Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití sociálních sítí ve vzdělávání

Využití sociálních sítí ve vzdělávání

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Forman
Šetření:26. 12. 2014 - 11. 01. 2015
Počet respondentů:540
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rád bych vás požádal o vyplnění následujícího dotazníku na téma "Sociální sítě a jejich využití ve vzdělávání". Dotazník je součástí mé bakalářské práce.

 

DOTAZNÍK JE URČEN PRO VĚKOVOU SKUPINU 19 AŽ 29 LET. V případě, že nesplňujete toto kritérium, dotazník prosím nevyplňujte.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena31157,59 %57,59 %  
Muž22942,41 %42,41 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2232760,56 %60,56 %  
23-2614627,04 %27,04 %  
26-296712,41 %12,41 %  

Graf

3. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Královéhradecký20337,59 %37,59 %  
Pardubický7012,96 %12,96 %  
Praha5810,74 %10,74 %  
Středočeský529,63 %9,63 %  
Jihomoravský387,04 %7,04 %  
Moravskoslezký275 %5 %  
Vysočina183,33 %3,33 %  
Plzeňský122,22 %2,22 %  
Jihočeský122,22 %2,22 %  
Olomoucký122,22 %2,22 %  
Ústecký122,22 %2,22 %  
Liberecký122,22 %2,22 %  
Zlínský91,67 %1,67 %  
Karlovarský40,74 %0,74 %  
Královéhradecký10,19 %0,19 %  

Graf

4. Nejvyšší dokončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou37168,7 %68,7 %  
Vysokoškolské12322,78 %22,78 %  
Základní264,81 %4,81 %  
Středoškolské bez maturity173,15 %3,15 %  
Nedokončené základní30,56 %0,56 %  

Graf

5. Současný pracovní vztah:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student39172,41 %72,41 %  
Zaměstnaný13124,26 %24,26 %  
Nezaměstnaný183,33 %3,33 %  

Graf

6. Využíváte nějaké sociální sítě?

Jedná se o jakoukoliv sociální síť, jako je např. Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn, Instagram, Youtube, Tumbrl...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, více než jednu40675,19 %75,19 %  
Ano, právě jednu11721,67 %21,67 %  
Ne173,15 %3,15 %  

Graf

POKUD JSTE NA PŘEDCHOZÍ OTÁZKU ODPOVĚDĚL/A "NE", POKRAČUJTE NA OTÁZKU č.13

7. Kolik času trávíte na sociálních sítích?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než hodinu denně42080 %77,78 %  
Maximálně hodinu denně7814,86 %14,44 %  
Hodinu až tři týdně275,14 %5 %  

Graf

8. Jaké sociální sítě využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook52299,05 %96,67 %  
Youtube37871,73 %70 %  
Google+13425,43 %24,81 %  
Twitter7814,8 %14,44 %  
LinkedIn6913,09 %12,78 %  
Instagram5811,01 %10,74 %  
Pinterest71,33 %1,3 %  
tumblr30,57 %0,56 %  
badoo30,57 %0,56 %  
Snapchat20,38 %0,37 %  
reddit20,38 %0,37 %  
Instagram, Skype 10,19 %0,19 %  
Instagram, Tumbler, Pinterest10,19 %0,19 %  
Lide.cz10,19 %0,19 %  
instagram, snapchat10,19 %0,19 %  
csfd, 10,19 %0,19 %  
Skype10,19 %0,19 %  
Steam, Spolužáci10,19 %0,19 %  
csfd.cz (taky soc. síť, ne?) 10,19 %0,19 %  
Instagram, Tinder10,19 %0,19 %  
Instagram, rajče10,19 %0,19 %  
Snapchat, Instagram10,19 %0,19 %  
gay seznamky, jako je iBoys10,19 %0,19 %  
mrdání zdarma,sexbazar,incest.com10,19 %0,19 %  
About.me, interpals.net10,19 %0,19 %  
PornHub, naziforum.cz, fekalniHratkyPanaVoriska.net10,19 %0,19 %  
Tsu, Badoo10,19 %0,19 %  
icq,qip...10,19 %0,19 %  
Motorkáři. Cz10,19 %0,19 %  
9gag10,19 %0,19 %  
motorkari , lamer10,19 %0,19 %  
pornhub, redtube, dlouhavidea10,19 %0,19 %  
ItNetwork10,19 %0,19 %  
instagram, whattsapp10,19 %0,19 %  
VKontakte10,19 %0,19 %  
Pinterest, Tumblr10,19 %0,19 %  
blog,instagram...10,19 %0,19 %  
Tumblr, WeHeartIt, Blogger, 10,19 %0,19 %  
instagram, foursquare10,19 %0,19 %  
ig10,19 %0,19 %  
Vinted10,19 %0,19 %  
nyx10,19 %0,19 %  
Fora (mnoha)10,19 %0,19 %  
Instagram, ICQ10,19 %0,19 %  
Instagram, Pinterest, Foursquare, Swarm10,19 %0,19 %  

