Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální sítě

Sociální sítě

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniel Fingr
Šetření:19. 01. 2015 - 30. 01. 2015
Počet respondentů:274
Počet otázek (max/průměr):24 / 21.66
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentem informačního managementu na Fakultě informatiky a managementu v Hradci Králové. Prosím o vyplnění krátkého dotazníku k mé bakalářské práci na téma: Vznik a vývoj sociálních sítí a jejich využití v podnikání.

Sociální sítě jsou virtuálním místem, kde se střetávají lidé, které něco pojí. Může se jednat o přátelství, rodinné vztahy, nebo stejné záliby. Lidé zde mezi sebou komunikují a vyměňují si informace.

Všechny odpovědi jsou anonymní. Děkuji.

 

Odpovědi respondentů

1. Jste zaregistrován/a na nějaké sociální síti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano26797,45 %97,45 %  
ne72,55 %2,55 %  

Graf

2. Používáte nějaké služby sociální sítě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23886,86 %86,86 %  
ne3613,14 %13,14 %  

Graf

3. Pokud ano, jaké sociální sítě používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook25693,43 %93,43 %  
GOOGLE+9534,67 %34,67 %  
Twitter5419,71 %19,71 %  
LinkeIn3512,77 %12,77 %  
instagram134,74 %4,74 %  
Nepoužívám sociální sítě114,01 %4,01 %  
MySpace41,46 %1,46 %  
YouTube31,09 %1,09 %  
skype20,73 %0,73 %  
Tumblr20,73 %0,73 %  
Snapchat20,73 %0,73 %  
Pinterest10,36 %0,36 %  
VKontakte. Istagram10,36 %0,36 %  
icq, xchat10,36 %0,36 %  
Skype, YouTube10,36 %0,36 %  
Goodreads, Pinterest10,36 %0,36 %  
instagram, snapchat10,36 %0,36 %  
instagram, skype10,36 %0,36 %  
zidan10,36 %0,36 %  
A mnoho dalších10,36 %0,36 %  
milion dikuzních for rozesetých po internetu10,36 %0,36 %  
instagram, pinterest10,36 %0,36 %  
Viber, WhatsApp10,36 %0,36 %  

Graf

4. Jakou sociální síť preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook23385,04 %85,04 %  
GOOGLE+176,2 %6,2 %  
Nepoužívám sociální sítě93,28 %3,28 %  
Twitter41,46 %1,46 %  
LinkeIn20,73 %0,73 %  
Pinterest10,36 %0,36 %  
YouTube10,36 %0,36 %  
Goodreads10,36 %0,36 %  
motorku10,36 %0,36 %  
sexy stránky10,36 %0,36 %  
Tumblr10,36 %0,36 %  
Žádnou nepreferuji.10,36 %0,36 %  
...10,36 %0,36 %  
žádnou10,36 %0,36 %  

Graf

5. Jak dlouho používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více jak 5 let10638,69 %38,69 %  
3-5 let10538,32 %38,32 %  
1-3 roky4917,88 %17,88 %  
Nepoužívám sociální sítě103,65 %3,65 %  
Méně než 1 rok41,46 %1,46 %  

Graf

6. Jak často využíváte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den21478,1 %78,1 %  
Několikrát za týden4215,33 %15,33 %  
Nepoužívám sociální sítě82,92 %2,92 %  
Několikrát za měsíc62,19 %2,19 %  
Několikrát za rok41,46 %1,46 %  

Graf

7. Z jakého důvodu používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikace s lidmi23987,23 %87,23 %  
Práce (zaměstnání, škola)11742,7 %42,7 %  
Zábava11642,34 %42,34 %  
Sledování ostatních uživatelů11341,24 %41,24 %  
Sdílení dat9735,4 %35,4 %  
Nepoužívám sociální sítě93,28 %3,28 %  
marketing10,36 %0,36 %  
pomalu nahradili icq a skype10,36 %0,36 %  
sledování zájmových stránek10,36 %0,36 %  
dina10,36 %0,36 %  
ušetření za kredit10,36 %0,36 %  
chlastačky10,36 %0,36 %  
zjistovani informaci o zdrave vyzive10,36 %0,36 %  
zevlování10,36 %0,36 %  
propagace10,36 %0,36 %  
Sledování novinek "lajknutých" stránek10,36 %0,36 %  
seznámení10,36 %0,36 %  
správa sociální sítě pro neziskovou organizaci10,36 %0,36 %  

