta, Drogerie Rossmann

Dm drogerie, kamenná prodejna bioobchodu.cz

DM drogerie, Manufaktura, supermarkety

Dm drogerie, Rossman

DM drogerie, rossmann

DM drogerie, Teta drogerie, Douglas

DM drogerie,teta drogerie, ryor,sephora

DM, MAC, Rossman, Lush shop

Dm, Rosman

DM, Rosmann, Sephora

DM, Rossman

DM, Rossman

DM, Rossman, většinu nakupuji u své kosmetičky

dm, rossman, teta, bioo

Dm, Rossmann

dm, rossmann

DM, Rossmann

Dm, Rossmann, Teta drogerie, Yves Rocher, lékárny

DM, Rossmann, Yves Rocher, L'Occitane, Lush,

DM, Sephora, Rossmann

dm, sephora, rossmann, teta drogerie, marionnaud, douglas

DM, Tesco

DM, Tesco, Lidl

DM, teta

Dm, Teta

DM, Teta

DM, teta

DM, teta

DM, Teta

dm, teta

DM, Teta

DM, Teta drogerie. Yvesrocher

DM, Teta, Rossmann, Sephora

Dm, Teta, Sefora, Douglas

Dm, teta, tesco, albert

DM, Teta, Tesco, Glóbus

DM, Yves Rocher

Dm, yves roscher

dm,lidl,tesco

dm,teta,rossmann,douglas, a mensi obchudky s prirodni kosmetikou

dorgerie dm

Douglas

douglas, DM, teta

drigerie

drogerie

drogérie

Drogerie

Drogerie

Drogerie

drogerie

drogerie

drogerie

drogerie

drogerie

drogerie - dm, rossmann, teta, ale něco i v obchodech typu tesco, albert, lidl

Drogerie DM

drogerie dm

Drogerie Dm, Teta, Tesco

drogerie dm, teta, tesco

Drogerie DM, Yves Rocher

Drogerie Market

drogerie tesco

drogerie Teta

drogerie Teta, DM

drogerie teta, droxi

drogerie teta. dm

Drogerie teta..dm drogerie

drogerie, dm, tesco, teta

drogerie, nákupní centrum - futurum, tesco

Drogerie, obchody se smíšeným zbožím

drogerie, tesco

drogerie, tesco

drogerie, v hypermarketu

fann parfumerie dm

Globus, DM

globus, lékarny

Globus, Penny, lékarny

Hermes, Loctine, LR cosmetic

Hruška, Globus, Teta

hruška, penny

Kaufland, DM, Doktor Max

korres

kosmetika: TETA drogerie, Müller, lékárny; parfémy: Fann, Marrionaud

Lékárny, Bio Beuty Slezská, Teta a DM drogerie

Loctine,LR cosmetic, Hermes

Makro, DM, Lidl

manufaktura

manufaktura, dm

Manufaktura, Rossman

manufaktura,parfums,DM,teta

marion

marionaud, DMdrogerie,Teta drogerie

Marionet, Fann

marionnaud, fann

mary kay

Muller, Dm (německo)

nejčastěji Müller (Německo)

Neuvedu

Nivea

obecně drogerie či supermarkety, neznám názvy

obchodní centra

obchodní řetězce

obchody se smíšeným zbožím

Obchody se smíšeným zbožím

parfum.cz,drogerie Teta,drogerie Rossmann

penny

Penny

Retezce jako tesco, albert, drogerie teta

Rosmann, Tesco

Rossman, DM

Rossman, DM

Rossman, Teta, DM, Globus

Rossman, velké řetězce, ...

Rossmann DM Marionaud

Rossmann, DM

Rossmann, DM

Rossmann, Dm drogerie

Rossmann, DM, Teta

Rossmann, Teta

Různě podle nabídky.

sephora lush body shop douglas mac

Sephora

Sephora, Clinique, lékárny

Sephora, DM, Rossmann

sephora, lékárna, bio obchody

sephora, manufaktura, lékárna

Sephora, Marionaud

sex city,

supermarket, drogérie

Tesco, Albert, Globus

Tesco, Albert, specializované obchody

tesco, DM

Tesco, DM, Rossman, Teta

tesco, dogerie teta

tesco, drogerie

tesco, teta, supermarket, kaufland

tesko, globus

TETA drogerie, Rossman, DM drogerie

teta drogerie, sephora, yves rocher, marionnaud, douglas

Teta drogerie, Yves Rocher,

Teta, Rossman

Teta, DM

teta, dm

teta, DM

Teta, dm drogerie

Teta, DM, Globus

Teta, DM, Rossmann, Manufaktura

TETA, DM, Sephora, Douglas

Teta, Marionnaud, Yves Rocher

Teta, rossman

teta, rossman, dm

TETA, SEPHORA, Manufaktura

Teta, Tesco, Lidl, Albert, Rossmann

Teta,DM

Tonino Lamborghiny, Playboy, La Rive

v supermarketu, parfumerka

yves rocher, DM, Teta, lékarny

Yves rocher, manufaktura

yves rocher, ryor, tesco

Yves Rocher, Sephora

Ziaja

9. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na kamennou prodejnu, kde nakupujete kosmetické produkty?

