Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ANALÝZA SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ V HYPERMARKETU ALBERT HB
Vážení zákazníci,
formou tohoto anonymního dotazníku bych Vás ráda požádala o jeho vyplnění. Jedná se o marketingový výzkum v havlíčkobrodském hypermarketu Albert. Pomůžete tím ke zmapování názorů na zboží a služby prodejny, čímž také především přispějete ke zpracování mé bakalářské práce.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [žena → otázka č. 2, muž → otázka č. 2].
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základní → otázka č. 4, středoškolské bez maturity → otázka č. 4, středoškolské s maturitou → otázka č. 4, vyšší odborné → otázka č. 4, vysokoškolské → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou
157
57,93 %
57,93 %
vysokoškolské
67
24,72 %
24,72 %
středoškolské bez maturity
20
7,38 %
7,38 %
základní
14
5,17 %
5,17 %
vyšší odborné
13
4,8 %
4,8 %
4. Uveďte prosím Vaše současné povolání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [student → otázka č. 5, zaměstnanec → otázka č. 5, nezaměstnaný → otázka č. 5, podnikatel → otázka č. 5, důchodce → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zaměstnanec
122
45,02 %
45,02 %
student
91
33,58 %
33,58 %
nezaměstnaný
25
9,23 %
9,23 %
podnikatel
22
8,12 %
8,12 %
důchodce
11
4,06 %
4,06 %
5. Počet členů ve Vaší domácnosti?
prosím uveďte číslo
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
6. Jak přibližně často nakupujete v prodejně Albert?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [každý den → otázka č. 7, 1x do týdne → otázka č. 7, 2x až 3x do týdne → otázka č. 7, 1x do měsíce nebo méně → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x do měsíce nebo méně
115
42,44 %
42,44 %
1x do týdne
76
28,04 %
28,04 %
2x až 3x do týdne
62
22,88 %
22,88 %
každý den
18
6,64 %
6,64 %
7. Jak přibližně často nakupujete v jiných prodejnách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [každý den → otázka č. 8, 1x do týdne → otázka č. 8, 2x až 3x do týdne → otázka č. 8, 1x do měsíce nebo méně → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2x až 3x do týdne
112
41,33 %
41,33 %
1x do týdne
107
39,48 %
39,48 %
1x do měsíce nebo méně
27
9,96 %
9,96 %
každý den
25
9,23 %
9,23 %
8. Sledujete akční zboží v letácích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, vždy podle toho nakupuji → otázka č. 9, ano, občas → otázka č. 9, zřídkakdy → otázka č. 9, ne, letáky si neprohlížím → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, občas
131
48,34 %
48,34 %
ano, vždy podle toho nakupuji
59
21,77 %
21,77 %
zřídkakdy
57
21,03 %
21,03 %
ne, letáky si neprohlížím
24
8,86 %
8,86 %
9. Navštěvujete prodejnu Albert z důvodu:
uveďte pro Vás jeden nejdůležitější důvod
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [prodejna je blízko mého bydliště → otázka č. 10, kvůli akčním cenám → otázka č. 10, kvůli zboží → otázka č. 10, přehlednosti prodejny → otázka č. 10, prostornosti při nákupu → otázka č. 10, vzhledu prodejny → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
prodejna je blízko mého bydliště
120
44,28 %
44,28 %
kvůli akčním cenám
65
23,99 %
23,99 %
kvůli zboží
55
20,3 %
20,3 %
přehlednosti prodejny
11
4,06 %
4,06 %
prostornosti při nákupu
11
4,06 %
4,06 %
vzhledu prodejny
9
3,32 %
3,32 %
10. Kolik v průměru utratíte za jeden nákup v prodejně Albert?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 200 Kč → otázka č. 11, 201 až 500 Kč → otázka č. 11, 501 až 800 Kč → otázka č. 11, 801 až 1.100 Kč → otázka č. 11, 1.101 až 1.400 Kč → otázka č. 11, 1.401 až 1.700 Kč → konec dotazníku, 1.701 až 2.000 Kč → otázka č. 11, nad 2.000 Kč → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
