Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití sociálních sítí ve vzdělávání
Využití sociálních sítí ve vzdělávání
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jiří Forman |
---|---|
Šetření: | 26. 12. 2014 - 11. 01. 2015 |
Počet respondentů: | 540 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 15.81 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 81,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:43 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
rád bych vás požádal o vyplnění následujícího dotazníku na téma "Sociální sítě a jejich využití ve vzdělávání". Dotazník je součástí mé bakalářské práce.
DOTAZNÍK JE URČEN PRO VĚKOVOU SKUPINU 19 AŽ 29 LET. V případě, že nesplňujete toto kritérium, dotazník prosím nevyplňujte.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 311 | 57,59 % | 57,59 % |
Muž | 229 | 42,41 % | 42,41 % |
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-22 | 327 | 60,56 % | 60,56 % |
23-26 | 146 | 27,04 % | 27,04 % |
26-29 | 67 | 12,41 % | 12,41 % |
3. V jakém kraji bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Královéhradecký | 203 | 37,59 % | 37,59 % |
Pardubický | 70 | 12,96 % | 12,96 % |
Praha | 58 | 10,74 % | 10,74 % |
Středočeský | 52 | 9,63 % | 9,63 % |
Jihomoravský | 38 | 7,04 % | 7,04 % |
Moravskoslezký | 27 | 5 % | 5 % |
Vysočina | 18 | 3,33 % | 3,33 % |
Plzeňský | 12 | 2,22 % | 2,22 % |
Jihočeský | 12 | 2,22 % | 2,22 % |
Olomoucký | 12 | 2,22 % | 2,22 % |
Ústecký | 12 | 2,22 % | 2,22 % |
Liberecký | 12 | 2,22 % | 2,22 % |
Zlínský | 9 | 1,67 % | 1,67 % |
Karlovarský | 4 | 0,74 % | 0,74 % |
Královéhradecký | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
4. Nejvyšší dokončené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské s maturitou | 371 | 68,7 % | 68,7 % |
Vysokoškolské | 123 | 22,78 % | 22,78 % |
Základní | 26 | 4,81 % | 4,81 % |
Středoškolské bez maturity | 17 | 3,15 % | 3,15 % |
Nedokončené základní | 3 | 0,56 % | 0,56 % |
5. Současný pracovní vztah:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 391 | 72,41 % | 72,41 % |
Zaměstnaný | 131 | 24,26 % | 24,26 % |
Nezaměstnaný | 18 | 3,33 % | 3,33 % |
6. Využíváte nějaké sociální sítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, více než jednu | 406 | 75,19 % | 75,19 % |
Ano, právě jednu | 117 | 21,67 % | 21,67 % |
Ne | 17 | 3,15 % | 3,15 % |
POKUD JSTE NA PŘEDCHOZÍ OTÁZKU ODPOVĚDĚL/A "NE", POKRAČUJTE NA OTÁZKU č.13
7. Kolik času trávíte na sociálních sítích?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Více než hodinu denně | 420 | 80 % | 77,78 % |
Maximálně hodinu denně | 78 | 14,86 % | 14,44 % |
Hodinu až tři týdně | 27 | 5,14 % | 5 % |
8. Jaké sociální sítě využíváte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
522 | 99,05 % | 96,67 % | |
Youtube | 378 | 71,73 % | 70 % |
Google+ | 134 | 25,43 % | 24,81 % |
78 | 14,8 % | 14,44 % | |
69 | 13,09 % | 12,78 % | |
58 | 11,01 % | 10,74 % | |
7 | 1,33 % | 1,3 % | |
tumblr | 3 | 0,57 % | 0,56 % |
badoo | 3 | 0,57 % | 0,56 % |
Snapchat | 2 | 0,38 % | 0,37 % |
2 | 0,38 % | 0,37 % | |
Instagram, Skype | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Instagram, Tumbler, Pinterest | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Lide.cz | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
instagram, snapchat | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
csfd, | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Skype | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Steam, Spolužáci | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
csfd.cz (taky soc. síť, ne?) | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Instagram, Tinder | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Instagram, rajče | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Snapchat, Instagram | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
gay seznamky, jako je iBoys | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
mrdání zdarma,sexbazar,incest.com | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
About.me, interpals.net | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
PornHub, naziforum.cz, fekalniHratkyPanaVoriska.net | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Tsu, Badoo | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
icq,qip... | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Motorkáři. Cz | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
9gag | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
motorkari , lamer | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
pornhub, redtube, dlouhavidea | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
ItNetwork | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
instagram, whattsapp | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
VKontakte | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Pinterest, Tumblr | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
blog,instagram... | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Tumblr, WeHeartIt, Blogger, | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
instagram, foursquare | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
ig | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Vinted | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
nyx | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Fora (mnoha) | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Instagram, ICQ | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Instagram, Pinterest, Foursquare, Swarm | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
9. Jaký je hlavní důvod využívání sociální sítě?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Komunikování (chat) s ostatními | 467 | 88,78 % | 86,48 % |
Ze studijních důvodů | 274 | 52,09 % | 50,74 % |
Vyplnění volného času | 213 | 40,49 % | 39,44 % |
Z pracovních důvodů | 84 | 15,97 % | 15,56 % |
prokrastinace | 2 | 0,38 % | 0,37 % |
Spojení s přáteli | 2 | 0,38 % | 0,37 % |
Marketing vlastního projektu | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
přehled událostí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Tlak okolí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
blug vlasni kapely | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
zjištování informací o mých koníčcích a spojení s lidmi se stejnými koníčky | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