Graf

8. Jaký je podle Vás problém s používáním sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bezpečnost17664,23 %64,23 %  
Návykovost16861,31 %61,31 %  
Ovlivnění reálného života14151,46 %51,46 %  
Žádný problém není228,03 %8,03 %  
Ztráta soukromí20,73 %0,73 %  
ztráta času20,73 %0,73 %  
žrout času, kradení dat uživatelům z mobilních zařízení, neustále chtějí vědět polohu uživatele, 10,36 %0,36 %  
Cyberšikana, stalking10,36 %0,36 %  
únik soukromých informací10,36 %0,36 %  
Záleží na tom, jak se jedinec na soc. síti chová. Pokud s nimi umí zacházet, nemusí být ani návykové, ani nebezpečné, ale pro někoho takové být samozřejmě mohou.10,36 %0,36 %  
Vsechno co delame je zaregistrovano10,36 %0,36 %  
sukulski10,36 %0,36 %  
že se lidé nesetkávají10,36 %0,36 %  
časožrout10,36 %0,36 %  
Kybernetická stopa10,36 %0,36 %  
zbytečná ztráta času10,36 %0,36 %  
Všechny napsané, ale pouze u neinteligentních uživatelů10,36 %0,36 %  

Graf

9. Stal/a jste se někdy terčem útoku na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne23686,13 %86,13 %  
ano3813,87 %13,87 %  

Graf

Kybergrooming:  Je jednou z metod manipulace lidí za účelem provedení určité akce nebo získání informací, kdy na základě falešné identity, která je pro oběť atraktivní, je oběť manipulována a zpracovávána.

Kyberšikana: Forma zastrašování, pomlouvání a obtěžování pomocí elektronických prostředků jako jsou e-maily, textové zprávy, chatovací místnosti a stránky se sociálními sítěmi.

Kyberstalking: Stalking  je termín, který označuje opakované a stupňované obtěžování v různých formách. Pronásledovatel svou oběť například bombarduje SMS zprávami, e-maily, telefonáty či "dárky". Pokud pronásledovatel používá informační a komunikační technologie, potom hovoříme o kyberstalkingu.

Sexting:  Je spojen s využíváním informačních a komunikačních technologií mladistvými, dětmi, ale také dospělými. Slovo sexting je složeninou vzniklou ze slov sex a textování, a znamená elektronické rozesílání textových zpráv, fotografií či videa se sexuálním obsahem.

10. Pokud ano, jaký typ útoku to byl?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kyberšikana1938 %6,93 %  
Sexting1020 %3,65 %  
Kybergrooming918 %3,28 %  
Kyberstalking612 %2,19 %  
žádný612 %2,19 %  
Šíření pomluv12 %0,36 %  
nepoužívám = nemám12 %0,36 %  
david12 %0,36 %  
Nabourání se do mého účtu, odesílání urážejících zpráv známým.12 %0,36 %  
pomluvy12 %0,36 %  
viděl jsem alkohol a chtěl ho hned12 %0,36 %  
Ne. 12 %0,36 %  
neustálé obtěžování dotazy12 %0,36 %  

Graf

11. Je podle Vás dostatečně veřejnost obeznámena s nebezpečím, které se vyskytuje na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15255,47 %55,47 %  
ano6824,82 %24,82 %  
nevím5419,71 %19,71 %  

Graf

12. Měly by školy obeznámit žáky s problémem bezpečnost na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24288,32 %88,32 %  
nevím207,3 %7,3 %  
ne124,38 %4,38 %  

Graf

13. Jak na Vás působí reklamy na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ignoruji je13147,81 %47,81 %  
Otravují mě12043,8 %43,8 %  
Vítám je124,38 %4,38 %  
Nepoužívám sociální sítě114,01 %4,01 %  

Graf

14. Koupili jste někdy něco díky reklamě na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy23385,04 %85,04 %  
Několikrát3613,14 %13,14 %  
Mnohokrát51,82 %1,82 %  

Graf

15. Kolika fan page, skupin jste členem na sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více jak 811441,61 %41,61 %  
1-48029,2 %29,2 %  
Žádné4817,52 %17,52 %  
5-73211,68 %11,68 %  

