Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost firem - hobbymarkety

Společenská odpovědnost firem - hobbymarkety

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Minaříková
Šetření:11. 02. 2015 - 25. 02. 2015
Počet respondentů:190
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Jana Minaříková a jsem studentkou Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze. Ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto krátkého dotazníku pro účely mé diplomové práce. 

Dotazník Vám zabere jen několik minut.

Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Společenská odpovědnost firem představuje dobrovolný závazek firem chovat se dobře ke svému okolí i ke všem zájmovým skupinám, které svou činností ovlivňuje. Tento koncept v sobě zahrnuje ochranu životního prostředí, dobré chování k zaměstnancům i obchodním partnerům, podporu místních komunit a dobročinných činností, finanční i nefinanční dárcovství, dobrovolnictví, dodržování etických kodexů apod. Měli jste nějaké povědomí o tomto konceptu před přečtením této definice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO13973,16 %73,16 %  
NE5126,84 %26,84 %  

Graf

2. Jak vnímáte vliv hobbymarketů na společnost a životní prostředí? Myslím si, že ...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mají velký vliv na společnost i na životní prostředí7137,37 %37,37 %  
nemají velký vliv na společnost a životní prostředí5528,95 %28,95 %  
mají velký vliv na společnost, ale nemají velký vliv na životní prostředí3417,89 %17,89 %  
mají velký vliv na životní prostředí, ale nemají velký vliv na společnost2915,26 %15,26 %  
že mají velký vliv na společnost i na životní prostředí10,53 %0,53 %  

Graf

3. Jaké znáte hobbymarkety ve svém okolí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

bahaus, hornbach

Bauhaus

Bauhaus

bauhaus

bauhaus

Bauhaus baumax obi hornbach mountfield

Bauhaus obi mauntfield

Bauhaus, Baumax

Bauhaus, Baumax, Hornbach

bauhaus, baumax, hornbach,

Bauhaus, Baumax, Obi, Hornbach

Bauhaus, Baumax, Obi, Hornbach

Bauhaus, Baumaxx, Hornbach, OBI

Bauhaus, Globus, Obi

bauhaus, hornbach

bauhaus, hornbach

bauhaus, hornbach, baumax, obi

bauhaus, hornbach, baumax, obi

Bauhaus, Hornbach, Baumax, Uni-Hobby, Obi

bauhaus, hornbach, mountfield,

bauhaus, hornbach, obi

bauhaus, hornbach, obi

Bauhaus, Hornbach, Obi, Baumax

bauhaus, hornbach, obi, baumax

bauhaus, hornbach, obi, baumax

Bauhaus, Hornbach, Obi, Baumax a M.A.T.

bauhaus, hornbach,obi,baumax

bauhaus, obi

Bauhaus, OBI, Baumax

Bauhaus, OBI, Baumax, Hornbach

Bauhaus, Obi, Baumax, Hornbach

bauhaus, obi, baumax, zahradnictví Líbeznice

Bauhaus, OBI, Hornbach

bauhaus, obi, hornbach

Bauhaus, OBI, Hornbach

Bauhaus, Obi, Hornbach, Ikea?

