Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy

Vliv reklamy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Chourova
Šetření:09. 12. 2009 - 16. 12. 2009
Počet respondentů:52
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vyplněním tohoto dotazníku mi umožníte napsat seminární práci na psychologii... téma "masmédia".... Tímto všem předem moc a moc děkuji... Vyplňujte poctivě :)

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3465,38 %65,38 %  
muž1834,62 %34,62 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 252548,08 %48,08 %  
méně jak 201325 %25 %  
25 - 30815,38 %15,38 %  
více jak 30611,54 %11,54 %  

Graf

3. Nejvyšší stupeň dosaženého vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2751,92 %51,92 %  
vysokoškolské1223,08 %23,08 %  
základní1121,15 %21,15 %  
ostatní23,85 %3,85 %  

Graf

4. Ekonomická atktivita

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student3567,31 %67,31 %  
zaměstnanec1325 %25 %  
podnikatel23,85 %3,85 %  
nezaměstnaný23,85 %3,85 %  

Graf

5. V jakém médiu nejčastěji registrujete reklamu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tv2344,23 %44,23 %  
internet1834,62 %34,62 %  
venkovní reklamy (billboardy, plakáty...)611,54 %11,54 %  
noviny, časopisy59,62 %9,62 %  

Graf

6. Co musí mít reklama, aby Vás zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
humor3261,54 %61,54 %  
dobrý slogan917,31 %17,31 %  
ostatní917,31 %17,31 %  
dobrou hudbu23,85 %3,85 %  

Graf

7. Myslíte si, že jste reklamou ovlivňováni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 2650 %50 %  
ne1426,92 %26,92 %  
nevím1223,08 %23,08 %  

Graf

8. Koupili jste si někdy něco jen na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vícekrát2446,15 %46,15 %  
ne, nikdy1223,08 %23,08 %  
nevím815,38 %15,38 %  
ano, jednou815,38 %15,38 %  

Graf

9. Která reálná postava by měla vystupovat v reklamě, aby Vás zaujala a podnítila ke koupi výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odborník v oboru1834,62 %34,62 %  
obyčejný člověk1528,85 %28,85 %  
ostatní1325 %25 %  
celebrita611,54 %11,54 %  

Graf

10. Nejvíce Vás upoutá reklama, ve které vystupují:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvířata1732,69 %32,69 %  
ostatní1325 %25 %  
obyčejní lidé1325 %25 %  
děti917,31 %17,31 %  

Graf

11. Považujete reklamu zaměřenou na děti za škodlivou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3363,46 %63,46 %  
ne1325 %25 %  
nevím611,54 %11,54 %  

Graf

12. Věříte v pravdivost reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4484,62 %84,62 %  
nevím713,46 %13,46 %  
ano11,92 %1,92 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Chourova, B.Vliv reklamy (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://4625.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.