Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zdravá výživa

Zdravá výživa

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Miturová
Šetření:11. 02. 2015 - 27. 02. 2015
Počet respondentů:398
Počet otázek (max/průměr):26 / 16.93
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentkou 5. ročníku Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava, oboru Marketing a obchod. Chtěla bych Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který Vám nezabere příliš času a pomůže nejen mě při zpracování diplomové práce, ale bude se také podílet na zlepšení komunikace společnosti vyrábějící zdravou výživu. Dotazník se týká Vašich názorů marketingové podněty při nákupu produktů zdravé výživy. Tento dotazník je anonymní. Není-li uvedeno jinak, označte, prosím, pouze jednu Vámi vybranou variantu odpovědi.

 

Děkuji Vám za čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.

                                                                                             Bc. Iveta Miturová

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o zdravou výživu a zdravé stravování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1.1. Určitě anootázka č. 2, 1.2. Spíše anootázka č. 2, 1.3. Spíše neotázka č. 3, 1.4. Vůbec ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1.1. Určitě ano18145,48 %45,48 %  
1.2. Spíše ano16441,21 %41,21 %  
1.3. Spíše ne4010,05 %10,05 %  
1.4. Vůbec ne133,27 %3,27 %  

Graf

2. Co představuje Váš hlavní důvod zájmu o zdravou výživu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2.4. Snaha stravovat se zdravěji23166,76 %58,04 %  
2.3. Preference vyšší kvality potravin4212,14 %10,55 %  
2.5. Zdravotní důvody329,25 %8,04 %  
2.1. Dodržování diety267,51 %6,53 %  
2.2. Kvůli dětem51,45 %1,26 %  
krása a zdraví 10,29 %0,25 %  
zdravý životní styl10,29 %0,25 %  
cítit se zdravě, dobře vypadat a vlastně vše kromě prvního bodu10,29 %0,25 %  
crohnova choroba + laktozova intolerance10,29 %0,25 %  
snaha žít v harmonii s pžírodou10,29 %0,25 %  
být fit, cítit se dobře10,29 %0,25 %  
Chci jist kvalitni potraviny a zaroven kvuli objemove diete.10,29 %0,25 %  
Tělo, fitness, zdravý životní styl10,29 %0,25 %  
etika (veganství)10,29 %0,25 %  
být zdravá, fit a v kondici10,29 %0,25 %  

Graf

3. Nakupujete produkty zdravé výživy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [3.1. Ano, pravidelněotázka č. 4, 3.2. Ano, občasotázka č. 4, 3.3. Spíše výjimečněotázka č. 4, 3.4. Vůbecotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3.2. Ano, občas19249,87 %48,24 %  
3.1. Ano, pravidelně11630,13 %29,15 %  
3.3. Spíše výjimečně6617,14 %16,58 %  
3.4. Vůbec112,86 %2,76 %  

Graf

4. Kde nejčastěji nakupujete produkty zdravé výživy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4.5. Prodejny zdravé výživy16343,47 %40,95 %  
4.3. Hypermarket, supermarket9224,53 %23,12 %  
4.1. Diskontní prodejny (např. Lidl, Penny Market)6016 %15,08 %  
4.2. Drogérie (DM, Rossmann)195,07 %4,77 %  
4.6. Přes distributory102,67 %2,51 %  
4.4. Lékárny92,4 %2,26 %  
4.7. Velkoobchody (Makro)41,07 %1,01 %  
lokální výrobci10,27 %0,25 %  
internet a prodejny zdravé výživy10,27 %0,25 %  
biofarma10,27 %0,25 %  
Country Life, DMko, e-shopy10,27 %0,25 %  
kombinace vyse uvedeneho10,27 %0,25 %  
Na více místech a příště dej více odpovědí k zaškrtnutí10,27 %0,25 %  
různě, nejčastěji vlastní produkce10,27 %0,25 %  
doma10,27 %0,25 %  
farmářské trhy10,27 %0,25 %  
temer vsechny uvedene vyse10,27 %0,25 %  
různě10,27 %0,25 %  
trhovisko10,27 %0,25 %  
kde přijde/nenakupuji, mám 10,27 %0,25 %  
farmarske obchody (pokud mozno), nebo distributori (primo na farmach)10,27 %0,25 %  
Náš Grunt10,27 %0,25 %  
Proč nemůžu zvolit více možností?!10,27 %0,25 %  
Globus, zdravé výživy10,27 %0,25 %  
kombinace výše uvedeného10,27 %0,25 %  