Baumark, Baumax, Obi Hornbach, Unihoby

Baumax

baumax

Baumax, bauhaus, Hornbach, obi

Baumax, Bauhaus, OBI

Baumax, Bauhaus, OBI, Hornbach

Baumax, Bauhouse, Obi, Hornbach

Baumax, Baumarkt

baumax, baumarkt, hornbach, bauhaus, obi

baumax, hornbach

baumax, hornbach, bauhaus, obi

baumax, ob, hornbach, bauhaus

Baumax, Obi

baumax, obi,

Baumax, OBI, Hornabch

baumax, obi, hornbach

baumax, obi, hornbach, bauhaus

Buahaus, Obi, Hornbach, Baumax

Hornbach Obi Baumax Bauhaus

Hornbach

Hornbach, Bauhaus

Hornbach, Bauhaus

Hornbach, Bauhaus, Baumax-x, Obi, Baumarkt

hornbach, bauhaus, baumax, obi

Hornbach, Bauhaus, Obi, Baumax

hornbach, baumax

hornbach, baumax

Hornbach, Baumax, Bauhaus, Matt

Hornbach, Baumax, Bauhaus, Uni hobby, Obi

Hornbach, Baumax, Baumarkt, obi

hornbach, baumax, obi apod

Hornbach, baumax, obi, bauhaus

Hornbach, Baumax, Obi, Bauhaus

Hornbach, Baumax, OBI, Bauhaus

hornbach, baumax, obi, baumarkt v globusu, mountfield, bauhaus

Hornbach, Obbi, Bauhaus

hornbach, obi

Hornbach, Obi

hornbach, obi

hornbach, obi

Hornbach, Obi

Hornbach, OBI, Bauhaus

hornbach, obi, bauhaus

Hornbach, OBI, Bauhaus, Baumarkt

Hornbach, Obi, Baumax

Hornbach, OBI, Baumax, Bauhaus

hornbach, obi, baumax, bauhaus

hornbach, obi, baumax, bauhaus

hornbach, unihobby, bauhaus

Hornbach,Bauhaus

Hornbach,Bauhaus,Baumax,Obi

Jaké znám, či mám? Mám kousek Baumax...

MelicharCZ, OBI

nevim

Neznám

Obby, Baumax

OBI

Obi

OBI

OBI

OBI

Obi

OBI

obi

Obi

OBI

OBI

Obi

Obi

obi

Obi

Obi

obi

obi

obi, bahuhaus, baumax, hornbach

Obi, Bauhaus

obi, bauhaus

OBI, Bauhaus

Obi, bauhaus

Obi, Bauhaus, Baumax

OBI, Bauhaus, Baumax

Obi, Bauhaus, Baumax

OBI, Bauhaus, Baumax

Obi, Bauhaus, Baumax, Hornbach

OBI, Bauhaus, Baumax, Hornbach

Obi, Bauhaus, Baumax, Hornbach

Obi, Bauhaus, Baumax, Hornbach

Obi, Bauhaus, Baumax, Mountfield, Hornbach

Obi, Bauhaus, Hornbach

OBI, Bauhaus, Hornbach

OBI, Bauhaus, Hornbach, Baumax

obi, Bauhaus, hornbach, globus

obi, bauhaus, hornbach, uni hobby

OBI, Bauhous, Hornbach

Obi, Baumarkt, Bauhaus, Decathlon, Unibrick

OBI, Baumarkt, Hornbach

Obi, baumax

Obi, Baumax

OBI, BAUMAX

Obi, Baumax

OBI, Baumax

OBI, Baumax

obi, baumax

obi, baumax

OBI, BAUMAX, BAUHAUS

Obi, Baumax, Bauhaus

Obi, Baumax, Bauhaus, Moutfield, Siko koupelny

Obi, Baumax, Bauhause, Unihobby

OBI, Baumax, Hornbach

Obi, baumax, hornbach

Obi, Baumax, Hornbach

Obi, baumax, hornbach

obi, baumax, hornbach

Obi, Baumax, Hornbach, Bauhaus

OBI, Baumax, Hornbach, Bauhaus

obi, baumax, jysk, ikea

Obi, Baumaxx

OBI, Hornabach, BauHaus

OBI, Hornbach

Obi, hornbach

OBI, Hornbach

Obi, hornbach

Obi, Hornbach

OBI, Hornbach

Obi, Hornbach

OBI, Hornbach

OBI, Hornbach

obi, hornbach

obi, hornbach

OBI, Hornbach

obi, hornbach,

OBI, HORNBACH, BAUHAUS

OBI, Hornbach, Bauhaus, Baumax

obi, hornbach, bauhaus, baumax

obi, hornbach, bauhaus, baumax

obi, hornbach, baumarkt, baumax

OBI, Hornbach, Baumax

Obi, Hornbach, Baumax

OBI, Hornbach, Baumax

OBI, Hornbach, Mountfield, Baumax

OBI, IKEA, HORNBACH, ASKO, BAUHAUS, KIKA

OBI, Mountfield, hornbach

obi,bauhaus atd.

