Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Šikana ve škole
Šikana ve škole
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martin Bureš |
---|---|
Šetření: | 17. 12. 2014 - 31. 12. 2014 |
Počet respondentů: | 141 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 14.19 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 72,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:25 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jsem studentem Vyšší odborné školy pedagogické v Litomyšli a prosím každého, kdo má zájem, o vyplnění dotazníku na téma Šikana ve škole. Dotazník je anonymní a jeho výsledky mi poslouží jako podklady pro seminární práci na toto téma.Odpovědi respondentů
1. Víte, co je to šikana?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 141 | 100 % | 100 % |
2. Může podle Vás šikana být závažný problém?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 140 | 99,29 % | 99,29 % |
ne | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
3. Co podle Vás patří mezi hlavní příčiny vzniku šikanování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
špatná výchova v rodině a rodinné prostředí | 110 | 78,01 % | 78,01 % |
celková morálka ve společnosti | 85 | 60,28 % | 60,28 % |
vrozené sklony k agresivitě | 77 | 54,61 % | 54,61 % |
špatný výchovně-vzdělávací systém ve škole | 34 | 24,11 % | 24,11 % |
osobnost učitele | 18 | 12,77 % | 12,77 % |
návykové látky | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
majetnické rozdíly | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
Že byl někdo v minulosti šikanován nebo zesměšňován | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
ovlivnění médii | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
odlišnost | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
předchozí zkušenosti agresora s šikanou (např. mohl být dříve šikanovaný on) | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
lhostejnost okolí | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
ten, kdo je šikanován je kokot :D | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
snaha zalíbit se jiným | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
nekultivovaná lidská přirozenost | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
napodobování toho, co děti viodí v televizi, na netu apod. | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
nedostatek zodpovědnosi a nesení důsledků vlastního jednání | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
odlišnost dítěte od kolektivu | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
všechno v různé míře | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
zárodek se vytvoří v hiearchii kolektivu, pokud se včas nezabrání jejímu vývinu, je z toho velký problém. | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
Myslím , že to může být osobní postoj...velikářství jedince na úkor druhých | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
problem jedinca vysporiadat sa sp svojou vlastnou osobnotou, riesenie si svojich komplexov na inych, chtic stat sa stredobodom pozornosti vdaka tomu ze niekoho sikanujem | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
Od lehkého popichování a od vtípků to může přerůst v něco horšího. Původní "agresoři" si stále myslí, že je to sranda, i když to už sranda dlouhou dobu není a možná vůbec ani nebyla. | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
vše uvedené | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
4. Setkal/a jste se někdy (ať už jako oběť či svědek) ve škole se šikanou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 105 | 74,47 % | 74,47 % |
ne | 36 | 25,53 % | 25,53 % |
5. Byl/a jste obětí Vy sám/sama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 57 | 54,29 % | 40,43 % |
ne | 48 | 45,71 % | 34,04 % |
6. Jak jste se zachoval/a ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nedělal jsem nic | 26 | 45,61 % | 18,44 % |
řekl jsem to rodičům | 21 | 36,84 % | 14,89 % |
řekl jsem to některému učiteli nebo výchovnému poradci | 13 | 22,81 % | 9,22 % |
snažila jsem se fyzicky bránit..a nikomu jsem to neřekla, cítila jsem povinnost vyřešit si to sama...navíc jsem se za to styděla | 1 | 1,75 % | 0,71 % |
čekala jsem, až si vyhlédnou jiného beránka | 1 | 1,75 % | 0,71 % |
odeznelo to samo | 1 | 1,75 % | 0,71 % |
změnila jsem prostředí | 1 | 1,75 % | 0,71 % |
bitka | 1 | 1,75 % | 0,71 % |
jako malá..cca 8. letá žákyňka jsem byla zastrašována š člennou partou spolužáků , moc si to už nepamatuju - je mi řř roků ale na jejich kroužení okolo s různými poznámkami jsem prostě nereagovala....,dělala jsem, jako bych před sebou nikoho neviděla. | 1 | 1,75 % | 0,71 % |
Vyústilo to ve rvačku. | 1 | 1,75 % | 0,71 % |
7. Vyřešila se situace tak, že šikanování skončilo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 54,39 % | 21,99 % |
ne | 26 | 45,61 % | 18,44 % |
8. O jaký typ šikany se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
urážky, zesměšňování, vyhrožování nebo jiná psychická šikana | 56 | 98,25 % | 39,72 % |
fyzické napadání či obtěžování | 19 | 33,33 % | 13,48 % |
násilné nebo ponižující příkazy | 7 | 12,28 % | 4,96 % |
9. Byl útočník jeden, nebo jich bylo více? Chlapec nebo dívka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více chlapců | 17 | 29,82 % | 12,06 % |
chlapci i dívky dohromady | 17 | 29,82 % | 12,06 % |
jeden chlapec | 9 | 15,79 % | 6,38 % |
více dívek | 8 | 14,04 % | 5,67 % |
jedna dívka | 6 | 10,53 % | 4,26 % |
10. Můžete krátce popsat osobnost útočníka?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
,
.