201 až 500 Kč
105
38,75 %
38,75 %
do 200 Kč
62
22,88 %
22,88 %
501 až 800 Kč
50
18,45 %
18,45 %
801 až 1.100 Kč
28
10,33 %
10,33 %
1.101 až 1.400 Kč
15
5,54 %
5,54 %
1.701 až 2.000 Kč
5
1,85 %
1,85 %
1.401 až 1.700 Kč
3
1,11 %
1,11 %
nad 2.000 Kč
3
1,11 %
1,11 %
11. Zde prosím seřaďte jednotlivé faktory a vlivy, kterých si při nákupu všímáte:
Hodnocení je od pro Vás nejméně důležitých vlivů – známka 1, až po ty nejvíce důležité – známka 5
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
cena
3.716
1.696
kvalita a čerstvost
4.06
1.922
sortiment
3.578
1.348
rychlost obsluhy
3.366
1.314
přehlednost úseků
3.328
1.355
vzhled prodejny
3
1.44
umístění prodejny
3.257
1.587
možnost parkování
3.257
2.206
otevírací doba
3.407
1.764
12. Uveďte prosím, jak jste spokojen/a s následujícími body v prodejně Albert:
Hodnocení je od pro Vás nejméně důležitých vlivů – známka 1, až po ty nejvíce důležité – známka 5
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
cena
3.149
1.045
kvalita a čerstvost
3.291
1.259
šíře sortimentu
3.448
1.091
rychlost obsluhy
3.209
0.941
ochota zaměstnanců
3.31
1.109
přehlednost zboží
3.377
1.033
vyznačení cen a slev
3.414
1.235
13. Dříve byly v prodejně samoobslužné pokladny, chtěl/a byste je znovu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, často mám malý nákup a nechce se mi čekat → otázka č. 14, ano chtěl/a, ale neumím s nimi pracovat → otázka č. 14, ne, raději mám osobní přístup → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, často mám malý nákup a nechce se mi čekat
139
51,87 %
51,29 %
ne, raději mám osobní přístup
104
38,81 %
38,38 %
ano chtěl/a, ale neumím s nimi pracovat
25
9,33 %
9,23 %
14. Napadá Vás něco, co Vám v prodejně Albert schází, nebo k čemu máte připomínky?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
119
44,4 %
43,91 %
nic
13
4,85 %
4,8 %
-
6
2,24 %
2,21 %
nenapadá
5
1,87 %
1,85 %
nemám
5
1,87 %
1,85 %
nic mě nenapadá
3
1,12 %
1,11 %
Nemám žádné připomínky
2
0,75 %
0,74 %
Ani ne
2
0,75 %
0,74 %
nevím
2
0,75 %
0,74 %
rybí maso pouze ve čtvrtek a v pátek je málo
1
0,37 %
0,37 %
ostatní odpovědi
Fronty u pokladen nelíbí se mi nové košíky :-D více čerstvých potravin - viz ryby či maso online nákupy Nic, jsem spokojená cena obecně mám často problém s kvalitou zboží, ale to je problém celé kultury potravinových obchodů v čr (resp. kultury jejich zákazníků) solidní personál opravdu velmi malá nabídka celozrnného pečiva širší výběr bezmasého sortimentu (vegan strava) Většinou se na prodejnách setkávám s arogantním přístupem vedoucích pracovníků, pokud je nějaká stížnost, kterou nemůže řešit řadový zaměstnanec. albert nesnasim, chodim tam jenom kdyz danou vec nemuzu sehnat jinde... vadi mi naprosto nekvalitni a drahe maso a pecivo, neochotny personal a predevsim to ze alberty jsou VSUDE ackoli skutecne nechapu kdo tam chodi nakupovat v naší prodejně rozhodně schází dobrý manažer - jsou zde viditelné nedostatky v řazení zboží, vznikají prostoje u pokladen, chaotické doplňování zboží atd. Líbí se mi automat na kávu, vodu.. akční zboží není vždy k dispozici sec určitý čerstvé pečivo Po několika letech jsem obchody Albert ZAVRHL nedostatek prodavačů,kterých bych se mohla optat Dříve byl v prodejně Albert širší sortiment zboží lepší kvalita všeho, nejvíce masa a ovoce a zeleniny atraktivnost žádné připomínky nic :) Asi ne. ..... teď nic nnevím často cena u zboží neodpovídá skutečnosti jsem