Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > preference zákazníků při výběru prodejny

preference zákazníků při výběru prodejny

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Koudelková
Šetření:10. 02. 2015 - 25. 02. 2015
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):9 / 6.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:53,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výzkum je určen výhradně ženám, které žijí na Mělníku a v jeho blízkém okolí. 

Cílem výzkumu je zjistit, jaké jsou rozdíly v preferencích zákaznic při výběru ze dvou specializovaných prodejen drogerie.

Odpovědi respondentů

1. Ve kterém specializovaném obchodě nakupujete drogerii (na Mělníku)?

Ve kterém obchodě nejraději/nejčastěji nakupujete drogerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [DM drogerieotázka č. 2, Rossmannotázka č. 3, v jiném → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM drogerie5059,52 %59,52 %  
Rossmann2327,38 %27,38 %  
v jiném1113,1 %13,1 %  

Graf

2. Využíváte klubovou kartu DM?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3570 %41,67 %  
ne1530 %17,86 %  

Graf

3. Jste členkou klubu Rossmánek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2191,3 %25 %  
ano28,7 %2,38 %  

Graf

4. Proč nakupujete právě v tomto obchodě?

Ohodnoťte od nejdůležitější (1) po méně důležité (5)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Lokalita a prostředí prodejny (dostupnost, parkování, atd.)1.891.029
Nabídka sortimentu (cenová dostupnost, šíře sortimentu, privátní značky, atd.)1.7671.028
Možnost klubového členství3.0551.97
Atmosféra obchodu (personál, vzhled a vnitřní uspořádání obchodu)2.2471.117
Předchozí zkušenosti2.0961.621

Graf

5. Preferujete při nákupu drogerie v této prodejně kvalitu X kvantitu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Za méně peněz více zboží4663,01 %54,76 %  
Za více peněz kvalitnější zboží2736,99 %32,14 %  

Graf

6. Jak často chodíte na nákup drogerie do vybrané prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát měsíčně4561,64 %53,57 %  
Málokdy2432,88 %28,57 %  
Několikrát týdně45,48 %4,76 %  

Graf

7. Sledujete akční letáky obchodu Rossmann?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4358,9 %51,19 %  
Ano - nakoupím tam i další potřebné zboží mimo akci1926,03 %22,62 %  
Ano - nakoupím jen předem vybrané akční zboží1115,07 %13,1 %  

Graf

8. Sledujete akční letáky obchodu DM?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3953,42 %46,43 %  
Ano - nakoupím tam i další potřebné zboží mimo akci2432,88 %28,57 %  
Ano - nakoupím jen předem vybrané akční zboží1013,7 %11,9 %  

Graf

9. Co byste chtěla změnit ve Vaší prodejně, aby jste byla motivovaná k častějšímu nákupu drogerie?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

1) Možnost členského klubu. Myslím, že Rossmann tuto možnost zatím nemá, nebo o ní alespoň nevím. 2) Aby mi ochranka nestála při výběru zboží pořád za zády

aby se i autorka dotazníku naučila správně česky a pochopila, že tvar "aby jste" je gramaticky nesprávný.

Balíčky a slevy.

častěji obměňovat slevové knížky

Jsem spokojená stím jak to je

lépe uspořádaná prodejna

Levnější zboží :-)

málo zboží skladem /konkrétně líčení, chybí často kupované odstíny jak make up, tak pudry, tužky na oči, stíny/ musím pak jinam, jinak vše ok.

Myslím, že by bylo dobré zřídit další pobočku v lépe přístupné lokalitě nebo alespoň umožnit u prodejny bezplatně parkovat.

Neměnila bych nic, jsem spokojená. Uvedla jsem návštěvu několikrát za měsíc, ale samozřejmě výjimečně nastane, že se tam ukážu dvakrát v týdnu, když něco zapomenu, ale jak jsem již napsala, bývá to výjimečně.

neviem

nic

nic

nic

Nic bych neměnila

Nic bych neměnila

Nic.

Rozšíření prodejny o nový sortiment kosmetického zboží

slevy slevy slevy

snížit ceny :-)

Trochu zlevnit sortiment, hlavně v DM.. S Rossmanem jsem spokojená.

V prodejně DM pracuje jedna taková paní prodavačka, tmavovlasá. Pamatuji si na slogan tohoto obchodu, ale zkušenost s touto paní prodavačkou ho změnila na: "Zde jsem idiotem, zde nakupuji." A obecně bych uvítala personál, který bude vstřícný a nebudu na prodejně slyšet jejich každodenní osobní milostné či rodinné problémy. To do obchodu prostě nepatří.

větší slevy

Větší výběr dekorativní kosmetiky a lepší prostředí

Vice akci a nizsi akcni ceny

více bodů za nákup = více slev

Více slev na zboží, které je v domácnosti používanější nebo na praktičtější věci.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Ve kterém specializovaném obchodě nakupujete drogerii (na Mělníku)?

  • odpověď DM drogerie:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Využíváte klubovou kartu DM?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Využíváte klubovou kartu DM?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost klubového členství=1 na otázku 4. Proč nakupujete právě v tomto obchodě?
  • odpověď Rossmann:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Jste členkou klubu Rossmánek?

3. Jste členkou klubu Rossmánek?

  • odpověď ne:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossmann na otázku 1. Ve kterém specializovaném obchodě nakupujete drogerii (na Mělníku)?

4. Proč nakupujete právě v tomto obchodě?

  • odpověď Předchozí zkušenosti=1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost klubového členství=1 na otázku 4. Proč nakupujete právě v tomto obchodě?

5. Preferujete při nákupu drogerie v této prodejně kvalitu X kvantitu?

  • odpověď Za méně peněz více zboží:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano - nakoupím jen předem vybrané akční zboží na otázku 7. Sledujete akční letáky obchodu Rossmann?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ve kterém specializovaném obchodě nakupujete drogerii (na Mělníku)?

2. Využíváte klubovou kartu DM?

3. Jste členkou klubu Rossmánek?

4. Proč nakupujete právě v tomto obchodě?

5. Preferujete při nákupu drogerie v této prodejně kvalitu X kvantitu?

6. Jak často chodíte na nákup drogerie do vybrané prodejny?

7. Sledujete akční letáky obchodu Rossmann?

8. Sledujete akční letáky obchodu DM?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ve kterém specializovaném obchodě nakupujete drogerii (na Mělníku)?

2. Využíváte klubovou kartu DM?

3. Jste členkou klubu Rossmánek?

4. Proč nakupujete právě v tomto obchodě?

5. Preferujete při nákupu drogerie v této prodejně kvalitu X kvantitu?

6. Jak často chodíte na nákup drogerie do vybrané prodejny?

7. Sledujete akční letáky obchodu Rossmann?

8. Sledujete akční letáky obchodu DM?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Koudelková, T.preference zákazníků při výběru prodejny (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://45717.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.