Graf

5. Jaké faktory Vás ovlivňují při nákupu produktů zdravé výživy? (označte max. 3 faktory)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5.6. Složení produktu25367,65 %63,57 %  
5.1. Cena23262,03 %58,29 %  
5.4. Chuť17446,52 %43,72 %  
5.7. Zdravotní prospěšnost13736,63 %34,42 %  
5.8. Země původu6717,91 %16,83 %  
5.2. Certifikáty kvality (např. Klasa)5915,78 %14,82 %  
5.3. Doba trvanlivosti308,02 %7,54 %  
5.9. Značka/ výrobce236,15 %5,78 %  
5.5. Obal produktu164,28 %4,02 %  
nerafinovanost10,27 %0,25 %  
doporučení kamaráda10,27 %0,25 %  
obal produkdu taky, ale spis aby jsem nekupoval hromady odpadu10,27 %0,25 %  

Graf

6. Proč nenakupujete produkty zdravé výživy/ proč je nenakupujete častěji? (označte max. 2 varianty)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6.6. Vysoké ceny23561,04 %59,05 %  
6.7. Produkty zdravé výživy nakupuji pravidelně9524,68 %23,87 %  
6.4. Špatná dostupnost produktů7720 %19,35 %  
6.1. Malý výběr produktů5012,99 %12,56 %  
6.5. Špatná informovanost o produktech4912,73 %12,31 %  
6.2. Nechutnají mi205,19 %5,03 %  
6.3. Nevěřím těmto produktům194,94 %4,77 %  
časově náročné10,26 %0,25 %  
Nakupuji a má se jíst všechno10,26 %0,25 %  
Na zdravou vyzivu neni cas... v praci stihnu obcas jenom pizzu nebo cinu.10,26 %0,25 %  
a co je vlastně zdravé?10,26 %0,25 %  
Nakupuji neustále.10,26 %0,25 %  
kupuji často10,26 %0,25 %  
nakupuji produkty pravidelně10,26 %0,25 %  
kupuji10,26 %0,25 %  
produkty nakupuji10,26 %0,25 %  
Když nekupuji já, kupuje přítelkyně10,26 %0,25 %  
Nevím co s nimi (recepty)10,26 %0,25 %  
nakupuji občas10,26 %0,25 %  
nejsem na ně zvyklá a neznám jejich přípravu (jak je zpracovat)10,26 %0,25 %  
Otázkou je co považujete za zdravou výživu. Jíst maso,zeleninu, přilohy správně upravené jsou přece zdravá výživa. A taky nepít slazené nápoje, nekouřit, nepít alkohol.10,26 %0,25 %  
nakupujem tak casto ako potrebujem, nemam dovod nakupovat castejsie10,26 %0,25 %  
nakuptj10,26 %0,25 %  
nepotŕebuji nakupovat, umím si je zabezpečiť sama10,26 %0,25 %  
ne vždy je všechno tak zdravé, jak se zdá, nebo jak výrobce uvádí10,26 %0,25 %  
nemám zájem10,26 %0,25 %  
lenivost10,26 %0,25 %  
Nakupuji produkty, na které mám zrovna chuť, neřeším, zda se jedná o produkt zdravé výživy10,26 %0,25 %  

Graf

7. Díváte se při nákupu potravin na značky kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [7.1. Ano, vždyotázka č. 8, 7.2. Spíše anootázka č. 8, 7.3. Spíše neotázka č. 8, 7.4. Nikdyotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7.2. Spíše ano20152,21 %50,5 %  
7.3. Spíše ne11630,13 %29,15 %  
7.1. Ano, vždy4812,47 %12,06 %  
7.4. Nikdy205,19 %5,03 %  

