Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová analýza obalu jogurtu

Marketingová analýza obalu jogurtu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Bermannová
Šetření:03. 12. 2009 - 08. 12. 2009
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):35 / 33.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:74,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 
dovolte mi Vás touto formou požádat o vyplnění následující dotazníku, který bude sloužit jako stěžejní podklad pro mou diplomovou práci na téma Marketingová analýza obalu.
Dotazník je zaměřen na obaly jogurtů. Pokud nejste konzument nebo jogurty nekupujete, přesto Vás prosím o jeho vyplnění.
Vylnění dotazníku je snadné a zabere Vám pouze několik minut.
 
Děkuji za pomoc,
Hana Bermannová

Odpovědi respondentů

1. Kupujete jogurty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9088,24 %88,24 %  
ne1211,76 %11,76 %  

Graf

2. Jak často kupujete jogurty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň jednou týdně 3538,89 %34,31 %  
několikrát do měsíce2527,78 %24,51 %  
několikrát týdně2224,44 %21,57 %  
každý den66,67 %5,88 %  
velmi zřídka22,22 %1,96 %  

Graf

3. Konzumujete jogurty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9694,12 %94,12 %  
ne65,88 %5,88 %  

Graf

4. Jak často konzumujete jogurty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát týdně 3435,42 %33,33 %  
alespoň jednou týdně2020,83 %19,61 %  
několikrát do měsíce1919,79 %18,63 %  
každý den1818,75 %17,65 %  
velmi zřídka55,21 %4,9 %  

Graf

5. Jakou příchuť jogurtu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ovocný (jahoda, meruňka, borůvka, atd.)5961,46 %57,84 %  
bílý2526,04 %24,51 %  
čokoládový22,08 %1,96 %  
čokoláda22,08 %1,96 %  
bíly-light11,04 %0,98 %  
oba11,04 %0,98 %  
vaječný koňak11,04 %0,98 %  
müssli11,04 %0,98 %  
pražené ćereálie11,04 %0,98 %  
musli11,04 %0,98 %  
jak kdy 11,04 %0,98 %  
vanila11,04 %0,98 %  

Graf

6. Výrobce jogurtu je pro mě důležitý.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6365,63 %61,76 %  
ne3132,29 %30,39 %  
nevím22,08 %1,96 %  

Graf

7. Preferuji privátní značky jogurtů (Tesco, Albert apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9295,83 %90,2 %  
ano22,08 %1,96 %  
nevím22,08 %1,96 %  

Graf

8. Při výběru jogurtu je pro mě podstatným faktorem cena.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4344,79 %42,16 %  
spíše nesouhlasím2728,13 %26,47 %  
nesouhlasím1616,67 %15,69 %  
nevím55,21 %4,9 %  
souhlasím55,21 %4,9 %  

Graf

9. Při výběru jogurtu neposuzuji podle obalu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3334,38 %32,35 %  
spíše souhlasím2728,13 %26,47 %  
nesouhlasím1616,67 %15,69 %  
souhlasím1313,54 %12,75 %  
nevím77,29 %6,86 %  

Graf

10. Ovocné jogurty vybírám podle přitažlivého obrázku.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3334,38 %32,35 %  
spíše souhlasím2526,04 %24,51 %  
nesouhlasím2526,04 %24,51 %  
souhlasím99,38 %8,82 %  
nevím44,17 %3,92 %  

Graf

11. Kupuji/zkouším mnoho (>4) různých značek jogurtů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5456,25 %52,94 %  
ano4243,75 %41,18 %  

Graf

12. Na obalu kontroluji následující informace:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
datum výroby a spotřeby7679,17 %74,51 %  
složení (obsah tuku, cukru...)3637,5 %35,29 %  
původ výrobku2829,17 %27,45 %  
energetické hodnoty (kJ)2222,92 %21,57 %  
informace na obalu nekontroluji1010,42 %9,8 %  

Graf

13. Kupuji jogurty v balení po více kusech.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5355,21 %51,96 %  
ano4344,79 %42,16 %  

Graf

14. Uvítal/a bych balení jogurtů s více kusy, ale s různými příchutěmi

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6466,67 %62,75 %  
ne3233,33 %31,37 %  

Graf

15. Nemám žádné negativní zkušenosti s jogurty Danone. Pokud nemáte žádné zkušenosti, zvolte “nevím”.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4142,71 %40,2 %  
nevím2323,96 %22,55 %  
spíše souhlasím2020,83 %19,61 %  
spíše nesouhlasím77,29 %6,86 %  
nesouhlasím55,21 %4,9 %  

Graf

16. Jogurty Activia od Danone kupuji/konzumuji pravidelně.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5759,38 %55,88 %  
ano3940,63 %38,24 %  

Graf

17. Znáte reklamu na jogurty Activia od Danone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8886,27 %86,27 %  
ne1413,73 %13,73 %  

Graf

18. Jak na Vás tato reklama působí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

asi jako každá jiná reklama (přepínám)

celkem inteligentní marketingové pojetí ve srovnání s jinými značkami, zajímavé a tudíž zapamatovatelné

dlouho stejna...