OBI,Bauhaus,Baumax,Hornbach

Obi,Baumax,Bauhaus,Hornbach

Obi,baumax,hornbach

Obi.Bauhaus,Hornbach

peny

Různé

UNI Hobby, OBI,

Unihobby, Baumax, Bauhouse

Všechny běžné (v krajském městě)

4. Ve kterém hobbymarketu nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
OBI5227,37 %27,37 %  
HORNBACH4523,68 %23,68 %  
Bauhaus2211,58 %11,58 %  
baumax168,42 %8,42 %  
v žádném73,68 %3,68 %  
Bauhaus, Obi31,58 %1,58 %  
Nenakupuji31,58 %1,58 %  
obi, hornbach21,05 %1,05 %  
nikde21,05 %1,05 %  
žádný21,05 %1,05 %  
ostatní odpovědi -
Nejbližším
unihobby
v UNI Hobby
Baumarkt
Baumax, Bauhaus
hornbach,bauhaus
Obi se
Když už, tak asi ten Baumax...
Unibrick, Decathlon
Kolem kterého zrovna jedu
hrombach
Baumax, baumarkt
viz výše
Nenakupuji v nich často, občas a to jen asi v OBI.
Honrbach
V Asku
v tom, který mám nejblíž - Hornbach
v žádném nenakupuji
hornbach a baumax
Obi market
Hornbach, Obi
žádném
pokud možno v lokálních malých obchodech, jinak Bauhaus
lidl
Matt
Obi, bauhaus
moc nenakupuji
MelicharCZ
Hornbac
baumarkt, obi
různě-podle toho, co chci koupit
bauhaus
albert
OBI,Bauhaus
3618,95 %18,95 % 

Graf

5. Které z těchto faktorů jsou pro Vás při výběru hobbymarketu nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena výrobků a služeb13973,16 %73,16 %  
Kvalita výrobků a služeb13571,05 %71,05 %  
Dostupnost prodejny11661,05 %61,05 %  
Profesionální personál4624,21 %24,21 %  
Dodržování zásad společensky odpovědného chování42,11 %2,11 %  
sexy reklama10,53 %0,53 %  
šíře sortimentu10,53 %0,53 %  
mají zboží, které potřebuji10,53 %0,53 %  
Široká nabídka. 10,53 %0,53 %  
prehlednost obchodu10,53 %0,53 %  
nenakupuji tam10,53 %0,53 %  
vzálenost10,53 %0,53 %  
přístup k reklamacím10,53 %0,53 %  
nenakupuji10,53 %0,53 %  

Graf

6. Jak moc je pro Vás důležité, aby byl hobbymarket společensky odpovědnou firmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše důležité8243,16 %43,16 %  
Spíše nedůležité6835,79 %35,79 %  
Není to vůbec důležité2613,68 %13,68 %  
Velmi důležité147,37 %7,37 %  

Graf

7. Je pro Váš nákup rozhodující, zda se hobbymarket snaží o omezení dopadu jeho podnikání na životní prostředí (prodáváním ekologicky šetrných výrobků, tříděním odpadu, recyklací, dodržováním standardů, investicí do ekologických technologií nebo například umožňuje zpětný odběr elektrospotřebičů)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ANO7539,47 %39,47 %  
Spíše NE7237,89 %37,89 %  
NE2613,68 %13,68 %  
ANO178,95 %8,95 %  

Graf

8. Je pro Váš nákup rozhodující, jaký nabízí hobbymarket zákaznický servis (poprodejní servis, věrnostní programy, přístupnost webových stránek, bezbariérové prodejny)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ANO9047,37 %47,37 %  
ANO5126,84 %26,84 %  
Spíše NE3820 %20 %  
NE115,79 %5,79 %  