Ohodnoťte jak ve škole na škále 1-5, kde 1 znamená velmi důležité a 5 nejméně důležité.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitá cenová image prodejny.2.8871.194
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitá cena v prodejně.1.7680.848
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitá předchozí dobrá zkušenost s prodejnou.2.1181.109
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitá šířka nabízeného sortimentu.2.3841.202
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitá možnost nákupu zboží přes internetový obchod.3.9661.422
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitá nabídka akčních slev (reklama v místě prodeje - nápisy se slevou, novinky)2.691.406
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitá dopravní dostupnost.2.0741.29
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitá možnost vyzkoušení si produktu (testery)2.2171.342
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležité doporučení od rodiny a přátel2.9211.324
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitý odborný personál v prodejně.2.8571.374
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitá reklama na Internetu, v tisku, v TV a rádiu3.9011.232
Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležité dispoziční řešení prodejny - přehledné uspořádání v obchodě a dostatečné značení sekcí v obchodě.2.6311.317

Graf

10. Jak často nakupujete kosmetické produkty měsíčně (jak v kamenných prodejnách, tak v e-shopech)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 krát za měsíc9044,33 %35,43 %  
Méně jak 1 krát za měsíc5828,57 %22,83 %  
2-4 krát za měsíc5125,12 %20,08 %  
více jak 5 krát za měsíc41,97 %1,57 %  

Graf

11. Kolik průměrně utratíte za měsíc za kosmetické produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně jak 500 Kč.10350,74 %40,55 %  
501-1500 Kč8139,9 %31,89 %  
1501 – 2500 Kč157,39 %5,91 %  
více jak 2501 Kč41,97 %1,57 %  

Graf

12. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15460,63 %60,63 %  
Muž10039,37 %39,37 %  

Graf

13. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 – 25 let9035,43 %35,43 %  
26 – 35 let5320,87 %20,87 %  
36 – 45 let4718,5 %18,5 %  
46 - 55 let3011,81 %11,81 %  
nad 56 let2911,42 %11,42 %  
Do 15 let31,18 %1,18 %  
36 – 55 let20,79 %0,79 %  

Graf

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské15159,45 %59,45 %  
Středoškolské s maturitou8232,28 %32,28 %  
Středoškolské bez maturity114,33 %4,33 %  
Základní103,94 %3,94 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité tyto faktory při výběru kosmetického produktu?

  • odpověď Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležitá pomoc prodavače.=5:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitý odborný personál v prodejně.=5 na otázku 9. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na kamennou prodejnu, kde nakupujete kosmetické produkty?
  • odpověď Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité reklama na produkt.=5:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitý odborný personál v prodejně.=5 na otázku 9. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na kamennou prodejnu, kde nakupujete kosmetické produkty?