arogantní puberťačka, když povyrostla sama toho nechala, ostatně já pak také byla starší takže by si ani netroufla
bohatí fracci velmi oblíbení u snobských učitelů, většinou inteligentní
Boli oblubene a v tej dobe najstarsie na skole, povazovane za urcitu elitu na skole asi si mysleli ze si mozu dovolit vsetko. Ucili sa niektore dobre niektore chvalitebne. Medzi ziakmi boli oblubene no medzi ucitelmi podla charakteru ucitela. Niektori ich nemali radi lebo boli drze arogantne a trieskala s nimi puberta, ini ich mali radi pretoze boli sebaiste a vsade sa chceli prezentovat.
byl oblíbený, špatný prospěch
Byl to průměrný žák, nikterak neoplýval znalostmi a už vůbec ne nějakým slušným chováním. Myslím si, že měl komplex. A snažil si vylít vztek zrovna na mně. Jeho 2 kamáradky mu v tom pomáhaly.
Bylo jich více. Útočník byl ale hrubý kluk, který propadl. Ostatní se ho báli, tak mu přizvukovali. Inteligentní není ani do dnešní doby. Když ho potkám, tak vím, že jsem na tom mnohem lépe teď.
cigáni (takže neoblíbený neinteligenti)
Debil co hned ten ročník opustil gymnázium
frajírek,oblíbený mezi spolužáky,s horším prospěchem
Hezká, chytrá, oblíbená
horší prospěch, obávaný mezi spolužáky
hrubá, agresivní, dominantní, neústupná, sprostá, mezi učiteli neoblíbená pro svoji dominanci
hruby, horsi prospech, problemovy, ucitely neoblibeny ale oblibeny v chlapecke i divci spolecnosti, drsny, vtipny, provokativni
hruby, mene chytry, vseobecne neoblibeny
chytrý, sebevědomý, autoritativní, obávaný mezi spolužáky
Idiot z děcáku
ignorantka, ošklivá, kompenzovala si nedostatky na jiných
inteligence ne příliš vysoká, dělali ze sebe hrdiny, ale nic neuměli..
Inteligentní, ale špatný prospěch; vůdce kolektivu
Jeden podřadnější než druhý, ubohá banda nemorálních bezcharakterních lidí bez známek inteligence, perspektivy a jakéhokoli smyslu života. Lidský odpad.
jednalo se spíše o problémové, méně chytré jedince, kteří ovšem byli populární mezi spolužáky. Mezi učiteli zřejmě příliš oblíbení nebyli, nicméně na druhou stranu rodiče útočníků se často znali s učiteli, proto se domnívám že učitelé šikanu neřešili.
Kdysi jsme byli kamarádi, pak se do mě zamiloval, já ho odmítla. Byl zakomplexovany, nebyl pěkný, měl akné, byl ve třídě oblibeny, vše mu prošlo, protože s rodiči byl slušný atd. a pri tom to byl hajzl. Měl blbý prospěch, ale hloupý nebyl. Druhý byl vietnamec trpící napoleonskym komplexem, který propadal a byl děsně oblíbený mmezi ostatními debilami.