Graf

9. Jaký je hlavní důvod využívání sociální sítě?

Hlavním důvodem je ten, kvůli kterému jste na sociální síti zaregistrován/a.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikování (chat) s ostatními46788,78 %86,48 %  
Ze studijních důvodů27452,09 %50,74 %  
Vyplnění volného času21340,49 %39,44 %  
Z pracovních důvodů8415,97 %15,56 %  
prokrastinace20,38 %0,37 %  
Spojení s přáteli20,38 %0,37 %  
Marketing vlastního projektu10,19 %0,19 %  
přehled událostí10,19 %0,19 %  
Tlak okolí10,19 %0,19 %  
blug vlasni kapely10,19 %0,19 %  
zjištování informací o mých koníčcích a spojení s lidmi se stejnými koníčky10,19 %0,19 %  
hraní her10,19 %0,19 %  
Plánování událostí10,19 %0,19 %  
hledaní sexuálních partnerů10,19 %0,19 %  
propagacia 10,19 %0,19 %  
pretože je to vlastne to čo je potreba10,19 %0,19 %  
Informace z různých odvětví pohromadě (události, akce, atd.. )10,19 %0,19 %  
pořádně si zašukat10,19 %0,19 %  
Informace10,19 %0,19 %  
Kvalitně strávený čas s přáteli10,19 %0,19 %  
Jiříku, mám tě rád a jseš mně sympatický kluk, rád se koukám na Tvoje fotky na instagramu , posílám pusinku :-*10,19 %0,19 %  
hledání inspirace10,19 %0,19 %  
novinky10,19 %0,19 %  
masturbace10,19 %0,19 %  
získávání informací o okolí10,19 %0,19 %  
hry10,19 %0,19 %  
ze zvědavosti :-)10,19 %0,19 %  
fotky10,19 %0,19 %  
Prodej a koupě nových věcí10,19 %0,19 %  
v podstatě ke všem zmíněným účelům kromě práce, nebudu si přece přidávat šéfa na fejse10,19 %0,19 %  
inspiraci10,19 %0,19 %  
sledování lidí10,19 %0,19 %  