Graf

8. Které značky kvality Vás ovlivňují při nákupu zdravých potravin? (můžete označit více variant odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8.2. Český výrobek- garantováno Potravinářskou komorou ČR19352,88 %48,49 %  
8.1. Bio- Produkt ekologického zemědělství14840,55 %37,19 %  
8.5. Klasa12734,79 %31,91 %  
8.6. Regionální potravina9526,03 %23,87 %  
8.3. Fair trade9425,75 %23,62 %  
8.7. Vím, co jím8723,84 %21,86 %  
8.8. Zdravá potravina6317,26 %15,83 %  
8.4. Chráněné označení původu/ zeměpisné označení/ Zaručená tradiční specialita5314,52 %13,32 %  
8.10. Žádné5214,25 %13,07 %  
Sunfood, Alfabio10,27 %0,25 %  
doporučení na značku kvality10,27 %0,25 %  
většina z nich, některé nákup podpoří, některé (BIO) mě od nákupu odradí10,27 %0,25 %  
+ Vegan, Cruelty Free.10,27 %0,25 %  
Bezlepkove potraviny10,27 %0,25 %  
nákup od pěstitele/chovatele10,27 %0,25 %  
je mi to jedno 10,27 %0,25 %  

Graf

9. Všimli jste si v poslední době nějaké propagace produktů zdravé výživy? (můžete označit více variant odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9.5. Reklama na Facebooku11028,57 %27,64 %  
9.8. Reklama v časopisech/novinách9925,71 %24,87 %  
9.6. Reklama na internetu9725,19 %24,37 %  
9.11. Žádný z uvedených9624,94 %24,12 %  
9.3. Letáčky v prodejnách/ve schránce8321,56 %20,85 %  
9.7. Reklama v TV7820,26 %19,6 %  
9.4. Ochutnávky v prodejnách6817,66 %17,09 %  
9.2. Emailové newslettery4712,21 %11,81 %  
9.10. Veletrhy359,09 %8,79 %  
9.1. Billboardy277,01 %6,78 %  
9.9. Sponzor akce205,19 %5,03 %  
Pratele10,26 %0,25 %  
snažím se to nevnímat10,26 %0,25 %  
reklama v rádiu10,26 %0,25 %  
nijak zvlášť10,26 %0,25 %  
ne10,26 %0,25 %  
stream pořady, pořady v TV10,26 %0,25 %  
nová soutěž v Penny10,26 %0,25 %  
youtube10,26 %0,25 %  
veřejné akce 10,26 %0,25 %  
ignoruji reklamy, billboardy a merketing...zjistuju si a hledam sam10,26 %0,25 %  
velké nápisy na obalech potravin10,26 %0,25 %  