Dobre

důvěryhodně, věřím, že opravdu působí příznivě na metabolismus, celkově na organismus

fajně

Jak která, ale celkově je tento typ(v TV) už ohraný.Chtělo by to změnu. :-)

Jako jogurt který nabízí něco, co žádný jiný jogurt nemá.

jako každá jiná reklama

jako každá jiná; průměr, nijak nevybočuje

jako každá reklama jsem zvědava tak to zkusím

Jako všechny reklamy, neurazí, ani nenadchne.

Je celkem presvedciva, ale myslim, ze podobne slozeni maji i jine jogurty a nejlepsi je prijimat probioticke kultury v specialnich tabletach z lekarny

je to pěkná reklama

když ji vidím po několikáté,tak mě štve

líbí se mi, ale uráží muže

lživě

mám na to chuť!

mnohdy nápaditá, vcelku nevtíravá

moc hubena, moc stastna

moc technická. nemá emocionální obsah

Muller ma zabavnejsi. tato reklama spada do kategorie (praci prasky, damske vlozky, apod...)

napadita, vtipna, zaujala ma

Nekoukám příliš na reklamy, ale reklama na Actvii je k pousmání

nekoupil bych si to na základě této reklamy

nelíbí se mi

nelíbí se mi

Nemam rada reklamy na jogurty

Nepravdivě

Nepůsobí

neutrálně

Neutrálně.Na reklamy moc nedám, ale je chytlavá pro mé okolí.

nevadí mi ji sledovat a relativně mě láká abych si ji koupila

nevadí mi, reklamy obecně příliš nevnímám

Nevěrohodná

nevim

nevim

nic moc

nic moc

Nic moc.. Nějaký kecy o zažívání. Záruka vrácení peněz do 14 dnů pokud se stav nezlepší - pochybuju, že se dá jakkoliv vymámit. Nepůsobí na mě dobře..

nicmoc, celkově mě reklamy na jogurty nezajímají

nijak

nijak

Nijak extra presvedcive.

Nijak ji nevnimam.

Nijak mě nezaujme.

nijak zvláštně

nijak zvláštně

nijak, snažím se reklamy v nejvyšší možné míře ignorovat

Normální, jako každá jiná.

nudná

ohraně

otřes

Pekne zpracovani,obcas si diky tomu ten jogurt koupim

pozitivně

pozitivně

pozitivně, věrohodně

Pozitivní motivace - štíhlé tančící břicho :o)

pravdivě

pravdivě

prehnane

presvedcive

Prijemne a vitalne.

přehnaně

přesvědčivě

přijde mi dětinská

příjemně...během reklamy dostanu na jogurt chuť

příliš optimisticky

Reklama působí věrohodně - je dobré jíst jogury každý den pro lepší zažívání.

reklamy mě moc nezajímají

reklamy přepínám/nesleduji

roztancene

Spíš negativně - reklama navyšuje cenu výrobku

Stávající reklamní kampaň nijak výrazně, předchozí byly lepší. (např.: 14ti denní test se zárukou vrácení peněz)

stejně jako jiné na jogurty (a jiné potraviny či drogistické zboží) - podlézavě. Dělá dojem, že je tam něco speciálního co jinde není...

Takova ze života, jde to:)

tato reklama na mě působí jako všechny ostatní..... tj. při nákupu mě neovlivňuje, ale nepovažuji ji za špatnou nebo nevhodnou

trapně

Tuctová reklama

upjatá, zaměřená pouze na ženy

vtipná, pravdivá

vtipně

Vtipně, třeba ta s tim břišnim tancem se jim povedla:)

vzbudí chut na jogurt

Vždy když si kupuji jogurt sáhnu po activii. Takže na mě rozhodně působí. Vysílají ji často, není vlezlá, ale celkem vkusná. Člověk má pocit, že pro svoje tělo dělá něco zdravého.

zbytečná info o lepším trávení

Zprvu docela vtipně, teď vzhledem k tomu, jak často je v TV během večerního vysílání dost negativně

že se mi pak chce jít kadit :))

19. Activia pomáhá zlepšit potíže se zažíváním.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4544,12 %44,12 %  
spíše souhlasím2625,49 %25,49 %  
souhlasím1312,75 %12,75 %  
spíše nesouhlasím1110,78 %10,78 %  
nesouhlasím76,86 %6,86 %  