Graf

10. Přemýšlel/a jste někdy nad zrušením svého účtu na některé sociální síti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne30057,36 %55,56 %  
Ano21841,68 %40,37 %  
Žrout času71,34 %1,3 %  
Ochrana soukromi20,38 %0,37 %  
Soukromí20,38 %0,37 %  
Ztráta času20,38 %0,37 %  
Žrout času. Ale máme tam skupiny, kvůli kterým nemůžu odejít (sport a škola), kde máme materiály do školy či rozpis tréninků.10,19 %0,19 %  
přílišná ztráta času - když lidé zjistí, že jsem online, hned začne chatovat X osob a než naplním očekávání všech přátel, je večer...10,19 %0,19 %  
ztráta soukromí, pocit sledování10,19 %0,19 %  
zrout casu,..10,19 %0,19 %  
nechci byt sledována iluminátama10,19 %0,19 %  
protože z 99% nejsem aktivní uživatel10,19 %0,19 %  
Doslova hnus z lidí, kteří na síti jsou a neumí se chovat jinak než stádo tupých prasat (tím ovšem urážím nebohé prasata)10,19 %0,19 %  
konkrétne som premýšľala nad facebookom, pretože menia pravidlá a ide len o reklamy10,19 %0,19 %  
kdyby na FB nebyly události a komunikace s přáteli, zrušila bych ho, protože jinak mi už přijde zbytečný10,19 %0,19 %  
Nové podmínky facebooku10,19 %0,19 %  
Je to žrout času.10,19 %0,19 %  
Facebook - Neskutečný "žrout" času. Svým způsobem závislost. 10,19 %0,19 %  
Ztráta soukromí10,19 %0,19 %  
Facebook - Kromě komunikace s ostatními to k ničemu nevyužívám. Bohužel spousta lidí je k nalezení pouze zde.10,19 %0,19 %  
Ochrana soukromí, mimo školní aktivity a chat skoro žádné využití.10,19 %0,19 %  
bere to přílíš času10,19 %0,19 %  
Kvůli studiu.10,19 %0,19 %  
žrout času a možná i zavistlos10,19 %0,19 %  
vlastně všechny seznamky (badoo atp.) mám zrušené. O twitteru jsem uvažoval proto, že je vidět všude a pokud bych si dal soukromý účet, nemělo by to pro mě moc smysl.10,19 %0,19 %  
Získání ztraceného soukromí, úspora času10,19 %0,19 %  
Začala býti nepotřebná10,19 %0,19 %  
je to drbárna10,19 %0,19 %  
zásah do souokromí10,19 %0,19 %  
zbytečný žrout času10,19 %0,19 %  
protože na FB hodne prokrastinuju10,19 %0,19 %  
časová náročnost10,19 %0,19 %  
Změna podmínek na FB.10,19 %0,19 %  
Kromě pár lidí a školy mě tam nic nedrží...10,19 %0,19 %  
žrout času, zpřístupnění a následné používání osobních dat10,19 %0,19 %  
soukromý10,19 %0,19 %  
Víceméně zbytečnost10,19 %0,19 %  
Více volného času10,19 %0,19 %  
Umocňovala moje úzkosti (psychické).10,19 %0,19 %  
bere to hodně času10,19 %0,19 %  
Podmínky užívání10,19 %0,19 %  
protože FB okrádal o čas, během studia to je ale nemožné ho smazat, kvůli informacím ohledně školy10,19 %0,19 %  
idiocie systemu zobrazovani prispevku mimo skupiny10,19 %0,19 %  
Poskytování naších údajů třetím stranám10,19 %0,19 %  
Ochrana soukromí.10,19 %0,19 %  
Zbytečně vyvolávají potřebu zveřejňovat na nich své soukromé věci (fotky,atd).10,19 %0,19 %  
žerou příliš mnoho času, nikdy nespončím jen tím, co jsem chtěla původně10,19 %0,19 %  
LinkedIn je zbytečný10,19 %0,19 %  
kapavka,sifilis,aids10,19 %0,19 %  
Facebook - práva užívání10,19 %0,19 %  
Trávím tam příliš času10,19 %0,19 %  
Ztráta času a "Čím míň vím, tím líp spím."10,19 %0,19 %  
je to žrout času10,19 %0,19 %  
Zrušili mně účti protože sjem moc vulgárný a dělam nahí fotki10,19 %0,19 %  
Ztráta času nebo kterýho pak lituju. Moh sem místo toho dělat něco jinýho. Ale kdybych tam nebyl, nemoh bych pomoct Jiříčkoj a nevyplnoval bych tenhle dotazník. Tímto tě zdravím mistře!! hodně zdaru :-D 10,19 %0,19 %  