Graf

10. Jaká forma propagace zdravé výživy Vás nejvíce ovlivní při nákupu? (označte max. 3 varianty)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10.4. Ochutnávky v prodejnách14938,7 %37,44 %  
10.10. Žádná10226,49 %25,63 %  
10.5. Reklama na internetu8221,3 %20,6 %  
10.7. Sociální sítě (Facebook)7419,22 %18,59 %  
10.6. Reklama v médiích (televize, tisk)7218,7 %18,09 %  
10.9. Veletrhy a výstavy potravin6817,66 %17,09 %  
10.3. Letáčky ve schránce389,87 %9,55 %  
10.8. Sponzorování, např. sportovních událostí266,75 %6,53 %  
10.2. Emailové newslettery174,42 %4,27 %  
10.1. Billboardy92,34 %2,26 %  
DOPORUČENÍ ZNÁMÝCH10,26 %0,25 %  
doporučení přátel10,26 %0,25 %  
předaná zkušenost10,26 %0,25 %  
Doporučení někým, koho znám (kamarád, rodinný příslušník)10,26 %0,25 %  
doporučení 10,26 %0,25 %  
Pratele10,26 %0,25 %  
gastrofestivaly10,26 %0,25 %  
odborné články a studie10,26 %0,25 %  
nesnáším jakoukoliv reklamu10,26 %0,25 %  
když dostanu nějaký typ např. od kamarádky10,26 %0,25 %  
hledám si je cíleně sama10,26 %0,25 %  
odporúčanie známeho10,26 %0,25 %  
rádio, výloha obchodu10,26 %0,25 %  
rady od zkušených známých10,26 %0,25 %  
doporučení známých, osobní zkušenost10,26 %0,25 %  
propagace mě nezajímá, ovlivňují mě objektivní informace, které si vyhledávám z různých nezávislých zdrojů10,26 %0,25 %  
znalost distributora10,26 %0,25 %  
stream pořady, pořady v TV10,26 %0,25 %  
články na webu, zkušenosti10,26 %0,25 %  
Co se dočtu v literatuře nebo co mi doporučí výživový poradce10,26 %0,25 %  
blogy, internet10,26 %0,25 %  
propagacia clovekom ktoremu verim10,26 %0,25 %  
dobra viditelnost v prodejne v regalech10,26 %0,25 %  
chuť a jídlo, ze kterýho mi není šoufl 10,26 %0,25 %  
diskuze s přáteli nebo ve skupinách na fb, ráda se nechám inspirovat10,26 %0,25 %  
doporučení kamarádů10,26 %0,25 %  
odborné studie, testy potravin10,26 %0,25 %  
nápisy na potravinách10,26 %0,25 %  
WOM10,26 %0,25 %  

Graf

11. Jaké zvýhodnění či bonusy nejvíce preferujete při nákupu produktů zdravé výživy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11.4. Vzorky výrobků na vyzkoušení11930,91 %29,9 %  
11.6. Zvýhodněná balení11429,61 %28,64 %  
11.7. Žádné4812,47 %12,06 %  
11.5. Zaváděcí ceny4511,69 %11,31 %  
11.2. Slevové kupóny389,87 %9,55 %  
11.1. Dárky k nákupu174,42 %4,27 %  
snížené ceny u oblíbených výrobků10,26 %0,25 %  
pokud je neco v akci, tak si poradne zjistim co je to zac a proc je to v akci...z marketingoveho hlediska je dost vysoka sance, ze se snazi zbavit odpadu10,26 %0,25 %  
11.3. Soutěžní kupóny10,26 %0,25 %  
poštovné zdarma10,26 %0,25 %  

Graf

12. Znáte společnost Kalma k.s? (Vyrábí Ďobáčky, Zelňáčky, Sojajogurt s müsli, Sojanéza…)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [12.1. Znám ji a nakupuji její produktyotázka č. 13, 12.2. Slyšel/a jsem o níotázka č. 13, 12.3. Neznám tuto společnostotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12.3. Neznám tuto společnost24463,38 %61,31 %  
12.1. Znám ji a nakupuji její produkty8622,34 %21,61 %  
12.2. Slyšel/a jsem o ní5514,29 %13,82 %  

Graf

13. Všimli jste si v poslední době propagace produktů společnosti Kalma? (můžete označit více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13.12. Žádná z uvedených (přeskoč na ot. č.17)10171,63 %25,38 %  
13.3. Letáčky v prodejnách/ve schránce107,09 %2,51 %  
13.8. Sociální sítě (Facebook)96,38 %2,26 %  
13.5. Reklama na internetu74,96 %1,76 %  
13.4. Ochutnávky v prodejnách74,96 %1,76 %  
13.6. Reklama v TV42,84 %1,01 %  
13.7. Reklama v časopisech/novinách42,84 %1,01 %  
13.2. Emailové newslettery32,13 %0,75 %  
13.10. Veletrhy21,42 %0,5 %  
ne21,42 %0,5 %  
13.1. Billboardy10,71 %0,25 %  
Nevšimla.10,71 %0,25 %  
trh F-M10,71 %0,25 %  
nevšimla jsem si žádné reklamy10,71 %0,25 %  
13.9. Sponzor akce10,71 %0,25 %  
Nevšimla jsem si propagace10,71 %0,25 %  