celkem spokojená pokladní jsou často nepříjemné zrychlit doplňování žboží , zvyšil kvalitu ovoce a zeleniny, obecně zlepšit vzhled prodejny teď nevim žádné nemam ginger tonic,cerstva zelenina a ovoce dětský koutek vse o.k Například si ráda kupuji Extra hořké Kaštany, v Albertu je ale nemají v sortimentu. trapne srovnani s cenami v kauflandu Brala bych větší dětský sortiment u mě dobrý Nechutně špinavé vozíky, člověk se jich štítí dotknout, natož do nich posadit dítě! nn Dřívější uspořádání prodejny bylo pro mě přehlednější.Nebaví mě neustále něco hledat. jediné co mi schází je zvonek na informacích pro přivolání paní jež tam má být. je to tam hnusný, drahý, smrdí to tam - naprosto nejhorší hypermarket a ještě ty hajzlové zkurví Interšpar!!! když je zboží v akci tak mají jen některé velikosti nebo vše jen na holky:-( vc kvalita a čerstvost Schází mi více exotických a zahraničních surovin. menší výběr jogurtů ne, jsem spokojena V tuto chvíli ani ne ovoce a zelenina jsou poslední dobou často určeny spíš pro prasata než pro lidi udržovat čistotu toalet Dříve byla větší přehlednost lepsi prehlednost nicemu jsem spokojena Zboží v regále označené jako slevněné pak na pokladně žádnou slevu neukáže !!!!!!!!!!!!! čerstvé zboží. stop plesnivé zelenině. Fronty u pokladen. Líbí se mi vydávání časopisu, který je volně k odběru v prodejnách. nekvalitní maso, někdy i zkažené. . čerstvé zákusky větší sortiment v supermarketech / kvalita masa a pečiva = bída k doprave do prodejny (MHD) Akceptování stravenek i v hypermarketech, často není k dispozici Albert magazín. kvalita ovoce a zeleniny asi ne větší sortiment co se týče zdravých potravin a ovoce samoobslužne pokladny Často se mi stává, že je vyznačena u produktu "akce" či "sleva", ale na pokladně mi je započtena plná cena. Opakovaně. lepší vzhled, prijemnejsi prodavacky, nebo napr. kdyz je akce do utery tak v utery vecer uz zbozi nesezenu protoze je pripravene na stredu. nebo kolikrat zbozi nedovezou rychlejší obsluha, lépe kontrolovat čerstvost ovoce a zeleniny Větší nabídka bio produktů inspirujte se v globusu, místní Ahold je fakt hnus Minimální kvalita zboží Shnilé brambory obleceni nemám připomínky postrádám ochotné paní pokladní v Albertu Rakovník, také se tu nemohou odnaučit podvádět s označením cen a slev ne. jen se občas stane, že si koupím pečivo a doma při jeho konzumaci zjistím, že je nedopečené nekalé praktiky, špatná kvalita místy otřesná kvalita ovoce a zeleniny!! Nedůstojné fronty!! vše je OK nie nekvalitní maso ( již několikrát jsem měla maso zkažené... :( obměna sortimentu Nelíbí se mi neochota prodavaček v Albertu Přerov u nádraží. Hlavně na informacích, když něco potřebuji dlouho to trvá a jsou protivné. Pokladní vykecávají mezi sebou a neobsluhují zákazníky. Když do prodejny chcete vstoupit deset minut před koncem otevír Přes kvalitnější zboží preferuji levnější obchody, z důvodu přemrštěných cen, některých položek sortimentu. různost slev v supermarketech a hypermarketech přliš mnoho "akčních cedulí", skoro všechno j tzv. "v akci" a pak se špatně orientuju, zda je toto zboží skutečně levnější, nebo jde o trvalou "slevu" supermarkety Albert jsou velmi malé, špatně prostorné a nevyhovující velmi krátké pásy u pokladen na zboží jako všude: fronty u pokladen, ikdyž jich je spousta, ale jsou zavřené Někdy jsem v hepermartetu dlouho a uvítala bych velké hodiny a pak v Ostravské prodejně u Úřadu práce kouří prodavačky i někteří zákazníci u dveří, hlavně v zimě, se to vtáhne do mezidveří a je to opravdu výdech nádech při průchodu Coca Cola Light