hraní her | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Plánování událostí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
hledaní sexuálních partnerů | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
propagacia | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
pretože je to vlastne to čo je potreba | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Informace z různých odvětví pohromadě (události, akce, atd.. ) | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
pořádně si zašukat | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Informace | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Kvalitně strávený čas s přáteli | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Jiříku, mám tě rád a jseš mně sympatický kluk, rád se koukám na Tvoje fotky na instagramu , posílám pusinku :-* | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
hledání inspirace | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
novinky | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
masturbace | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
získávání informací o okolí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
hry | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
ze zvědavosti :-) | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
fotky | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Prodej a koupě nových věcí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
v podstatě ke všem zmíněným účelům kromě práce, nebudu si přece přidávat šéfa na fejse | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
inspiraci | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
sledování lidí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
10. Přemýšlel/a jste někdy nad zrušením svého účtu na některé sociální síti?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 300 | 57,36 % | 55,56 % |
Ano | 218 | 41,68 % | 40,37 % |
Žrout času | 7 | 1,34 % | 1,3 % |
Ochrana soukromi | 2 | 0,38 % | 0,37 % |
Soukromí | 2 | 0,38 % | 0,37 % |
Ztráta času | 2 | 0,38 % | 0,37 % |
Žrout času. Ale máme tam skupiny, kvůli kterým nemůžu odejít (sport a škola), kde máme materiály do školy či rozpis tréninků. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
přílišná ztráta času - když lidé zjistí, že jsem online, hned začne chatovat X osob a než naplním očekávání všech přátel, je večer... | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
ztráta soukromí, pocit sledování | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
zrout casu,.. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
nechci byt sledována iluminátama | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
protože z 99% nejsem aktivní uživatel | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Doslova hnus z lidí, kteří na síti jsou a neumí se chovat jinak než stádo tupých prasat (tím ovšem urážím nebohé prasata) | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
konkrétne som premýšľala nad facebookom, pretože menia pravidlá a ide len o reklamy | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
kdyby na FB nebyly události a komunikace s přáteli, zrušila bych ho, protože jinak mi už přijde zbytečný | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Nové podmínky facebooku | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Je to žrout času. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Facebook - Neskutečný "žrout" času. Svým způsobem závislost. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Ztráta soukromí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Facebook - Kromě komunikace s ostatními to k ničemu nevyužívám. Bohužel spousta lidí je k nalezení pouze zde. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Ochrana soukromí, mimo školní aktivity a chat skoro žádné využití. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
bere to přílíš času | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Kvůli studiu. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
žrout času a možná i zavistlos | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
vlastně všechny seznamky (badoo atp.) mám zrušené. O twitteru jsem uvažoval proto, že je vidět všude a pokud bych si dal soukromý účet, nemělo by to pro mě moc smysl. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Získání ztraceného soukromí, úspora času | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Začala býti nepotřebná | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
je to drbárna | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
zásah do souokromí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
zbytečný žrout času | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
protože na FB hodne prokrastinuju | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
časová náročnost | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Změna podmínek na FB. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Kromě pár lidí a školy mě tam nic nedrží... | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
žrout času, zpřístupnění a následné používání osobních dat | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
soukromý | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Víceméně zbytečnost | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Více volného času | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Umocňovala moje úzkosti (psychické). | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
bere to hodně času | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Podmínky užívání | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
protože FB okrádal o čas, během studia to je ale nemožné ho smazat, kvůli informacím ohledně školy | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
idiocie systemu zobrazovani prispevku mimo skupiny | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Poskytování naších údajů třetím stranám | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Ochrana soukromí. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Zbytečně vyvolávají potřebu zveřejňovat na nich své soukromé věci (fotky,atd). | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
žerou příliš mnoho času, nikdy nespončím jen tím, co jsem chtěla původně | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
LinkedIn je zbytečný | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