Graf

14. Čeho se propagace týkala?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14.5. Nepamatuji si1329,55 %3,27 %  
14.2. Receptů z produktů1022,73 %2,51 %  
14.1. Nového produktu818,18 %2,01 %  
14.4. Zdraví715,91 %1,76 %  
14.3. Výhod konzumace potravin36,82 %0,75 %  
ne12,27 %0,25 %  
nevsimla12,27 %0,25 %  
Nevšimla jsem si propagace12,27 %0,25 %  

Graf

15. Která forma propagace společnosti Kalma Vás nejvíce zaujala?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15.12. Žádná z uvedených1431,82 %3,52 %  
15.3. Letáčky v prodejnách/ve schránce1125 %2,76 %  
15.5. Reklama na internetu613,64 %1,51 %  
15.4. Ochutnávky v prodejnách511,36 %1,26 %  
15.2. Emailové newslettery24,55 %0,5 %  
15.8. Sociální sítě (Facebook)24,55 %0,5 %  
15.7. Reklama v časopisech/novinách24,55 %0,5 %  
15.6. Reklama v TV12,27 %0,25 %  
žádná12,27 %0,25 %  

Graf

16. Ovlivnila Vás propagace společnosti Kalma při nákupu jejich produktů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16.3. Neovlivnila mě2756,25 %6,78 %  
16.1. Ano, pozitivně1939,58 %4,77 %  
16.2. Ano, negativně24,17 %0,5 %  

Graf

17. Navštívil/a jste někdy webovou stránku společnosti Kalma (www.kalma.cz)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [17.1. Ano, navštěvuji ji pravidelněotázka č. 18, 17.2. Ano, již jsem ji navštívil/aotázka č. 18, 17.3. Ne, nenavštívil/aotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17.3. Ne, nenavštívil/a8258,16 %20,6 %  
17.2. Ano, již jsem ji navštívil/a4834,04 %12,06 %  
17.1. Ano, navštěvuji ji pravidelně117,8 %2,76 %  

Graf

18. Jaký máte názor na webové stránky Kalma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [18.1. Velmi se mi líbíotázka č. 20, 18.2. Spíše se mi líbíotázka č. 20, 18.3. Spíše se mi nelíbíotázka č. 19, 18.4. Vůbec se mi nelíbíotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18.2. Spíše se mi líbí4677,97 %11,56 %  
18.1. Velmi se mi líbí1118,64 %2,76 %  
18.3. Spíše se mi nelíbí11,69 %0,25 %  
18.4. Vůbec se mi nelíbí11,69 %0,25 %  

Graf

19. Proč se Vám tyto stránky nelíbí? (označte max. 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19.2. Málo interaktivní150 %0,25 %  
19.5. Nepřehledné150 %0,25 %  

Graf

20. Navštívil/a jste někdy Facebookovou stránku společnosti Kalma (Zdravá výživa - Kalma.cz)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [20.1. Ano, navštěvuji ji pravidelněotázka č. 21, 20.2. Ano, již jsem ji navštívil/aotázka č. 21, 20.3. Ne, nenavštívil/aotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20.3. Ne, nenavštívil/a11782,98 %29,4 %  
20.2. Ano, již jsem ji navštívil/a1510,64 %3,77 %  
20.1. Ano, navštěvuji ji pravidelně96,38 %2,26 %  

Graf

21. Jaký máte názor na Facebookovou stránku společnosti Kalma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [21.1. Velmi se mi líbíotázka č. 23, 21.2. Spíše se mi líbíotázka č. 23, 21.3. Spíše se mi nelíbíotázka č. 22, 21.4. Velmi se mi nelíbíotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21.2. Spíše se mi líbí1770,83 %4,27 %  
21.1. Velmi se mi líbí625 %1,51 %  
21.3. Spíše se mi nelíbí14,17 %0,25 %  

Graf

22. Proč se Vám tato Facebooková stránka nelíbí? (označte max. 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22.6. Nepřehledné1100 %0,25 %  

Graf

23. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23.2. Žena30378,7 %76,13 %  
23.1. Muž8221,3 %20,6 %  

