Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost a loajalita bankovních klientů

Spokojenost a loajalita bankovních klientů

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Paulík
Šetření:18. 01. 2015 - 20. 02. 2015
Počet respondentů:930
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-9 PDF-10 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění dotazníku zaměřeného na úroveň klientské spokojenosti a loajality spolu s vnímáním společenské odpovědnosti v českých bankách. Výsledky budou zpracovány v rámci příspěvku do studentské soutěže. Předem děkuji za Vaši ochotu a čas.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena57161,4 %61,4 %  
muž35938,6 %38,6 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2939542,47 %42,47 %  
30-5039142,04 %42,04 %  
51 a více14415,48 %15,48 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské45048,39 %48,39 %  
středoškolské s maturitou37340,11 %40,11 %  
středoškolské929,89 %9,89 %  
základní151,61 %1,61 %  

Graf

4. Jaký je Váš zaměstnanecký statut?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnaný(á)56961,18 %61,18 %  
OSVČ nebo podnikatel(ka)10911,72 %11,72 %  
student838,92 %8,92 %  
nezaměstnaný(á)616,56 %6,56 %  
důchodce232,47 %2,47 %  
rodičovská dovolená90,97 %0,97 %  
mateřská dovolená50,54 %0,54 %  
student VŠ50,54 %0,54 %  
pracující důchodce40,43 %0,43 %  
MD40,43 %0,43 %  
brigádník30,32 %0,32 %  
důchodkyně30,32 %0,32 %  
studentka30,32 %0,32 %  
RD30,32 %0,32 %  
v domácnosti30,32 %0,32 %  
žena v domacnosti20,22 %0,22 %  
rodicovska dovolena20,22 %0,22 %  
pracující student20,22 %0,22 %  
st10,11 %0,11 %  
péče o těžce postiženého syna10,11 %0,11 %  
student pracující na DPP10,11 %0,11 %  
PhD student10,11 %0,11 %  
mateřská s brigádou10,11 %0,11 %  
RP10,11 %0,11 %  
student PhD.10,11 %0,11 %  
investor10,11 %0,11 %  
student (brigádně externista)10,11 %0,11 %  
na mateřské + malý osvč přivýdělek10,11 %0,11 %  
OBZP10,11 %0,11 %  
důchodce inval.10,11 %0,11 %  
studentka a zaměstnaná10,11 %0,11 %  
na MD10,11 %0,11 %  
ID10,11 %0,11 %  
mateřská10,11 %0,11 %  
rodičovská dovolená, jinak jsem zaměstnanec10,11 %0,11 %  
materskw dovolena10,11 %0,11 %  
zaměstnaná + od února OSVČ10,11 %0,11 %  
na materske dovolene10,11 %0,11 %  
in důchodce10,11 %0,11 %  
student doktorského studia10,11 %0,11 %  
zaměstnaná studentka10,11 %0,11 %  
student VŠ + zaměstnanec10,11 %0,11 %  
duhodce10,11 %0,11 %  
inv.důch.10,11 %0,11 %  
Ph.D. student10,11 %0,11 %  
student nástavbového studia10,11 %0,11 %  
rodičovská10,11 %0,11 %  
PID10,11 %0,11 %  
student + zaměstnání10,11 %0,11 %  
starobní důchodce10,11 %0,11 %  
Nepracující student10,11 %0,11 %  
inval.důchodce + DPČ10,11 %0,11 %  
Dočasně ID.10,11 %0,11 %  
student, brigáda na zámku jako průvodce10,11 %0,11 %  
zaměstnaný student VŠ10,11 %0,11 %  

