Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum hodnoty vybrané značky

Marketingový výzkum hodnoty vybrané značky

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Nechvílová
Šetření:18. 12. 2014 - 24. 12. 2014
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:56,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění tohoto dotazníku aktivními fotbalisty a fotbalistkami. Dotazník je součástí mé seminární práce. Všem respondentům moc děkuji.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Uveďte, které 3 sportovní značky používáte na fotbal?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nike, adidas, puma67,41 %6,98 %  
Adidas, Nike, Puma67,41 %6,98 %  
nike, adidas, legea67,41 %6,98 %  
Adidas, Nike, Legea33,7 %3,49 %  
Nike33,7 %3,49 %  
adidas, nike, joma22,47 %2,33 %  
nike,adidas,umbro22,47 %2,33 %  
Nike, Adidas, Lotto22,47 %2,33 %  
adidas, nike, umbro22,47 %2,33 %  
Nike, adidas, umbro22,47 %2,33 %  
ostatní odpovědi Nike, Puma, Adidas
Adidas, Nike
Nike - jinou nenosím
Nike, Adidas, Erima
Joma, Nike, Umbro
nike adidas umbro
Adidas, Lotto,
nike, umbro, adidas
Nike, adidas, zeus
Adidas, Nike, Erima
legea,nike, kohinor
Adidas, Reebok, Nike
Nike, Adidas, Mizuno
nike, adidas, joma
Nike, Under Armour
Puma, Nike, Adidas
Adidas, Nikde, Puma
Nike, Puma, Humel
Nike,Adidas,Legea
crivit, salamon, louis
Nike, Adiddas, Puma
nike,joma,adidas
adidas joma máma
umbro, nike,adidas
puma, jako, adidas, select, nike
Nike, Adidas, Under Armour
adias,nike,puma
Adidas, Klimatex, Nike
nike, voxx, adidas
Legea,Nike,Adidas
Nike, Adidas,Legea
Nike, Adidas, Kipsta
acer,nike,adidas
Reebok, Umbro, Nike
joma nike umbro
adidas, nike, salamon
nike, diadora, reusch
Nike, addidas, mizuno
jako, adidas,nike
Nike, puma, umbro
Adidas, Puma, Umbro
Nike, Adidas
nike, legea, umbro
Nike, Nike, Nike
Nike, Under Armour, Addidas
4758,02 %54,65 % 

Graf

2. Které z uvedených sportovních značek znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike86100 %100 %  
Adidas8598,84 %98,84 %  
Umbro7991,86 %91,86 %  
Legea6474,42 %74,42 %  
Asics4451,16 %51,16 %  

Graf

3. Zaškrtl/a jste značku Legea?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6474,42 %74,42 %  
ne2225,58 %25,58 %  

Graf

4. Co vás napadne, když si vybavíte značku Legea?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dresy69,38 %6,98 %  
Fotbal34,69 %3,49 %  
Tepláková souprava23,13 %2,33 %  
Itálie23,13 %2,33 %  
oblečení23,13 %2,33 %  
moje kalhoty legea11,56 %1,16 %  
šusťákovka11,56 %1,16 %  
Fotbalová značka, která se snaží prorazit. Není tak známá. Kvalita tak průměrná. Má ji někdo v Bundeslize11,56 %1,16 %  
Dresy, teplákové soupravy, rozlišovací trika11,56 %1,16 %  
házená11,56 %1,16 %  
ostatní odpovědi Levné vybavení, souprava
fotbalový dres z mladšího dorostu
futbalove oblečení
dres, kratasy, stulpny
Týmové bundy =D
nepříliš výrazná značka jak logem ,tak designem
nízké ceny
cenova dostupnost pro kazdeho
Levné klubové oblečení
Teplákové soupravy
kraťasy
elastické kraťasy
italská vlajka, šusťáková bunda
Fotbalové oblečení (dresy, trenky)
Fotbalový dres a tepláková souprava
sportovní vybavení
sportovní taška
Rozlisovak
sponzor
ŠUSŤÁKOVKA (BUNDA)
Itálie, druhořadá značka
Levné a kvalitní
Sportovní oblečení
fotbalová taška
teplákovka
fotbalový oblečení
tréninkové oblečení
Fotbalové, florbalové dresy
sportovni obleceni, sustakove soupravy, fotbalove brasny. 1.FC Pribram
Dresy v okresních a krajských soutěžích
kombinézy
Nic
Šelma
sportovni obleceni
Cenově dostupnější produkty
tepláky
Sportovni taska s logem
dres a rozlišovák
fotbal, tréninky
mládež SK Kladno
dres
Fotbalové vybavení, průměrná značka
Kopačky
ošklivé dresy
4468,75 %51,16 % 