Kráva, nány, píčy, pizdy, slepice....prostě blbý holky, co si dokazovaly víc, než jsou a myslely si....oblíbené, asi blbé myslím si, nebo hloupé
měly bohaté rodiče, takže hlavní roli hrály majetkové rozdíly
méně chytrý
méně chytrý se špatným prospěchem, neoblíbený u učitelů, neoblíbený mezi některými spolužáky
Méně chytrý, mezi učitely neoblíbený a rádoby oblíbený
Na ZŠ extrémně sebevědomá holka obavaná i oblíbená, průměrné inteligence a prospěchu, hezká, mimořádně drzá i na učitele. Na SŠ holka průměrného vzhledu i inteligence, neobávaná, spíše neoblíbená, hodně potrhlá, bavila se celkově nevhodným způsobem, hlavně na můj účet + inteligentní zakřiknutý kluk nevýrazneho dětinského vzhledu, který si na mě dokázal zvýšit sebevědomí a díky tomu se nakonec stal oblíbeným.
ne
nechci
Nemůžu
neoblíbený
neoblíbený, méně chytrý s horším prospěchem
neoblíbený, problémový, ve zvláštní škole
Neslusny, drzy, vybusny, arogantny, sebecky
oblíbení mezi spolužáky, průměrný prospěch, z bohatších poměrů
Oblíbený jak v kolektivu, tak i u učitelů, ti ho litovali. Byl hloupý a nechápavý, měl špatné známky. Dokázal v lidech vzbudit lítost.
oblíbený mezi ostatními, horší prospěch, špatná známka z chování, neuznávající autoritu
oblíbený mezi spolužáky i učiteli, středně inteligentní, extrovertní, slušný
oblibený mezi spolužáky,
oblíbený mezi spolužáky, avšak problémový, arogantní, horší prospěch, problémy v rodině
oblíbený mezi žáky i učiteli, průměrně inteligentní, průměrný prospěch, ekonomicky silný, sebeprosazující
Oblíbený, bohatí rodiče, hloupý
oblíbený, obávaný, hrubý a méně chytrý
Oblíbený, takový třídní šašek, poměrně chytrý, ale neučil se
Oblubeny medzi ucitelmi, bifľoš, slušny, obavany medzi ziakmi
prospěch spíše horší, oblíbenost mezi spolužáky veliká, mezi učetli naopak moc ne. Bylo jich více, ale většinou to sedí na všechny, ať už na šikanující dívky nebo chlapce. Dívky to byly velmi silně nalíčené a u chlapců oblíbené (osmá třída) a chlapci takový ti co jdou s davem, že jeden začal šikanovat (ze špatné rodiny, otec alkoholik,...) a ostatní se přidali a snažili se získat přízeň těch dívek...
sígr
Spíše navrch slušný, inteligentní.
třídní šašek, průměrný prospěch, dobře manipuloval se svými přáteli, bez jeho přítomnosti by dané věci nedělali
uměla mluvit a ovlivnit ostatní, tak, že se jí bály, přitom by se nedokázala s nikým poprat. Něco jako Hitler, když si podmanil svůj lid.
Vetsina tridy, nepusobili navenek jako hrubiani/hlupaci.
Vůdce tříčlenné skupiny chodil do vyššího ročníku ,proto si postoj učitelů k němu nevybavuji.On sám vystupoval velmi namyšleně,v mnohých z dětí budil respekt ...slapší jedinci mu nadbíhali , protože v něm cítili jistotu.
Zuzana byla velmi hloupá, měla však v kolektivu respekt, neb nikdy neváhala sáhnout k násilí. Proto se jí také nikdo nesnažil odporovat, když si našla nějakou svou oběť. Měla velmi nízké IQ a velmi labilní povahu, později byla několik let hospitalizována v blázinci. Neměla prakticky žádné vychování, neuznávala autority. Její rodiče se jí nevěnovali a její bratr, opakovaně trestán za krádeže a napadení, ji zaučoval ve své "profesi".