Graf

5. Jaká je Vaše hlavní banka (ta, ve které vedete svůj hlavní účet, popř. máte více produktů)?

Poznámka: Následující otázky se budou týkat právě této banky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna19921,4 %21,4 %  
ČSOB12313,23 %13,23 %  
Komerční banka11812,69 %12,69 %  
Mbank9410,11 %10,11 %  
GE Money Bank849,03 %9,03 %  
Fio535,7 %5,7 %  
Air Bank515,48 %5,48 %  
AirBank313,33 %3,33 %  
UniCredit Bank272,9 %2,9 %  
Fio Banka252,69 %2,69 %  
poštovní spořitelna141,51 %1,51 %  
Equa bank131,4 %1,4 %  
rb111,18 %1,18 %  
Era101,08 %1,08 %  
ZUNO101,08 %1,08 %  
Raiffeisenbank101,08 %1,08 %  
Raiffeisen60,65 %0,65 %  
Equabank30,32 %0,32 %  
Sberbank30,32 %0,32 %  
equa20,22 %0,22 %  
Reiffeisen bank20,22 %0,22 %  
Reiffeisenbank20,22 %0,22 %  
Raiffeisen Bank20,22 %0,22 %  
M Bank20,22 %0,22 %  
Reifeisen10,11 %0,11 %  
Equa bnk10,11 %0,11 %  
Fio, Wustenrot10,11 %0,11 %  
MBanka10,11 %0,11 %  
mBank (BRE Bank S.A.)10,11 %0,11 %  
mBank, Fio10,11 %0,11 %  
Raiffaisen Bank10,11 %0,11 %  
Air bank10,11 %0,11 %  
Poštovní spořitelna-Era10,11 %0,11 %  
Era poštovní spořitelna10,11 %0,11 %  
uqua bank10,11 %0,11 %  
era banka10,11 %0,11 %  
RFbank10,11 %0,11 %  
Fio banka10,11 %0,11 %  
Sparkasse10,11 %0,11 %  
nemam banku10,11 %0,11 %  
Raiffeinsenbank10,11 %0,11 %  
M banka10,11 %0,11 %  
embank10,11 %0,11 %  
AIR Bank, ERA, mBank, ZUNO10,11 %0,11 %  
Raifasenbank10,11 %0,11 %  
CSOB10,11 %0,11 %  
RaiffaisenBank10,11 %0,11 %  
CitiBank10,11 %0,11 %  
Citi Bank10,11 %0,11 %  
era poštovní 10,11 %0,11 %  
poštovní10,11 %0,11 %  
mBank, AirBank, Fio10,11 %0,11 %  
AirBanka10,11 %0,11 %  
nevyužívám žádnou banku10,11 %0,11 %  
Fio banka, a.s.10,11 %0,11 %  
Sberbank CZ a.s.10,11 %0,11 %  
Fio, ING10,11 %0,11 %  
ing10,11 %0,11 %  
Raiieissen bank10,11 %0,11 %  

Graf

6. Kolik let jste již klientem Vaší banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 454658,71 %58,71 %  
1-430032,26 %32,26 %  
méně než 1849,03 %9,03 %  

Graf

7. Jak jste spokojeni s dostupností poboček a bankomatů Vaší banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen52256,13 %56,13 %  
velmi spokojen29031,18 %31,18 %  
nespokojen758,06 %8,06 %  
velmi nespokojen434,62 %4,62 %  

Graf

8. Jak jste spokojeni s kvalitou nabízených služeb Vaší banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen53957,96 %57,96 %  
velmi spokojen27329,35 %29,35 %  
nespokojen869,25 %9,25 %  
velmi nespokojen323,44 %3,44 %  

Graf

9. Jak jste spokojeni s cenami produktů a bankovními poplatky Vaší banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen31734,09 %34,09 %  
velmi spokojen29932,15 %32,15 %  
nespokojen20321,83 %21,83 %  
velmi nespokojen11111,94 %11,94 %  

Graf

10. Jak jste spokojeni s kvalitou internetového bankovnictví Vaší banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi spokojen47150,65 %50,65 %  
spokojen38641,51 %41,51 %  
nespokojen424,52 %4,52 %  
velmi nespokojen313,33 %3,33 %  