Graf

9. Je pro Váš nákup rozhodující, zda daný hobbymarket pomáhá druhým (finanční i nefinanční dárcovství zájmovým skupinám, zřizování firemních nadací či fondů, finanční podpora obecně prospěšných činností, podpora dobrovolnictví u svých zaměstnanců)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše NE9851,58 %51,58 %  
NE4322,63 %22,63 %  
Spíše ANO4222,11 %22,11 %  
ANO73,68 %3,68 %  

Graf

10. Který hobbymarket v České republice se podle Vás chová nejvíce společensky odpovědně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedokážu posoudit15682,11 %82,11 %  
Hornbach189,47 %9,47 %  
Obi115,79 %5,79 %  
Bauhaus31,58 %1,58 %  
Baumax10,53 %0,53 %  
nevím, nenakupuji a nezajímám se10,53 %0,53 %  

Graf

11. Znáte nějaké společensky odpovědné aktivity těchto hobbymarketů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 12, NEotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE18295,79 %95,79 %  
ANO84,21 %4,21 %  

Graf

12. Které konkrétní aktivity znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

boj proti ilegálně těženému dřevu, certifikáty, angažovanost na poli úspory energie (jak ve směru vůči hobbymakerům, tak i ve svých prodejnách atd.) snižování emisí, energetické koncepce... atd.. je toho kopec.. Jistě mají i něco sociálního atd atd....

certifikované dřevo, fond lidé v nouzi - hornbach

dobročinné akce

fond lidé v nouzi-hornbach

hornbach - nadace pro pomoc v tísni vlastním zaměstnancům

hornbach lidé v nouzi

Odběr starých a vybitých baterek

Sponzorink, a detske dny s moznosti vyzkouseni si sve zrucnosti primo na prodejne.

13. Myslíte si, že je hobbymarket Bauhaus společensky odpovědnou firmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedokážu posoudit13671,58 %71,58 %  
Spíše ANO3317,37 %17,37 %  
Spíše NE115,79 %5,79 %  
NE73,68 %3,68 %  
ANO31,58 %1,58 %  

Graf

14. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA13269,47 %69,47 %  
MUŽ5830,53 %30,53 %  

Graf

15. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 3013269,47 %69,47 %  
31 - 403518,42 %18,42 %  
41 - 50178,95 %8,95 %  
Méně než 2031,58 %1,58 %  
51 - 6021,05 %1,05 %  
61 a více10,53 %0,53 %  

Graf

16. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské12867,37 %67,37 %  
Střední s maturitou4222,11 %22,11 %  
Střední bez maturity147,37 %7,37 %  
Vyšší odborné63,16 %3,16 %  

Graf

17. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeňský6534,21 %34,21 %  
Praha5126,84 %26,84 %  
Středočeský2714,21 %14,21 %  
Jihočeský126,32 %6,32 %  
Vysočina63,16 %3,16 %  
Jihomoravský52,63 %2,63 %  
Liberecký52,63 %2,63 %  
Královéhradecký42,11 %2,11 %  
Ústecký42,11 %2,11 %  
Karlovarský42,11 %2,11 %  
Zlínský31,58 %1,58 %  
Olomoucký21,05 %1,05 %  
Pardubický21,05 %1,05 %  

Graf

18. Jaká je Vaše hlavní činnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec9751,05 %51,05 %  
Student6534,21 %34,21 %  
Na mateřské dovolené126,32 %6,32 %  
OSVČ105,26 %5,26 %  
Nezaměstnaný42,11 %2,11 %  
Důchodce21,05 %1,05 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Společenská odpovědnost firem představuje dobrovolný závazek firem chovat se dobře ke svému okolí i ke všem zájmovým skupinám, které svou činností ovlivňuje. Tento koncept v sobě zahrnuje ochranu životního prostředí, dobré chování k zaměstnancům i obchodním partnerům, podporu místních komunit a dobročinných činností, finanční i nefinanční dárcovství, dobrovolnictví, dodržování etických kodexů apod. Měli jste nějaké povědomí o tomto konceptu před přečtením této definice?