Graf

24. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24.1. 18–2517846,23 %44,72 %  
24.2. 26-359324,16 %23,37 %  
24.4. 46-554411,43 %11,06 %  
24.3. 36-454110,65 %10,3 %  
24.5. 56-65164,16 %4,02 %  
24.6. 66 a více let133,38 %3,27 %  

Graf

25. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25.11. Moravskoslezský9725,19 %24,37 %  
25.1. Praha7218,7 %18,09 %  
25.12. Jihomoravský4311,17 %10,8 %  
25.2. Středočeský4110,65 %10,3 %  
25.10. Olomoucký266,75 %6,53 %  
25.13. Zlínský174,42 %4,27 %  
25.8. Královéhradecký164,16 %4,02 %  
25.3. Jihočeský133,38 %3,27 %  
25.4. Plzeňský112,86 %2,76 %  
25.6. Ústecký112,86 %2,76 %  
25.7. Liberecký92,34 %2,26 %  
25.9. Pardubický82,08 %2,01 %  
25.14. Kraj Vysočina82,08 %2,01 %  
25.5. Karlovarský51,3 %1,26 %  
Slovensko30,78 %0,75 %  
SR- Harichovce okres Spišská Nová Ves10,26 %0,25 %  
SK10,26 %0,25 %  
Bratislavsky10,26 %0,25 %  
Nitriansky kraj, Slovenská republika10,26 %0,25 %  
NZ 10,26 %0,25 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26.3. Středoškolské s maturitou19350,13 %48,49 %  
26.4. Vysokoškolské15239,48 %38,19 %  
26.2. Vyučen/ Středoškolské bez maturity246,23 %6,03 %  
26.1. Základní164,16 %4,02 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Zajímáte se o zdravou výživu a zdravé stravování?

  • odpověď 1.1. Určitě ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18.1. Velmi se mi líbí na otázku 18. Jaký máte názor na webové stránky Kalma?

2. Co představuje Váš hlavní důvod zájmu o zdravou výživu?

  • odpověď 2.4. Snaha stravovat se zdravěji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 24.5. 56-65 na otázku 24. Jaký je Váš věk?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25.6. Ústecký na otázku 25. V jakém kraji žijete?

6. Proč nenakupujete produkty zdravé výživy/ proč je nenakupujete častěji? (označte max. 2 varianty)

  • odpověď 6.6. Vysoké ceny:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.5. Zaváděcí ceny na otázku 11. Jaké zvýhodnění či bonusy nejvíce preferujete při nákupu produktů zdravé výživy?

12. Znáte společnost Kalma k.s? (Vyrábí Ďobáčky, Zelňáčky, Sojajogurt s müsli, Sojanéza…)

  • odpověď 12.1. Znám ji a nakupuji její produkty:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15.3. Letáčky v prodejnách/ve schránce na otázku 15. Která forma propagace společnosti Kalma Vás nejvíce zaujala?
  • odpověď 12.3. Neznám tuto společnost:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3.4. Vůbec na otázku 3. Nakupujete produkty zdravé výživy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1.3. Spíše ne na otázku 1. Zajímáte se o zdravou výživu a zdravé stravování?

16. Ovlivnila Vás propagace společnosti Kalma při nákupu jejich produktů?

  • odpověď 16.3. Neovlivnila mě:
    • 14.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15.12. Žádná z uvedených na otázku 15. Která forma propagace společnosti Kalma Vás nejvíce zaujala?

20. Navštívil/a jste někdy Facebookovou stránku společnosti Kalma (Zdravá výživa - Kalma.cz)?

  • odpověď 20.3. Ne, nenavštívil/a:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 17.3. Ne, nenavštívil/a na otázku 17. Navštívil/a jste někdy webovou stránku společnosti Kalma (www.kalma.cz)?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 13.12. Žádná z uvedených (přeskoč na ot. č.17) na otázku 13. Všimli jste si v poslední době propagace produktů společnosti Kalma? (můžete označit více možností)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12.2. Slyšel/a jsem o ní na otázku 12. Znáte společnost Kalma k.s? (Vyrábí Ďobáčky, Zelňáčky, Sojajogurt s müsli, Sojanéza…)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se o zdravou výživu a zdravé stravování?