Graf

11. Jak jste celkově spokojeni s Vaší bankou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen51154,95 %54,95 %  
velmi spokojen29531,72 %31,72 %  
nespokojen929,89 %9,89 %  
velmi nespokojen323,44 %3,44 %  

Graf

12. Máte v úmyslu využívat produkty a služby Vaší banky i v budoucnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano73378,82 %78,82 %  
ne10210,97 %10,97 %  
nevím111,18 %1,18 %  
možná50,54 %0,54 %  
Jeste nevim20,22 %0,22 %  
uvidíme20,22 %0,22 %  
zatím ano20,22 %0,22 %  
uvažuji o změně20,22 %0,22 %  
ano pokud FIO časem nezavede poplatky jako jsou dnes u velkých bank10,11 %0,11 %  
Nyní ještě využívám studentský účet, který je naprosto bez poplatků. Jakmile mi však banka poplatky začne účtovat, poohlédnu se po nějaké jiné, pravděpodobně typu Fio Bank., mBank...10,11 %0,11 %  
Budeme vidět. 10,11 %0,11 %  
záleží na bance zda a jak změní podmínky10,11 %0,11 %  
uvažuji o přehdu právě kvůli poplatkům10,11 %0,11 %  
připadám si stará na změnu10,11 %0,11 %  
podle situace10,11 %0,11 %  
možná přejdu k jiné10,11 %0,11 %  
závisí to na okolnostech (poplatky apod.)10,11 %0,11 %  
Podle výhodnosti10,11 %0,11 %  
Podle situace na trhu10,11 %0,11 %  
myslím, že ne10,11 %0,11 %  
jak co10,11 %0,11 %  
Bude-li lepší klidně přejdu, ale je to všechno velmi podobné10,11 %0,11 %  
přemýšlím o změně10,11 %0,11 %  
možná ... dle hypotéky 10,11 %0,11 %  
už ne10,11 %0,11 %  
pokud mi skončí status studenta a budu muset platit poplatky za vedení účtu, určitě změním banku10,11 %0,11 %  
patrně ano10,11 %0,11 %  
vzhledem k plánovaným změnám ke konci března zvažuji změnu, ale nevím10,11 %0,11 %  
nevím,možna že využiji služby banky,která nemá poplatky10,11 %0,11 %  
rozhoduji se, dostala jsem velmi zajímavou nabídku10,11 %0,11 %  
dokud budu mít studentský účet zdarma, pak to přestanu odkládat na božskou Yindy10,11 %0,11 %  
pokud mi jiná banka nenabídne něco výhodnějšího, tak ano10,11 %0,11 %  
Běžný účet převádím do Unicredit, ale založil jsem si u nich stavebko.10,11 %0,11 %  
uvažuju o přechodu10,11 %0,11 %  
ano, ale ne dlouho10,11 %0,11 %  
Pokud bude pokračovat ve snižování úroku na spořícím účtu, půjdu jinam.10,11 %0,11 %  
hmm :-/10,11 %0,11 %  
váhám10,11 %0,11 %  
ano, ale pravidelně jim vyhrožuji, že odejdu10,11 %0,11 %  
Musím, protože mám kontokorent.10,11 %0,11 %  
nevím, právě mění obchodní podmínky, a to tak, že se mi nelíbí (poplatek za vedení karty!!! možná přejdu k air bank)10,11 %0,11 %  