otravování cizími lidmi10,19 %0,19 %  
Už si to nepamatuji...10,19 %0,19 %  
požírač času10,19 %0,19 %  
nesouhlas s podmínkami použití10,19 %0,19 %  
nezajímá mě, co si kdo myslí10,19 %0,19 %  
nebezpeci uniku dat10,19 %0,19 %  
Kvůli strávenému času na sociální síti.10,19 %0,19 %  
Nepoužívala jsem ji a nebavilo mě to.10,19 %0,19 %  
Důvodem bylo nakládání s osobními daty a možným zneužíváním osobních dat (Facebook).10,19 %0,19 %  
Občas se bojím o svojí identitu10,19 %0,19 %  
např. facebook, bere mi moc času a nejsem schopná tam nechodit, když nemám deaktivovaný účet. 10,19 %0,19 %  
Trávím tam příliš mnoho času.10,19 %0,19 %  
kvuli soukromi10,19 %0,19 %  
komunikace s lidmi je dostatečná i bez ss10,19 %0,19 %  
Nesplnění očekávání10,19 %0,19 %  
zabírá to čas10,19 %0,19 %  
žere čas10,19 %0,19 %  
Protože se mi nelíbí, jak moc velkou moc a přístup mají sociální sítě k osobním informacím o člověku (každý s androidem telefonem mi potvrdí, že pokud se chcete vůbec na něco připojit, musíte mít telefon provázaný se všemi možnými servery)10,19 %0,19 %  
Zabírají mi příliš času, u některých (jmenovitě Facebook) mi vadí zacházení s osobními údaji10,19 %0,19 %  
Využití času lépe...10,19 %0,19 %  
Chtěl jsem se oprostit od každodenního stereotypu. Několika denního cinknuti telefonu kvuli žádostem. Bohužel zdroj komunikace a zjišťování pomůcek ke studiu na skole to převážil 10,19 %0,19 %  
Protože je svět pohlcen technologiemi, lidé vše řeší na facebooku. Snadno získáte informace o jiných lidech.10,19 %0,19 %  
Ze strachu ze závislosti10,19 %0,19 %  
hackeraké útoky10,19 %0,19 %  
Otravuje mě chování některých lidí, negace k ostatním, povýšenost, snaha pouze se chlubit, nerealističnost facebookového života10,19 %0,19 %  
trávím na ní moc času, který by se dal využít mnohem lépe10,19 %0,19 %  
Změny pravidel ochrany soukromí10,19 %0,19 %  
Protože je to požírač času a mizí mě soukromí.10,19 %0,19 %  
poskytování osobních informací10,19 %0,19 %  
Kvůli ochraně osobních údajů, soukromí10,19 %0,19 %  
ochrana osobních údajů10,19 %0,19 %  
Problémy s přítelem10,19 %0,19 %  
byla jsem na FB stále.10,19 %0,19 %  
sociální sítě jako facebook narušují intimní vztahy. 10,19 %0,19 %  
Sociální sítě jsou ztrátou času10,19 %0,19 %  
zbytečné informace, které mě nazajímají10,19 %0,19 %  
Bere mi to více času, než bych chtěla10,19 %0,19 %  
Čas strávený na SS by dal využít lépe10,19 %0,19 %  
ztráta času, povrchnost vztahu s lidmi jen přes net, poškození fungujícího vztahu10,19 %0,19 %  
Nedůvěra10,19 %0,19 %  
napadený účet10,19 %0,19 %  
Přestala jsem navštěvovat danou stránku10,19 %0,19 %  
Facebook začíná být čím dál tím víc vlezlý10,19 %0,19 %  
Facebook je plný spamů a reklam10,19 %0,19 %  
Po užívání mi přišlo, že to je zbytečnost10,19 %0,19 %  
obtezovani lidmi v real life10,19 %0,19 %  
protoze mam v posledni dobe obavy aby me ucty nekdo nezneuzil jak je tomu v posledni dobe zvykem.10,19 %0,19 %  
žere to čas10,19 %0,19 %  
zbytečné a otravné statusy na Facebooku, každý má potřebu psát tam jakýkoliv nesmysl, na Twitteru a Youtube jsem neuvažovala o zrušení 10,19 %0,19 %  
potožení jiní lidé sledují mě10,19 %0,19 %  
spousta zbytečných informací10,19 %0,19 %  
nechodila jsem tam10,19 %0,19 %  
Omezení času.10,19 %0,19 %  

