Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
27
67,5 %
67,5 %
Muž
13
32,5 %
32,5 %
2. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 29
34
85 %
85 %
méně než 20
3
7,5 %
7,5 %
40 - 49
2
5 %
5 %
30 - 39
1
2,5 %
2,5 %
3. Lyžujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
25
62,5 %
62,5 %
Ne
15
37,5 %
37,5 %
4. Kolik dnů v roce průměrně lyžujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
6 - 15 dnů
13
48,15 %
32,5 %
5 a méně
7
25,93 %
17,5 %
16 - 30 dnů
4
14,81 %
10 %
téměř každý volný den, pokud jsou dobré podmínky
3
11,11 %
7,5 %
5. Vyberte lokalitu, kterou preferujete
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Česká republika
11
40,74 %
27,5 %
Aply Itálie
7
25,93 %
17,5 %
Alpy Rakousko
6
22,22 %
15 %
Aply Francie
2
7,41 %
5 %
Skandinávie
1
3,7 %
2,5 %
6. Kolik jste ochotni ročně utratit za lyžování (skipas, ubytování, strava - za jednoho člověka)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5000 - 10000 Kč
13
50 %
32,5 %
do 1000 Kč
6
23,08 %
15 %
1000 - 2000 Kč
4
15,38 %
10 %
3000 - 5000 Kč
3
11,54 %
7,5 %
7. Kolik jste při pořizování lyžařského vybavení ochotní utratit? (lyže, lyžáky, vázání, hůlky, brýle, helma)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 5000 Kč
12
46,15 %
30 %
5000 - 10000 Kč
5
19,23 %
12,5 %
10001 - 15000 Kč
5
19,23 %
12,5 %
15001 - 20000 Kč
3
11,54 %
7,5 %
Více než 20000 Kč
1
3,85 %
2,5 %
8. Kolik jste ochotni utratit za oblečení na lyžování? (bunda, kalhoty, rukavice, čepice, funkční prádlo)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2000 - 5000 Kč
10
40 %
25 %
5001 - 10000 Kč
7
28 %
17,5 %
méně než 2000 Kč
6
24 %
15 %
10001 - 15000 Kč
2
8 %
5 %
9. Vyberte tři vlastnosti lyžařského areálu, které jsou pro Vás při lyžování nejvíce důležité
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kvalita sněhu
19
76 %
47,5 %
Délka svahu
17
68 %
42,5 %
Cena skipasu
12
48 %
30 %
Velikost areálu
10
40 %
25 %
Vzdálenost od bydliště
8
32 %
20 %
Typ lanovky
7
28 %
17,5 %
možnost odpočinku, občerstvení, sociální zařízení
1
4 %
2,5 %
Kvalita běžeckých tratí; délkou svahu je pochopitelně myšlena rozsáhlost sítě běžeckých tratí
1
4 %
2,5 %
10. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro vás u lyžařského vybavení nejvíce důležité
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kvalita
20
80 %
50 %
Bezpečnost
17
68 %
42,5 %
Cena
16
64 %
40 %
Funkčnost
13
52 %
32,5 %
Charakter vybavení
5
20 %
12,5 %
Vzhled
4
16 %
10 %
11. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro Vás při výběru oblečení nejvíce důležité
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pohodlí
22
88 %
55 %
Funkčnost
20
80 %
50 %
Cena
15
60 %
37,5 %
Vzhled
12
48 %
30 %
Reflexní prvky (bezpečnost)
5
20 %
12,5 %
Značka
1
4 %
2,5 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 10. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro vás u lyžařského vybavení nejvíce důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Funkčnost na otázku 10. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro vás u lyžařského vybavení nejvíce důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita na otázku 10. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro vás u lyžařského vybavení nejvíce důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 11. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro Vás při výběru oblečení nejvíce důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Funkčnost na otázku 11. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro Vás při výběru oblečení nejvíce důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlí na otázku 11. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro Vás při výběru oblečení nejvíce důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled na otázku 11. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro Vás při výběru oblečení nejvíce důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena skipasu na otázku 9. Vyberte tři vlastnosti lyžařského areálu, které jsou pro Vás při lyžování nejvíce důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka svahu na otázku 9. Vyberte tři vlastnosti lyžařského areálu, které jsou pro Vás při lyžování nejvíce důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita sněhu na otázku 9. Vyberte tři vlastnosti lyžařského areálu, které jsou pro Vás při lyžování nejvíce důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velikost areálu na otázku 9. Vyberte tři vlastnosti lyžařského areálu, které jsou pro Vás při lyžování nejvíce důležité
9. Vyberte tři vlastnosti lyžařského areálu, které jsou pro Vás při lyžování nejvíce důležité
odpověď Délka svahu:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled na otázku 11. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro Vás při výběru oblečení nejvíce důležité
11. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro Vás při výběru oblečení nejvíce důležité
odpověď Pohodlí:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita na otázku 10. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro vás u lyžařského vybavení nejvíce důležité
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezpečnost na otázku 10. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro vás u lyžařského vybavení nejvíce důležité
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5000 - 10000 Kč na otázku 6. Kolik jste ochotni ročně utratit za lyžování (skipas, ubytování, strava - za jednoho člověka)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Funkčnost na otázku 10. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro vás u lyžařského vybavení nejvíce důležité
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pohlaví
2. Váš věk
3. Lyžujete?
4. Kolik dnů v roce průměrně lyžujete?
5. Vyberte lokalitu, kterou preferujete
6. Kolik jste ochotni ročně utratit za lyžování (skipas, ubytování, strava - za jednoho člověka)
7. Kolik jste při pořizování lyžařského vybavení ochotní utratit? (lyže, lyžáky, vázání, hůlky, brýle, helma)
8. Kolik jste ochotni utratit za oblečení na lyžování? (bunda, kalhoty, rukavice, čepice, funkční prádlo)
9. Vyberte tři vlastnosti lyžařského areálu, které jsou pro Vás při lyžování nejvíce důležité
10. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro vás u lyžařského vybavení nejvíce důležité
11. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro Vás při výběru oblečení nejvíce důležité
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pohlaví
2. Váš věk
3. Lyžujete?
4. Kolik dnů v roce průměrně lyžujete?
5. Vyberte lokalitu, kterou preferujete
6. Kolik jste ochotni ročně utratit za lyžování (skipas, ubytování, strava - za jednoho člověka)
7. Kolik jste při pořizování lyžařského vybavení ochotní utratit? (lyže, lyžáky, vázání, hůlky, brýle, helma)
8. Kolik jste ochotni utratit za oblečení na lyžování? (bunda, kalhoty, rukavice, čepice, funkční prádlo)
9. Vyberte tři vlastnosti lyžařského areálu, které jsou pro Vás při lyžování nejvíce důležité
10. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro vás u lyžařského vybavení nejvíce důležité
11. Vyberte, které tři vlastnosti jsou pro Vás při výběru oblečení nejvíce důležité
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.