Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > preference zákazníků při výběru prodejny
preference zákazníků při výběru prodejny
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tereza Koudelková |
---|---|
Šetření: | 10. 02. 2015 - 25. 02. 2015 |
Počet respondentů: | 84 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 6.55 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 53,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:55 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Výzkum je určen výhradně ženám, které žijí na Mělníku a v jeho blízkém okolí.
Cílem výzkumu je zjistit, jaké jsou rozdíly v preferencích zákaznic při výběru ze dvou specializovaných prodejen drogerie.
Odpovědi respondentů
1. Ve kterém specializovaném obchodě nakupujete drogerii (na Mělníku)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [DM drogerie → otázka č. 2, Rossmann → otázka č. 3, v jiném → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
DM drogerie | 50 | 59,52 % | 59,52 % |
Rossmann | 23 | 27,38 % | 27,38 % |
v jiném | 11 | 13,1 % | 13,1 % |
2. Využíváte klubovou kartu DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 35 | 70 % | 41,67 % |
ne | 15 | 30 % | 17,86 % |
3. Jste členkou klubu Rossmánek?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 21 | 91,3 % | 25 % |
ano | 2 | 8,7 % | 2,38 % |
4. Proč nakupujete právě v tomto obchodě?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Lokalita a prostředí prodejny (dostupnost, parkování, atd.) | 1.89 | 1.029 |
Nabídka sortimentu (cenová dostupnost, šíře sortimentu, privátní značky, atd.) | 1.767 | 1.028 |
Možnost klubového členství | 3.055 | 1.97 |
Atmosféra obchodu (personál, vzhled a vnitřní uspořádání obchodu) | 2.247 | 1.117 |
Předchozí zkušenosti | 2.096 | 1.621 |
5. Preferujete při nákupu drogerie v této prodejně kvalitu X kvantitu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Za méně peněz více zboží | 46 | 63,01 % | 54,76 % |
Za více peněz kvalitnější zboží | 27 | 36,99 % | 32,14 % |
6. Jak často chodíte na nákup drogerie do vybrané prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Několikrát měsíčně | 45 | 61,64 % | 53,57 % |
Málokdy | 24 | 32,88 % | 28,57 % |
Několikrát týdně | 4 | 5,48 % | 4,76 % |
7. Sledujete akční letáky obchodu Rossmann?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 43 | 58,9 % | 51,19 % |
Ano - nakoupím tam i další potřebné zboží mimo akci | 19 | 26,03 % | 22,62 % |
Ano - nakoupím jen předem vybrané akční zboží | 11 | 15,07 % | 13,1 % |
8. Sledujete akční letáky obchodu DM?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 39 | 53,42 % | 46,43 % |
Ano - nakoupím tam i další potřebné zboží mimo akci | 24 | 32,88 % | 28,57 % |
Ano - nakoupím jen předem vybrané akční zboží | 10 | 13,7 % | 11,9 % |
9. Co byste chtěla změnit ve Vaší prodejně, aby jste byla motivovaná k častějšímu nákupu drogerie?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
1) Možnost členského klubu. Myslím, že Rossmann tuto možnost zatím nemá, nebo o ní alespoň nevím. 2) Aby mi ochranka nestála při výběru zboží pořád za zády
aby se i autorka dotazníku naučila správně česky a pochopila, že tvar "aby jste" je gramaticky nesprávný.
Balíčky a slevy.
častěji obměňovat slevové knížky
Jsem spokojená stím jak to je
lépe uspořádaná prodejna
Levnější zboží :-)
málo zboží skladem /konkrétně líčení, chybí často kupované odstíny jak make up, tak pudry, tužky na oči, stíny/ musím pak jinam, jinak vše ok.
Myslím, že by bylo dobré zřídit další pobočku v lépe přístupné lokalitě nebo alespoň umožnit u prodejny bezplatně parkovat.
Neměnila bych nic, jsem spokojená. Uvedla jsem návštěvu několikrát za měsíc, ale samozřejmě výjimečně nastane, že se tam ukážu dvakrát v týdnu, když něco zapomenu, ale jak jsem již napsala, bývá to výjimečně.
neviem
nic
nic
nic
Nic bych neměnila
Nic bych neměnila
Nic.
Rozšíření prodejny o nový sortiment kosmetického zboží
slevy slevy slevy
snížit ceny :-)
Trochu zlevnit sortiment, hlavně v DM.. S Rossmanem jsem spokojená.
V prodejně DM pracuje jedna taková paní prodavačka, tmavovlasá. Pamatuji si na slogan tohoto obchodu, ale zkušenost s touto paní prodavačkou ho změnila na: "Zde jsem idiotem, zde nakupuji." A obecně bych uvítala personál, který bude vstřícný a nebudu na prodejně slyšet jejich každodenní osobní milostné či rodinné problémy. To do obchodu prostě nepatří.
větší slevy
Větší výběr dekorativní kosmetiky a lepší prostředí
Vice akci a nizsi akcni ceny
více bodů za nákup = více slev
Více slev na zboží, které je v domácnosti používanější nebo na praktičtější věci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.