ano, pokud bude stále vše zadarmo10,11 %0,11 %  
Uvidím podle nabídek10,11 %0,11 %  
dokud jsem student, tak ano, takže ještě minimálně 2 roky10,11 %0,11 %  
podle cen produktů10,11 %0,11 %  
až nebudu moci využívat studentských výhod, podívám se, co nabízí jiné banky, konkrétně nižší poplatky např. 10,11 %0,11 %  
pokud mi někdo jiný neposkytne lepší podmínky, tak ano10,11 %0,11 %  
zaleží na podmínkách10,11 %0,11 %  
musím-hypotéka10,11 %0,11 %  
ano v případě účtu bez poplatků10,11 %0,11 %  
spíše ano, ale nechce se mi měnit trvalé příkazy10,11 %0,11 %  
Do doby než budu přesvědčen, že mám lepší nabídku.10,11 %0,11 %  
aktuálně to je "na hraně"10,11 %0,11 %  
postupně přesunu služby do jiné banky10,11 %0,11 %  
spíše ne10,11 %0,11 %  
záleží na nákladech, které mi to v budoucnu přinese10,11 %0,11 %  
zvažuji změnu10,11 %0,11 %  
po avízu o zdražení poplatků se rozhodnu ke kterému fin. ústavu odejdu10,11 %0,11 %  
Ráda bych přešla k jiné bance, ale mám určité závazky, které mi to nedovolují10,11 %0,11 %  
po skončení splácení hyp.plánován odchod10,11 %0,11 %  
Bohužel banka změnila podmínky využívání některých služeb hlavně internetovém bankovnictví. Proto přemýšlíme na změně banky.10,11 %0,11 %  
zvažuji odchod10,11 %0,11 %  
Zvažuji změnu.10,11 %0,11 %  
rozhoduji se10,11 %0,11 %  
Jelikož mám u banky 3 hypotéky, tak jsem nucen jejich služeb využívat.10,11 %0,11 %  
zvažuji pozitiva a negativa změny banky10,11 %0,11 %  
záleží na tom, jak se budou vyvíjet podmínky10,11 %0,11 %  
Do té doby, než přejdu k jiné, kde budu mít vyšší úrok.10,11 %0,11 %  
banku měním, již jsem si založila účet u jiné banky10,11 %0,11 %  
uvažuji o jiné bance10,11 %0,11 %  
Dívám se kolem sebe a přemýšlím o přechod k "bezpoplatkové" konkurenci.10,11 %0,11 %  
aktuálně využívám služeb 5tibank10,11 %0,11 %  
jen u vybraných produktů, kde to pro mne bude výhodné10,11 %0,11 %  
nehodlám si do budoucna bank. účet zřizovat10,11 %0,11 %  
Ano,přešla jsem už z KB do UCB a do PS ČSOB a vše stejné.Těžký je přestup-vše změnit, a pak jsou opět drahé služby.10,11 %0,11 %  
ano, pokud banka nepřevezme fígle velkých bank10,11 %0,11 %  
když se nezhorší10,11 %0,11 %  
Záleží na vývoji, není totiž mou jedinou bankou a tak není obtížné ji operativně yměnit, pokud to bude potřeba.10,11 %0,11 %  
Ano, dokud mi bude platit studentské konto - výběry a operace zdarma10,11 %0,11 %  

