Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání značek Adidas a Nike

Vnímání značek Adidas a Nike

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nursultan Bekturganov
Šetření:14. 02. 2015 - 06. 03. 2015
Počet respondentů:204
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14370,1 %70,1 %  
muž6029,41 %29,41 %  
женщина10,49 %0,49 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2514370,1 %70,1 %  
25-355225,49 %25,49 %  
35 a více52,45 %2,45 %  
0-1531,47 %1,47 %  
15-2510,49 %0,49 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká škola10852,94 %52,94 %  
Střední škola7335,78 %35,78 %  
Vyšší odborná škola157,35 %7,35 %  
Základní škola73,43 %3,43 %  
Высшая школа10,49 %0,49 %  

Graf

4. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Adidas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běh a lehká atletika10250 %50 %  
Fotbal9948,53 %48,53 %  
Fitness6933,82 %33,82 %  
Tenis2612,75 %12,75 %  
Basketbal2210,78 %10,78 %  
Plavani20,98 %0,98 %  
nevím, cpou se všude10,49 %0,49 %  
všed10,49 %0,49 %  
beerpong 10,49 %0,49 %  
nic10,49 %0,49 %  
nic10,49 %0,49 %  
nemám žádné konkretní spojení10,49 %0,49 %  
Запуск и легкая атлетика10,49 %0,49 %  
Фитнес10,49 %0,49 %  
Hokej10,49 %0,49 %  
Sport10,49 %0,49 %  
Volejbal10,49 %0,49 %  
VSE10,49 %0,49 %  
házená10,49 %0,49 %  
Bojové sporty10,49 %0,49 %  

Graf

5. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běh a lehká atletika11355,39 %55,39 %  
Fitness8843,14 %43,14 %  
Fotbal5727,94 %27,94 %  
Basketbal5225,49 %25,49 %  
Tenis5225,49 %25,49 %  
Hokej52,45 %2,45 %  
volejbal20,98 %0,98 %  
stejně jako Adidas10,49 %0,49 %  
HDC10,49 %0,49 %  
Футбол10,49 %0,49 %  
Баскетбол10,49 %0,49 %  
VŠE10,49 %0,49 %  
Snowboarding10,49 %0,49 %  

Graf

6. S čí reklamou se setkáváte častějí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike11958,33 %58,33 %  
Adidas8441,18 %41,18 %  
Nike10,49 %0,49 %  

Graf

7. Kde nejčastějí vídíte reklamu Adidas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billboardy a venkovní reklama11757,35 %57,35 %  
Internet6632,35 %32,35 %  
TV6431,37 %31,37 %  
Sportovní středíska5125 %25 %  
Sportovní zápasy4220,59 %20,59 %  
prodejny10,49 %0,49 %  
magazines 10,49 %0,49 %  
nevidím10,49 %0,49 %  
Рекламные щиты и наружная реклама10,49 %0,49 %  
Интернет10,49 %0,49 %  
Спортивный центр10,49 %0,49 %  
časopisy10,49 %0,49 %  

Graf

8. Kde nejčastějí vídíte reklamu Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billboardy a venkovní reklama9848,04 %48,04 %  
Internet9647,06 %47,06 %  
TV7436,27 %36,27 %  
Sportovní středíska5125 %25 %  
Sportovní zápasy4622,55 %22,55 %  
Телевидение20,98 %0,98 %  
Рекламные щиты и наружная реклама20,98 %0,98 %  
Интернет20,98 %0,98 %  
Radio10,49 %0,49 %  
ne vidim10,49 %0,49 %  
časopisy10,49 %0,49 %  

Graf

9. Jaké asociace vývolává u Vás značka Adidas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sport13264,71 %64,71 %  
Kvalita5426,47 %26,47 %  
Životní styl4220,59 %20,59 %  
Moda4019,61 %19,61 %  
Design3014,71 %14,71 %  
Německo2512,25 %12,25 %  
tri pruhy31,47 %1,47 %  
předražený šunt10,49 %0,49 %  
nemám rád super-značky10,49 %0,49 %  
3 stripes and local hoodlums 10,49 %0,49 %  
nic10,49 %0,49 %  
Christiano Ronaldo10,49 %0,49 %  
Спорт10,49 %0,49 %  
penize10,49 %0,49 %  
vietnamská tržnice10,49 %0,49 %  
pohyb, energie10,49 %0,49 %  
malaysia10,49 %0,49 %  
tři proužky pro teploušky - pozérství10,49 %0,49 %  

Graf

10. Jaké asociace vývolává u Vás značka Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sport13365,2 %65,2 %  
Životní styl7838,24 %38,24 %  
Kvalita6833,33 %33,33 %  
Moda5928,92 %28,92 %  
Design5426,47 %26,47 %  
USA2512,25 %12,25 %  
zde předražený šunt, pro černochy v USA nejlevnější hadry10,49 %0,49 %  
stejně jako Adidas10,49 %0,49 %  
Стиль жизни10,49 %0,49 %  
Качество10,49 %0,49 %  
Дизайн10,49 %0,49 %  
proč bůh vymyslel značku nike? Aby si moh odškrtávat idioty.10,49 %0,49 %  
styl, vážnost10,49 %0,49 %  

Graf

11. Jak byste charakterizovali značku Adidas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše sportovní6933,82 %33,82 %  
Modní a sportovní6230,39 %30,39 %  
Výhradně sportovní5526,96 %26,96 %  
Modní167,84 %7,84 %  
Исключительно спортивные20,98 %0,98 %  