Graf

11. Znáte nějaké vzdělávací projekty provozované pomocí sociálních sítí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne33664,24 %62,22 %  
Ano18735,76 %34,63 %  

Graf

12. Využíváte nějaké vzdělávací projekty? Jaké?

Jedná se například o vzdělávací a naučná videa, projekty zaměřené na rozvoj jazyků(např. Facebookový projekt "Milujeme češtinu"), projekty připomínající historické události, apod...

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne41180,12 %76,11 %  
Ano9318,13 %17,22 %  
Opráski sčeskí historje30,58 %0,56 %  
Milujeme češtinu20,39 %0,37 %  
ekospace.cz20,39 %0,37 %  
engvid20,39 %0,37 %  
naučná videa na YouTube (matematika, mezinárodní finance)10,19 %0,19 %  
Spousta stránek s angličtinou10,19 %0,19 %  
Fakty CZ/SK; Víte že?10,19 %0,19 %  
ruzne stranyk ostrave sportu atd10,19 %0,19 %  
Landigo Angličtina10,19 %0,19 %  
Na Youtube video výuka matematiky.10,19 %0,19 %  
různá pomocná videa na odborné předměty10,19 %0,19 %  
Je jich několikero. Osobně mám rád např. FB stránku "Praha neznámá"10,19 %0,19 %  
Spolužáci10,19 %0,19 %  
Videonávody na GO motoru10,19 %0,19 %  
videa na Youtube týkající se matematiky10,19 %0,19 %  
historické události10,19 %0,19 %  
Milujeme vědu10,19 %0,19 %  
Zdravý životní styl10,19 %0,19 %  
Helpforenglish10,19 %0,19 %  
I fucking love science10,19 %0,19 %  
VSauce, Head Squeeze, I Fucking Love Science, ...10,19 %0,19 %  
projekty připomínající hist. událost-skupina Znovu 8910,19 %0,19 %  
Anesteziologie a urgentní medicína10,19 %0,19 %  
Podnikavé česko, Body language10,19 %0,19 %  
výuky na youtube10,19 %0,19 %  
Znovu 8910,19 %0,19 %  
Kouzelná školka10,19 %0,19 %  
Vyuka na hudební nástroje10,19 %0,19 %  
weblearning10,19 %0,19 %  
Nepamatuji si jejich přesné názvy...10,19 %0,19 %  
ekospace.cz, ekofun.cz10,19 %0,19 %  
ESL, TEFL a jiné stránky zaměřené na učení anglického jazyka10,19 %0,19 %  
Slavné dny, ..10,19 %0,19 %  
vzdělávací videa na Youtube10,19 %0,19 %  
Opráski sčeskí historje,Think-tank Evropské hodnoty10,19 %0,19 %  
Jezdecká videa, abych se dozvěděla něco co mi trenér neřekl. 10,19 %0,19 %  
Více jazykových, historických, počítačových, matematických i jiných programů.10,19 %0,19 %  
Treehouse10,19 %0,19 %  
K maturitě atp.10,19 %0,19 %  
Aj konverzace10,19 %0,19 %  
Twitter Českého rozhlasu - fiktivní tweety k historickým událostem (např. listopad 1989)10,19 %0,19 %  
zdravotnické weby - ošetřovatelství, ztráta détěte, cesta domů atd.10,19 %0,19 %  
Náučné videa na youtube.10,19 %0,19 %  
TED10,19 %0,19 %  
primát10,19 %0,19 %  
Osudové ženy historie10,19 %0,19 %  
naučná videa na youtube10,19 %0,19 %  
Sleduji různé jazykové, historické a přírodovědecky založené uživatele.10,19 %0,19 %  
Zažij chemii10,19 %0,19 %  
Facebook: historické zajímavosti, skupina pro studenty FRJ; Pinterest: zajímavosti z literatury a jazyků10,19 %0,19 %  
využívám, ale jako učitel, vzdělávací projekty k podpoře programování10,19 %0,19 %  
langevo10,19 %0,19 %  
Milujeme češtinu, Víte že?, English is fun, Světy literatury, Muni, Doba magazín, Ústav pro studium totalitních režimů, Jazykové zajímavosti, Kolem světa, ProcProto.cz10,19 %0,19 %  
excel10,19 %0,19 %  

Graf

13. Pokud by existovala nějaká sociální síť zaměřená pouze na vzdělávání, měl/a byste zájem ji využívat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano31558,33 %58,33 %  
nevím17632,59 %32,59 %  
ne499,07 %9,07 %  