Graf

13. Doporučili byste ostatním (přátelům nebo rodině) produkty a služby Vaší banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano66471,4 %71,4 %  
ne18720,11 %20,11 %  
nevím101,08 %1,08 %  
možná40,43 %0,43 %  
spíše ano20,22 %0,22 %  
záleží na účelu a kombinaci s čím10,11 %0,11 %  
zásadně nedoporučuji produkty a služby nikoho - za reklamu jsou placeni jiní10,11 %0,11 %  
Pokud by měli status studenta, tak ano, pro mě má banka velmi výhodný účet.10,11 %0,11 %  
podle toho, co potřebují10,11 %0,11 %  
neovlivńoval bych je ve výběru10,11 %0,11 %  
je to individuální10,11 %0,11 %  
ne ve všem, záleží na tom, co by dotyčný od banky očekával10,11 %0,11 %  
jak co10,11 %0,11 %  
at si každý zvolí co chce10,11 %0,11 %  
patrně ano10,11 %0,11 %  
něco ano něco ne10,11 %0,11 %  
viz předchozí, vesměs ano, ale ...10,11 %0,11 %  
Ano, ale jen pro konkrétní účely (např. vedení běžně používaného účtu, nikoli spoření)10,11 %0,11 %  
nikdy nikomu nic nedoporučuji10,11 %0,11 %  
jsem na rozpacích,něco mi říká ano,něco ne.10,11 %0,11 %  
Nedoporucuji. At si kazdy dela co chce.10,11 %0,11 %  
každý má jiné podmínky. nevím10,11 %0,11 %  
mají svoji hlavu :)10,11 %0,11 %  
pokud by šlo o studenty stejně jako jsem já, tak ano10,11 %0,11 %  
Zřejmě ano10,11 %0,11 %  
Základní produkty zřejmě ano10,11 %0,11 %  
Jak co.10,11 %0,11 %  
Neradím v tomto ohledu ostatním.10,11 %0,11 %  
opačně - nezavrhla bych tyto produkty10,11 %0,11 %  
jak které10,11 %0,11 %  
ano, protože noví klienti mají mnohem více výhod, než já po téměř 20 letech...10,11 %0,11 %  
doporučila jsem a byli spokojení, dokud nedošlo ke změněn obchodních podmínek (březen 2015), teď budou účty rušit10,11 %0,11 %  
nikomu do toho nemluvím10,11 %0,11 %  
ano, pokud by měli možnost mít stejné podmínky jako já10,11 %0,11 %  
ne, nevyznám se v tom, ať si každý najde, co mu vyhovuje10,11 %0,11 %  
podle výběru produktu10,11 %0,11 %  
jak komu, za určitých podmínek staci10,11 %0,11 %  
asi ani10,11 %0,11 %  
jak komu10,11 %0,11 %  
jen po uspesnem srovnani s konkurenci10,11 %0,11 %  
ano, ale jen někdy10,11 %0,11 %  
podle toho co z toho budu mit10,11 %0,11 %  
příštích 14 dní rozhodne10,11 %0,11 %  
záleží, které by chtěli využívat10,11 %0,11 %  
Kdyby snížili poplatky, tak ano.10,11 %0,11 %  
nikomu nic nedoporučuji10,11 %0,11 %  
doporučila bych srovnat individuálně nabídky10,11 %0,11 %  
má své plusy, ale i mínusy10,11 %0,11 %  
pokud budou k dispozici bankomaty i vkládací, pak bych doporučila. takhle si u mbank peníze na účet nevložíte, nemají ani peněž. přepážky10,11 %0,11 %  
jen na vlastní nebezpečí10,11 %0,11 %  
u všech otázek mi chybí možnost "nevím"10,11 %0,11 %  
nejsem dealer banky... každý musí sám pochopit, co je pro něj nejvhodnější. Co vyhovuje mě, nemusí vyhovovat jinému.10,11 %0,11 %  
Pokut by změnili některé služby tak samozřejmě ano.10,11 %0,11 %  
pokud nechtějí více rizkovat10,11 %0,11 %  
Záleží jaké10,11 %0,11 %  
jak komu, každý má různé potřeby10,11 %0,11 %  
spíše ne10,11 %0,11 %  
jak komu - každý má jiné požadavky / potřeby10,11 %0,11 %  
v žádném případě10,11 %0,11 %  
možná ano10,11 %0,11 %  
Podle situace a přání - nelze shrnout do ano/ne.10,11 %0,11 %  
jen konkrétní produkty, celkově nikoli10,11 %0,11 %  
Doporučil bych nemít bank. účet10,11 %0,11 %  
Asi je levnější banka FIO,takže nedoporučila bych PS ČSOB.10,11 %0,11 %  
Záleží na preferencích, pro mnohé není Zuno výhodné.10,11 %0,11 %  
sluzby ano, vadi mi "jen" poplatky10,11 %0,11 %  
pouze některé10,11 %0,11 %  
Ano, ale nabídla bych jim i jiné - podle toho, která by jim seděla nejlépe10,11 %0,11 %  