kapavka,sifilis,aids | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Facebook - práva užívání | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Trávím tam příliš času | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Ztráta času a "Čím míň vím, tím líp spím." | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
je to žrout času | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Zrušili mně účti protože sjem moc vulgárný a dělam nahí fotki | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Ztráta času nebo kterýho pak lituju. Moh sem místo toho dělat něco jinýho. Ale kdybych tam nebyl, nemoh bych pomoct Jiříčkoj a nevyplnoval bych tenhle dotazník. Tímto tě zdravím mistře!! hodně zdaru :-D | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
otravování cizími lidmi | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Už si to nepamatuji... | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
požírač času | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
nesouhlas s podmínkami použití | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
nezajímá mě, co si kdo myslí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
nebezpeci uniku dat | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Kvůli strávenému času na sociální síti. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Nepoužívala jsem ji a nebavilo mě to. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Důvodem bylo nakládání s osobními daty a možným zneužíváním osobních dat (Facebook). | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Občas se bojím o svojí identitu | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
např. facebook, bere mi moc času a nejsem schopná tam nechodit, když nemám deaktivovaný účet. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Trávím tam příliš mnoho času. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
kvuli soukromi | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
komunikace s lidmi je dostatečná i bez ss | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Nesplnění očekávání | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
zabírá to čas | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
žere čas | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Protože se mi nelíbí, jak moc velkou moc a přístup mají sociální sítě k osobním informacím o člověku (každý s androidem telefonem mi potvrdí, že pokud se chcete vůbec na něco připojit, musíte mít telefon provázaný se všemi možnými servery) | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Zabírají mi příliš času, u některých (jmenovitě Facebook) mi vadí zacházení s osobními údaji | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Využití času lépe... | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Chtěl jsem se oprostit od každodenního stereotypu. Několika denního cinknuti telefonu kvuli žádostem. Bohužel zdroj komunikace a zjišťování pomůcek ke studiu na skole to převážil | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Protože je svět pohlcen technologiemi, lidé vše řeší na facebooku. Snadno získáte informace o jiných lidech. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Ze strachu ze závislosti | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
hackeraké útoky | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Otravuje mě chování některých lidí, negace k ostatním, povýšenost, snaha pouze se chlubit, nerealističnost facebookového života | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
trávím na ní moc času, který by se dal využít mnohem lépe | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Změny pravidel ochrany soukromí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Protože je to požírač času a mizí mě soukromí. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
poskytování osobních informací | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Kvůli ochraně osobních údajů, soukromí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
ochrana osobních údajů | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Problémy s přítelem | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
byla jsem na FB stále. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
sociální sítě jako facebook narušují intimní vztahy. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Sociální sítě jsou ztrátou času | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
zbytečné informace, které mě nazajímají | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Bere mi to více času, než bych chtěla | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Čas strávený na SS by dal využít lépe | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
ztráta času, povrchnost vztahu s lidmi jen přes net, poškození fungujícího vztahu | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Nedůvěra | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
napadený účet | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Přestala jsem navštěvovat danou stránku | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Facebook začíná být čím dál tím víc vlezlý | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Facebook je plný spamů a reklam | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Po užívání mi přišlo, že to je zbytečnost | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
obtezovani lidmi v real life | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
protoze mam v posledni dobe obavy aby me ucty nekdo nezneuzil jak je tomu v posledni dobe zvykem. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
žere to čas | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
zbytečné a otravné statusy na Facebooku, každý má potřebu psát tam jakýkoliv nesmysl, na Twitteru a Youtube jsem neuvažovala o zrušení | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
potožení jiní lidé sledují mě | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
spousta zbytečných informací | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
nechodila jsem tam | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Omezení času. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
11. Znáte nějaké vzdělávací projekty provozované pomocí sociálních sítí?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 336 | 64,24 % | 62,22 % |
Ano | 187 | 35,76 % | 34,63 % |
12. Využíváte nějaké vzdělávací projekty? Jaké?
Jedná se například o vzdělávací a naučná videa, projekty zaměřené na rozvoj jazyků(např. Facebookový projekt "Milujeme češtinu"), projekty připomínající historické události, apod...