2. Jak vnímáte vliv hobbymarketů na společnost a životní prostředí? Myslím si, že ...

3. Jaké znáte hobbymarkety ve svém okolí?

4. Ve kterém hobbymarketu nejčastěji nakupujete?

5. Které z těchto faktorů jsou pro Vás při výběru hobbymarketu nejdůležitější?

6. Jak moc je pro Vás důležité, aby byl hobbymarket společensky odpovědnou firmou?

7. Je pro Váš nákup rozhodující, zda se hobbymarket snaží o omezení dopadu jeho podnikání na životní prostředí (prodáváním ekologicky šetrných výrobků, tříděním odpadu, recyklací, dodržováním standardů, investicí do ekologických technologií nebo například umožňuje zpětný odběr elektrospotřebičů)?

8. Je pro Váš nákup rozhodující, jaký nabízí hobbymarket zákaznický servis (poprodejní servis, věrnostní programy, přístupnost webových stránek, bezbariérové prodejny)?

9. Je pro Váš nákup rozhodující, zda daný hobbymarket pomáhá druhým (finanční i nefinanční dárcovství zájmovým skupinám, zřizování firemních nadací či fondů, finanční podpora obecně prospěšných činností, podpora dobrovolnictví u svých zaměstnanců)?

10. Který hobbymarket v České republice se podle Vás chová nejvíce společensky odpovědně?

11. Znáte nějaké společensky odpovědné aktivity těchto hobbymarketů?

13. Myslíte si, že je hobbymarket Bauhaus společensky odpovědnou firmou?

14. Pohlaví:

15. Věk:

16. Vzdělání:

17. V jakém kraji bydlíte?

18. Jaká je Vaše hlavní činnost?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Společenská odpovědnost firem představuje dobrovolný závazek firem chovat se dobře ke svému okolí i ke všem zájmovým skupinám, které svou činností ovlivňuje. Tento koncept v sobě zahrnuje ochranu životního prostředí, dobré chování k zaměstnancům i obchodním partnerům, podporu místních komunit a dobročinných činností, finanční i nefinanční dárcovství, dobrovolnictví, dodržování etických kodexů apod. Měli jste nějaké povědomí o tomto konceptu před přečtením této definice?

2. Jak vnímáte vliv hobbymarketů na společnost a životní prostředí? Myslím si, že ...

3. Jaké znáte hobbymarkety ve svém okolí?

4. Ve kterém hobbymarketu nejčastěji nakupujete?

5. Které z těchto faktorů jsou pro Vás při výběru hobbymarketu nejdůležitější?

6. Jak moc je pro Vás důležité, aby byl hobbymarket společensky odpovědnou firmou?

7. Je pro Váš nákup rozhodující, zda se hobbymarket snaží o omezení dopadu jeho podnikání na životní prostředí (prodáváním ekologicky šetrných výrobků, tříděním odpadu, recyklací, dodržováním standardů, investicí do ekologických technologií nebo například umožňuje zpětný odběr elektrospotřebičů)?

8. Je pro Váš nákup rozhodující, jaký nabízí hobbymarket zákaznický servis (poprodejní servis, věrnostní programy, přístupnost webových stránek, bezbariérové prodejny)?

9. Je pro Váš nákup rozhodující, zda daný hobbymarket pomáhá druhým (finanční i nefinanční dárcovství zájmovým skupinám, zřizování firemních nadací či fondů, finanční podpora obecně prospěšných činností, podpora dobrovolnictví u svých zaměstnanců)?

10. Který hobbymarket v České republice se podle Vás chová nejvíce společensky odpovědně?

11. Znáte nějaké společensky odpovědné aktivity těchto hobbymarketů?

13. Myslíte si, že je hobbymarket Bauhaus společensky odpovědnou firmou?

14. Pohlaví:

15. Věk:

16. Vzdělání:

17. V jakém kraji bydlíte?

18. Jaká je Vaše hlavní činnost?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Minaříková, J.Společenská odpovědnost firem - hobbymarkety (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://45753.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.