11. Na jakém typu školy jste byl/a obětí šikany?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
základní škola - věk od 12 do 15 let | 40 | 70,18 % | 28,37 % |
základní škola - věk od 6 do 11 let | 23 | 40,35 % | 16,31 % |
gymnázium - věk od 12 do 15 let | 8 | 14,04 % | 5,67 % |
střední odborná škola s maturitou | 4 | 7,02 % | 2,84 % |
střední odborná škola bez maturity | 2 | 3,51 % | 1,42 % |
gymnázium - věk od 16 do 19 let | 1 | 1,75 % | 0,71 % |
Sportovní tým | 1 | 1,75 % | 0,71 % |
12. Byl obětí Váš spolužák, případně někdo z jiné třídy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 77 | 73,33 % | 54,61 % |
ne | 28 | 26,67 % | 19,86 % |
13. Jak jste se zachoval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spolužáka jsem se zastal/a osobně | 32 | 41,56 % | 22,7 % |
nedělal/a jsem nic | 31 | 40,26 % | 21,99 % |
řekl/a jsem to některému učiteli nebo výchovnému poradci | 14 | 18,18 % | 9,93 % |
řekl/a jsem to rodičům | 11 | 14,29 % | 7,8 % |
Ona sama se mě nezastala, když jsem byla na tom hůř než ona a pak mě ještě nechutne podrazila, takže mi byla u něčeho. | 1 | 1,3 % | 0,71 % |
šikanoval jsem | 1 | 1,3 % | 0,71 % |
dobila som tych co ho sikanuju | 1 | 1,3 % | 0,71 % |
Dotyčnému jsem domluvil. | 1 | 1,3 % | 0,71 % |
ja sem ho šikanoval :D | 1 | 1,3 % | 0,71 % |
řešit se to dá, ale stačí, aby se profláklo, že jste pro to něco udělal a všichni se na vás sesypou. Pokud máte spolehlivý lidi, jde to řešit nenápadně, aniž by na vás padlo podezření.Prostě se vymyslí habaďůra, aby na to všichni skočily. | 1 | 1,3 % | 0,71 % |
14. Vyřešila se situace tak, že šikanování skončilo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 44 | 57,14 % | 31,21 % |
ne | 33 | 42,86 % | 23,4 % |
15. O jaký typ šikany se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
urážky, zesměšňování, vyhrožování nebo jiná psychická šikana | 70 | 90,91 % | 49,65 % |
fyzické napadání či obtěžování | 27 | 35,06 % | 19,15 % |
násilné či ponižující příkazy | 14 | 18,18 % | 9,93 % |
16. Byl útočník jeden, nebo jich bylo více? Chlapec nebo dívka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více chlapců | 27 | 35,06 % | 19,15 % |
chlapci a dívky dohromady | 27 | 35,06 % | 19,15 % |
jeden chlapec | 15 | 19,48 % | 10,64 % |
více dívek | 5 | 6,49 % | 3,55 % |
jedna dívka | 3 | 3,9 % | 2,13 % |
17. Můžete krátce popsat osobnost útočníka?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
hrubý a méně chytrý s horším prospěchem
-
,
.
.
A
Agresivní, hrubý, sprostý
Bohatý, privilegovaný, v kolektivu oblíbený
Byl méně chytrý s horším prospěchem
Byl to velmi inteligentní chlapec, bohužel však neměl vůbec žádné vychování. Dle mého názoru jeho rodiče výrazně zanedbali jeho výchovu v oblasti přístupu k ostatním lidem. Byl velmi hrubý, drzý, nejen k učitelům, ale i ke spolužákům.
Byla to celá třída.
byla to dobrá čtvrtina třídy...
Byli to průměrní a na první pohled obyčejní hoši,ale dovedli být dost nepříjemní.
celkem normální lidi
Cíl špatně zapadl do kolektivu, odešel ze školy, dnes působí na lidi jinak než předtím
Debilové, mladí kluci, kteří dělali frajery a mysleli si
dívku, která šikanovala mě začali šikanovat všichni ostatní
dominance, agresivita, neústupnost
Hajzl
Hloupy nenadany neoblibeny
Horší prospěch, ale žádný hlupák... Líný, hrubý a agresivní.
horší prospěch, velký tlustý, neoblíbený
hrubý, horší prospěch, neoblíbený,
Idiot
inteligentní, oblíbený mezi všemi
jak obávaní mezi spolužáky, tak i ostatní (ze strachu)
Mazi dětmi byl oblíbený..." z vypočítavosti dětí ....nebo-li Z E S T R A C H U , pokud by je někdo také osočoval...budou mít zastání . Zdá se mi , že v určitém věku to poměrně dost dětí zkouší- zastrašovat jiné....jak se na to budou spolužáci tvářit - stane se vůdcem , protože si získá respekt ostatních ? Pokud by se tento zárodek vystihl v pravý čas...bylo by nejspíš po šikaně . Jenže to bývá tak nenápadné pro dospělé okolí....když se to provalý - šikanovatel bývá již dosti "zajetý ve svých kolejích". Obtížně se vše vyšetřuje...natož řešení ku spokojenosti všech je nesmírně mravenčí práce .
méně chytrý
Méně chytrý, horší prospěch.