Graf

20. Myslíte, že jogurty Activia od Danone jsou kvalitní?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6665,35 %64,71 %  
nevím2524,75 %24,51 %  
ne109,9 %9,8 %  

Graf

21. Jogurt Activia od Danone je speciálně určen pro osoby s potížemi se zažíváním.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3231,37 %31,37 %  
spíše nesouhlasím3029,41 %29,41 %  
spíše souhlasím2019,61 %19,61 %  
nesouhlasím1413,73 %13,73 %  
souhlasím65,88 %5,88 %  

Graf

22. Všechny jogurty mají stejný účinek.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3433,33 %33,33 %  
nesouhlasím2524,51 %24,51 %  
spíše souhlasím1817,65 %17,65 %  
nevím1615,69 %15,69 %  
souhlasím98,82 %8,82 %  

Graf

23. Jogurt Acitivia od Danone je obyčejný jogurt.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3130,39 %30,39 %  
spíše nesouhlasím2827,45 %27,45 %  
nevím1918,63 %18,63 %  
nesouhlasím1312,75 %12,75 %  
souhlasím1110,78 %10,78 %  

Graf

24. Cena jogurtů Activia od Danone je vysoká.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3130,39 %30,39 %  
nevím2928,43 %28,43 %  
spíše nesouhlasím2827,45 %27,45 %  
souhlasím98,82 %8,82 %  
nesouhlasím54,9 %4,9 %  

Graf

25. Dokáži si vybavit obal jogurtů Activia od Danone.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 26, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9593,14 %93,14 %  
ne76,86 %6,86 %  

Graf

26. Obal Activia od Danone považuji za atraktivní.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6670,97 %64,71 %  
ne2729,03 %26,47 %  

Graf

27. Jak hodnotíte barvu obalů Activia od Danone? (tmavě zelená)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí se mi4746,08 %46,08 %  
vyjadřuje "zdraví" 4140,2 %40,2 %  
je uklidňující 2928,43 %28,43 %  
příliš nevýrazná 1110,78 %10,78 %  
působí jedovatě 54,9 %4,9 %  
asociuje ve mně zcela jiný druh produktu43,92 %3,92 %  
působí odpudivě 32,94 %2,94 %  

Graf

28. Jogurty Activia od Danone jsou snadno identifikovatelné v regále.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5049,02 %49,02 %  
spíše souhlasím3534,31 %34,31 %  
nevím1110,78 %10,78 %  
spíše nesouhlasím65,88 %5,88 %  

Graf

29. Více se mi líbí typické obaly jogurtů (typický = 7cm výška, kulaté dno).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2625,49 %25,49 %  
spíše nesouhlasím2524,51 %24,51 %  
nesouhlasím2221,57 %21,57 %  
souhlasím1514,71 %14,71 %  
spíše souhlasím1413,73 %13,73 %  

Graf

30. Preferuji průhledné obaly před neprůhlednými.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3433,33 %33,33 %  
nesouhlasím2625,49 %25,49 %  
nevím1615,69 %15,69 %  
spíše souhlasím1312,75 %12,75 %  
souhlasím1312,75 %12,75 %  

Graf

31. Vadí mi plastové obaly.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9088,24 %88,24 %  
ano1211,76 %11,76 %  

Graf

32. Mám potíže se zažíváním.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7775,49 %75,49 %  
ano2524,51 %24,51 %  

Graf

33. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6765,69 %65,69 %  
muž3534,31 %34,31 %  

Graf

34. Můj věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-266967,65 %67,65 %  
27-402625,49 %25,49 %  
41-6076,86 %6,86 %  

Graf

35. Uveďte, prosím, rozsah příjmů Vaší domácnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001-30 000 Kč3433,33 %33,33 %  
30 001-50 000 Kč2625,49 %25,49 %  
10 001-20 000 Kč2019,61 %19,61 %  
50 001-70 000 Kč1413,73 %13,73 %  
70 000 Kč a více87,84 %7,84 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak často kupujete jogurty?

  • odpověď několikrát do měsíce:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát do měsíce na otázku 4. Jak často konzumujete jogurty?

11. Kupuji/zkouším mnoho (>4) různých značek jogurtů.

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 19. Activia pomáhá zlepšit potíže se zažíváním.

16. Jogurty Activia od Danone kupuji/konzumuji pravidelně.

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 19. Activia pomáhá zlepšit potíže se zažíváním.
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Výrobce jogurtu je pro mě důležitý.