Graf

12. Jak byste charakterizovali značku Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Modní a sportovní12058,82 %58,82 %  
Spíše sportovní4120,1 %20,1 %  
Výhradně sportovní3014,71 %14,71 %  
Modní115,39 %5,39 %  
Мода и спорт20,98 %0,98 %  

Graf

13. Co je pro Vás značka Adidas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení12360,29 %60,29 %  
Obuv11154,41 %54,41 %  
sportovní příslušenství4321,08 %21,08 %  
nic31,47 %1,47 %  
Обувь10,49 %0,49 %  

Graf

14. Co je pro Vás značka Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obuv16982,84 %82,84 %  
Oblečení10250 %50 %  
Sportovní příslušenství2914,22 %14,22 %  
stejně jako Adidas10,49 %0,49 %  
Обувь10,49 %0,49 %  
Спортивный инвентарь10,49 %0,49 %  

Graf

15. Kdy nosíte výrobky Adidas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro sport13465,69 %65,69 %  
Pro volný čas6933,82 %33,82 %  
nenosim125,88 %5,88 %  
nikdy62,94 %2,94 %  
Nikde20,98 %0,98 %  
ne nosim20,98 %0,98 %  
nenosím, Ťaman šije levněji a nejsem snob10,49 %0,49 %  
každodenní život 10,49 %0,49 %  
Nenosím, nemám10,49 %0,49 %  
vubec10,49 %0,49 %  
Volny cas a sport10,49 %0,49 %  
110,49 %0,49 %  
Про спорт10,49 %0,49 %  
Ne mám 10,49 %0,49 %  
nemám10,49 %0,49 %  

Graf

16. Kdy nosíte výrobky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro sport13365,2 %65,2 %  
Pro volný čas11556,37 %56,37 %  
nenosím 73,43 %3,43 %  
stejně jako Adidas10,49 %0,49 %  
Nenosím, nemám10,49 %0,49 %  
vubec10,49 %0,49 %  
Volny cas a sport10,49 %0,49 %  
Nenosim, existuji kvalitnejsi znacky10,49 %0,49 %  
Про спорт10,49 %0,49 %  
Досуг10,49 %0,49 %  
nikdy10,49 %0,49 %  
nemám10,49 %0,49 %  
nikde10,49 %0,49 %  
.10,49 %0,49 %  
Pro sport a volný čas 10,49 %0,49 %  
Vždy 10,49 %0,49 %  

Graf

17. Jakou značku sportovního oblečení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike12159,31 %59,31 %  
Adidas5828,43 %28,43 %  
Reebok41,96 %1,96 %  
Puma31,47 %1,47 %  
sportovní oblečení nenosím10,49 %0,49 %  
nesportuji, na ty moje procházky stačí jakékoliv tenisky10,49 %0,49 %  
lotto10,49 %0,49 %  
Nenosím sportovní oblečení10,49 %0,49 %  
Značku tolik neřeším, řídím se dle toho, k čemu konkrétně dané oblečení potřebuju a jaké na něj jsou reference.10,49 %0,49 %  
reebok, puma 10,49 %0,49 %  
moira10,49 %0,49 %  
Nike10,49 %0,49 %  
zadnou10,49 %0,49 %  
nepreferuji sportovní značky10,49 %0,49 %  
.10,49 %0,49 %  
asics10,49 %0,49 %  
))10,49 %0,49 %  
New Balance10,49 %0,49 %  
reebok, hummel, puma10,49 %0,49 %  
speedo10,49 %0,49 %  
nevadi, musi byt komfortni10,49 %0,49 %  
nepreferuji, kupuji konkrétní výrobky podle svých požadavků, nikoliv podle značky10,49 %0,49 %  

Graf

18. „Just do it“ nebo „impossible is nothing“?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Just do it12561,58 %61,27 %  
Impossible is nothing3215,76 %15,69 %  
Nevím2210,84 %10,78 %  
Oboji2210,84 %10,78 %  
Просто сделай это20,99 %0,98 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

16. Kdy nosíte výrobky Nike?

  • odpověď Pro volný čas:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Německo na otázku 9. Jaké asociace vývolává u Vás značka Adidas?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Adidas?

5. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Nike?

6. S čí reklamou se setkáváte častějí?

7. Kde nejčastějí vídíte reklamu Adidas?

8. Kde nejčastějí vídíte reklamu Nike?

9. Jaké asociace vývolává u Vás značka Adidas?

10. Jaké asociace vývolává u Vás značka Nike?

11. Jak byste charakterizovali značku Adidas?

12. Jak byste charakterizovali značku Nike?

13. Co je pro Vás značka Adidas?

14. Co je pro Vás značka Nike?

15. Kdy nosíte výrobky Adidas?

16. Kdy nosíte výrobky Nike?

17. Jakou značku sportovního oblečení preferujete?

18. „Just do it“ nebo „impossible is nothing“?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Adidas?

5. S jakou sportovní disciplinou spojujete značku Nike?

6. S čí reklamou se setkáváte častějí?

7. Kde nejčastějí vídíte reklamu Adidas?

8. Kde nejčastějí vídíte reklamu Nike?

9. Jaké asociace vývolává u Vás značka Adidas?

10. Jaké asociace vývolává u Vás značka Nike?

11. Jak byste charakterizovali značku Adidas?

12. Jak byste charakterizovali značku Nike?

13. Co je pro Vás značka Adidas?

14. Co je pro Vás značka Nike?

15. Kdy nosíte výrobky Adidas?

16. Kdy nosíte výrobky Nike?

17. Jakou značku sportovního oblečení preferujete?

18. „Just do it“ nebo „impossible is nothing“?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bekturganov, N.Vnímání značek Adidas a Nike (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://45860.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.