Graf

14. Znáte nějakou síť zaměřenou na vzdělávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne45183,52 %83,52 %  
Ano7914,63 %14,63 %  
primat71,3 %1,3 %  
Primat.cz30,56 %0,56 %  
RVP20,37 %0,37 %  
ekofun.cz, ekospace.cz20,37 %0,37 %  
Coursera20,37 %0,37 %  
memrise.com10,19 %0,19 %  
blouboard10,19 %0,19 %  
vsestudent.cz ale nevím, jestli se to dá nazvat soc.sítí10,19 %0,19 %  
ekospace.cz10,19 %0,19 %  
www.primat.cz/10,19 %0,19 %  
OpenEdu10,19 %0,19 %  
Piazza, Blackboard10,19 %0,19 %  
www.primat.cz10,19 %0,19 %  
Krajta10,19 %0,19 %  
Dobyvatel :D10,19 %0,19 %  
wikipedia10,19 %0,19 %  
Elephant10,19 %0,19 %  
Pimát10,19 %0,19 %  
Helpforenglish10,19 %0,19 %  
Researchgate10,19 %0,19 %  
primati.cz10,19 %0,19 %  
Anesteziologie a urgentní medicína, Patologie a soudní lékařství 10,19 %0,19 %  
brazzers.com10,19 %0,19 %  
duolingo.com10,19 %0,19 %  
edmodo 10,19 %0,19 %  
is.muni -obsahuje obdobne fce jako socialni sit (moznost pridavat pratele-spoluzaky, diskuse atd.)10,19 %0,19 %  
treehouse10,19 %0,19 %  
Dashboard10,19 %0,19 %  
Matika Mailem10,19 %0,19 %  
LiveMocha10,19 %0,19 %  
youtube, facebook10,19 %0,19 %  
game.moblab.com10,19 %0,19 %  
Duolingo10,19 %0,19 %  
ekofun.cz10,19 %0,19 %  
scratch.mit.edu - sociální síť pro výuku programování10,19 %0,19 %  
jedna se o dva portaly na stejen bazi kde se ucite jazyk a pote si ho denne cvicite ci porovnavate a procvicujete s prateli (zalozky mam doma na pc)10,19 %0,19 %  
biomach,slepaanatomie,is10,19 %0,19 %  

Graf

15. Znáte sociální síť Piazza.com?

Jedná se o čistě vzdělávací sociální síť

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne53298,52 %98,52 %  
ano81,48 %1,48 %  

Graf

16. Jaký je podle vás potenciál ve vzdělávání pomocí sociálních sítí?

1- nejnižší 10-nevyšší

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
810920,19 %20,19 %  
710820 %20 %  
58315,37 %15,37 %  
66411,85 %11,85 %  
4509,26 %9,26 %  
3427,78 %7,78 %  
9346,3 %6,3 %  
1183,33 %3,33 %  
10162,96 %2,96 %  
2162,96 %2,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.12
Minimum:2
Maximum:9
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.13
Směrodatná odchylka:1.77
Medián:6
Modus:8

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk:

  • odpověď 19-22:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 4. Nejvyšší dokončené vzdělání:

11. Znáte nějaké vzdělávací projekty provozované pomocí sociálních sítí?

  • odpověď Ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Využíváte nějaké vzdělávací projekty? Jaké?

13. Pokud by existovala nějaká sociální síť zaměřená pouze na vzdělávání, měl/a byste zájem ji využívat?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 16. Jaký je podle vás potenciál ve vzdělávání pomocí sociálních sítí?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. V jakém kraji bydlíte?

4. Nejvyšší dokončené vzdělání:

5. Současný pracovní vztah:

6. Využíváte nějaké sociální sítě?

7. Kolik času trávíte na sociálních sítích?

8. Jaké sociální sítě využíváte?

9. Jaký je hlavní důvod využívání sociální sítě?

10. Přemýšlel/a jste někdy nad zrušením svého účtu na některé sociální síti?

11. Znáte nějaké vzdělávací projekty provozované pomocí sociálních sítí?

12. Využíváte nějaké vzdělávací projekty? Jaké?

13. Pokud by existovala nějaká sociální síť zaměřená pouze na vzdělávání, měl/a byste zájem ji využívat?

14. Znáte nějakou síť zaměřenou na vzdělávání?

15. Znáte sociální síť Piazza.com?

16. Jaký je podle vás potenciál ve vzdělávání pomocí sociálních sítí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. V jakém kraji bydlíte?

4. Nejvyšší dokončené vzdělání:

5. Současný pracovní vztah:

6. Využíváte nějaké sociální sítě?

7. Kolik času trávíte na sociálních sítích?

8. Jaké sociální sítě využíváte?

9. Jaký je hlavní důvod využívání sociální sítě?

10. Přemýšlel/a jste někdy nad zrušením svého účtu na některé sociální síti?

11. Znáte nějaké vzdělávací projekty provozované pomocí sociálních sítí?

12. Využíváte nějaké vzdělávací projekty? Jaké?

13. Pokud by existovala nějaká sociální síť zaměřená pouze na vzdělávání, měl/a byste zájem ji využívat?

14. Znáte nějakou síť zaměřenou na vzdělávání?

15. Znáte sociální síť Piazza.com?

16. Jaký je podle vás potenciál ve vzdělávání pomocí sociálních sítí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Forman, J.Využití sociálních sítí ve vzdělávání (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://44504.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.