26. Obal Activia od Danone považuji za atraktivní.

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 19. Activia pomáhá zlepšit potíže se zažíváním.

28. Jogurty Activia od Danone jsou snadno identifikovatelné v regále.

  • odpověď souhlasím:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 9. Při výběru jogurtu neposuzuji podle obalu.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kupujete jogurty?

2. Jak často kupujete jogurty?

3. Konzumujete jogurty?

4. Jak často konzumujete jogurty?

5. Jakou příchuť jogurtu preferujete?

6. Výrobce jogurtu je pro mě důležitý.

7. Preferuji privátní značky jogurtů (Tesco, Albert apod.)

8. Při výběru jogurtu je pro mě podstatným faktorem cena.

9. Při výběru jogurtu neposuzuji podle obalu.

10. Ovocné jogurty vybírám podle přitažlivého obrázku.

11. Kupuji/zkouším mnoho (>4) různých značek jogurtů.

12. Na obalu kontroluji následující informace:

13. Kupuji jogurty v balení po více kusech.

14. Uvítal/a bych balení jogurtů s více kusy, ale s různými příchutěmi

15. Nemám žádné negativní zkušenosti s jogurty Danone. Pokud nemáte žádné zkušenosti, zvolte “nevím”.

16. Jogurty Activia od Danone kupuji/konzumuji pravidelně.

17. Znáte reklamu na jogurty Activia od Danone?

19. Activia pomáhá zlepšit potíže se zažíváním.

20. Myslíte, že jogurty Activia od Danone jsou kvalitní?

21. Jogurt Activia od Danone je speciálně určen pro osoby s potížemi se zažíváním.

22. Všechny jogurty mají stejný účinek.

23. Jogurt Acitivia od Danone je obyčejný jogurt.

24. Cena jogurtů Activia od Danone je vysoká.

25. Dokáži si vybavit obal jogurtů Activia od Danone.

26. Obal Activia od Danone považuji za atraktivní.

27. Jak hodnotíte barvu obalů Activia od Danone? (tmavě zelená)

28. Jogurty Activia od Danone jsou snadno identifikovatelné v regále.

29. Více se mi líbí typické obaly jogurtů (typický = 7cm výška, kulaté dno).

30. Preferuji průhledné obaly před neprůhlednými.

31. Vadí mi plastové obaly.

32. Mám potíže se zažíváním.

33. Jsem:

34. Můj věk je:

35. Uveďte, prosím, rozsah příjmů Vaší domácnosti.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kupujete jogurty?

2. Jak často kupujete jogurty?

3. Konzumujete jogurty?

4. Jak často konzumujete jogurty?

5. Jakou příchuť jogurtu preferujete?

6. Výrobce jogurtu je pro mě důležitý.

7. Preferuji privátní značky jogurtů (Tesco, Albert apod.)

8. Při výběru jogurtu je pro mě podstatným faktorem cena.

9. Při výběru jogurtu neposuzuji podle obalu.

10. Ovocné jogurty vybírám podle přitažlivého obrázku.

11. Kupuji/zkouším mnoho (>4) různých značek jogurtů.

12. Na obalu kontroluji následující informace:

13. Kupuji jogurty v balení po více kusech.

14. Uvítal/a bych balení jogurtů s více kusy, ale s různými příchutěmi

15. Nemám žádné negativní zkušenosti s jogurty Danone. Pokud nemáte žádné zkušenosti, zvolte “nevím”.

16. Jogurty Activia od Danone kupuji/konzumuji pravidelně.

17. Znáte reklamu na jogurty Activia od Danone?

19. Activia pomáhá zlepšit potíže se zažíváním.

20. Myslíte, že jogurty Activia od Danone jsou kvalitní?

21. Jogurt Activia od Danone je speciálně určen pro osoby s potížemi se zažíváním.

22. Všechny jogurty mají stejný účinek.

23. Jogurt Acitivia od Danone je obyčejný jogurt.

24. Cena jogurtů Activia od Danone je vysoká.

25. Dokáži si vybavit obal jogurtů Activia od Danone.

26. Obal Activia od Danone považuji za atraktivní.

27. Jak hodnotíte barvu obalů Activia od Danone? (tmavě zelená)

28. Jogurty Activia od Danone jsou snadno identifikovatelné v regále.

29. Více se mi líbí typické obaly jogurtů (typický = 7cm výška, kulaté dno).

30. Preferuji průhledné obaly před neprůhlednými.

31. Vadí mi plastové obaly.

32. Mám potíže se zažíváním.

33. Jsem:

34. Můj věk je:

35. Uveďte, prosím, rozsah příjmů Vaší domácnosti.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bermannová, H.Marketingová analýza obalu jogurtu (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://4519.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.