Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Obtěžuje Vás reklama?

Obtěžuje Vás reklama?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Laušmanová
Šetření:05. 01. 2015 - 30. 01. 2015
Počet respondentů:468
Počet otázek (max/průměr):4 / 4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká oblíbenosti různých typů reklamy.

Dotazník je určen všem respodentům.

Výsledky průzkumu budou použity v DP.

Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Jste žena / muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena32268,8 %68,8 %  
Muž14631,2 %31,2 %  

Graf

2. Vaše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 25 let23850,85 %50,85 %  
26 - 39 let12125,85 %25,85 %  
40 - 65 let10923,29 %23,29 %  

Graf

3. Které reklamní mediatypy Vás nejvíce obtěžují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na internetu ( bannery, videoreklamy a veškerá internetová reklama)32769,87 %69,87 %  
Reklamní spot v TV32268,8 %68,8 %  
Product placement v TV ( umístění produktu/značky v ději seriálu, filmu..)17537,39 %37,39 %  
Reklamní spot v rádiu14631,2 %31,2 %  
Venkovní reklama (billboardy, lavičky, plachty na fasádách domu, zastávky a veškeré venkovní plochy)9620,51 %20,51 %  
Reklama v kině před filmem9219,66 %19,66 %  
Reklama v časopisech, magazínech (tituly životního stylu, dámské tituly, odborné tituly)265,56 %5,56 %  
Reklama v novinách ( denní tisk)112,35 %2,35 %  
Reklamní banner na internetu61,28 %1,28 %  
Reklama na sportovištích a stadionech51,07 %1,07 %  

Graf

4. Které reklamní mediatypy Vás nejméně obtěžují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama v časopisech, magazínech (tituly životního stylu, dámské tituly, odborné tituly)23750,64 %50,64 %  
Reklama na sportovištích a stadionech22147,22 %47,22 %  
Reklama v novinách ( denní tisk)19040,6 %40,6 %  
Venkovní reklama (billboardy, lavičky, plachty na fasádách domu, zastávky a veškeré venkovní plochy)16735,68 %35,68 %  
Reklama v kině před filmem10622,65 %22,65 %  
Product placement v TV ( umístění produktu/značky v ději seriálu, filmu..)9420,09 %20,09 %  
Reklamní spot v rádiu418,76 %8,76 %  
Reklamní spot v TV285,98 %5,98 %  
Reklama na internetu ( bannery, videoreklamy a veškerá internetová reklama)183,85 %3,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste žena / muž?

2. Vaše věková kategorie?

3. Které reklamní mediatypy Vás nejvíce obtěžují?

4. Které reklamní mediatypy Vás nejméně obtěžují?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste žena / muž?

2. Vaše věková kategorie?

3. Které reklamní mediatypy Vás nejvíce obtěžují?

4. Které reklamní mediatypy Vás nejméně obtěžují?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Laušmanová, J.Obtěžuje Vás reklama? (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://44059.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.