Graf

14. Podíleli jste se někdy v minulosti na aktivitách Vaší banky vedoucí ke zlepšení produktů nebo služeb (např. zpětná vazba k Vašim stížnostem nebo produktům, dotazník spokojenosti)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne55559,68 %59,68 %  
ano35738,39 %38,39 %  
Nepamatuju se. 10,11 %0,11 %  
Nevím. 10,11 %0,11 %  
ano, ale neúspěšně10,11 %0,11 %  
nepamatuji se10,11 %0,11 %  
nevzpomínám si10,11 %0,11 %  
nemám dojem, že by byla možnost10,11 %0,11 %  
ne, nikdy mě nepožádali10,11 %0,11 %  
ano, ale nebylo to nikdy vzato v potaz, naopak10,11 %0,11 %  
Banka se neptá, co chce klient.10,11 %0,11 %  
nevím10,11 %0,11 %  
jak kdy, jak u kterého "problému"10,11 %0,11 %  
účast na přednáškách a seminářích10,11 %0,11 %  
nevím, ne aktivně10,11 %0,11 %  
ano, ale zpětná vazba z banky žádná10,11 %0,11 %  
banka žádné průzkumy nedělá10,11 %0,11 %  
ne, nebyla mi nabídnuta možnost vyjádřit se10,11 %0,11 %  
snaha byla, ale nikdo nereagoval10,11 %0,11 %  
Nedoporučil a to z důvodu vysokých poplatků za vedení účtu - osobně mám sice vedení účtu zdarma, ale při dotazech u ostatních známých, kteří jsou rovněž klienty ČS si myslím, že jsem na tuto slevu dosáhl způsobem, který mi není jasný.10,11 %0,11 %  

Graf

15. Domníváte se, že se Vaše banka zapojuje svými aktivitami do rozvoje společnosti (např. investicemi do společensky prospěšných projektů nebo podporou vzdělávacích aktivit)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím52156,02 %56,02 %  
spíše ano19721,18 %21,18 %  
spíše ne9610,32 %10,32 %  
ano747,96 %7,96 %  
ne424,52 %4,52 %  

Graf

16. Domníváte se, že se Vaše banka řídí environmentální politikou, tj. šetrnost k životnímu prostředí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím53056,99 %56,99 %  
spíše ano20522,04 %22,04 %  
spíše ne10010,75 %10,75 %  
ano616,56 %6,56 %  
ne343,66 %3,66 %  

Graf

17. Domníváte se, že zaměstnanci Vaší banky dodržují etické standardy a vykonávají svou práci podle Vašeho očekávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano42045,16 %45,16 %  
ano24926,77 %26,77 %  
nevím18219,57 %19,57 %  
spíše ne555,91 %5,91 %  
ne242,58 %2,58 %  

Graf

18. Domníváte se, že Vaše banka podporuje projekty na pomoc lidem v nouzi (podpora nadací nebo neziskových organizací)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím61466,02 %66,02 %  
spíše ano13614,62 %14,62 %  
spíše ne869,25 %9,25 %  
ano606,45 %6,45 %  
ne343,66 %3,66 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 18-29:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 4. Jaký je Váš zaměstnanecký statut?
  • odpověď 51 a více:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi důchodce na otázku 4. Jaký je Váš zaměstnanecký statut?

6. Kolik let jste již klientem Vaší banky?

  • odpověď 1-4:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZUNO na otázku 5. Jaká je Vaše hlavní banka (ta, ve které vedete svůj hlavní účet, popř. máte více produktů)?
  • odpověď více než 4:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi rb na otázku 5. Jaká je Vaše hlavní banka (ta, ve které vedete svůj hlavní účet, popř. máte více produktů)?

10. Jak jste spokojeni s kvalitou internetového bankovnictví Vaší banky?

  • odpověď velmi spokojen:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Air Bank na otázku 5. Jaká je Vaše hlavní banka (ta, ve které vedete svůj hlavní účet, popř. máte více produktů)?

11. Jak jste celkově spokojeni s Vaší bankou?

  • odpověď spokojen:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Doporučili byste ostatním (přátelům nebo rodině) produkty a služby Vaší banky?