Graf

16. Začal/a jste sledovat nějakou stránku, skupinu díky tomu, že jste ji viděl/a u přátel?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18667,88 %67,88 %  
ne8832,12 %32,12 %  

Graf

17. Jsou podle Vás sociální sítě dobrým nástrojem pro podporu podnikání?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15355,84 %55,84 %  
nevím9434,31 %34,31 %  
ne279,85 %9,85 %  

Graf

18. Používáte sociální sítě ke svému podnikání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepodnikám17965,33 %65,33 %  
Ne6824,82 %24,82 %  
Ano279,85 %9,85 %  

Graf

19. Co byste na sociálních sítích změnil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bezpečnost57,94 %1,82 %  
nic57,94 %1,82 %  
Nevím46,35 %1,46 %  
Ochrana soukromí23,17 %0,73 %  
anonymitu23,17 %0,73 %  
vše23,17 %0,73 %  
Množství dolovaných informací11,59 %0,36 %  
hlavne mentalitu lidi, s nastupem socialnim siti prestali lidi komunikovat jinak.11,59 %0,36 %  
bezpecnost, ochrana osobnich udaju11,59 %0,36 %  
Bezpečnost, ochranu osobních údajů11,59 %0,36 %  
ostatní odpovědi Nutnost psychotestu...
pryč s reklamama
Požadování méně osobních údajú.
Lepší zabezpečení soukromých informací.
Zvýšila bych bezpečnost :)
Reálné využití osobních informací vlastníky sítě.
asi nic
Pokud bych věděl něco zajímavého, tak ten nápad prodám. :)
Změnila bych všechno, co nějakým způsobem ovlivňuje reálný život lidí. I když používám sociální sítě, tak bych je zrušila, protože jsou zbytečné a lidé díky nim ztrácí svůj charakter a svou obyčejnost a často se přetvářují a hrají si na něco, co nejsou.
Ja osobne nic, protoze kazdy se muze zaridit podle sebe a kdyz se necha zneuzit nebo si neda dostatecny pozor tak je to jeho chyba.
omezila bych jejich počet
Nic mě nenapadá, jen bych asi odstranila reklamy
Přesunul bych všechny své dobré přátele z FB na G+, abchom mohl FB zrušit :-)
zrusila bych facebook
zrušit ;-))
motorku
veřejnost některých údajů
víc nahých obrázků
Srozumitelnější UI a snazší přístup k historii.
Méně reklam a prostředků k vynucování "lajknutí"
soukromí
množství reklam
lepsi bezpecnost
omezit možnost sdílení velkého množství osobních údajů
zrušit
zvýšení bezpečnosti
Zvýšila bych bezpečnost a osvětu o jejich nebezpečí
možnosti volby ochrany soukromí
Zrušila bych je.
Věkovou hranici, i malé děti dnes mohou mít profily na sociálních sítích.
všechny by měly podporovat soukromí - nechtít po uživatelích pravé jméno (asi kromě linkedln) a už vůbec ne telefon
větší soukromí
zabezpečení
rozhodně bezpečnost
bezmečnost
Nevim.
zakaz fotek s nahymi lidmi
věkové omezení
přidal bych IQ testy při registraci
3961,9 %14,23 % 

Graf

20. Jaká je podle Vás budoucnost sociálních sítí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano

Bohuzel příznivá, vzhledem k tomu, že už se i obchod, propagace a reklama točí kolem soc. sítí. Člověk je diky soc. sítím více v ''obraze'', nestoji mimo ''spolecnost'' (ví co se kde děje) hlavně je to pro mnohé nejjednodušší a pohodlný způsob komunikace. Sociálni sítě v dnešní době jednoduše spojují lidi a vázne přímý kontakt (škoda).

bude jich stále více

Bude jich víc a víc

Bude jich víc a víc

bude to běžná součást života, tak jako teď

Bude větší závislost. Lidé spolu budou komunikovat méně normálně a více přes internet.

bude více a více propojena s běžným životem

budou pořád a bude jich třeba víc

Budou se rozrůstat, ale budou čím dál tím víc větší problémy s ochranou osobních dat

Budou se stále rozvíjet.

budou se více a více fragmentovat podle účelu a skupin uživatelů a časem je nahradí něco jiného

Budou stále více samozřejmou součástí každodenního života

Budoucnost je podle mě velká, pokud se sociální sítě nezpoplatní.

