Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy

Věrnostní programy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Dužíková
Šetření:02. 02. 2015 - 28. 02. 2015
Počet respondentů:213
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:82,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

                dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který bude sloužit k mé diplomové práci na téma: Analýza věrnostního programu společnosti na trhu čerstvých šťáv. Dotazník je anonymní a je určen osobám starších 18 let.

                

Odpovědi respondentů

1. Jaké faktory jsou pro Vás rozhodující při registraci do jakéhokoliv věrnostního programu? (označte max. 2 faktory)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
získání odměny19792,49 %92,49 %  
informování o novinkách a akcích9846,01 %46,01 %  
kontrola svých nákupů3717,37 %17,37 %  
být součástí dané společnosti41,88 %1,88 %  

Graf

2. Seřaďte následující druhy odměn dle svých preferencí (1 – nejvíce preferovaná odměna, 4 – nejméně preferovaná odměna)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
peněžitá sleva1.1690.272
slevové poukázky2.2160.432
dárek k narozeninám3.5770.385
materiální odměna3.0190.648

Graf

3. Má pro Vás členství ve věrnostních programech důležitou roli při výběru maloobchodní jednotky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne9142,72 %42,72 %  
spíše ano7736,15 %36,15 %  
určitě ne3415,96 %15,96 %  
určitě ano115,16 %5,16 %  

Graf

4. Jaký způsob fungování věrnostního systému preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevový (okamžitá sleva při placení)13161,5 %61,5 %  
bodový (po nasbírání určitého počtu bodů následuje odměna či sleva)6530,52 %30,52 %  
elektronická peněženka (poměrná část z nákupní hodnoty je připsána na věrnostní kartu a čerpána jako sleva při dalším nákupu)177,98 %7,98 %  

Graf

5. Jaký druh věrnostního programu Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fyzický věrnostní program (hmatatelná věrnostní karta, např. plastová; informace o stavu zákaznického konta poskytne pouze personál při návštěvě obchodní jednotky)9544,6 %44,6 %  
kombinace obou typů8941,78 %41,78 %  
elektronický věrnostní program (elektronická věrnostní karta v „chytrém telefonu“; možnost spravování svého účtu přes internet - přehled nákupů, výběr odměn, změna identifikačních údajů, apod.)2913,62 %13,62 %  

Graf

6. V kolika věrnostních programech jste registrováni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-513362,44 %62,44 %  
6-105827,23 %27,23 %  
11-15146,57 %6,57 %  
15 a více83,76 %3,76 %  

Graf

7. Kolik věrnostních programů aktivně využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-316075,12 %75,12 %  
4-73415,96 %15,96 %  
žádný146,57 %6,57 %  
8 a více52,35 %2,35 %  

Graf

8. Znáte značku UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14367,14 %67,14 %  
ne7032,86 %32,86 %  

Graf

9. Jste členem věrnostního programu UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11177,62 %52,11 %  
ano3222,38 %15,02 %  

Graf

10. Využíváte aktivně věrnostní kartu společnosti UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2371,88 %10,8 %  
ne928,13 %4,23 %  

Graf

11. Uvítali byste možnost sbírat body do věrnostního programu UGO i za produkty nabízené v jiných maloobchodních jednotkách pod značkou UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA? (např. fitness centrum, zdravá výživa, Globus, apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1546,88 %7,04 %  
určitě ano1443,75 %6,57 %  
spíše ne39,38 %1,41 %  

Graf

12. Byli byste ochotni, pro získání odměny, přinést např. obal či uzávěr produktu UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA na tuto provozovnu, i když by byl produkt zakoupen v jiné maloobchodní jednotce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1340,63 %6,1 %  
spíše ne1237,5 %5,63 %  
určitě ne515,63 %2,35 %  
určitě ano26,25 %0,94 %  

Graf

13. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 29 let14769,01 %69,01 %  
40 – 49 let2913,62 %13,62 %  
30 – 39 let2511,74 %11,74 %  
50 – 59 let94,23 %4,23 %  
60 let a více31,41 %1,41 %  

Graf

14. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15874,18 %74,18 %  
muž5525,82 %25,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Seřaďte následující druhy odměn dle svých preferencí (1 – nejvíce preferovaná odměna, 4 – nejméně preferovaná odměna)

  • odpověď dárek k narozeninám=4:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi materiální odměna=3 na otázku 2. Seřaďte následující druhy odměn dle svých preferencí (1 – nejvíce preferovaná odměna, 4 – nejméně preferovaná odměna)

6. V kolika věrnostních programech jste registrováni?

  • odpověď 1-5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 7. Kolik věrnostních programů aktivně využíváte?