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 411 | 80,12 % | 76,11 % |
Ano | 93 | 18,13 % | 17,22 % |
Opráski sčeskí historje | 3 | 0,58 % | 0,56 % |
Milujeme češtinu | 2 | 0,39 % | 0,37 % |
ekospace.cz | 2 | 0,39 % | 0,37 % |
engvid | 2 | 0,39 % | 0,37 % |
naučná videa na YouTube (matematika, mezinárodní finance) | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Spousta stránek s angličtinou | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Fakty CZ/SK; Víte že? | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
ruzne stranyk ostrave sportu atd | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Landigo Angličtina | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Na Youtube video výuka matematiky. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
různá pomocná videa na odborné předměty | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Je jich několikero. Osobně mám rád např. FB stránku "Praha neznámá" | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Spolužáci | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Videonávody na GO motoru | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
videa na Youtube týkající se matematiky | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
historické události | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Milujeme vědu | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Zdravý životní styl | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Helpforenglish | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
I fucking love science | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
VSauce, Head Squeeze, I Fucking Love Science, ... | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
projekty připomínající hist. událost-skupina Znovu 89 | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Anesteziologie a urgentní medicína | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Podnikavé česko, Body language | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
výuky na youtube | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Znovu 89 | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Kouzelná školka | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Vyuka na hudební nástroje | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
weblearning | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Nepamatuji si jejich přesné názvy... | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
ekospace.cz, ekofun.cz | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
ESL, TEFL a jiné stránky zaměřené na učení anglického jazyka | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Slavné dny, .. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
vzdělávací videa na Youtube | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Opráski sčeskí historje,Think-tank Evropské hodnoty | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Jezdecká videa, abych se dozvěděla něco co mi trenér neřekl. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Více jazykových, historických, počítačových, matematických i jiných programů. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Treehouse | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
K maturitě atp. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Aj konverzace | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Twitter Českého rozhlasu - fiktivní tweety k historickým událostem (např. listopad 1989) | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
zdravotnické weby - ošetřovatelství, ztráta détěte, cesta domů atd. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Náučné videa na youtube. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
TED | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
primát | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Osudové ženy historie | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
naučná videa na youtube | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Sleduji různé jazykové, historické a přírodovědecky založené uživatele. | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Zažij chemii | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Facebook: historické zajímavosti, skupina pro studenty FRJ; Pinterest: zajímavosti z literatury a jazyků | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
využívám, ale jako učitel, vzdělávací projekty k podpoře programování | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
langevo | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Milujeme češtinu, Víte že?, English is fun, Světy literatury, Muni, Doba magazín, Ústav pro studium totalitních režimů, Jazykové zajímavosti, Kolem světa, ProcProto.cz | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
excel | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
13. Pokud by existovala nějaká sociální síť zaměřená pouze na vzdělávání, měl/a byste zájem ji využívat?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 315 | 58,33 % | 58,33 % |
nevím | 176 | 32,59 % | 32,59 % |
ne | 49 | 9,07 % | 9,07 % |
14. Znáte nějakou síť zaměřenou na vzdělávání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 451 | 83,52 % | 83,52 % |
Ano | 79 | 14,63 % | 14,63 % |
primat | 7 | 1,3 % | 1,3 % |
Primat.cz | 3 | 0,56 % | 0,56 % |
RVP | 2 | 0,37 % | 0,37 % |
ekofun.cz, ekospace.cz | 2 | 0,37 % | 0,37 % |
Coursera | 2 | 0,37 % | 0,37 % |
memrise.com | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
blouboard | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
vsestudent.cz ale nevím, jestli se to dá nazvat soc.sítí | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
ekospace.cz | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
www.primat.cz/ | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
OpenEdu | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Piazza, Blackboard | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
www.primat.cz | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Krajta | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Dobyvatel :D | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
wikipedia | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Elephant | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Pimát | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Helpforenglish | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Researchgate | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
primati.cz | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Anesteziologie a urgentní medicína, Patologie a soudní lékařství | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
brazzers.com | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
duolingo.com | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
edmodo | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
is.muni -obsahuje obdobne fce jako socialni sit (moznost pridavat pratele-spoluzaky, diskuse atd.) | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
treehouse | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Dashboard | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Matika Mailem | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
LiveMocha | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
youtube, facebook | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
game.moblab.com | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
Duolingo | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
ekofun.cz | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
scratch.mit.edu - sociální síť pro výuku programování | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
jedna se o dva portaly na stejen bazi kde se ucite jazyk a pote si ho denne cvicite ci porovnavate a procvicujete s prateli (zalozky mam doma na pc) | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
biomach,slepaanatomie,is | 1 | 0,19 % | 0,19 % |
15. Znáte sociální síť Piazza.com?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 532 | 98,52 % | 98,52 % |
ano | 8 | 1,48 % | 1,48 % |
16. Jaký je podle vás potenciál ve vzdělávání pomocí sociálních sítí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 109 | 20,19 % | 20,19 % |
7 | 108 | 20 % | 20 % |
5 | 83 | 15,37 % | 15,37 % |
6 | 64 | 11,85 % | 11,85 % |
4 | 50 | 9,26 % | 9,26 % |
3 | 42 | 7,78 % | 7,78 % |
9 | 34 | 6,3 % | 6,3 % |
1 | 18 | 3,33 % | 3,33 % |
10 | 16 | 2,96 % | 2,96 % |
2 | 16 | 2,96 % | 2,96 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.12 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 3.13 |
Směrodatná odchylka: | 1.77 |
Medián: | 6 |
Modus: | 8 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.