méně chytrý, urostlý
méně chytrý, vyžadoval si pozornost, chtěl být nejlepší ze třídy
méně inteligentní
moc jsem ho neznal
mpně chytří jedinci s horším prospěchem
namyšlený
například hrubý a méně chytrý
navrch slušný, oblíbený mezi učiteli, neoblíbený mezi spolužáky
ne
ne
nemůžu
nevýrazný průměr
neznám útočníka osobně viděla jsem ho jen při činu
obávaný mezi spolužáky, neoblíbený mezi učiteli, hrubý, s horším prospěchem
Obávaný, hrubý, méně chytrý s horším prospěchem.
obávaný, méně inteligentní s horším prospěchem
obávaný, špatný prospěch, zlý
oblíbená bohatá holka,oblíbená u spolužáků,vůdce třídy,
oblíbený
Oblíbený mezi spolužáky byl průměrně, obávaný snad ani ne. Inteligencí úplně nevynikal. Na vyučování se však pravidelně připravoval a tudíž s učiteli potíže neměl. U některých kantorů byl dokonce oblíbený, neboť byl činný v Socialistickém svazu mládeže a ti uvědomělí ho preferovali. Hrubý byl v době nějakého takovéhoto svého výstřelku.
oblíbený mezi spolužáky, problémový, arogantní, horší prospěch
oblíbený mezi spolužáky, studijní výsledky lepší průměr, spíše chytrý
oblíbený mezi žáky byla to skupina lidí
oblíbený svými výstřelky na ostatní, mezi učiteli moc oblíbený nebyl ani jeden chlapec, prospěch jak v jakých předmětech, spíše průměrní
oblíbený u učitelů, navrch slušný
Oblubeny a inteligentny
příliš je neznám
Půlka třídy, těžko popsat.
skupina, parta, navzájem se strhli
Spíše navrch slušný, inteligentní.
Šlo o dívky, které školu spíše zanedbávaly, ale v kolektivu byly brány v pohodě. Nejsou hloupé, k ostatním lidem slušné, na oběť se zaměřily kvůli její zranitelnosti.
Ten stejný
to samé jako v předchozí odpovědi
to stejne
to stejné co předchozí
totalni outsider a kokot
totéž co v přechozí odpovědi
totéž jako v minulém případě
Totéž.
Třídní oblíbenci a ti, kteří se snažili se jim vyrovnat
Utocnici boli chlapci ktori sa ucili podpriemerne, neboli moc oblubeni u ucitelov, u ziakov vsak mimoriadne. Boli hrubi.
Už jsem to uvedla
velmi milý hoch
více útočníků různých osobností
Všichni z mě třídy byli debilové, takže asi tak.
xxxx
zkrátka puberťáci, po prázdninách přišli starší a nechali toho
znuděný šašci
18. Na jakém typu školy jste byl/a svědkem šikany?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
základní škola - věk od 12 do 15 let | 58 | 75,32 % | 41,13 % |
základní škola - věk od 6 do 11 let | 19 | 24,68 % | 13,48 % |
gymnázium - věk od 12 do 15 let | 9 | 11,69 % | 6,38 % |
střední odborná škola s maturitou | 5 | 6,49 % | 3,55 % |
gymnázium - věk od 15 do 19 let | 3 | 3,9 % | 2,13 % |
střední odborná škola bez maturity | 1 | 1,3 % | 0,71 % |
už jsem to uvedla | 1 | 1,3 % | 0,71 % |
19. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 103 | 73,05 % | 73,05 % |
muž | 38 | 26,95 % | 26,95 % |
20. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16-20 let | 37 | 26,24 % | 26,24 % |
21-25 let | 30 | 21,28 % | 21,28 % |
41-50 let | 21 | 14,89 % | 14,89 % |
26-30 let | 13 | 9,22 % | 9,22 % |
31-40 let | 12 | 8,51 % | 8,51 % |
51-60 let | 12 | 8,51 % | 8,51 % |
61-70 let | 7 | 4,96 % | 4,96 % |
15-20 let | 3 | 2,13 % | 2,13 % |
20-25 let | 3 | 2,13 % | 2,13 % |
11-15 let | 3 | 2,13 % | 2,13 % |
21. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 65 | 46,1 % | 46,1 % |
vysokoškolské | 33 | 23,4 % | 23,4 % |
základní | 32 | 22,7 % | 22,7 % |
střední bez maturity | 7 | 4,96 % | 4,96 % |
vyšší odborné | 4 | 2,84 % | 2,84 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.