9. Jste členem věrnostního programu UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA?

  • odpověď ano:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Využíváte aktivně věrnostní kartu společnosti UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA?
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 11. Uvítali byste možnost sbírat body do věrnostního programu UGO i za produkty nabízené v jiných maloobchodních jednotkách pod značkou UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA? (např. fitness centrum, zdravá výživa, Globus, apod.)
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 11. Uvítali byste možnost sbírat body do věrnostního programu UGO i za produkty nabízené v jiných maloobchodních jednotkách pod značkou UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA? (např. fitness centrum, zdravá výživa, Globus, apod.)
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Byli byste ochotni, pro získání odměny, přinést např. obal či uzávěr produktu UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA na tuto provozovnu, i když by byl produkt zakoupen v jiné maloobchodní jednotce?
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 12. Byli byste ochotni, pro získání odměny, přinést např. obal či uzávěr produktu UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA na tuto provozovnu, i když by byl produkt zakoupen v jiné maloobchodní jednotce?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké faktory jsou pro Vás rozhodující při registraci do jakéhokoliv věrnostního programu? (označte max. 2 faktory)

2. Seřaďte následující druhy odměn dle svých preferencí (1 – nejvíce preferovaná odměna, 4 – nejméně preferovaná odměna)

3. Má pro Vás členství ve věrnostních programech důležitou roli při výběru maloobchodní jednotky?

4. Jaký způsob fungování věrnostního systému preferujete?

5. Jaký druh věrnostního programu Vám nejvíce vyhovuje?

6. V kolika věrnostních programech jste registrováni?

7. Kolik věrnostních programů aktivně využíváte?

8. Znáte značku UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA?

9. Jste členem věrnostního programu UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA?

10. Využíváte aktivně věrnostní kartu společnosti UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA?

11. Uvítali byste možnost sbírat body do věrnostního programu UGO i za produkty nabízené v jiných maloobchodních jednotkách pod značkou UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA? (např. fitness centrum, zdravá výživa, Globus, apod.)

12. Byli byste ochotni, pro získání odměny, přinést např. obal či uzávěr produktu UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA na tuto provozovnu, i když by byl produkt zakoupen v jiné maloobchodní jednotce?

13. Kolik je Vám let?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké faktory jsou pro Vás rozhodující při registraci do jakéhokoliv věrnostního programu? (označte max. 2 faktory)

2. Seřaďte následující druhy odměn dle svých preferencí (1 – nejvíce preferovaná odměna, 4 – nejméně preferovaná odměna)

3. Má pro Vás členství ve věrnostních programech důležitou roli při výběru maloobchodní jednotky?

4. Jaký způsob fungování věrnostního systému preferujete?

5. Jaký druh věrnostního programu Vám nejvíce vyhovuje?

6. V kolika věrnostních programech jste registrováni?

7. Kolik věrnostních programů aktivně využíváte?

8. Znáte značku UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA?

9. Jste členem věrnostního programu UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA?

10. Využíváte aktivně věrnostní kartu společnosti UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA?

11. Uvítali byste možnost sbírat body do věrnostního programu UGO i za produkty nabízené v jiných maloobchodních jednotkách pod značkou UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA? (např. fitness centrum, zdravá výživa, Globus, apod.)

12. Byli byste ochotni, pro získání odměny, přinést např. obal či uzávěr produktu UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA na tuto provozovnu, i když by byl produkt zakoupen v jiné maloobchodní jednotce?

13. Kolik je Vám let?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dužíková, L.Věrnostní programy (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://45453.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.