Budoucnost je určitě veliká, dále se budou vylepšovat ale tím víc kazit lidi.

čím dál vyšší vývoj a zdokonalování

Dlouhodoba

Dobrá

Dokud bude lidstv, budou sociální sítě

doufám že krátká ;-))

doufám, že krátká

Facebook bude něco tak ohromného jako je dnes Google

Jejich význam bude narůstat.

ještě více se rozvinou a stanou se každodenní součástí našich životů

Mocná

myslím si, že určitě pozitivní, jen místo facebooku bude populární zase jiná

Myslím, že lidé si na ně již natolik navykly, že se staly součástí běžného života. Možná se bude měnit jejich podoba a zpracování, ale jinak budou v budoucnu hodně využívané. Pravděpodobně ne vždy v pozitivním smyslu.

Myslím, že počet sociálních sítí bude jen růst a na takové, jako je facebook se brzo zapomene.

některé zaniknou

Netuším

Nevím

nevim

Nevim.

Nikdy to neskončí. Usnadňují kontakt s přáteli. Mnoho lidí jsou závislý na vyplnění přihlašovacích údajů. :)

ohromná

Ohrožení osobních údajů

Ovládnou člověka tak že bude žít v počítačovém světě

Pohltí nás.

porad je prostor pro rust a lakani dalsich lidi, moznost vydelavat

Porostou

převálcují celý internet

rozmach zvlášť u "blbých" teenagerů, kteří to absolutně nechápou (pardon) :)

Rozšíření - více lidí i větší propojení s reálným životem.

rozšíření služeb a citelný zásah do soukromí

Řekl bych že už s námi zůstanou.

shromazdovani vice informaci o lidech,vice hlidanastatem

Sociální sítě jsou podle mého názoru zatím ještě v plenkách. Jejich plný potenciál se rozvine až s nástupem nových technologií.

Sociální sítě půjdou strmě vzhůru

Sociální sítě se budou používat ještě více než do teď a začnou je více používat děti.

Sociálních sítí bude přibývat a svět okolo nás a my se změní k horšímu.

spatna, lidi se od toho casem odvrati a budou chtit zase zit realne a ne jen na siti

Stálí růst jejich obliby

Stane se z nich prostredek pro spehovani a sledovani lidi

sufurki

To netuším.

určitě podstatná..pro naši generaci zřejmě nepředstavitelných rozměrů ...

Utichne to do 10 let

už je to na maximu, bude to spíš upadat, lidi se budou víc vracet do reality a k přírodě

V Americe teď spíše frčí twitter než facebook. Přijde doba, kdy přejdou všichni na twitter..jenže postupem času se objeví jiná síť..a lidi půjdou tam

Veliká

Veliká

velka

Velká bohužel...

velká vzhledem k tomu, že se dnes přes PC dá dělat prakticky vše a lidé u něj tráví stále více času

vetsi integrace s realnym zivotem

virtuální svět - stroje ovládají mou mysl

Zářivá

zářívá, hodně slušná

Závislost

21. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17764,6 %64,6 %  
Muž9735,4 %35,4 %  

Graf

22. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-3014051,09 %51,09 %  
15-205821,17 %21,17 %  
40 a více3613,14 %13,14 %  
30-402910,58 %10,58 %  
0-15114,01 %4,01 %  

Graf

23. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola12846,72 %46,72 %  
Vysokoškolské6122,26 %22,26 %  
Základní4717,15 %17,15 %  
Učební obor196,93 %6,93 %  
Učební obor s maturitou124,38 %4,38 %  
Vyšší odborné72,55 %2,55 %  

Graf

24. Počet obyvatel v místě bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 5 0007527,37 %27,37 %  
100 000 a více5720,8 %20,8 %  
5 000-9 9995720,8 %20,8 %  
10 000-49 9995419,71 %19,71 %  
50 000-99 9993111,31 %11,31 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Používáte nějaké služby sociální sítě?

  • odpověď ne:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám sociální sítě na otázku 3. Pokud ano, jaké sociální sítě používáte?