3. Nakupujete kosmetické produkty na internetu?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi parfums.cz na otázku 4. Uveďte, prosím, názvy e-shopů (webových stránek), na kterých nakupujete kosmetické produkty.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá certifikace e-shopu.=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá certifikace e-shopu.=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá certifikace e-shopu.=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá certifikace e-shopu.=4 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá certifikace e-shopu.=5 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá existence kamenné prodejny.=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá existence kamenné prodejny.=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá existence kamenné prodejny.=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá existence kamenné prodejny.=4 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá existence kamenné prodejny.=5 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá neustálá kontrola objednávky (vím v jakém stavu je objednávka)=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá neustálá kontrola objednávky (vím v jakém stavu je objednávka)=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá neustálá kontrola objednávky (vím v jakém stavu je objednávka)=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá neustálá kontrola objednávky (vím v jakém stavu je objednávka)=4 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá spolehlivost a rychlé dodání zboží.(jasné termíny dodání produktu, nedochází ke zpoždění dodání)=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá spolehlivost a rychlé dodání zboží.(jasné termíny dodání produktu, nedochází ke zpoždění dodání)=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá šířka nabízeného sortimentu.=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá šířka nabízeného sortimentu.=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá šířka nabízeného sortimentu.=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá šířka nabízeného sortimentu.=4 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité provést objednávku bez registrace.=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité provést objednávku bez registrace.=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité provést objednávku bez registrace.=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité provést objednávku bez registrace.=4 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité provést objednávku bez registrace.=5 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby byl katalog přehledný (informace jsou zdůrazněné, v dostatečném množství a úplné)=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby byl katalog přehledný (informace jsou zdůrazněné, v dostatečném množství a úplné)=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby byl katalog přehledný (informace jsou zdůrazněné, v dostatečném množství a úplné)=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby byly produkty dostupné na skladě.=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby byly produkty dostupné na skladě.=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby byly produkty dostupné na skladě.=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby existovalo call centrum na ověření si objednávky a online chat pro pomoc s výběrem produktu.=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby existovalo call centrum na ověření si objednávky a online chat pro pomoc s výběrem produktu.=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby existovalo call centrum na ověření si objednávky a online chat pro pomoc s výběrem produktu.=4 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby existovalo call centrum na ověření si objednávky a online chat pro pomoc s výběrem produktu.=5 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby na stránkách byly kvalitní informace o produktu – složení, velikost, provedení.=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby na stránkách byly kvalitní informace o produktu – složení, velikost, provedení.=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby součástí ceny bylo dodání zdarma.=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby součástí ceny bylo dodání zdarma.=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby součástí ceny bylo dodání zdarma.=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby součástí ceny bylo dodání zdarma.=4 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby součástí ceny bylo dodání zdarma.=5 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu jsou pro mě důležité možnosti placení (na dobírku, platební kartou, bankovním převodem).=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu jsou pro mě důležité možnosti placení (na dobírku, platební kartou, bankovním převodem).=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu jsou pro mě důležité možnosti placení (na dobírku, platební kartou, bankovním převodem).=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu jsou pro mě důležité názory a komentáře zákazníků.=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu jsou pro mě důležité názory a komentáře zákazníků.=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu jsou pro mě důležité názory a komentáře zákazníků.=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu jsou pro mě důležité názory a komentáře zákazníků.=4 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu očekávám pohodlnou objednávku (intuitivní, vím jak objednat)=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu očekávám pohodlnou objednávku (intuitivní, vím jak objednat)=2 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu očekávám pohodlnou objednávku (intuitivní, vím jak objednat)=3 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středoškolské bez maturity na otázku 14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

9. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na kamennou prodejnu, kde nakupujete kosmetické produkty?

  • odpověď Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitá cena v prodejně.=1:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitá cenová image prodejny.=1 na otázku 9. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na kamennou prodejnu, kde nakupujete kosmetické produkty?

12. Pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležitá země původu (Francie).=1 na otázku 2. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité tyto faktory při výběru kosmetického produktu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležité, aby součástí ceny bylo dodání zdarma.=5 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování v kamenné prodejně je pro mě důležitý odborný personál v prodejně.=1 na otázku 9. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na kamennou prodejnu, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nakupování na e-shopu je pro mě důležitá šířka nabízeného sortimentu.=1 na otázku 5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité certifikace výrobku.=1 na otázku 2. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité tyto faktory při výběru kosmetického produktu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité doporučení od rodiny a přátel.=1 na otázku 2. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité tyto faktory při výběru kosmetického produktu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při výběru kosmetického produktu je pro mě důležité, aby produkt nebyl testován na zvířatech.=1 na otázku 2. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité tyto faktory při výběru kosmetického produktu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete kosmetické produkty?

2. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité tyto faktory při výběru kosmetického produktu?

3. Nakupujete kosmetické produkty na internetu?

4. Uveďte, prosím, názvy e-shopů (webových stránek), na kterých nakupujete kosmetické produkty.

5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?

6. Kde zjišťujete informace o kosmetických produktech?

7. Nakupujete kosmetické produkty v kamenných prodejnách?

8. Uveďte, prosím, názvy (značky) kamenných prodejen, ve kterých nakupujete kosmetické produkty.

9. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na kamennou prodejnu, kde nakupujete kosmetické produkty?

10. Jak často nakupujete kosmetické produkty měsíčně (jak v kamenných prodejnách, tak v e-shopech)?

11. Kolik průměrně utratíte za měsíc za kosmetické produkty?

12. Pohlaví?

13. Věk?

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete kosmetické produkty?

2. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité tyto faktory při výběru kosmetického produktu?

3. Nakupujete kosmetické produkty na internetu?

4. Uveďte, prosím, názvy e-shopů (webových stránek), na kterých nakupujete kosmetické produkty.

5. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na e-shop, kde nakupujete kosmetické produkty?

6. Kde zjišťujete informace o kosmetických produktech?

7. Nakupujete kosmetické produkty v kamenných prodejnách?

8. Uveďte, prosím, názvy (značky) kamenných prodejen, ve kterých nakupujete kosmetické produkty.

9. Jak jsou pro Vás důležité tyto požadavky na kamennou prodejnu, kde nakupujete kosmetické produkty?

10. Jak často nakupujete kosmetické produkty měsíčně (jak v kamenných prodejnách, tak v e-shopech)?

11. Kolik průměrně utratíte za měsíc za kosmetické produkty?

12. Pohlaví?

13. Věk?

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Brieslingerová, K.Analýza chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://44036.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.