2. Co představuje Váš hlavní důvod zájmu o zdravou výživu?

3. Nakupujete produkty zdravé výživy?

4. Kde nejčastěji nakupujete produkty zdravé výživy?

5. Jaké faktory Vás ovlivňují při nákupu produktů zdravé výživy? (označte max. 3 faktory)

6. Proč nenakupujete produkty zdravé výživy/ proč je nenakupujete častěji? (označte max. 2 varianty)

7. Díváte se při nákupu potravin na značky kvality?

8. Které značky kvality Vás ovlivňují při nákupu zdravých potravin? (můžete označit více variant odpovědí)

9. Všimli jste si v poslední době nějaké propagace produktů zdravé výživy? (můžete označit více variant odpovědí)

10. Jaká forma propagace zdravé výživy Vás nejvíce ovlivní při nákupu? (označte max. 3 varianty)

11. Jaké zvýhodnění či bonusy nejvíce preferujete při nákupu produktů zdravé výživy?

12. Znáte společnost Kalma k.s? (Vyrábí Ďobáčky, Zelňáčky, Sojajogurt s müsli, Sojanéza…)

13. Všimli jste si v poslední době propagace produktů společnosti Kalma? (můžete označit více možností)

14. Čeho se propagace týkala?

15. Která forma propagace společnosti Kalma Vás nejvíce zaujala?

16. Ovlivnila Vás propagace společnosti Kalma při nákupu jejich produktů?

17. Navštívil/a jste někdy webovou stránku společnosti Kalma (www.kalma.cz)?

18. Jaký máte názor na webové stránky Kalma?

20. Navštívil/a jste někdy Facebookovou stránku společnosti Kalma (Zdravá výživa - Kalma.cz)?

21. Jaký máte názor na Facebookovou stránku společnosti Kalma?

23. Jakého jste pohlaví?

24. Jaký je Váš věk?

25. V jakém kraji žijete?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se o zdravou výživu a zdravé stravování?

2. Co představuje Váš hlavní důvod zájmu o zdravou výživu?

3. Nakupujete produkty zdravé výživy?

4. Kde nejčastěji nakupujete produkty zdravé výživy?

5. Jaké faktory Vás ovlivňují při nákupu produktů zdravé výživy? (označte max. 3 faktory)

6. Proč nenakupujete produkty zdravé výživy/ proč je nenakupujete častěji? (označte max. 2 varianty)

7. Díváte se při nákupu potravin na značky kvality?

8. Které značky kvality Vás ovlivňují při nákupu zdravých potravin? (můžete označit více variant odpovědí)

9. Všimli jste si v poslední době nějaké propagace produktů zdravé výživy? (můžete označit více variant odpovědí)

10. Jaká forma propagace zdravé výživy Vás nejvíce ovlivní při nákupu? (označte max. 3 varianty)

11. Jaké zvýhodnění či bonusy nejvíce preferujete při nákupu produktů zdravé výživy?

12. Znáte společnost Kalma k.s? (Vyrábí Ďobáčky, Zelňáčky, Sojajogurt s müsli, Sojanéza…)

13. Všimli jste si v poslední době propagace produktů společnosti Kalma? (můžete označit více možností)

14. Čeho se propagace týkala?

15. Která forma propagace společnosti Kalma Vás nejvíce zaujala?

16. Ovlivnila Vás propagace společnosti Kalma při nákupu jejich produktů?

17. Navštívil/a jste někdy webovou stránku společnosti Kalma (www.kalma.cz)?

18. Jaký máte názor na webové stránky Kalma?

20. Navštívil/a jste někdy Facebookovou stránku společnosti Kalma (Zdravá výživa - Kalma.cz)?

21. Jaký máte názor na Facebookovou stránku společnosti Kalma?

23. Jakého jste pohlaví?

24. Jaký je Váš věk?

25. V jakém kraji žijete?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Miturová, I.Zdravá výživa (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://44478.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.