Graf

5. Jaké osobnostní charakteristiky přisuzujete značce Legea?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné46,25 %4,65 %  
nevím34,69 %3,49 %  
kvalitní23,13 %2,33 %  
kvalita23,13 %2,33 %  
-23,13 %2,33 %  
pohodlná23,13 %2,33 %  
průměrná11,56 %1,16 %  
Průměrná, německá11,56 %1,16 %  
mladá, levná,11,56 %1,16 %  
děda11,56 %1,16 %  
ostatní odpovědi Dostupná cena, kvalita, hezký design
průměrná značka
poměr: cena, kvalita, dostupnost
žádné, neresim tuto značku
Nic mě nenapadá
nevýrazná,obyčejná,
dobrý
dostupnost, malo napadity design
obyčejná, obvyklá, nevýrazná
týmová značka
Asi žádné
Legea je značka sbírající úspěch zejména v oblasti sportovních tašek.
výstižné
domácká, tradiční, kvalitní
nižší kvalita než větší značky, nezajímavý design
levná, kvalitní
těžko přesně popsat
značka ne příliš populární v čr
značka pro sociálně slabší
nevyniká
NEVELKÁ, MALOOBCHODNÍ
dynamická
Konzervativní
Skromná
Nezajímavá, nevýrazná
Sympatický
Rozumný poměr cena/kvalita
sexuchtivost obrovský péro
mám je zafixované jako výrobce dresů
Nepříliš známé
cenové dostupná, designově moderní
sportovní značka
Běžný dres
nic
zadne zvlastni, spis mene cool znacka
neznám, nepoužívám
Rodinná
těžko říct, nejsem fotbalista (kvalitní, dostupná)
levné a dobře dostupné sportovní oblečení
sport
levná
oblečení
Nevim, věci značky Legea nepoužívám
kůže, kvalitní zpracování, celkem levná
ošklivé, za nike, adidas atp. zaostává
4570,31 %52,33 % 

Graf

6. Jak hodnotíte značku Legea?

1 - pozitivně, 5 negativně

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Vnímaná kvalita2.6720.752
Dostupnost2.6881.027
Cena2.2340.867
Popularita3.3330.825
Použité technologie při výrobě2.9520.522

Graf

7. Od jaké značky jste si koupila zboží na fotbal naposledy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nike3250 %37,21 %  
Adidas2335,94 %26,74 %  
Umbro11,56 %1,16 %  
joma, nike11,56 %1,16 %  
dostávám11,56 %1,16 %  
Reusch 11,56 %1,16 %  
lotto11,56 %1,16 %  
puma11,56 %1,16 %  
Kipsta11,56 %1,16 %  
-11,56 %1,16 %  
ostatní odpovědi Under Armour 11,56 %1,16 % 