na nas Albert supermatket nekolik stiznosti, uzeniny casto okorale, obsluha neschopna, pultove syry spatne skladovane, eidam tvarohovati po jednom dni skladovani, pecivo je casto nedopecene nebo spalene příliš mnoho polského zboží Klamavé ceny (něco jiného u regálu, něco jiného na pokladně), zelenina a ovoce nebývají vždy v nejlepším stavu hodnotím jinou prodejnu - Praha 13:) + minulá otázka (hodnocení 1-5) není jednoznačná (popisek ohledně stejný jako u minulé, tj. není jasné jestli 1 nebo 5 je nejlepší známka) Více kvalitních a ochotných zaměstnanců ;) chtěla bych více veganských produktů a nižší ceny ochotní a příjemní zaměstnanci Lépe označené zboží, které je ve slevě. Občas se mi stává, že vezmu z regálu zboží, které je označené "Sleva", ale nakonec u pokladny zjistím, že se "Sleva" vztahovala pouze na konkrétní např. příchuť. ani ne větší sortiment produktů bez palmového oleje, větší kvalita masa ne, jen zlepšit přístup k zákazníkovi na pokladnách zrušit ten hnus
110
41,04 %
40,59 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 let na otázku 2. Uveďte prosím Váš věk:
9. Navštěvujete prodejnu Albert z důvodu:
odpověď prodejna je blízko mého bydliště:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi každý den na otázku 6. Jak přibližně často nakupujete v prodejně Albert?
11. Zde prosím seřaďte jednotlivé faktory a vlivy, kterých si při nákupu všímáte:
odpověď kvalita a čerstvost=5:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost úseků=5 na otázku 11. Zde prosím seřaďte jednotlivé faktory a vlivy, kterých si při nákupu všímáte:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pohlaví:
2. Uveďte prosím Váš věk:
3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
4. Uveďte prosím Vaše současné povolání:
5. Počet členů ve Vaší domácnosti?
6. Jak přibližně často nakupujete v prodejně Albert?
7. Jak přibližně často nakupujete v jiných prodejnách?
8. Sledujete akční zboží v letácích?
9. Navštěvujete prodejnu Albert z důvodu:
10. Kolik v průměru utratíte za jeden nákup v prodejně Albert?
11. Zde prosím seřaďte jednotlivé faktory a vlivy, kterých si při nákupu všímáte:
12. Uveďte prosím, jak jste spokojen/a s následujícími body v prodejně Albert:
13. Dříve byly v prodejně samoobslužné pokladny, chtěl/a byste je znovu?
14. Napadá Vás něco, co Vám v prodejně Albert schází, nebo k čemu máte připomínky?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pohlaví:
2. Uveďte prosím Váš věk:
3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
4. Uveďte prosím Vaše současné povolání:
5. Počet členů ve Vaší domácnosti?
6. Jak přibližně často nakupujete v prodejně Albert?
7. Jak přibližně často nakupujete v jiných prodejnách?
8. Sledujete akční zboží v letácích?
9. Navštěvujete prodejnu Albert z důvodu:
10. Kolik v průměru utratíte za jeden nákup v prodejně Albert?
11. Zde prosím seřaďte jednotlivé faktory a vlivy, kterých si při nákupu všímáte:
12. Uveďte prosím, jak jste spokojen/a s následujícími body v prodejně Albert:
13. Dříve byly v prodejně samoobslužné pokladny, chtěl/a byste je znovu?
14. Napadá Vás něco, co Vám v prodejně Albert schází, nebo k čemu máte připomínky?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Viktorová, P. – Hypermarket Albert (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://45608.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Luboš: 229 lidí z Hravlíčkova Brodu se tady zúčastnilo dotazníku? No to je pořádný nesmysl, tolik jich tam snad ani nechodí nakupovat.
Nádherná ukázka kolik lidí neumí číst.
To budou vážně kvalitní výsledky.