Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy

Vliv reklamy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Chourova
Šetření:09. 12. 2009 - 16. 12. 2009
Počet respondentů:52
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vyplněním tohoto dotazníku mi umožníte napsat seminární práci na psychologii... téma "masmédia".... Tímto všem předem moc a moc děkuji... Vyplňujte poctivě :)

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3465,38 %65,38 %  
muž1834,62 %34,62 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 252548,08 %48,08 %  
méně jak 201325 %25 %  
25 - 30815,38 %15,38 %  
více jak 30611,54 %11,54 %  

Graf

3. Nejvyšší stupeň dosaženého vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2751,92 %51,92 %  
vysokoškolské1223,08 %23,08 %  
základní1121,15 %21,15 %  
ostatní23,85 %3,85 %  

Graf

4. Ekonomická atktivita

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student3567,31 %67,31 %  
zaměstnanec1325 %25 %  
podnikatel23,85 %3,85 %  
nezaměstnaný23,85 %3,85 %  

Graf

5. V jakém médiu nejčastěji registrujete reklamu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tv2344,23 %44,23 %  
internet1834,62 %34,62 %  
venkovní reklamy (billboardy, plakáty...)611,54 %11,54 %  
noviny, časopisy59,62 %9,62 %  

Graf

6. Co musí mít reklama, aby Vás zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
humor3261,54 %61,54 %  
dobrý slogan917,31 %17,31 %  
ostatní917,31 %17,31 %  
dobrou hudbu23,85 %3,85 %  

Graf

7. Myslíte si, že jste reklamou ovlivňováni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 2650 %50 %  
ne1426,92 %26,92 %  
nevím1223,08 %23,08 %  

Graf

8. Koupili jste si někdy něco jen na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vícekrát2446,15 %46,15 %  
ne, nikdy1223,08 %23,08 %  
nevím815,38 %15,38 %  
ano, jednou815,38 %15,38 %  

Graf

9. Která reálná postava by měla vystupovat v reklamě, aby Vás zaujala a podnítila ke koupi výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odborník v oboru1834,62 %34,62 %  
obyčejný člověk1528,85 %28,85 %  
ostatní1325 %25 %  
celebrita611,54 %11,54 %  

Graf

10. Nejvíce Vás upoutá reklama, ve které vystupují:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvířata1732,69 %32,69 %  
ostatní1325 %25 %  
obyčejní lidé1325 %25 %  
děti917,31 %17,31 %  

Graf

11. Považujete reklamu zaměřenou na děti za škodlivou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3363,46 %63,46 %  
ne1325 %25 %  
nevím611,54 %11,54 %  

Graf

12. Věříte v pravdivost reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4484,62 %84,62 %  
nevím713,46 %13,46 %  
ano11,92 %1,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chourova, B.Vliv reklamy (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://4625.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.