Graf

8. Doporučil/a byste značku Legea svým známým a příbuzným?

ano a proč/ne a proč

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano57,81 %5,81 %  
ne23,13 %2,33 %  
asi ano23,13 %2,33 %  
ne, jsou lepší značky23,13 %2,33 %  
ano, je kvalitní23,13 %2,33 %  
ne, za podobnou cenu nabízí značky jako nike nebo adidas daleko lepší funkce11,56 %1,16 %  
ne - nemám zkušenost11,56 %1,16 %  
Ano, ale záleží kus od kusu spíše bych doporučil něco jiného11,56 %1,16 %  
Ano, kvuli poměru kvalita:cena, a pro ty, kterým tolik nezáleží na vzhledu oblečení11,56 %1,16 %  
Ne, protože je to špatně udělaný dotazník. Někdo sice zná značku Legea, ale v životě ji nevyzkoušel, tak jak jí má asi hodnotit????!!!!!!!!!11,56 %1,16 %  
ostatní odpovědi Ano, jsem s ní spokojený
Ano-cena, kvalita, dostupnost
ne, nepoužívám, neřeším
Ne - nemám s ní zkušenosti ( jen jsem dostala týmovou bundu )
Ne ,tato značka mě neoslovila jak designem ,tak kvalitou.
ano, nízká cena za slušný výrobek
pokud by hledali levnou sportovní výbavu tak ano, jinak ne
asi ne, není podlě mě tak kvalitní jako ostatní
Ne, znám lepší značky
Ne, s výrobky této značky nemám podrobnější zkušenosti, a tak nejsem kompetentní poskytovat doporučení.
Ne, skoro mi není známá její kvalita.
ne, existují lepší značky
Ano, nemám k výrobkům žádné výhrady
Ano, kvůli její levné ceně. Nicméně kvalitativně se konkurenci nerovná.
ano i ne, oblečení mi vyhovuje jak které
možná
ne, i přesto že ji znám, nemám s ní žádnou zkušenost
doporučil bych jí, lidem, kteří nechtějí hodně utrácet a sport pro ně není každodenní aktivita
NE, MÁM OD NICH JEN JEDNU BUNDU :-D. VÍC JÍ VLASTNĚ NEZNÁM
Ne, nemám s ní zkušenosti.
Ano, je to kvalita za dostupnou cenu.
Ano, protože ji používají i profesionální týmy
Ne, nevěřím v kvalitu, horší design
Ano, kvalitní zboží za rozumnou cenu
ne,fotbalová taška se rozpadla
asi ano, zalezelo by na konkretnim produktu
ne, nevim proč
Ne, sám s ní nemám moc zkušenosti, tudíž nemůžu doporučit něco mnou nevyzkoušeného.
ano protože je cenově dostupná a ne protože jsou i více kvalitnější značky
Ano, minimálně ohledně dresů, jsou kvalitní, nepářou se a vydrží leta. :)
neutralni odpoved, nenu duvod ji doporucovat ani zavrhovat
ano protože to je dobrá kvalita
Ne - nemám s ní dostatek zkušeností, abych ji mohl někomu s klidným srdcem doporučit.
ano, je dostupná
nevím
ne. jsem maximalne spokojena s nike
ne, nemám s ní zkušenostia jediná taška kterou jsem od ní měl se mi rozbila
Ano, pokud hledají celkem ok kvalitu za dostupnou cenu
ano, pohodlnost
Asi ne
ano, protože by byli spokojeni (znám své známé :D)
Ano, levné
Ano, je levná a zároven kvalitní
ano, levné hezké věci
Ano, dobrá kvalita, levnější než větší značky
ne, doporučil bych nike, adidas, puma
4671,88 %53,49 % 

Graf

9. Považuji se za věrného zákazníka značky Legea.

1 - rozhodně souhlasím, 5 - rozhodně nesouhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53656,25 %41,86 %  
41929,69 %22,09 %  
3710,94 %8,14 %  
223,13 %2,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.47
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.46
Směrodatná odchylka:0.68
Medián:5
Modus:5

Graf

10. Při nákupu věcí na fotbal jdu nejdřív ke značce Legea:

1 - rozhodně souhlasím, 5 - rozhodně nesouhlasím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54671,88 %53,49 %  
41218,75 %13,95 %  
346,25 %4,65 %  
223,13 %2,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.69
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.32
Směrodatná odchylka:0.57
Medián:5
Modus:5

Graf

11. Jaká je pravděpodobnost, že si koupíte zboží od značky Legea i při příštím nákupu?

1 - rozhodně koupím, 5 - rozhodně nekoupím

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42335,94 %26,74 %  
32132,81 %24,42 %  
51929,69 %22,09 %  
211,56 %1,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.95
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.61
Směrodatná odchylka:0.78
Medián:4
Modus:4

