Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy
Vliv reklamy
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Barbora Chourova |
---|---|
Šetření: | 09. 12. 2009 - 16. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 52 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 63,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:35 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vyplněním tohoto dotazníku mi umožníte napsat seminární práci na psychologii... téma "masmédia".... Tímto všem předem moc a moc děkuji... Vyplňujte poctivě :)
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 34 | 65,38 % | 65,38 % |
muž | 18 | 34,62 % | 34,62 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 25 | 25 | 48,08 % | 48,08 % |
méně jak 20 | 13 | 25 % | 25 % |
25 - 30 | 8 | 15,38 % | 15,38 % |
více jak 30 | 6 | 11,54 % | 11,54 % |
3. Nejvyšší stupeň dosaženého vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské | 27 | 51,92 % | 51,92 % |
vysokoškolské | 12 | 23,08 % | 23,08 % |
základní | 11 | 21,15 % | 21,15 % |
ostatní | 2 | 3,85 % | 3,85 % |
4. Ekonomická atktivita
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 35 | 67,31 % | 67,31 % |
zaměstnanec | 13 | 25 % | 25 % |
podnikatel | 2 | 3,85 % | 3,85 % |
nezaměstnaný | 2 | 3,85 % | 3,85 % |
5. V jakém médiu nejčastěji registrujete reklamu
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
tv | 23 | 44,23 % | 44,23 % |
internet | 18 | 34,62 % | 34,62 % |
venkovní reklamy (billboardy, plakáty...) | 6 | 11,54 % | 11,54 % |
noviny, časopisy | 5 | 9,62 % | 9,62 % |
6. Co musí mít reklama, aby Vás zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
humor | 32 | 61,54 % | 61,54 % |
dobrý slogan | 9 | 17,31 % | 17,31 % |
ostatní | 9 | 17,31 % | 17,31 % |
dobrou hudbu | 2 | 3,85 % | 3,85 % |
7. Myslíte si, že jste reklamou ovlivňováni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 26 | 50 % | 50 % |
ne | 14 | 26,92 % | 26,92 % |
nevím | 12 | 23,08 % | 23,08 % |
8. Koupili jste si někdy něco jen na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, vícekrát | 24 | 46,15 % | 46,15 % |
ne, nikdy | 12 | 23,08 % | 23,08 % |
nevím | 8 | 15,38 % | 15,38 % |
ano, jednou | 8 | 15,38 % | 15,38 % |
9. Která reálná postava by měla vystupovat v reklamě, aby Vás zaujala a podnítila ke koupi výrobku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
odborník v oboru | 18 | 34,62 % | 34,62 % |
obyčejný člověk | 15 | 28,85 % | 28,85 % |
ostatní | 13 | 25 % | 25 % |
celebrita | 6 | 11,54 % | 11,54 % |
10. Nejvíce Vás upoutá reklama, ve které vystupují:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zvířata | 17 | 32,69 % | 32,69 % |
ostatní | 13 | 25 % | 25 % |
obyčejní lidé | 13 | 25 % | 25 % |
děti | 9 | 17,31 % | 17,31 % |
11. Považujete reklamu zaměřenou na děti za škodlivou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 33 | 63,46 % | 63,46 % |
ne | 13 | 25 % | 25 % |
nevím | 6 | 11,54 % | 11,54 % |
12. Věříte v pravdivost reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 44 | 84,62 % | 84,62 % |
nevím | 7 | 13,46 % | 13,46 % |
ano | 1 | 1,92 % | 1,92 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (65,4 %)
- search.seznam.cz (10,5 %)
- google.cz (8,3 %)
- facebook.com (5,3 %)
- vseborec.cz (4,5 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.