13. Doporučili byste ostatním (přátelům nebo rodině) produkty a služby Vaší banky?

  • odpověď ne:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nespokojen na otázku 11. Jak jste celkově spokojeni s Vaší bankou?

16. Domníváte se, že se Vaše banka řídí environmentální politikou, tj. šetrnost k životnímu prostředí?

  • odpověď nevím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rb na otázku 5. Jaká je Vaše hlavní banka (ta, ve které vedete svůj hlavní účet, popř. máte více produktů)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký je Váš zaměstnanecký statut?

5. Jaká je Vaše hlavní banka (ta, ve které vedete svůj hlavní účet, popř. máte více produktů)?

6. Kolik let jste již klientem Vaší banky?

7. Jak jste spokojeni s dostupností poboček a bankomatů Vaší banky?

8. Jak jste spokojeni s kvalitou nabízených služeb Vaší banky?

9. Jak jste spokojeni s cenami produktů a bankovními poplatky Vaší banky?

10. Jak jste spokojeni s kvalitou internetového bankovnictví Vaší banky?

11. Jak jste celkově spokojeni s Vaší bankou?

12. Máte v úmyslu využívat produkty a služby Vaší banky i v budoucnu?

13. Doporučili byste ostatním (přátelům nebo rodině) produkty a služby Vaší banky?

14. Podíleli jste se někdy v minulosti na aktivitách Vaší banky vedoucí ke zlepšení produktů nebo služeb (např. zpětná vazba k Vašim stížnostem nebo produktům, dotazník spokojenosti)?

15. Domníváte se, že se Vaše banka zapojuje svými aktivitami do rozvoje společnosti (např. investicemi do společensky prospěšných projektů nebo podporou vzdělávacích aktivit)?

16. Domníváte se, že se Vaše banka řídí environmentální politikou, tj. šetrnost k životnímu prostředí?

17. Domníváte se, že zaměstnanci Vaší banky dodržují etické standardy a vykonávají svou práci podle Vašeho očekávání?

18. Domníváte se, že Vaše banka podporuje projekty na pomoc lidem v nouzi (podpora nadací nebo neziskových organizací)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký je Váš zaměstnanecký statut?

5. Jaká je Vaše hlavní banka (ta, ve které vedete svůj hlavní účet, popř. máte více produktů)?

6. Kolik let jste již klientem Vaší banky?

7. Jak jste spokojeni s dostupností poboček a bankomatů Vaší banky?

8. Jak jste spokojeni s kvalitou nabízených služeb Vaší banky?

9. Jak jste spokojeni s cenami produktů a bankovními poplatky Vaší banky?

10. Jak jste spokojeni s kvalitou internetového bankovnictví Vaší banky?

11. Jak jste celkově spokojeni s Vaší bankou?

12. Máte v úmyslu využívat produkty a služby Vaší banky i v budoucnu?

13. Doporučili byste ostatním (přátelům nebo rodině) produkty a služby Vaší banky?

14. Podíleli jste se někdy v minulosti na aktivitách Vaší banky vedoucí ke zlepšení produktů nebo služeb (např. zpětná vazba k Vašim stížnostem nebo produktům, dotazník spokojenosti)?

15. Domníváte se, že se Vaše banka zapojuje svými aktivitami do rozvoje společnosti (např. investicemi do společensky prospěšných projektů nebo podporou vzdělávacích aktivit)?

16. Domníváte se, že se Vaše banka řídí environmentální politikou, tj. šetrnost k životnímu prostředí?

17. Domníváte se, že zaměstnanci Vaší banky dodržují etické standardy a vykonávají svou práci podle Vašeho očekávání?

18. Domníváte se, že Vaše banka podporuje projekty na pomoc lidem v nouzi (podpora nadací nebo neziskových organizací)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Paulík, J.Spokojenost a loajalita bankovních klientů (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://45070.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.