Graf

12. Jak jste spokojen/a s těmito produkty značky Legea?

0 - nemohu posoudit, 1- nejméně, 5 - nejvíce

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Dres2.0633.09
Funkční prádlo1.1562.382
Tepláky1.5632.871
Zimní výbava1.1412.496
Kopačky0.8592.277
Chrániče0.9222.197
Štulpny1.5942.741

Graf

13. Jak moc je pro Vás při výběru sportovního zboží značka důležitá?

1- nejmíň, 10 - nejvíc

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82933,72 %33,72 %  
91112,79 %12,79 %  
71011,63 %11,63 %  
289,3 %9,3 %  
678,14 %8,14 %  
378,14 %8,14 %  
555,81 %5,81 %  
1033,49 %3,49 %  
133,49 %3,49 %  
433,49 %3,49 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.49
Minimum:2
Maximum:9
Variační rozpětí:7
Rozptyl:5.06
Směrodatná odchylka:2.25
Medián:7.5
Modus:8

Graf

14. Fotbal hraji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
amatérsky5058,14 %58,14 %  
rekreačně2023,26 %23,26 %  
profesionálně1618,6 %18,6 %  

Graf

15. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5867,44 %67,44 %  
žena2832,56 %32,56 %  

Graf

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 267081,4 %81,4 %  
27 - 35910,47 %10,47 %  
36 a víc66,98 %6,98 %  
méně než 1511,16 %1,16 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Při nákupu věcí na fotbal jdu nejdřív ke značce Legea:

  • odpověď 5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 9. Považuji se za věrného zákazníka značky Legea.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 11. Jaká je pravděpodobnost, že si koupíte zboží od značky Legea i při příštím nákupu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=4 na otázku 6. Jak hodnotíte značku Legea?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9 na otázku 13. Jak moc je pro Vás při výběru sportovního zboží značka důležitá?

12. Jak jste spokojen/a s těmito produkty značky Legea?

  • odpověď Funkční prádlo=0:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tepláky=0 na otázku 12. Jak jste spokojen/a s těmito produkty značky Legea?
  • odpověď Chrániče=0:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štulpny=0 na otázku 12. Jak jste spokojen/a s těmito produkty značky Legea?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dres=0 na otázku 12. Jak jste spokojen/a s těmito produkty značky Legea?
  • odpověď Kopačky=0:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zimní výbava=0 na otázku 12. Jak jste spokojen/a s těmito produkty značky Legea?
  • odpověď Zimní výbava=0:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tepláky=0 na otázku 12. Jak jste spokojen/a s těmito produkty značky Legea?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dres=0 na otázku 12. Jak jste spokojen/a s těmito produkty značky Legea?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Které z uvedených sportovních značek znáte?

3. Zaškrtl/a jste značku Legea?

6. Jak hodnotíte značku Legea?

7. Od jaké značky jste si koupila zboží na fotbal naposledy?

9. Považuji se za věrného zákazníka značky Legea.

10. Při nákupu věcí na fotbal jdu nejdřív ke značce Legea:

11. Jaká je pravděpodobnost, že si koupíte zboží od značky Legea i při příštím nákupu?

12. Jak jste spokojen/a s těmito produkty značky Legea?

13. Jak moc je pro Vás při výběru sportovního zboží značka důležitá?

14. Fotbal hraji:

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Které z uvedených sportovních značek znáte?

3. Zaškrtl/a jste značku Legea?

6. Jak hodnotíte značku Legea?

7. Od jaké značky jste si koupila zboží na fotbal naposledy?

9. Považuji se za věrného zákazníka značky Legea.

10. Při nákupu věcí na fotbal jdu nejdřív ke značce Legea:

11. Jaká je pravděpodobnost, že si koupíte zboží od značky Legea i při příštím nákupu?

12. Jak jste spokojen/a s těmito produkty značky Legea?

13. Jak moc je pro Vás při výběru sportovního zboží značka důležitá?

14. Fotbal hraji:

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nechvílová, K.Marketingový výzkum hodnoty vybrané značky (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://44411.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.