3. Pokud ano, jaké sociální sítě používáte?

  • odpověď GOOGLE+:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi GOOGLE+ na otázku 4. Jakou sociální síť preferujete?
  • odpověď Nepoužívám sociální sítě:
    • 24.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám sociální sítě na otázku 5. Jak dlouho používáte sociální sítě?
    • 22.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám sociální sítě na otázku 13. Jak na Vás působí reklamy na sociálních sítích?

5. Jak dlouho používáte sociální sítě?

  • odpověď Nepoužívám sociální sítě:
    • 24.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám sociální sítě na otázku 3. Pokud ano, jaké sociální sítě používáte?
    • 24.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám sociální sítě na otázku 13. Jak na Vás působí reklamy na sociálních sítích?

9. Stal/a jste se někdy terčem útoku na sociálních sítích?

  • odpověď ano:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sexting na otázku 10. Pokud ano, jaký typ útoku to byl?

13. Jak na Vás působí reklamy na sociálních sítích?

  • odpověď Nepoužívám sociální sítě:
    • 24.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám sociální sítě na otázku 5. Jak dlouho používáte sociální sítě?
    • 22.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám sociální sítě na otázku 3. Pokud ano, jaké sociální sítě používáte?

16. Začal/a jste sledovat nějakou stránku, skupinu díky tomu, že jste ji viděl/a u přátel?

  • odpověď ne:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám sociální sítě na otázku 3. Pokud ano, jaké sociální sítě používáte?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám sociální sítě na otázku 5. Jak dlouho používáte sociální sítě?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám sociální sítě na otázku 13. Jak na Vás působí reklamy na sociálních sítích?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste zaregistrován/a na nějaké sociální síti?

2. Používáte nějaké služby sociální sítě?

3. Pokud ano, jaké sociální sítě používáte?

4. Jakou sociální síť preferujete?

5. Jak dlouho používáte sociální sítě?

6. Jak často využíváte sociální sítě?

7. Z jakého důvodu používáte sociální sítě?

8. Jaký je podle Vás problém s používáním sociálních sítí?

9. Stal/a jste se někdy terčem útoku na sociálních sítích?

10. Pokud ano, jaký typ útoku to byl?

11. Je podle Vás dostatečně veřejnost obeznámena s nebezpečím, které se vyskytuje na sociálních sítích?

12. Měly by školy obeznámit žáky s problémem bezpečnost na sociálních sítích?

13. Jak na Vás působí reklamy na sociálních sítích?

14. Koupili jste někdy něco díky reklamě na sociálních sítích?

15. Kolika fan page, skupin jste členem na sociální síti?

16. Začal/a jste sledovat nějakou stránku, skupinu díky tomu, že jste ji viděl/a u přátel?

17. Jsou podle Vás sociální sítě dobrým nástrojem pro podporu podnikání?

18. Používáte sociální sítě ke svému podnikání?

21. Pohlaví

22. Věk

23. Nejvyšší dosažené vzdělání:

24. Počet obyvatel v místě bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste zaregistrován/a na nějaké sociální síti?

2. Používáte nějaké služby sociální sítě?

3. Pokud ano, jaké sociální sítě používáte?

4. Jakou sociální síť preferujete?

5. Jak dlouho používáte sociální sítě?

6. Jak často využíváte sociální sítě?

7. Z jakého důvodu používáte sociální sítě?

8. Jaký je podle Vás problém s používáním sociálních sítí?

9. Stal/a jste se někdy terčem útoku na sociálních sítích?

10. Pokud ano, jaký typ útoku to byl?

11. Je podle Vás dostatečně veřejnost obeznámena s nebezpečím, které se vyskytuje na sociálních sítích?

12. Měly by školy obeznámit žáky s problémem bezpečnost na sociálních sítích?

13. Jak na Vás působí reklamy na sociálních sítích?

14. Koupili jste někdy něco díky reklamě na sociálních sítích?

15. Kolika fan page, skupin jste členem na sociální síti?

16. Začal/a jste sledovat nějakou stránku, skupinu díky tomu, že jste ji viděl/a u přátel?

17. Jsou podle Vás sociální sítě dobrým nástrojem pro podporu podnikání?

18. Používáte sociální sítě ke svému podnikání?

21. Pohlaví

22. Věk

23. Nejvyšší dosažené vzdělání:

24. Počet obyvatel v místě bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Fingr, D.Sociální sítě (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://45099.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.